Misschien kan Romero nog een paar wedstrijdjes LB? Je weet het niet he!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik denk ook echt dat we het daarom niet gaan redden. Tenzij Romero, Lozano en Bergwijn het meer dan uistekend met elkaar kunnen vinden voorin.
Dat is een goeie, waarom ook niet! Hij is sterk, snel, tweebenig, heeft felheid...slimme jij LBM!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien kan Romero nog een paar wedstrijdjes LB? Je weet het niet he!
Ach, je hebt er kijk op of je hebt het niet hequote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is een goeie, waarom ook niet! Hij is sterk, snel, tweebenig, heeft felheid...slimme jij LBM!
Beter gewoon de linksback van de -19 eens uitproberen. Gooi maar eens iemand voor de leeuwen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ach, je hebt er kijk op of je hebt het niet he
Veel slechter dan Brenet kan het niet zijn, in ieder geval. Maar goed, ergens begrijp ik nog wel dat dat ook weer niet gebeurt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beter gewoon de linksback van de -19 eens uitproberen. Gooi maar eens iemand voor de leeuwen.
Het lastige is dat Cocu aan Paal het idee heeft gegeven dat hij er als vervanger van Brenet dicht tegenaan zit. Terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat Paal gewoon nog een klap minder is op die plek en überhaupt op geen enkele positie potentieel heeft voor PSV 1. Althans, ik zie het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veel slechter dan Brenet kan het niet zijn, in ieder geval. Maar goed, ergens begrijp ik nog wel dat dat ook weer niet gebeurt.
Ik heb Paal al een tijdje niet meer echt zien spelen. Het enige wat ik echt nog van hem weet is dat hij een ge-wel-dig heerlijk trap in z'n benen heeft. Waarom speelt 'ie niet meer op het middenveld eigenlijk? Dacht me te kunnen herinneren dat hij als een veel groter talent werd gezien als Hendrix en Bazoer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lastige is dat Cocu aan Paal het idee heeft gegeven dat hij er als vervanger van Brenet dicht tegenaan zit. Terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat Paal gewoon nog een klap minder is op die plek en überhaupt op geen enkele positie potentieel heeft voor PSV 1. Althans, ik zie het niet.
Maar ondertussen speelt hij wel linksback in Jong PSV, waar hij vervolgens de doorstroming van andere LB's tegenhoudt. Althans, de laatste wedstrijden die ik heb meegekregen van Jong PSV stond Paal daar. Verdedigend heeft hij dan weinig te doen, dus valt het niet zo op hoe slecht hij is.
Paal was een megatalent, maar is echt een paar jaar geleden enorm blijven hangen. Niet voor niets van het middenveld naar achteren verhuist. Prima trap nog steeds wel, maar verder is het niet veel meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb Paal al een tijdje niet meer echt zien spelen. Het enige wat ik echt nog van hem weet is dat hij een ge-wel-dig heerlijk trap in z'n benen heeft. Waarom speelt 'ie niet meer op het middenveld eigenlijk? Dacht me te kunnen herinneren dat hij als een veel groter talent werd gezien als Hendrix en Bazoer bijvoorbeeld.
Het voordeel van Paal boven Brenet is trouwens dat Paal wel ietsjes slimmer is.
Zonde..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paal was een megatalent, maar is echt een paar jaar geleden enorm blijven hangen. Niet voor niets van het middenveld naar achteren verhuist. Prima trap nog steeds wel, maar verder is het niet veel meer.
Jammer inderdaad. We zullen wel zien of ze misschien net op tijd met iemand komen. Wel mooi dat Marco er weer bij is.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik denk ook echt dat we het daarom niet gaan redden. Tenzij Romero, Lozano en Bergwijn het meer dan uistekend met elkaar kunnen vinden voorin.
Goed wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:58 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de blessure van Romero?
#Broekjeuitquote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus morgen:
Zoet, Arias, Schwaab, Isi, Brenet, Hendrix, Ramselaar, De Gink, Lozano, De Jong, Bergwijn.
Yeah! let's go!quote:
Geen goed gevoel over. Vorige keer kwamen we goed weg in de slotminuut. Nu is het uit waar we sowieso slecht spelen en Twente heeft tegen Ajax laten zien dat ze t op kunnen brengen.quote:
Mag toch hopen dat t een linksback is. Anders is het triest voor Obispo. Die is ook linksbenig toch?quote:Phillip Cocu gaf tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag aan dat PSV druk bezig is om een linksbenige verdediger aan te trekken. "We houden altijd de markt in de gaten. We zijn druk doende," aldus de hoofdtrainer. "Maar als we Jürgen Locadia onder de huidige omstandigheden verkopen is het niet logisch dat we dan alles weer direct uitgeven."
Ze willen geloof ik een LB die eventueel ook in het centrum kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 05:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat t een linksback is. Anders is het triest voor Obispo. Die is ook linksbenig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |