Wij gisteren ook. Voor in de caesar salade.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zelf croutons gemaakt echt moeilijk lekker
Samequote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij gisteren ook. Voor in de caesar salade.
Ook hello fresh?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Same
Echt eigenlijk van de zotte om die dingen uit de supermarkt te halen
Om daar te drinken wel. De eerste zenne is daar nu op begreep ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper/Saind hebben ze denken jullie bij 3fonteinen die frontera?
Wij doen Vega hequote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond die varkenshaas, ruikt al super lekker.
De afleveringen van 20 minuten zijn ook wel lekker voor een keer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The end of the fucking world is best leuk
ah Den Haag staat niet meer op 1 dusquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:36 schreef Sked het volgende:
Ik hoor net dat we in Arnhem de meest vuile lucht van Nederland hebben op de Eusebiusbuitensingel. Daar ben ik nou trots op.
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The end of the fucking world is best leuk
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?
De baas van Netflix noemde het de beste serie ooit op Netflix...?
Ik zie in jou een ontzettend goede vriend.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.
Hoiquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.
Ik zei toch best leukquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?
De baas van Netflix noemde het de beste serie ooit op Netflix...?
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei toch best leuk
Leer lezen man
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanvalquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.
Gelukkig ben je beter in FIFA .
Ach jongen toch. Harde leef.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanval
doe maar kalm Knutquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanval
Ff de Gillette er over heen halen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
moet toch ff gebeuren jojo
oksels, baard, schaamstreek
kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ff de Gillette er over heen halen.
Is het wat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk godless op Netflix. (Western).
Kapi weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow moest net tegen iemand die nog slechter was dan ik
Dat ga ik meemaken donderdagavond.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.
Gelukkig ben je beter in FIFA .
Nee een Duitserquote:
nu wel, behalve dat androgynequote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n androgyn iel kaal mannetje?
L_L is voor de avond.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Waarom maken we eigenlijk geen VBLSC Twitch aan? Dan kan iedereen streamen wanneer ie wil en wat ie wil
Dit lijkt me een geweldig plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Waarom maken we eigenlijk geen VBLSC Twitch aan? Dan kan iedereen streamen wanneer ie wil en wat ie wil
ik deel internet met 500 andere mensen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:45 schreef KingRoland het volgende:
alleen mijn upload is aids
ALS FIBER HIER BESCHIKBAAR WAS HAD IK DAT AL GENOMEN, MAAR BLIJKBAAR DUURT HET EEN EEUW VOORDAT HET HIER IS
schiet eens op het is 2018
Gaat. Eerste aflevering. Ik hou van langzaam, broeierig. Maar dit is iets te langzaam.quote:
quote:
https://www.twitch.tv/vblscquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit lijkt me een geweldig plan.
KappaPride wel
Kansloze missie, gok ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ga ik meemaken donderdagavond.
Gelezen dat de rechtbank weggaat? Naar het Piusplein, like wtf. Ze hebben ruimte gebrek, dus ga je in een nog kleiner pand.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)r-faillissement.html
Brabantse logica.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelezen dat de rechtbank weggaat? Naar het Piusplein, like wtf. Ze hebben ruimte gebrek, dus ga je in een nog kleiner pand.
http://www.omroepbrabant.(...)+ernstig+gewond.aspxquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelezen dat de rechtbank weggaat? Naar het Piusplein, like wtf. Ze hebben ruimte gebrek, dus ga je in een nog kleiner pand.
Ik dacht altijd dat daar een supermarkt zatquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+ernstig+gewond.aspx
Gewond raken in candy shop
Wist niet eens dat die nog bestond.
ok hmfquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
ik luister nu naar Taylor Swift boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |