Ik zei toch best leukquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?
De baas van Netflix noemde het de beste serie ooit op Netflix...?
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei toch best leuk
Leer lezen man
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanvalquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.
Gelukkig ben je beter in FIFA .
Ach jongen toch. Harde leef.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanval
doe maar kalm Knutquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net weer eens kansloos verloren ben zeer dicht bij een woedeaanval
Ff de Gillette er over heen halen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
moet toch ff gebeuren jojo
oksels, baard, schaamstreek
kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ff de Gillette er over heen halen.
Is het wat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk godless op Netflix. (Western).
Kapi weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow moest net tegen iemand die nog slechter was dan ik
Dat ga ik meemaken donderdagavond.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk dat vraagteken na zin 2 dan.
Gelukkig ben je beter in FIFA .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |