Wij gisteren ook. Voor in de caesar salade.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zelf croutons gemaakt echt moeilijk lekker
Samequote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij gisteren ook. Voor in de caesar salade.
Ook hello fresh?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Same
Echt eigenlijk van de zotte om die dingen uit de supermarkt te halen
Om daar te drinken wel. De eerste zenne is daar nu op begreep ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper/Saind hebben ze denken jullie bij 3fonteinen die frontera?
Wij doen Vega hequote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond die varkenshaas, ruikt al super lekker.
De afleveringen van 20 minuten zijn ook wel lekker voor een keer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The end of the fucking world is best leuk
ah Den Haag staat niet meer op 1 dusquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:36 schreef Sked het volgende:
Ik hoor net dat we in Arnhem de meest vuile lucht van Nederland hebben op de Eusebiusbuitensingel. Daar ben ik nou trots op.
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The end of the fucking world is best leuk
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die superlatieven voor die serie begrijp ik voor geen meter. Best leuk, maar toch ook niet meer dan dat?
De baas van Netflix noemde het de beste serie ooit op Netflix...?
Ik zie in jou een ontzettend goede vriend.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.
Hoiquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Eurokok Martin op netflix komt. Kunnen al die fake kookshows gelijk oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |