hahhahaha.quote:
43 was ik die nog eens, toen dacht ik ook nog alles aan te kunnen.quote:
Jij blijft nog lang jong, schat ik in.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahhahaha.
Ze schatten mij altijd altijd al 5-10 jr jonger in. En ik doe er geen fuck aan. Mentaal is die kloof nog veel (veel) erger.
----- Goeie TT
Ik dacht dat jij van mijn leeftijd was? Jaartje ouder dan ik?quote:Op maandag 22 januari 2018 20:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahhahaha.
Ze schatten mij altijd altijd al 5-10 jr jonger in. En ik doe er geen fuck aan. Mentaal is die kloof nog veel (veel) erger.
----- Goeie TT
Dat is ook een manier om te zeggen dat ie niet oud wordt.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij blijft nog lang jong, schat ik in.
Goed gezien.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat ie niet oud wordt.
Het komt in de buurt van ... echter het is nu al zo stil in de SC dus laat ik de ..... maar niet invullen.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat ie niet oud wordt.
5(Sugar free zero)quote:Op maandag 22 januari 2018 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van mijn leeftijd was? Jaartje ouder dan ik?
----------------------quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef john2406 het volgende:
Mannen worden sowieso voor het lapje gehouden, komen ze pas achter als de kleren vallen.
50..... nog steeds. niet gek voor een levensmarathon.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent 50 of je bent 5 jaar ouder dan ik?
Hoeft het licht niet voor uit, dan wordt je genaaid, dubbel en ben je verslaafd.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
----------------------
duurzaam neuken.
Nog steeds singel?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
50..... nog steeds. niet gek voor een levensmarathon.
Ja, we waren weer onder ons nichtenquotum gekomen.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, er is eindelijk weer eens plaats gemaakt voor mij zie ik.
Leve het diversiteitsbeleid.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, we waren weer onder ons nichtenquotum gekomen.
Van ruilen komt huilen.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, er is eindelijk weer eens plaats gemaakt voor mij zie ik.
Voor doen alsof er niks te halen is en verstoppen wat er te halen is, dan is er niet veel te huilen, tenzij jij bedoelt het anders.quote:
Carpe Diem.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Al is het potje nog zo scheef er is altijd een dekseltje wat passen doet.
Geen geldteruggaaf.quote:
Als ik van A naar B wil , dan ga ik naar B. Geen compromis geen gedoe (andere keuzes).. Daarom ga ik graag op pad.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor doen alsof er niks te halen is en verstoppen wat er te halen is, dan is er niet veel te huilen, tenzij jij bedoelt het anders.
Gelijk heb je echter ook al eens eraan gedacht dat je oud gaat worden?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik van A naar B wil , dan ga ik naar B. Geen compromis geen gedoe (andere keuzes).. Daarom ga ik graag op pad.
En remmie is 2 jr jonger dan ik. do the math.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, je bent dus een jaar jonger dan ik.
Maat die heeft een Italiaanse wat hem later de reet kan afpoetsen toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En remmie is 2 jr jonger dan ik. do the math.
Blindshopquote:
Bewust Nee, Als ik afga op de genen van mijn moeder. kan ik dit nog bijzonder lang uitzingen. die blijft namelijk ook niet thuiszitten.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelijk heb je echter ook al eens eraan gedacht dat je oud gaat worden?
Moment opname we spreken ons nog eens als je dat dagelijks mag doen.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bewust Nee, Als ik afga op de genen van mijn moeder. kan ik dit nog bijzonder lang uitzingen. die blijft namelijk ook niet thuiszitten.
Als ik 2j geleden iemand kan slopen die 19 jr jonger is. Dan ben ik nog steeds relevant.
ik heb liever een verpleegster.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maat die heeft een Italiaanse wat hem later de reet kan afpoetsen toch?
Leef nu, nu het nog kan.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moment opname we spreken ons nog eens als je dat dagelijks mag doen.
Evt meermaals daags.
Ik vermoed dat je dan nog geld toegeven doet erop.
Als het niet meer kan ben je te laat, tenzij een tweede handsje, maar die komen niet van alleen hebben al genoeg ellende achter de rug vermoed ik.quote:
Zou je dan nog kunnen hacken of laat je dat doen, geef maar niet teveel uit van Ma zijn huisje dan, dan ben je er vlug doorheen.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het waarschijnlijk een robot. Valt te hacken.
Op mijn leeftijd is zowat alles tweedehands. de vraag is of je het op een rommelmarkt moet gaan zoeken.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het niet meer kan ben je te laat, tenzij een tweede handsje, maar die komen niet van alleen hebben al genoeg ellende achter de rug vermoed ik.
Testament gemaakt wil je mijn gegevens?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou me helemaal niet bezig over 20+jr. Alsof ik dit ga halen.
Ships je hebt mij door, ff serieus.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:48 schreef Drugshond het volgende:
John, ff serieus sommige keuzes heb ik al 20 jr geleden gemaakt. deal with it.
Is je goed recht, en ik kan met jou redelijk door dezelfde (postings) deur. Voor vele bijzonder vreemd, like I care.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ships je hebt mij door, ff serieus.
Probeer alleen wat leven in de SC te krijgen.
Dat is bij sociale verhuur toch eveneens te doen door je makelaar?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:20 schreef GSbrder het volgende:
Die verdienen in elk geval een normale boterham, dus dan filter je de GGZ-klantjes er meestal wel uit.
Onder welke voorwaarden mag dat wel? Mag dat bij verhuur in de private sector sowieso? En waarop zijn die getallen gebaseerd? 600 * 12 spreekt voor zich.quote:Als jij het ding ooit wil verkopen mag je in veel gevallen niet uitponden, dus dan hang je aan 600 * 12 * 15-25x
Hoe sta je als verhuurder er beter voor in die gevallen als je verhuurt in de vrije sector?[quote]Djw voor je hulp overigens, heel leerzaam.quote:Ja, maar boven x punten kunnen ze de huur na aanvaring van het huurcontract in elk geval niet verlagen. En je zal de eerste niet zijn die een huurder heeft die weigert te betalen terwijl jij 'm niet zomaar op straat mag knikkeren, of die het huis sloopt waarvoor de borgsom je onvoldoende dekt.
Gedaan met mijn moeder, die nog leeft. 800 (euro), dat was idioot grappig met mijn broer. Ik weet nu hoe een officiële blauwdruk eruit ziet.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Testament gemaakt wil je mijn gegevens?
Jullie moeder is nog bij geest?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gedaan met mijn moeder, die nog leeft. 800 (euro), dat was idioot grappig met mijn broer. Ik weet nu hoe een officiële blauwdruk eruit ziet.
Ze heeft de beschikking over alles. Maar ze is wel bewust aan het afbouwen. Ze is (bijzonder) goed bij positieven en mobiel. we hebben beide volledige machtiging op haar rekening (maar boeit ons niet). Het is/nog steeds ons nest.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:12 schreef john2406 het volgende:
Laat jullie moeder jullie machtigen en pluk de rekening ze kan beter van jullie krijgen als hoe heet het ook maar 1 ct teveel geven.
Houdt het in eigen handen als de zorg ziet hoeveel vermogen incl het huis, dan wordt haar afdragen hoger, ze krijgt heus geen andere behandeling als die welke maar 500 hoeven bij te dragen.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft de beschikking over alles. Maar ze is wel bewust aan het afbouwen. Ze is (bijzonder) goed bij positieven en mobiel. we hebben beide volledige machtiging op haar rekening (maar boeit ons niet). Het is/nog steeds ons nest.
haar huis is vrij, geen schulden...redelijk iets gaat ons nichtje (geen bezwaar) Daar hebben we ook een bijzonder goede relatie mee.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:16 schreef john2406 het volgende:
30 dec overleed vader en in januari kregen we een schrijven inplaats van 2100 moest die nu 2495 afdragen per maand.
Als dat huis niet gebruikt wordt door ma is het vermogen daar niet bewoond door haar, en dan vreet ze dus haar eigen huisje op!quote:Op maandag 22 januari 2018 22:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
haar huis is vrij, geen schulden...redelijk iets gaat ons nichtje (geen bezwaar) Daar hebben we ook een bijzonder goede relatie mee.
Yep, bij een gebroken pink ga ik euthanasie roepen. maar de materie hier achter is stiekem best complex. Nu iets minder.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Houdt het in eigen handen als de zorg ziet hoeveel vermogen incl het huis, dan wordt haar afdragen hoger, ze krijgt heus geen andere behandeling als die welke maar 500 hoeven bij te dragen.
22.000 mag dacht ik blijven staan?
Dat complexe valt we mee hoor, pa had al veel op ons staan echter zijn laatste huisje niet, niemand wil bewust zijn dat er ook een einde aan het leven kan komen toch.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep, bij een gebroken pink ga ik euthanasie roepen. maar de materie hier achter is stiekem best complex. Nu iets minder.
Is al afgedekt. vandaar de notariële akte. beetje vreemd om zoiets af te sluiten bij iemand die nog leeft. (waarbij ze zelf aanwezig is).quote:Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat huis niet gebruikt wordt door ma is het vermogen daar niet bewoond door haar, en dan vreet ze dus haar eigen huisje op!
Mits dat ma er niet meer wonen doet en in een zorginstelling verblijven doet!
Is ook zo moest helemaal niet nodig zijn, echter ze azen op alles tegenwoordig men moet dan wel een stapje voor wezen.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is al afgedekt. vandaar de notariële akte. beetje vreemd om zoiets af te sluiten bij iemand die nog leeft.
ash jonge kom nou terug <3quote:Op maandag 22 januari 2018 22:03 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat is bij sociale verhuur toch eveneens te doen door je makelaar?
[..]
Onder welke voorwaarden mag dat wel? Mag dat bij verhuur in de private sector sowieso? En waarop zijn die getallen gebaseerd? 600 * 12 spreekt voor zich.
[..]
Hoe sta je als verhuurder er beter voor in die gevallen als je verhuurt in de vrije sector?[quote]Djw voor je hulp overigens, heel leerzaam.
Heer vader vergeef ze!quote:Op maandag 22 januari 2018 22:39 schreef Drugshond het volgende:
En dan zeggen dat John en DH geen serieuze discussies aan kunnen. In your face.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |