Dat is waar, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat je praat over een positie zegt inderdaad al genoeg
Kan prima hoor, verschillende meningen over wat het beste werkt. Ik vind het leuk om projecten waar ik echt value in zie uit te zitten.
Klopt, Litebit is weer open!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik weet niet of al gepost is, maar ik lees dat litebit weer nieuwe registraties toelaat.
VEN verkopenquote:Op maandag 22 januari 2018 13:55 schreef vigen98 het volgende:
Ik had een lambo op 4 april 2019 als ik mijn VEN niet verkocht 😂
Leuk leuk! Mijn zegen heb jequote:Op maandag 22 januari 2018 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een nieuw onbetaald bijbaantje:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2804208
Waarom Bitcoin-Scrypt?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een nieuw onbetaald bijbaantje:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2804208
Bah, eigenbelangquote:Op maandag 22 januari 2018 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat ik daar al sinds 2013 een wallet van hodl.
quote:Op maandag 22 januari 2018 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Smokeasy ken ik, de rest nog niet.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:18 schreef dimmak het volgende:
[..]Wie zijn de devs en zitten er nog meer mensen achter?
Gaat aardig door het putje heen, onder de 11k intussen.quote:
Het is opzich niet de schuld van IOTA, als wordt hun naam wel aangetast.quote:
Een beetje wel:quote:Op maandag 22 januari 2018 14:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het is opzich niet de schuld van IOTA, als wordt hun naam wel aangetast.
Het zijn gewoon mensen die te dom zijn om te poepen.
Om daarna alles plat te gooien en je gestolen geld te innen was te verwachten.
Iedere coin-wallet die ik gebruik of ken genereert zo'n seed gewoon zelf.quote:When creating a new IOTA wallet, users are tasked with creating an 81-character seed rather than generation being baked-in.
Tot de lente zal dit wel zo blijven, verwacht ik.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:33 schreef Rossdale het volgende:
Is de BTC weekenddip tegenwoordig op ma-di?
Wat jij zegt, als ik het goed begrijp, is dat mensen Googlen naar "IOTA seed" en dan een corrupte hit krijgen welke deze gegenereerde seed bewaard?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een beetje wel:
[..]
Iedere coin-wallet die ik gebruik of ken genereert zo'n seed gewoon zelf.
Door dat aan de gebruiker zelf over te laten verhoog je het risico op misbruik onnodig.
Hij wordt langerquote:Op maandag 22 januari 2018 14:33 schreef Rossdale het volgende:
Is de BTC weekenddip tegenwoordig op ma-di?
Gedeeltelijk mee eens. Uiteindelijk blijft de gebruiker altijd verantwoordelijk voor zijn seed.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een beetje wel:
[..]
Iedere coin-wallet die ik gebruik of ken genereert zo'n seed gewoon zelf.
Door dat aan de gebruiker zelf over te laten verhoog je het risico op misbruik onnodig.
Klopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:34 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Wat jij zegt, als ik het goed begrijp, is dat mensen Googlen naar "IOTA seed" en dan een corrupte hit krijgen welke deze gegenereerde seed bewaard?
Oh maar dat doe ik ook zeker hoor. Mijn portfolio zoals hij nu is zou sterk door Q1 heen moeten komen. Eind volgende maand ga ik pas eens kijken of ik wat moet gaan schuiven of nietquote:Op maandag 22 januari 2018 14:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tot de lente zal dit wel zo blijven, verwacht ik.
Rustig hodlen.
In principe deden deze websites toch hetzelfde als wanneer je een paper wallet aanmaakt? Dat schuiven met je muis om te randomizenquote:Op maandag 22 januari 2018 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Online een seed genereren is nooit een goed idee, tenzij het via de website van de coin zelf is.
Een oplossing kan zijn om een seed te genereren en dan enkele letters of woorden (bij een pass phrase) te veranderen voor je hem gebruikt.
Uiteraard, maar de wallet opzet stimuleert inderdaad wel om te doen wat je eigenlijk niet moet doen.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Online een seed genereren is nooit een goed idee, tenzij het via de website van de coin zelf is.
Een oplossing kan zijn om een seed te genereren en dan enkele letters of woorden (bij een pass phrase) te veranderen voor je hem gebruikt.
Zolang je in projecten zit waar niets mis mee is, kan je prima hodlen.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik ook zeker hoor. Mijn portfolio zoals hij nu is zou sterk door Q1 heen moeten komen. Eind volgende maand ga ik pas eens kijken of ik wat moet gaan schuiven of niet
Alleen ook bij deze paper wallet sites werd aanbevolen de pagina op te slaan en offline te gebruiken. Deze paper wallet corrupte sites hebben na het genereren en database hangen waarin ze de private key opslaan.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In principe deden deze websites toch hetzelfde als wanneer je een paper wallet aanmaakt? Dat schuiven met je muis om te randomizen
Klopt. Alleen werken de nepsite waarschijnlijk met een beperkt aantal seeds die ze van tevoren al hebben gegenereerd. Jij denkt dat je een random seed krijgt maar in werkelijkheid krijg je er 1 van de 10.000 (noem een getal) die ze in de gaten houden. Zodra het saldo op 1 van de bijbehorende adressen verandert, legen ze deze.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In principe deden deze websites toch hetzelfde als wanneer je een paper wallet aanmaakt? Dat schuiven met je muis om te randomizen
Of dat.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:39 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Alleen ook bij deze paper wallet sites werd aanbevolen de pagina op te slaan en offline te gebruiken. Deze paper wallet corrupte sites hebben na het genereren en database hangen waarin ze de private key opslaan.
Al vindt ik jouw uitleg ook wel interessant, dan pak je ze zelfs offline. Enige wat helpt is dan zelf de code reviewen na de download.. Nadeel is natuurlijk dubbele seeds bij verschillende gedupeerde gebruikers.quote:
Hoe zit dat eigenlijk met Waves? Daar had ik gisteren in mijn seed een kleine typfout , maar ik kon wel inloggen. Dat account was wel leeg (vandaar dat ik wist dat dit niet mijn account was), maar het was dus wel iets bestaands en kon een wachtwoord maken en hem gebruiken.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt. Alleen werken de nepsite waarschijnlijk met een beperkt aantal seeds die ze van tevoren al hebben gegenereerd. Jij denkt dat je een random seed krijgt maar in werkelijkheid krijg je er 1 van de 10.000 (noem een getal) die ze in de gaten houden. Zodra het saldo op 1 van de bijbehorende adressen verandert, legen ze deze.
Er is altijd een reden voor een BTC dumpquote:Op maandag 22 januari 2018 14:46 schreef Kyran het volgende:
Er is geen reden voor een btc dump toch?
Zou er een reden moeten zijn?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:46 schreef Kyran het volgende:
Je smijt niet zomaar je BTC weg neem ik aan toch? Of doe jij dat wel, weet even niet wat ik met zo'n opmerking moet lol ....quote:
overgewaardeerd.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:46 schreef Kyran het volgende:
Je hebt dan eigenlijk een nieuw account gegenereerd.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met Waves? Daar had ik gisteren in mijn seed een kleine typfout , maar ik kon wel inloggen. Dat account was wel leeg (vandaar dat ik wist dat dit niet mijn account was), maar het was dus wel iets bestaands en kon een wachtwoord maken en hem gebruiken.
fijn hoor dat wall street de zooi kan beinvloeden.....quote:Op maandag 22 januari 2018 14:51 schreef SugeLucky het volgende:
Heeft volgens mij wat met futures te maken
Al bekend wanneer Universa op grote exchanges komt?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:52 schreef ITrade het volgende:
Kijk toch eens aan, tijd om wat ETH in te kopen voor Universa.
Ok. het is dus niet zo dat je per ongeluk in iemands account kuntquote:Op maandag 22 januari 2018 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt dan eigenlijk een nieuw account gegenereerd.
In principe kan je een seed maken door je kat over het toetsenbord te laten lopen.
Het bijhorende adres zal het dan prima doen, je hebt dan een geldige seed.
Denk je echt dat futures zoveel invloed hebben? Wat ik las wat dat het echt maar een heel klein % was.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:51 schreef SugeLucky het volgende:
Volgens de telegram groep binnenkort. Meer nieuws volgt snel.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:53 schreef Chaes het volgende:
[..]
Al bekend wanneer Universa op grote exchanges komt?
zou me niet verbazen dat die hufters op wall street dik de koersen zitten te manipuleren.....het zal niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 22 januari 2018 14:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk je echt dat futures zoveel invloed hebben? Wat ik las wat dat het echt maar een heel klein % was.
en nu heb je 500 euro ?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Alles verkocht, what the fuck, dit kan niet goed gaan!!!!!!!!!!111111
livx! btc komt nooit meer boven de 10kquote:Op maandag 22 januari 2018 14:59 schreef Kyran het volgende:
Klaas en die andere dude komen zo vast topic binnen stormen ... in 3 ... 2 .. 1....
Dat gaat echt een drama worden de komende tijd. Die dingen lopen af op de 18e en 26e elke maand geloof ik. Lekker short gaan op een munt die met een paar miljoen aan dumporders de hele Cryptomarkt in het rood kan drukken.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:51 schreef SugeLucky het volgende:
Alt.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef Regajed het volgende:
Zitten jullie voornamelijk in altcoins of in de welbekende ETH/BTC/LTC
100 procent altquote:Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef Regajed het volgende:
altquote:Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef Regajed het volgende:
Dat mag ook.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
IK WIL MIJN GELD VAN OME DUO NU....
je kan moeilijk iets verbieden wat legaal is.....wie denken de banken wel dat ze zijn danquote:Op maandag 22 januari 2018 15:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)rying-about-at-davos
Bankmedewerkers van Nordea Bank AB mogen geen crypto's bezitten. De standaard redenen worden aangedragen.
wat zijn je verwachtingen wat deze gaat doen eens hij op een exchange staat?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:52 schreef ITrade het volgende:
Kijk toch eens aan, tijd om wat ETH in te kopen voor Universa.
ja ????quote:Op maandag 22 januari 2018 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit op een iets ander level dan jou >
Eens..quote:Op maandag 22 januari 2018 15:16 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je kan moeilijk iets verbieden wat legaal is.....wie denken de banken wel dat ze zijn dan
Dit geldt dan ook voor aandelen.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eens..
Al vind ik dat politici of geen crypto mogen hebben.
Als ze die wel hebben moeten ze zichzelf niet over uit laten.
Anders kunnen ze voor fud of fomo zorgen tbv eigenbelang.
politici kunnen maar beter gewoon ontslag nemen.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eens..
Al vind ik dat politici of geen crypto mogen hebben.
Als ze die wel hebben moeten ze zichzelf niet over uit laten.
Anders kunnen ze voor fud of fomo zorgen tbv eigenbelang.
Jij begint met getallen te gooien, niet ik.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja ????
heb je al een lambo ? We have a Crypto Baddass over here![]()
Over die laatste vraag gaat een rechter zich buigen.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)rying-about-at-davos
Bankmedewerkers van Nordea Bank AB mogen geen crypto's bezitten. De standaard redenen worden aangedragen.
Volgens mij worden ze zenuwachtig die banken. Ik vraag me af in hoeverre ze dit op kunnen leggen aan werknemers, maar dat terzijde.
Volume op de enige market: 1,39 BTC. Het lijkt nog niet echt aan te slaan :pquote:Op maandag 22 januari 2018 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig is deze vent er blij mee:quote:Op maandag 22 januari 2018 15:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over die laatste vraag gaat een rechter zich buigen.
Ik hoop het wel. Vanochtend twee derde van mijn fun verkocht en in icx gestoken. Gaat wel mee omlaag nuquote:
Stond vanochtend ruim boven de 9quote:Op maandag 22 januari 2018 15:30 schreef Patroon het volgende:
Lol, alles door het putje en VEN gaat gewoon weer boven de 8
Net daalde hij in 5 minuten met 1500 dollarquote:Op maandag 22 januari 2018 15:37 schreef Predator38 het volgende:
best wel gek als je portfolio in 15 minuutjes met 600 dollar stijgt
Klopt, maar een stijging gaat nooit in een strakke lijn omhoog. Zojuist dipte het onder de 8 omdat alles naar beneden gaat, maar VEN vliegt direct weer omhoog, goed tekenquote:
ssssstquote:Op maandag 22 januari 2018 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net daalde hij in 5 minuten met 1500 dollar
moet shitcoin BTC wel even meewerkenquote:
Komt hopelijk goed met de release van mainnet, of de week erna.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Vanochtend twee derde van mijn fun verkocht en in icx gestoken. Gaat wel mee omlaag nu
quote:Op maandag 22 januari 2018 15:37 schreef V. het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk tot juni niet meer. WTF.
Blufquote:Op maandag 22 januari 2018 15:37 schreef V. het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk tot juni niet meer. WTF.
Daytraden met VEN, why?quote:Op maandag 22 januari 2018 15:54 schreef ToT het volgende:
Fakking hell!
Elke keer als ik mijn VEN's verkoop om ze later weer goedkoper terug te kopen, schiet de koers keihard omhoog!
Fuck me!
Als je wil daytraden moet je best veel tijd over hebben , anders is het niet echt winstgevend.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik doe pas krap 2 weken aan crypto coins!Onervarenheid FTW!
Tijd heb ik wel!quote:Op maandag 22 januari 2018 15:58 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Als je wil daytraden moet je best veel tijd over hebben , anders is het niet echt winstgevend.
Verder is het niet echt goed voor mijn gemoedsrust. Ik hodl daarom dus ook.
Op dit moment zakken de meeste coins harder dan VEN. Dus als je langer wacht kun je uiteindelijk minder VEN kopen.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:59 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog op het moment dat VEN zakt en een coin waar ik vanaf wil stijgt zodat ik kan ruilen
quote:
Maar het heeft momenteel niet veel zin naar de dollar koers te kijken, met de huidige BTC dips.quote:
quote:
Nouja, heb coins die in paar weken 50% gedaald zijn, dus hoopte dat ze weer op hun oude niveau zouden komen, maar als VEN nu x2 gaat heeft dat nog weinig zinquote:Op maandag 22 januari 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op dit moment zakken de meeste coins harder dan VEN. Dus als je langer wacht kun je uiteindelijk minder VEN kopen.
Rare strategie hou je aan
Hm ok.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Niet letterlijk!
Dat mag alleen die knappe jongedame doen die op dit moment hier naast me zit!
Inderdaad. Noem het beginnersfoutjesquote:Op maandag 22 januari 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op dit moment zakken de meeste coins harder dan VEN. Dus als je langer wacht kun je uiteindelijk minder VEN kopen.
Rare strategie hou je aan
Je moeder knap vindenquote:Op maandag 22 januari 2018 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Niet letterlijk!
Ik kan niets anders... begrijp van dat hele satoshi gedoe niks. Want als de BTC daalt tov de dollar, vertegenwoordigt 1 satoshi toch ook minder waarde?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar het heeft momenteel niet veel zin naar de dollar koers te kijken, met de huidige BTC dips.
Als de BTC koers nog een beetje fatsoenlijk was zoals 2 weken terug had VEN al lang boven de 10$ gezeten
Foto?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Niet letterlijk!
Eens, maar het wordt interessant als de alt harder daalt dan BTC/ETH. Of je zet het om naar USDT, dan is die waardevast. (USDT discussie even geen zin in)quote:Op maandag 22 januari 2018 16:09 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders... begrijp van dat hele satoshi gedoe niks. Want als de BTC daalt tov de dollar, vertegenwoordigt 1 satoshi toch ook minder waarde?
Uiteraard:quote:Op maandag 22 januari 2018 16:09 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders... begrijp van dat hele satoshi gedoe niks. Want als de BTC daalt tov de dollar, vertegenwoordigt 1 satoshi toch ook minder waarde?
quote:What is a Satoshi? Each bitcoin (BTC) is divisible to the 8th decimal place, so each BTC can be split into 100,000,000 units. Each unit of bitcoin, or 0.00000001 bitcoin, is called a satoshi. A Satoshi is the smallest unit of Bitcoin.
Haha sorry, ik laat geen foto's zien.quote:
Nice!quote:Op maandag 22 januari 2018 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha sorry, ik laat geen foto's zien.
Maar het is een bloedmooie half Filipijnse / half Afrikaanse jongedame!En we wonen nu sinds begin Augustus samen!
Ja, maar als je gewoon naar je sat waarde blijft kijken dan zou die redelijk stabiel moeten zijn nu. Als BTC weer aantrekt wordt alles vanzelf weer meer waard (als je sat gelijkt blijft).quote:Op maandag 22 januari 2018 16:09 schreef V. het volgende:
[..]
WTCquote:Op maandag 22 januari 2018 16:12 schreef deTributeBand het volgende:
Nu de koers weer wat zakt, nog tips voor crypto buiten de top 30 van CMC om in te lezen en evt te kopen?
Zat zelf aan HST & PRL te denken.
HST sowiesoquote:Op maandag 22 januari 2018 16:12 schreef deTributeBand het volgende:
Nu de koers weer wat zakt, nog tips voor crypto buiten de top 30 van CMC om in te lezen en evt te kopen?
Klassieke fout.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:54 schreef ToT het volgende:
Fakking hell!
Elke keer als ik mijn VEN's verkoop om ze later weer goedkoper terug te kopen, schiet de koers keihard omhoog!
Fuck me!
Ik hou ook sat aan IPV Fiat. Anders kan je niet goed bijhouden of je met winst of verlies verkoopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar als je gewoon naar je sat waarde blijft kijken dan zou die redelijk stabiel moeten zijn nu. Als BTC weer aantrekt wordt alles vanzelf weer meer waard (als je sat gelijkt blijft).
Goed voor daytradersquote:Op maandag 22 januari 2018 16:11 schreef vigen98 het volgende:
Deze markt is echt niet gezondElke dag op en neer. Dit schrikt mensen weg.
Heb een buy order staan op 0.002 als die nog even door wil zakkenquote:
Modum.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:12 schreef deTributeBand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |