Haha jaaa het was gelukkig nog megasimpelquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:44 schreef An24 het volgende:
Ging je goed af Maria, was al blij dat ik op tijd was![]()
Ik merk wel dat ik met warm weer zin heb in ander eten maar zeker niet in minderquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen trek idd. Tis hier 30 graden en op de warme dagen in NL krijg ik het ook moeilijk binnen hoor.
Ik doe rustig aan en had een oefening met springen vervangen, ging best aardig. Herstel komt wel goed, behoud wordt alleen lastig misschien omdat ik nou eenmaal graag boks en op mijn voorvoet hardloop (en daar voor half maart ook niet mee ga stoppen want wil in ieder geval nog een keer de Stevensloop doen - gelukkig maar 5 km- dus moet toch trainen).quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe ging het nu met je kuit, bij je eigen circuit-training? Wel zicht op herstel?
Beweeg en sport jij veel Ewelina? Zelfs ik kom niet weg met zo veel croissantjes in een week en kcals hoge lijstjesquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:00 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 amandelcroissants, cappuccino
L: ciabatta tonijnsalade
T: croissant
D: boerenkoolstamppot met ui, spekjes
T: komkommer
T: ? misschien nog kwark.
Nee, ik moet gewoon eens op tijd opstaan en normaal thuis ontbijten en lunch meenemen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Beweeg en sport jij veel Ewelina? Zelfs ik kom niet weg met zo veel croissantjes in een week en kcals hoge lijstjes![]()
![]()
Ligt er ook aan hoe je boerenkool maakt denk ik. Zonder aanmaken met boter, melk of jus blijf je redelijk mager. Maar ik heb hem even bij fitnesspal ingevuld, dan kom ik op zo’n 1800 uit. Iets hoger, maar dus ook netjes. Alleen vetten vrij hoog, 98 gram. Maar weet ook even je doelen niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon eens op tijd opstaan en normaal thuis ontbijten en lunch meenemen.![]()
Zoveel kcal is dit trouwens niet in totaal hoor. Eetmeter geeft ongeveer 1600 kcal aan. Gekookte aardappels zijn niet heel kcalrijk,boerenkool ook niet. Alleen veel koolhydraten en de croissants zijn natuurlijk an sich veel kcal per stuk.
Ik maak hem heel simpel, gewoon met boerenkool en aardappels. Geen jus, melk of boter. Zo maak ik ook hutspot (al bak ik wel de uien ipv dat ik ze kook).quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je boerenkool maakt denk ik. Zonder aanmaken met boter, melk of jus blijf je redelijk mager. Maar ik heb hem even bij fitnesspal ingevuld, dan kom ik op zo’n 1800 uit. Iets hoger, maar dus ook netjes. Alleen vetten vrij hoog, 98 gram. Maar weet ook even je doelen niet.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik maak hem heel simpel, gewoon met boerenkool en aardappels. Geen jus, melk of boter. Zo maak ik ook hutspot (al bak ik wel de uien ipv dat ik ze kook).
Voorlopig is mijn doel langzaam afvallen en vooral minder troep (lees: snaai) eten.
Stond wel in de planning maarquote:Op donderdag 25 januari 2018 21:56 schreef An24 het volgende:
Feli Californium! Nu tropische visjes bezoeken?
Lijstje:
Weer ontbeten, honger!
O: speltbrood oude kaas. Thee met melk
T: kleine koffie verkeerd
L: twee sandwiches, 1 met kipfilet en chutney, andere met carpaccio thingies. En een sapje
T: 2 madame cocos bollen, cola light, chocolademelk uit automaat
B: half uurtje wandelen
D: zalm, asperges, rijst. Wat verloren tum tums
Gaaf!quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:57 schreef Californium het volgende:
Nou, ik heb mijn duikcertificaat binnen
B: 2 onderwaterduiken, 1 van 30 minuten en wat kleine oefeningetjes; 1 van een uur
Pas op, het is verslavend.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:42 schreef V1z0R het volgende:
Oeh snickers door de yoghurt, nog niet eens zo'n gek idee
Vooral super slecht wantquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:57 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje vaiz! Ook qua sport!
Ik heb een super slecht lijstje vandaag![]()
O: 2 croissants
L: vloerbol met kaas en smeerspul erop
T: capuchino en 6 stroopkoekjes![]()
T: mini krentenbol, veel thee en water
D: pizzaaaaaaa van domino’s![]()
Morgen goedmaken met goed voer, yogales geven en die hard gym work.
Maar was vanmorgen gewoon netjes 59,1 kilo bij 166 cm. Bijveel bewegen kan je je veel veroorloven. Maar vandaag gaf ik een training persoonlijke effectieviteit en daar krijg ik ook super veel honger van door het verwerken van alle emo’s van de deelnemers
Scheelt dat ik niet verslavingsgevoelig benquote:
Ja maar ik had geen zin in echte pizza, ik had zin in domino’s pizzaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vooral super slecht wantdomino's, moet toch echt wel een goede pizzaboer in de buurt zitten?!
Moeite om dat te begrijpen. Is dat als ik heb zin in chocolade en ik eet een koetjesreep?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin in echte pizza, ik had zin in domino’s pizza
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moeite om dat te begrijpen. Is dat als ik heb zin in chocolade en ik eet een koetjesreep?
Vind zelf alles naast domino's of new york pizza al snel beter. Kan ook zijn dat die in Deventer gewoon bagger zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koetjesreep is stukken lastiger te vinden dan dominos denk ikof ligt t weer in de supermarkt?
Doe mij maar LaLotta, beste pizza
Voor half 6?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 05:25 schreef sigme het volgende:
Mogge.
De eerste 10duizend stappen (stappen, geen fietsen) van deze dag zijn al weer binnen.
Ja! Precies dat!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moeite om dat te begrijpen. Is dat als ik heb zin in chocolade en ik eet een koetjesreep?
Neuh. Liefste is weer aan betaald werk begonnen. Enkel op zaterdag, dat scheelt. Wekker stond op 2:30, en om 3u was hij weg. Toen ben ik daarna maar een mooi end gaan wandelen met de honden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor half 6?Was er een schaap ontsnapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Liefste is weer aan betaald werk begonnen. Enkel op zaterdag, dat scheelt. Wekker stond op 2:30, en om 3u was hij weg. Toen ben ik daarna maar een mooi end gaan wandelen met de honden.
Inmiddels ook 1 kozijn geverfd. Als ik zo doorga wordt het een productief dagje.
Wel een zaterdag, dus waarschijnlijk ook 10miljardmiljoen caloriën.
Voorlopig heb ik 3 plakjes stokbrood, 1 halve plak kroepoek en 3 krekkers op.Je blijft een enigmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In navolging van jouw voorbeeld maar wezen sporten. Was druk
En nu genieten van gebakken kabeljauw.
En straks dus verder met grote schoonmaak. Heb al 2 vuilniszakken vol met oude kleding en handdoekenLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik had ook geen idee. Verloofde kwam ermee aan zetten. Vond het wel ok. Smaakten net als gewone wraps maar dan met een lichte bietensmaak. En geen rooie tengels.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn bietenwraps
Snel gegoogled, maar krijg je daar niet verschrikkelijke rooie tengels van?
Props voor de over de helft trouwens
Moet ook niet teveel afvallen, straks past je op maat gemaakte pak niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee. Verloofde kwam ermee aan zetten. Vond het wel ok. Smaakten net als gewone wraps maar dan met een lichte bietensmaak. En geen rooie tengels..
Bedankt! Wellicht moet ik het doel wat scherper stellen, maar dat zien we wel later..
Ouder? Word binnenkort 42quote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Moet ook niet teveel afvallen, straks past je op maat gemaakte pak niet meer.
Gewoon doen, gaat alleen maar lastiger worden naarmate je ouder bent.
Het was ook best ok, maar ik kijk vooral uit naar vanavond. Kreeftensoep.quote:Combinatie klinkt wel lekker daarentegen, alles met geitenkaas ben ik eigenlijk wel voor te porren. Helemaal met bonen en spinazie.
Daarom koop ik altijd overhemden die je alleen hoeft uit te hangen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Net overhemden in de was gedaan dus die moet ik strijken, telt dat als B? Ik haat strijken
Wat is maom? "dingen" geeft me ook weinig contextquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: geen
S: Uur sporten
L: gebakken kabeljauw
T: 6 dingen maom
T: 3 scheppen B&J
B: half uur dansjes doen
D: ntb
T: ook ntb
Net overhemden in de was gedaan dus die moet ik strijken, telt dat als B? Ik haat strijken
Maom dingen zijn van die snoepjes. Had zin in iets zoet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is maom? "dingen" geeft me ook weinig context.
Ik haat strijken ook zo, en bovendien ben ik er nog slecht in ook. M'n maatpakken draag ik nog wel eens, maar die bloesjes niet meer. Gedoe allemaal.
De maatpakkokerrokjes ga ik binnenkort maar naar de mamamini brengen, die draag ik niet.
Viespeuk!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maom dingen zijn van die snoepjes. Had zin in iets zoet.
[ afbeelding ]
quote:
Zulke snoepjes zijn vies, struisvogel.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Zulke snoepjes zijn vies, struisvogel.
You know nothing, John Snow.quote:
Bitchquote:
Sla toch eens een leuk meisje aan de haak, struis. Je bent zo'n leuke jongen!quote:
Vorig jaar een half jaar iets gehad. Dacht echt dat gaat 'm worden, niet dus,quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Sla toch eens een leuk meisje aan de haak, struis. Je bent zo'n leuke jongen!
Ik heb géén humor, dat is pas erg!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vorig jaar een half jaar iets gehad. Dacht echt dat gaat 'm worden, niet dus,
En betwijfel of ik zo'n leuke jongen ben. Heb een erg foute vorm van humor...
Dat klinkt wel heel liefquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb géén humor, dat is pas erg!
Staat tegenover dat ik altijd gelijk heb, dus je bent een leuke jongen.
Zo ken ik je wel een beetje op fok ja. Altijd gelijk. En niet dan toch.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb géén humor, dat is pas erg!
Staat tegenover dat ik altijd gelijk heb, dus je bent een leuke jongen.
Voordeel is wel dat ik de hele avond vol zat.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt lekker capriciaSowieso, goede kaas
[..]Mja, klopt wel
Dacht dat jij allemaal van die vintage/retro jurkjes en rokjes had? Of hoeven die ook niet gestreken te worden?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik koop alleen maar kleding die ik niet hoef te strijken.Ik heb niet eens een strijkbout.
Lijst vandaag.
O/L: 3 zuurdesemboterhammen met vijgenjam en paté
D: hamburger met ui, champignons, salade, pofaardappel met knoflookyoghurtsaus
T: komkommer
Klopt! Maar dat hoeft niet gestreken te worden. Veel ervan is repro (en dus van moderne materialen gemaakt) en de katoenen jurkjes hang ik altijd uit.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat jij allemaal van die vintage/retro jurkjes en rokjes had? Of hoeven die ook niet gestreken te worden?
Ik draag geen retro jurkjes
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 28 januari 2018 15:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat hoeft niet gestreken te worden. Veel ervan is repro (en dus van moderne materialen gemaakt) en de katoenen jurkjes hang ik altijd uit.
Je zou wel bekijks trekken als je ze wel droeg.
Tot nu toe:quote:Op zondag 28 januari 2018 15:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet nu pas trouwens mijn ontbijt.![]()
Planning vandaag:
O/L: kwark (200 gram), 2 zuurdesemboterhammen met paté
T: soep
D: pompoenstamppot met spekjes (ik twijfel nog of ik er appel bij doe of geroosterde venkel)
T: ??? appel?
Ik maak me ook geen zorgen om een enkele uitspatting. Moet kunnen. Ik zit nog ruim op schema.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:44 schreef vlindertje89 het volgende:
En UIO, je lijst ziet er ook wel erg lekker uit haha! Is morgenochtend vast wel weer iets van weg op de weegschaal, vooral frietjes (=zout) zou bij mij garant staan voor toename door vocht vasthouden.
Gefeliciteerd met de 59-er!quote:Ik was even druk en alles dus wat minder aanwezig. Vorige week uit eten geweest voor beloning halen eerste doel, was erg lekker. Merkte wel dat ik echt minder op kan ook, m'n ogen wilden nog zoveel meer maar m'n buik zat toch echt vol haha. Wel fijn. En ondanks uit eten en een keer honger op werk (sushi + broodje kaas extra gegeten bij lunch) toch nog 0.5kg eraf.
Vanmorgen voor t eerst in ik denk toch wel twee jaar onder de 60! 59.8, top. Sinds 23 dec is er nu 4.5 kg af
quote:Rare lijst vandaag ivm tot laat op werk en vanuit daar door naar sport:
O: -
L: low calorie bar
T: 1/2 clean proteïn bar
D1: 1/2 low calorie shake + 1/2 clean proteïn bar
S: 30min core strength, 30min crosstrainer
D2: soep met groente, 1/2 low calorie shake
Jij bent dan ook een man van 91 kilo en ik een vrouw van 1.58m en 59.8 kiloquote:Op maandag 29 januari 2018 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat voldoende om een dag van te kunnen leven? Volgens mij zou ik de hele dag chagrijnig van de honger rondlopen.
.
Wat eet jij toch altijd lekker en gevarieerd!quote:Op maandag 29 januari 2018 21:51 schreef An24 het volgende:
Avond!
Lijstje![]()
L: salade met gemengde sla, spelt, paddestoelen duxelle, spek, truffel mayo en een snee brood. Twee keer koffie verkeerd met suiker en speculaasje. Veel water
S: 1 uur 15 min. Pittige ashtanga yoga
D: tartaar burgertjes met ui, groene aspergetips, tomaat, knoflooksaus
T: thee met melk
Thanks! Doe mijn bestquote:Op maandag 29 januari 2018 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat eet jij toch altijd lekker en gevarieerd!
Duidelijk, mijn lijstjes zijn veel eentoniger.quote:
Ik zou denk ik nog meer gevarieerd eten als ik alleen zou wonen omdat mijn hubby niet alles lustquote:Op maandag 29 januari 2018 22:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Duidelijk, mijn lijstjes zijn veel eentoniger.Al is dat deels ook omdat ik alleen woon en anders heel veel weg moet gooien.
Hahahaha ik ben ook gewoon lui. En ik heb (helaas) geen grote vriezer.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nog meer gevarieerd eten als ik alleen zou wonen omdat mijn hubby niet alles lust![]()
Kwestie van slim denken. Die wraps van mij bijv: de basis is altijd een smeersel (hummus of pesto) en sla. Topping bijv kipfilet of geroosterde paprika. Dat zijn al twee dagen lunch. de pesto kan je ook weer in je pasta gooien. Of savonds door je boontjes met stukje vlees. Zo heb je altijd een basis en kan je wisselen.
Pesto kan trouwens in de vriezer. De wraps ook, zonder beleg!
Maar ik ben het met je eens: ik kan minder weg gooien als ik nog meer mijn best doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |