Waarom stond Troupee niet basis eigenlijk? Prima speler inderdaad. Klaiber ging bij die goal wel aardig in de fout.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben speciaal voor jullie even naar de Galgenwaard gegaan vanavond en kan jullie vertellen dat Troupee echt een interessante optie is als opvolger voor Arias. Hij heeft rust, wint zijn duels en is snel. Echt een fijn spelertje!
Verder is Klaiber goed, maar dat terzijde.
roep ik al 2 jaarquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben speciaal voor jullie even naar de Galgenwaard gegaan vanavond en kan jullie vertellen dat Troupee echt een interessante optie is als opvolger voor Arias. Hij heeft rust, wint zijn duels en is snel. Echt een fijn spelertje!
Geen idee, volgens mij zijn ze voorzichtig met hem. Vd Meer (lb) raakte geblesseerd, wat jammer was want ook hij speelde vrij goed en hard op Berghuis. Vervolgens kwam Troupee.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stond Troupee niet basis eigenlijk? Prima speler inderdaad. Klaiber ging bij die goal wel aardig in de fout.
Haar als Puyol, ik denk dat dit zijn idool is. Dat is geen mat hoorquote:Op donderdag 25 januari 2018 07:03 schreef BadderHaring het volgende:
Troupee is wel een beetje een pauper. Hij heet Giovanni met zijn voornaam en een mat kan echt niet meer in deze eeuw.
Meer een Feyenoord of ADO type.
Evenzogoed kan het gewoon echt niet meer, misschien als je een louche Bulgaar bent ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haar als Puyol, ik denk dat dit zijn idool is. Dat is geen mat hoor
Dit is Frits Trouppee. De vader van.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die was fout in de oorlog. Ik weet niet precies in welke oorlog, maar fout was hij.
van?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is Frits Trouppee. De vader van.
Wichard.quote:
Beter dan al eenheidsworsten met hun wax-scheidingen (ik ben geen prof, dus mag het) en kuifjes. Waar zijn de Rene van Rijswijkjes en de Alexie Lalassen?quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Evenzogoed kan het gewoon echt niet meer, misschien als je een louche Bulgaar bent ofzo.
Verder wel een aardige speler hoor. Van de zomer was AZ nog geïnteresseerd, maar mocht hij niet weg.
Valt me nog mee dat t dit keer geen Ajax is dat weer aan een talent van ons loopt te trekken.quote:Volgens een fansite van Juventus was PSV talent Leandro Fernandes woensdag op bezoek bij Juventus in gezelschap van zaakwaarnemer Mino Raiola. De zaakwaarnemer heeft een uitstekende band met de Italiaanse topclub en zou het talent het liefst deze transferperiode al bij de Italiaanse club willen stallen. Fernandes, spelend bij de Onder 19 van Mark van Bommel, heeft een aflopend contract bij PSV, maar zou nu al tussentijds willen vertrekken. De Italianen volgen Fernandes al langdurig, afgelopen zomer was er ook al sprake van interesse. Gisteren werd nog door het Eindhovens Dagblad gemeld dat PSV in gesprek is met de middenvelder over contractverlenging.
hij zal via Juve dan wel weer bij NEC belandenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Fernandes dus met Mino op bezoek geweest bij Juve. Spannend. Komt van NEC en stond te boek als enorm talent. Vorig seizoen en dit seizoen lijkt hij een beetje stil te staan. In ieder geval voorbij gestreefd door leeftijdsgenoten.
Haha wat slecht. Die rode kaart erna ookquote:
Nopequote:Op donderdag 25 januari 2018 15:45 schreef Logic91 het volgende:
Akelig stil rondom binnenkomende transfers de laatste paar dagen. Die linksback komt waarschijnlijk niet meer of wel?
Hahahaha! Godverdomme, wat een miskoop is dat zeg.quote:
We gaan dus met retteketet Brenet de tweede seizoenshelft in.quote:
Echt bizar dat we hier 6 miljoen voor hebben betaaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |