Veldkamp en was mad op de atleet uit Tongaquote:
Wat een randmongool.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Veldkamp en was mad op de atleet uit Tonga
De atleet of Bart?quote:
hij gaat niet in nakende torso langlaufen neem ik toch aanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:46 schreef Persefoneia het volgende:
Wanneer moet de man uit Tonga langlaufen dan? Wil dat eigenlijk niet missen.
Doe even normaal. Veldkamp heeft alleen meer kennis van de FIS sporten dan het hele NOS zooitje samen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij gaat niet in nakende torso langlaufen neem ik toch aan
Er zijn een stuk of 4 favorieten.quote:
Voor je agenda:quote:
Hij had het nog over andere zaken dan Pita's verschijning dan? Het over zijn verschijning hebben heeft namelijk bar weinig te maken met kennis van FIS-sporten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Doe even normaal. Veldkamp heeft alleen meer kennis van de FIS sporten dan het hele NOS zooitje samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |