Gelukkig dan maar dat het niet om dat woord gaat he.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Een woord als 'neger' is nog nooit uit mijn mond gekomen, hoor.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Een woord als 'neger' is nog nooit uit mijn mond gekomen, hoor.
I can do this all day broquote:Op maandag 22 mei 2017 15:57 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Gaat hier nooit gebeuren om de doodeenvoudige reden dat de oorspronkelijke bevolking moet worden vervangen. Merkel en de EU zijn druk bezig met de omvolking van Europa (het Coudenhove-Kalergi plan). De blanke autochtone bevolking moet koste wat kost verdwijnen en gemengd worden met negers en arabieren. Onder het mom van "diversiteit" pleegt Europa etnische en culturele zelfmoord.
? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisten overdrijven per definitie, dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:30 schreef sp3c het volgende:
ok dat was flauw
je gebruikt het een stuk minder vaak idd
gewoon helemaal niet meer noemenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:33 schreef Hathor het volgende:
Laten we het dan transparant noemen, dat bekt ook veel lekkerder.
Dat lijkt me geen optie in 2018.quote:
Niet-zwarten een optie?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:32 schreef sp3c het volgende:
ja naja doet er ook niet toe verder
maar als jij en iedereen het over zwarten en negers kunt hebben zonder problemen dan is het toch raar als witten niet zou moeten kunnen
gewoon niemand meer noemen, gewoon gelijk door naar 1vandaagquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wit staat voor een kleur; blank voor rein en onbevlekt.
Bij de NOS zijn ze al jaren het spoor volledig bijster. Denken nog steeds journalistiek te kunnen bedrijven alsof het de jaren 70 van de vorige eeuw betreft. Met dat nare belerende toontje van ze. Bah.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:55 schreef luxerobots het volgende:
Zijn blanken de enigen waar minder positief over bericht moet worden?
Eigenlijk zou er veel meer over deze taalcommissie van de NOS bekend moeten worden. Elke migrant die hier aanspoelt wordt ook stelselmatig 'vluchteling' genoemd.
Als het onderliggende beleid is dat over blanken wat minder positief bericht moet worden en over mensen met een kleurtje wat positiever. Is dat beleid dat beter past in een dictatuur dan een democratie.
Is dat niet de bedoeling van de NOS juist? Lekker ophitsen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben ik nou de enige die de termen zwart en wit juist heel polariserend vind?
Nigga please.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:07 schreef brutus26 het volgende:
NOS![]()
Wanneer worden de begrippen zwart geld en zwarte markt ongewenst verklaard? Dat is namelijk kwetsend voor zwarte mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |