Waarom stond Troupee niet basis eigenlijk? Prima speler inderdaad. Klaiber ging bij die goal wel aardig in de fout.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben speciaal voor jullie even naar de Galgenwaard gegaan vanavond en kan jullie vertellen dat Troupee echt een interessante optie is als opvolger voor Arias. Hij heeft rust, wint zijn duels en is snel. Echt een fijn spelertje!
Verder is Klaiber goed, maar dat terzijde.
roep ik al 2 jaarquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben speciaal voor jullie even naar de Galgenwaard gegaan vanavond en kan jullie vertellen dat Troupee echt een interessante optie is als opvolger voor Arias. Hij heeft rust, wint zijn duels en is snel. Echt een fijn spelertje!
Geen idee, volgens mij zijn ze voorzichtig met hem. Vd Meer (lb) raakte geblesseerd, wat jammer was want ook hij speelde vrij goed en hard op Berghuis. Vervolgens kwam Troupee.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stond Troupee niet basis eigenlijk? Prima speler inderdaad. Klaiber ging bij die goal wel aardig in de fout.
Haar als Puyol, ik denk dat dit zijn idool is. Dat is geen mat hoorquote:Op donderdag 25 januari 2018 07:03 schreef BadderHaring het volgende:
Troupee is wel een beetje een pauper. Hij heet Giovanni met zijn voornaam en een mat kan echt niet meer in deze eeuw.
Meer een Feyenoord of ADO type.
Evenzogoed kan het gewoon echt niet meer, misschien als je een louche Bulgaar bent ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haar als Puyol, ik denk dat dit zijn idool is. Dat is geen mat hoor
Dit is Frits Trouppee. De vader van.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die was fout in de oorlog. Ik weet niet precies in welke oorlog, maar fout was hij.
van?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is Frits Trouppee. De vader van.
Wichard.quote:
Beter dan al eenheidsworsten met hun wax-scheidingen (ik ben geen prof, dus mag het) en kuifjes. Waar zijn de Rene van Rijswijkjes en de Alexie Lalassen?quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Evenzogoed kan het gewoon echt niet meer, misschien als je een louche Bulgaar bent ofzo.
Verder wel een aardige speler hoor. Van de zomer was AZ nog geïnteresseerd, maar mocht hij niet weg.
Valt me nog mee dat t dit keer geen Ajax is dat weer aan een talent van ons loopt te trekken.quote:Volgens een fansite van Juventus was PSV talent Leandro Fernandes woensdag op bezoek bij Juventus in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola. De zaakwaarnemer heeft een uitstekende band met de Italiaanse topclub en zou het talent het liefst deze transferperiode al bij de Italiaanse club willen stallen. Fernandes, spelend bij de Onder 19 van Mark van Bommel, heeft een aflopend contract bij PSV, maar zou nu al tussentijds willen vertrekken. De Italianen volgen Fernandes al langdurig, afgelopen zomer was er ook al sprake van interesse. Gisteren werd nog door het Eindhovens Dagblad gemeld dat PSV in gesprek is met de middenvelder over contractverlenging.
hij zal via Juve dan wel weer bij NEC belandenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Fernandes dus met Mino op bezoek geweest bij Juve. Spannend. Komt van NEC en stond te boek als enorm talent. Vorig seizoen en dit seizoen lijkt hij een beetje stil te staan. In ieder geval voorbij gestreefd door leeftijdsgenoten.
Haha wat slecht. Die rode kaart erna ookquote:
Nopequote:Op donderdag 25 januari 2018 15:45 schreef Logic91 het volgende:
Akelig stil rondom binnenkomende transfers de laatste paar dagen. Die linksback komt waarschijnlijk niet meer of wel?
Hahahaha! Godverdomme, wat een miskoop is dat zeg.quote:
We gaan dus met retteketet Brenet de tweede seizoenshelft in.quote:
Echt bizar dat we hier 6 miljoen voor hebben betaaltquote:
Zou Ritzmaier geen beter back zijn dan Brenet?quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:52 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Hahahaha! Godverdomme, wat een miskoop is dat zeg.![]()
En hoezo speelt Ritzmaier nog bij PSV? Gewoon zijn contract ontbinden. Hebben we helemaal niets meer aan.
Is al geprobeerd. Was geen succes.quote:Op donderdag 25 januari 2018 16:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zou Ritzmaier geen beter back zijn dan Brenet?
Ze hebben Paal klaargestoomd joh, komt goedquote:Op donderdag 25 januari 2018 15:53 schreef Logic91 het volgende:
[..]
We gaan dus met retteketet Brenet de tweede seizoenshelft in.
beetje vroeg hequote:Op donderdag 25 januari 2018 15:52 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Hahahaha! Godverdomme, wat een miskoop is dat zeg.![]()
Beter dan Brenetquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef PSVCL het volgende:
de nieuwe LB is binnen
https://twitter.com/PSV/status/956538942131720193
Zit Brands aan de drugs ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef PSVCL het volgende:
de nieuwe LB is binnen
https://twitter.com/PSV/status/956538942131720193
quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit Brands aan de drugs ofzo?
ja toch , zie hem welles samen met Brenet coffeshop de pink uitlopenquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit Brands aan de drugs ofzo?
twitter:PSV twitterde op donderdag 25-01-2018 om 13:05:03🎽 | Fans first!Een aantal PSV-fans mocht gisteren samen met @umbro gaan discussiëren en brainstormen over de nieuwe shirts voor het seizoen 2019-2020. https://t.co/mYUVE3aEd5 reageer retweet
http://www.jobconnecto.nl/quote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:41 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hem
[ afbeelding ]
Van 3000 euro schuld, baan kwijt, wijf kwijt naar PSV shirt ontwerperWat een held.
Hij heeft wel foto's in een gruwelijk lelijk format geplaatst. Kan jij dat even naar hem mailen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.jobconnecto.nl/
Hij heeft zijn ervaringen wel ten goede gekeerd en probeert er nu het beste van te maken. Doet-ie goed. Goeie site, geen stockfoto. Dit kan alleen maar een enorm succes zijn.
Kan aan die mail ook toegevoegd worden dat onder het kopje 'onze toekomst samen' de volgende zinsconstructie gebruikt wordt en dat die niet klopt?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel foto's in een gruwelijk lelijk format geplaatst. Kan jij dat even naar hem mailen?
quote:Voor ons geldt dat langdurige relaties met onze gebruikers zorgt voor de juiste continuïteit van Jobconnecto.
twitter:SportsSpeakers twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 10:00:11Voormalig voetbaljournalist en perschef van PSV @thijsslegers is inzetbaar als dagvoorzitter en interviewer en vormt een uitstekend duo met o.a. @Andyvdmeyde7. Daarnaast is Thijs ook uitstekend geschikt om als spreker een bijzonder kijkje in de wereld van het topvoetbal te geven. https://t.co/ueU5Owna0i reageer retweet
Ik denk niet dat hij het zelf heeft geschreven. Maar dat Thijs nogal vol van zichzelf is, is een understatement.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef Fargo het volgende:
Een bijzondere kijk met Thijs. Wat overschat die vent zich enorm...
Ik vond (en vind) hem ook echt wel goed. Slimme vent met karakter, niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het zelf heeft geschreven. Maar dat Thijs nogal vol van zichzelf is, is een understatement.
Ik snap het gezeik ook niet zo heel goed, hij heeft het bij PSV goed dicht gekregen qua lekken en dat verdient gewoon een pluim.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vond (en vind) hem ook echt wel goed. Slimme vent met karakter, niks mis mee.
Dat laatste herinner ik me nu ook weer, ik snapte niet dat hij daar in mee ging. Hij is verder een hardloper, dus sowieso +1.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik ook niet zo heel goed, hij heeft het bij PSV goed dicht gekregen qua lekken en dat verdient gewoon een pluim.
Al vond ik hem in zijn tijd bij VI (en soms ook nog wel bij PSV in het begin) echt over de schreef gaan bij zijn Twitter-fitties. Gewoon niet altijd even professioneel. Dat gaat nu wel beter, trouwens.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat laatste herinner ik me nu ook weer, ik snapte niet dat hij daar in mee ging. Hij is verder een hardloper, dus sowieso +1.
Is er ergens al een gerucht over een LB gevonden? Evra in Starbucks Schiphol, Heintze gespot met voetbalschoenen, Brands in Zuid- Amerika, iets iets iets?
Aldus Rik Elfrink. Ze zijn dus druk bezig maar de kans zit er dik in dat Brenet onze linksback blijft.quote:Cocu geeft aan dat #PSV nog druk bezig is om te kijken of er een linksbenige verdediger kan worden toegevoegd aan de selectie. "Maar als we Locadia onder de huidige omstandigheden verkopen, is het niet logisch dat we dan weer direct alles uitgeven."
Zo jammer. Ik denk ook echt dat we het daarom niet gaan redden. Tenzij Romero, Lozano en Bergwijn het meer dan uistekend met elkaar kunnen vinden voorin.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:00 schreef Logic91 het volgende:
[..]
[..]
Aldus Rik Elfrink. Ze zijn dus druk bezig maar de kans zit er dik in dat Brenet onze linksback blijft.
Misschien kan Romero nog een paar wedstrijdjes LB? Je weet het niet he!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik denk ook echt dat we het daarom niet gaan redden. Tenzij Romero, Lozano en Bergwijn het meer dan uistekend met elkaar kunnen vinden voorin.
Dat is een goeie, waarom ook niet! Hij is sterk, snel, tweebenig, heeft felheid...slimme jij LBM!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien kan Romero nog een paar wedstrijdjes LB? Je weet het niet he!
Ach, je hebt er kijk op of je hebt het niet hequote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is een goeie, waarom ook niet! Hij is sterk, snel, tweebenig, heeft felheid...slimme jij LBM!
Beter gewoon de linksback van de -19 eens uitproberen. Gooi maar eens iemand voor de leeuwen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ach, je hebt er kijk op of je hebt het niet he
Veel slechter dan Brenet kan het niet zijn, in ieder geval. Maar goed, ergens begrijp ik nog wel dat dat ook weer niet gebeurt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beter gewoon de linksback van de -19 eens uitproberen. Gooi maar eens iemand voor de leeuwen.
Het lastige is dat Cocu aan Paal het idee heeft gegeven dat hij er als vervanger van Brenet dicht tegenaan zit. Terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat Paal gewoon nog een klap minder is op die plek en überhaupt op geen enkele positie potentieel heeft voor PSV 1. Althans, ik zie het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veel slechter dan Brenet kan het niet zijn, in ieder geval. Maar goed, ergens begrijp ik nog wel dat dat ook weer niet gebeurt.
Ik heb Paal al een tijdje niet meer echt zien spelen. Het enige wat ik echt nog van hem weet is dat hij een ge-wel-dig heerlijk trap in z'n benen heeft. Waarom speelt 'ie niet meer op het middenveld eigenlijk? Dacht me te kunnen herinneren dat hij als een veel groter talent werd gezien als Hendrix en Bazoer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lastige is dat Cocu aan Paal het idee heeft gegeven dat hij er als vervanger van Brenet dicht tegenaan zit. Terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat Paal gewoon nog een klap minder is op die plek en überhaupt op geen enkele positie potentieel heeft voor PSV 1. Althans, ik zie het niet.
Maar ondertussen speelt hij wel linksback in Jong PSV, waar hij vervolgens de doorstroming van andere LB's tegenhoudt. Althans, de laatste wedstrijden die ik heb meegekregen van Jong PSV stond Paal daar. Verdedigend heeft hij dan weinig te doen, dus valt het niet zo op hoe slecht hij is.
Paal was een megatalent, maar is echt een paar jaar geleden enorm blijven hangen. Niet voor niets van het middenveld naar achteren verhuist. Prima trap nog steeds wel, maar verder is het niet veel meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb Paal al een tijdje niet meer echt zien spelen. Het enige wat ik echt nog van hem weet is dat hij een ge-wel-dig heerlijk trap in z'n benen heeft. Waarom speelt 'ie niet meer op het middenveld eigenlijk? Dacht me te kunnen herinneren dat hij als een veel groter talent werd gezien als Hendrix en Bazoer bijvoorbeeld.
Het voordeel van Paal boven Brenet is trouwens dat Paal wel ietsjes slimmer is.
Zonde..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paal was een megatalent, maar is echt een paar jaar geleden enorm blijven hangen. Niet voor niets van het middenveld naar achteren verhuist. Prima trap nog steeds wel, maar verder is het niet veel meer.
Jammer inderdaad. We zullen wel zien of ze misschien net op tijd met iemand komen. Wel mooi dat Marco er weer bij is.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik denk ook echt dat we het daarom niet gaan redden. Tenzij Romero, Lozano en Bergwijn het meer dan uistekend met elkaar kunnen vinden voorin.
Goed wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:58 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de blessure van Romero?
#Broekjeuitquote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus morgen:
Zoet, Arias, Schwaab, Isi, Brenet, Hendrix, Ramselaar, De Gink, Lozano, De Jong, Bergwijn.
Yeah! let's go!quote:
Geen goed gevoel over. Vorige keer kwamen we goed weg in de slotminuut. Nu is het uit waar we sowieso slecht spelen en Twente heeft tegen Ajax laten zien dat ze t op kunnen brengen.quote:
Mag toch hopen dat t een linksback is. Anders is het triest voor Obispo. Die is ook linksbenig toch?quote:Phillip Cocu gaf tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag aan dat PSV druk bezig is om een linksbenige verdediger aan te trekken. "We houden altijd de markt in de gaten. We zijn druk doende," aldus de hoofdtrainer. "Maar als we Jürgen Locadia onder de huidige omstandigheden verkopen is het niet logisch dat we dan alles weer direct uitgeven."
Ze willen geloof ik een LB die eventueel ook in het centrum kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 05:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat t een linksback is. Anders is het triest voor Obispo. Die is ook linksbenig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |