abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:41:30 #101
284411 crew  heywoodu
pi_177062225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:33 schreef franklop het volgende:
heywoodu is nu mad op Bart
Wie is Bart en wat deed hij?
pi_177062236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet ineens :{w
Sinds Lenin?
pi_177062244
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sinds Lenin?
Minstens
pi_177062246
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wie is Bart en wat deed hij?
Veldkamp en was mad op de atleet uit Tonga
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062249
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wie is Bart en wat deed hij?
Ons Bartje Veldkamp vond de blote torso een domme act
pi_177062269
Sablikova hou eens op met die act

Je bent gewoon topfit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062272
Sablikova, leuke meid zeg
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:45:43 #108
284411 crew  heywoodu
pi_177062318
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef franklop het volgende:

[..]

Veldkamp en was mad op de atleet uit Tonga
Wat een randmongool.
pi_177062324
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat een randmongool.
De atleet of Bart?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:46:20 #110
284411 crew  heywoodu
pi_177062328
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef franklop het volgende:

[..]

De atleet of Bart?
Die Belg natuurlijk :{w
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:46:29 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062330
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177062336
Wanneer moet de man uit Tonga langlaufen dan? Wil dat eigenlijk niet missen.
pi_177062338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die Belg natuurlijk :{w
Hij had goede argumenten hoor
pi_177062349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef Persefoneia het volgende:
Wanneer moet de man uit Tonga langlaufen dan? Wil dat eigenlijk niet missen.
hij gaat niet in nakende torso langlaufen neem ik toch aan
pi_177062351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die Belg natuurlijk :{w
Doe even normaal. Veldkamp heeft alleen meer kennis van de FIS sporten dan het hele NOS zooitje samen.
pi_177062362
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

hij gaat niet in nakende torso langlaufen neem ik toch aan
-O- :+

Leedvermaak :@
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:49:11 #117
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177062376
Sjinkie staat op 5.00 voor goud :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:49:47 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062387
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjinkie staat op 5.00 voor goud :@
Redelijk toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177062388
Ik vind Jeroen Otter maar een eng mannetje
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062392
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjinkie staat op 5.00 voor goud :@
Er zijn een stuk of 4 favorieten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_177062403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjinkie staat op 5.00 voor goud :@
Nog een grotere loterij dan jurysporten.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:50:44 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177062407
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Redelijk toch?
Hij is soort van favoriet volgens de bookies. Had dat eigenlijk niet verwacht.
pi_177062428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:48 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

-O- :+

Leedvermaak :@
Voor je agenda:
The men's 15 kilometre freestyle cross-country skiing competition at the 2018 Winter Olympics will be held on 16 February 2018 at 15:00
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:52:35 #124
284411 crew  heywoodu
pi_177062437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Doe even normaal. Veldkamp heeft alleen meer kennis van de FIS sporten dan het hele NOS zooitje samen.
Hij had het nog over andere zaken dan Pita's verschijning dan? Het over zijn verschijning hebben heeft namelijk bar weinig te maken met kennis van FIS-sporten.
pi_177062438
Het spoorboekje is elke dag om 20.00u op FOK!sport te vinden :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Sjinkie staat op 5.00 voor goud :@
das niet veel, valpartij Sjinkie is 25.00
pi_177062461
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij is soort van favoriet volgens de bookies. Had dat eigenlijk niet verwacht.
Hij won vorig jaar de wereldbeker op deze afstand en staat dit jaar tot nu toe 2e in de stand.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_177062464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hij had het nog over andere zaken dan Pita's verschijning dan? Het over zijn verschijning hebben heeft namelijk bar weinig te maken met kennis van FIS-sporten.
Over zijn manier van kwalificeren, dat hij dus bij rollerlanglauf wedstrijden punten kon verzamelen etc.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:53:40 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177062472
Henri is zo ontzettend saai altijd.
pi_177062479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hij had het nog over andere zaken dan Pita's verschijning dan? Het over zijn verschijning hebben heeft namelijk bar weinig te maken met kennis van FIS-sporten.
Als ie serieus had getraind had ie die torso niet gehad, want die torso is ongunstig voor langlaufers
pi_177062481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef Joezi het volgende:

[..]

Voor je agenda:
The men's 15 kilometre freestyle cross-country skiing competition at the 2018 Winter Olympics will be held on 16 February 2018 at 15:00
Dank je. ^O^
pi_177062512
Op naar het DWDD topic
pi_177062520
ik hoop op veel verrassingen eigenlijk, steeds maar de favorieten als medaillewinnaars is zo saai
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_177062524
Smeets over the Olympics
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:55:18 #135
284411 crew  heywoodu
pi_177062525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:53 schreef franklop het volgende:

[..]

Over zijn manier van kwalificeren, dat hij dus bij rollerlanglauf wedstrijden punten kon verzamelen etc.
Oh zo. Tja, het kwalificatiesysteem van alpineskiën en langlaufen is vrij raar, dat klopt. Wat dat betreft is biatlon veel beter, waar punten alleen te verdienen zijn in de vaste internationale series (World Cup, IBU Cup, Open EK en WK), en er dus altijd volle startvelden van prima kwaliteit zijn. In langlaufen en alpineskiën kun je veel makkelijker obscure wedstrijden uitkiezen en de benodigde punten scoren.
pi_177062551
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh zo. Tja, het kwalificatiesysteem van alpineskiën en langlaufen is vrij raar, dat klopt. Wat dat betreft is biatlon veel beter, waar punten alleen te verdienen zijn in de vaste internationale series (World Cup, IBU Cup, Open EK en WK), en er dus altijd volle startvelden van prima kwaliteit zijn.
Hij heeft zich wel aardig erin verdiept tot dusver. :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062576
Site van Pyeongchang ligt plat trouwens? :{
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 18:56:51 #138
284411 crew  heywoodu
pi_177062581
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef Columbiafan het volgende:
Site van Pyeongchang ligt plat trouwens? :{
Vanmiddag was er ook al geen gang in te krijgen.
pi_177062585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef Columbiafan het volgende:
Site van Pyeongchang ligt plat trouwens? :{
Ja is ontzettend traag. Wilde even de shorttrack lotingen kijken, maar zit er niet in
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:57:24 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177062592
NOS weer ten top.. Morgen begint het ....

Gisteren waren ze al bezig, net als vndaag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177062597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:56 schreef Columbiafan het volgende:
Site van Pyeongchang ligt plat trouwens? :{
DDOSje uit North Korea zo te zien
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:58:01 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177062602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:57 schreef Joezi het volgende:

[..]

DDOSje uit North Korea zo te zien
Heb je dr ip-addressen?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177062607
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:57 schreef chufi het volgende:
NOS weer ten top.. Morgen begint het ....

Gisteren waren ze al bezig, net als vndaag
Wij zijn al 3 dagen bezig hoor, curling is allang begonnen, en hoe, EN HOE!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:58:46 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177062614
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:57 schreef chufi het volgende:
NOS weer ten top.. Morgen begint het ....

Gisteren waren ze al bezig, net als vndaag
Morgen beginnen de NEDERLANDERS en begint het SCHAATSEN dus morgen begint het.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:59:12 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177062623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Morgen beginnen de NEDERLANDERS en begint het SCHAATSEN dus morgen begint het.
Ja typisch NOS
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177062628
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:58 schreef chufi het volgende:

[..]

Heb je dr ip-addressen?
Kan maar zo via onze computers
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:59:49 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Morgen beginnen de NEDERLANDERS en begint het SCHAATSEN dus morgen begint het.
Vandaag was de openingsceremonie, dus morgen begint het.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177062642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Morgen beginnen de NEDERLANDERS en begint het SCHAATSEN dus morgen begint het.
ow zo bedoelde ie het :+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:00:37 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177062664
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vandaag was de openingsceremonie, dus morgen begint het.
Dat vind ik licht autistisch.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 19:01:48 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat vind ik licht autistisch.
Ben ik ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 00:57:10 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177071782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:25 schreef Joezi het volgende:
Tot nu toe geweldige verslaggeving van onze NOS, chapeau!
Vooral omdat ze geen moment van alle sporten die al bezig waren uitgezonden hebben en het weer alleen over schaatsen hadden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177073145
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Vooral omdat ze geen moment van alle sporten die al bezig waren uitgezonden hebben en het weer alleen over schaatsen hadden.
De eerste nacht slaan ze voor het gemak ook maar over
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 04:42:47 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177073240
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:56 schreef franklop het volgende:

[..]

De eerste nacht slaan ze voor het gemak ook maar over
Hebben ze toch goed bekeken. Er kwam toch geen NEDERLANDER in actie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177073251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:56 schreef franklop het volgende:

[..]

De eerste nacht slaan ze voor het gemak ook maar over
De eerste nacht, die kent u niet.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 06:54:07 #155
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177073380
Straks de grote ochtendshow op de NOS.
pi_177073432
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 06:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de grote ochtendshow op de NOS.
Met een terugblik van alle sport tot nu toe vooruitblik op schaatsen uiteraard
pi_177073448
Ze gaan vanaf 8.30 live, dus gaan ze skitalon ook niet vanaf het begin doen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177073458
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:32 schreef franklop het volgende:
Ze gaan vanaf 8.30 live, dus gaan ze skitalon ook niet vanaf het begin doen :')
ik neem aan dat Eurosport en de ZDF wel normaal doen
pi_177073471
1992
1994
1998
2002
2006
2010
2014
2018

Ok, goed rekenwerk weer, dit is inderdaad 32 jaar

:')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177073479
Dione zegt; het is nog 2 uur en 15 minuten voor begin van wedstrijd

2 seconden later in beeld; countdown untill competition start; 4 .15

Ok, goed rekenwerk weer,
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 07:52:42 #161
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177073491
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:32 schreef franklop het volgende:
Ze gaan vanaf 8.30 live, dus gaan ze skitalon ook niet vanaf het begin doen :')
NOS heeft niet de rechten om alles live uit te zenden.
pi_177073494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:52 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

NOS heeft niet de rechten om alles live uit te zenden.
Jawel. Met uitzondering van snowboardcross, skicross en ijshockey
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 07:55:00 #163
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177073497
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:53 schreef franklop het volgende:

[..]

Jawel. Met uitzondering van snowboardcross, skicross en ijshockey
Dan is het idd diep triest dat ze dit niet live uitzenden en de voorkeur geven aan lullen over schaatsen.
pi_177073498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:32 schreef franklop het volgende:
Ze gaan vanaf 8.30 live, dus gaan ze skitalon ook niet vanaf het begin doen :')
Dat is maar 15 minuten te laat, dat valt mij nog mee. Dan zenden ze nog meer dan de helft van de wedstrijd uit. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_177073502
Het kan nog meevallen hoor, maar volgens het spoorboekje staat er dus 8.30u en niet 8.15. Maar we gaan het zien.
Sowieso op Eurosport kijken natuurlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177073509
Jasjes met voorborduurde accreditatie, top hoor
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:06:00 #167
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177073542
Veel gezemel bij de NOS weer ;(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177073550
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:06 schreef Falco het volgende:
Veel gezemel bij de NOS weer ;(
Op dit moment is er ook geen live sport en er is afgelopen nacht ook nog niet heel veel gebeurd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:15:49 #169
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177073611
Skiatlon live.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:06:24 #170
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177074171
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:15 schreef Montov het volgende:
Skiatlon live.
Moeten we dit nu net zo bijzonder vinden als de NS die op tijd rijdt of als de postbode die de post bezorgt?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177074368
Kan ik straks schaatsen bij de NOS op tv kijken en tegelijk shorttrack via een NOS stream?
pi_177074387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Kan ik straks schaatsen bij de NOS op tv kijken en tegelijk shorttrack via een NOS stream?
volgens mij niet. Ze schakelen enkel naar twee kanalen bij finale van de Sjink dan kan het wel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177074556
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:26 schreef franklop het volgende:

[..]

volgens mij niet. Ze schakelen enkel naar twee kanalen bij finale van de Sjink dan kan het wel
Ok thnx. Heb de Player maar aangeschaft
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:56:38 #174
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177074824
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:38 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ok thnx. Heb de Player maar aangeschaft
Heywoodu vindt dit leuk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:05:21 #175
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177074944
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Moeten we dit nu net zo bijzonder vinden als de NS die op tijd rijdt of als de postbode die de post bezorgt?
Neuh, maar er waren veel geluiden dat de NOS al een kwartier te laat zou beginnen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_177074988
Elektrische fiets :D
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:42:29 #177
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_177075538
Waar de fuck keek ik naar, iets met paarden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:50:47 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177077053
Schaatsen zouden wij toch te zien krijgen. Nog steeds Schorttrack👎
pi_177077065
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Schaatsen zouden wij toch te zien krijgen. Nog steeds Schorttrack👎
begint pas om 12u

Zoals bekend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:52:38 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177077110
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:51 schreef franklop het volgende:


begint pas om 12u

Zoals bekend
Oke dank. Dan ben ik ongeduldig 😀
pi_177077264
Dat geluid bij het shorttrack :') :') :') Begint lekker
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 februari 2018 @ 11:57:59 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177077290
Geen last gehad van vreemd geluid
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:04:36 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177077490
#werkenbijdenos heeft alweer een hele nieuwe aflevering klaar :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177078609
hoe kan ik lange baan zien? nos zendt alleen shorttrack uit nu?
There are only 151 Pokémon.
pi_177078851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan ik lange baan zien? nos zendt alleen shorttrack uit nu?
Dweilpauze, geen paniek.
pi_177085241
Midden in de finale van het schansspringen lekker ermee kappen. _O_
Jack does it in real time...
pi_177085268
pi_177085271
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Midden in de finale van het schansspringen lekker ermee kappen. _O_
Ze moeten ook een keer eten
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 16:14:26 #189
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177085355
Uitzendtijd voor de sjonjie-en-anitamuziek is ook belangrijk hoor!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177085672
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Midden in de finale van het schansspringen lekker ermee kappen. _O_
Wat een faal. Eurosportcommentaar ook veel beter bij het schansspringen.
pi_177088667
Alles gaat fout :')
zie email 27 oktober
pi_177088677
Dat was knullig
pi_177088778
DeLuna vindt dit leuk.
zie email 27 oktober
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:48:08 #194
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_177088925
Wat doet die belg daar?
pi_177089003
afschaffen die winterspelen
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 februari 2018 @ 18:54:13 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177089081
Bloemenreportage _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 10 februari 2018 @ 18:54:57 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177089103
Maffe gozer is het.
pi_177102895
Toch nog even een voorbeschouwing op Ajax-Twente van ons aller Joep Schreuder er tussen proppen op een tijdstip dat we weer los gaan qua programma.

pi_177102934
Maarten Tip in beeld is toch een beetje onwennig.
Citius, Altius, Fortius.
pi_177102942
NOSschaatsen twitterde op zondag 11-02-2018 om 10:51:57 Kramer zorgt voor komische verwarring met 'buikgebaar' naar vriendin https://t.co/Q5iqkj0EgM reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')