Dat belooft nog wat hahaaquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wiwi schreef geloof ik dat ze de favoriet was
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:05 schreef Cee het volgende:
Haha, toen ze hurkte leek het net of dat lage burrrrrrrrp-geluid een windje was.
Geen wonder dan ook dat de UK het zo slecht doet op het ESF.quote:
Voor wat betreft onze eigen kansen zekerquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:07 schreef Momo... het volgende:
Dit is wel echt de goed nieuws show he
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:08 schreef Em31 het volgende:
Wat zou Mans nou echt denken.
[ afbeelding ]
Let's just kiss and say goodbye.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:09 schreef Greys het volgende:
Oeh. Ja. Nu al fan.
Doet me wel heel erg ergens aan denken.. Welk lied lijkt dit op?
Maar fijn zeg!
*aansteker wappert*
Oh dat hoge is weer wat minder.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.
[..]
Die gaat zo Zweden ff bellen of zij dat van die led schermen al hadden begrepen.
Maar vergeleken met de anderen is het heel erg veel beter. Heb je die gezien? En vooral gehoord?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:
Z'n stem is prima maar hij schreeuwt echt teveel (hahaaha dit klinkt echt heel raar uit mijn mond) en het lied doet niet echt veel voor me
Ik kom net uit werk, heb de andere performances niet kunnen zien helaas!!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vergeleken met de anderen is het heel erg veel beter. Heb je die gezien? En vooral gehoord?
[..]
En sowieso weer een hele andere ballad ook, vind die nummers helemaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:13 schreef Greys het volgende:
Jezus, iets afschrijven omdat ze vorig jaar al een ballad hadden. Zó dom.Het gaat om het beste lied. Al stuur je dertig ballads, als dat steeds de beste is.
JA DIT.quote:
Nee dit was anders dan hun vorige ballad én heel anders dan Salvador.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso weer een hele andere ballad ook, vind die nummers helemaal niet te vergelijken.
Beste Belgische entry everquote:
SPOILER!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
Dit liedje begint leuk, en slaat dan helemaal dood.
UK is cancelledquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze de verrassende winnaar gaat worden.
Ja wat. Ik weet zo ongeveer het hele verloop van Grace & Frankie door jullie.quote:
En ik heb zelfs het gevoel dat dit het op het ESF alles behalve slecht gaat doen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Was het jurkje dat in de doos zat toen ze het bestelde bij Zalando.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap de outfit echt niet bij de achtergrond.
OKÉ GUILTY!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Tekstueel is het trouwens ook niet bijzonder allemaal.
[..]
Ja wat. Ik weet zo ongeveer het hele verloop van Grace & Frankie door jullie.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het jurkje dat in de doos zat toen ze het bestelde bij Zalando.
Lekker een na laatste eindigen in de finale vlak voor Duitslandquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Spoiler alertquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Lekker een na laatste eindigen in de finale vlak voor Duitsland
Ik liever Calm after the storm.quote:
CAUSE THERES A SILENT STORM INSIDE MEquote:
Ja joh?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:20 schreef Greys het volgende:
Als ze dit kiezen gaat het nog werken op esf ook. Wat ik je brom. Niet dat ik dat graag wil maar ik verwacht het echt.
Lovequote:Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
CAUSE THERES A SILENT STORM INSIDE ME
LOOKING FOR A HOME
I HOPE THAT SOMEONES GONNA FIND ME
AND SAY THAT I BELOOOONG
Die kippenvel stem. Die bijzondere non-esf-achtige kerel. Straks nog even luisterenquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Boh, die gastWord er eventjes warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |