Je moet wat he, naast al dat touren en muziek schrijvenquote:
Omdat ie zwart is?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Neres is echt zo'n speler die je een paar hoeken wilt geven
Dit klopt..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je moet wat he, naast al dat touren en muziek schrijven
Nee, omdat ie zo irritant kijkt uit zijn ogen .. heeft gewoon een kop waar je aggresief van wordt.quote:
AHquote:
Heb jij wat tegen lijmsnuivers?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zo irritant kijkt uit zijn ogen .. heeft gewoon een kop waar je aggresief van wordt.
Ik ben alleen maar verbaasd hoe stoned iemand permanent zo uit zijn ogen kan kijken.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zo irritant kijkt uit zijn ogen .. heeft gewoon een kop waar je aggresief van wordt.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice to meet you, you fucking mook
Dit.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb El ahmadi nog nooit zo slecht zien spelen.
twitter:AnalistHeitinga twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:16:54Zowel Ajax als Feyenoord wisten nog niet te scoren in de eerste helft. Daarom staat het 0-0 bij rust. #ajafey reageer retweet
Als we Heitinga niet hadden.........quote:Op zondag 21 januari 2018 15:20 schreef RipCity het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:16:54Zowel Ajax als Feyenoord wisten nog niet te scoren in de eerste helft. Daarom staat het 0-0 bij rust. #ajafey reageer retweet
Er schuilt een groot analyticus in Johnny.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:20 schreef RipCity het volgende:
Scherpe opmerking weer Sjonniequote:Op zondag 21 januari 2018 15:20 schreef RipCity het volgende:
Hij was Berghuis idd zwaar kwijt bij die actie. Jammer dat die er niet inging.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:21 schreef PSVCL het volgende:
Ik had de ajacieden nog gewaarschuwd ,die back kan er niks van
Heeft een onzeker hoofd
Welk natrappen? Dat heeft toch niemand gezien? De NOS in elk geval al helemaal niet, verwacht ik.quote:
Die kerel kostte toch ook iets van 10 miljoen toch? Of verwar ik die nu met een aankoop van PSV?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:21 schreef PSVCL het volgende:
Ik had de ajacieden nog gewaarschuwd ,die back kan er niks van
Heeft een onzeker hoofd
twitter:BertScholtens twitterde op zondag 21-01-2018 om 14:48:49Hoe noemt een amsterdammer een randdebiel met een megafoon.... Sfeer! #ajafey https://t.co/NFegjE7ydO reageer retweet
Ik dacht, Joodquote:Op zondag 21 januari 2018 15:23 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BertScholtens twitterde op zondag 21-01-2018 om 14:48:49Hoe noemt een amsterdammer een randdebiel met een megafoon.... Sfeer! #ajafey https://t.co/NFegjE7ydO reageer retweet
Hahahahaquote:Op zondag 21 januari 2018 15:20 schreef RipCity het volgende:
Dit, anders stoppen met het de klassieker noemen en die hype/promo's want wat een aanfluiting elke keer.quote:
Het is eigenlijk bijna elke keer weer toch een vrij matige wedstrijd ja.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, anders stoppen met het de klassieker noemen en die hype/promo's want wat een aanfluiting elke keer.
Is ook gewoon een slechte matchup. Ajax - AZ leent zich veel beter voor aardige wedstrijden.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bijna elke keer weer toch een vrij matige wedstrijd ja.
twitter:ErikTenHag70 twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:18:46Het grootste verschil tussen Onana en Gerard Joling is toch wel dat Onana alles achter dichthoudt en het bij Gerard vrije doorgang is #ajafey reageer retweet
Oordelen over Romero, terwijl die nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kerel kostte toch ook iets van 10 miljoen toch? Of verwar ik die nu met een aankoop van PSV?
volgens mij 5..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kerel kostte toch ook iets van 10 miljoen toch? Of verwar ik die nu met een aankoop van PSV?
Hier is Twitter voor uitgevonden.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:ErikTenHag70 twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:18:46Het grootste verschil tussen Onana en Gerard Joling is toch wel dat Onana alles achter dichthoudt en het bij Gerard vrije doorgang is #ajafey reageer retweet
Het verschil tussen je moeder en Gerard Joling is er nietquote:Op zondag 21 januari 2018 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik oordeel er zelf niet over hoor, het is gewoon altijd afwachten met dit soort spelers. Als (met de nadruk op als) hij er niks van blijkt te kunnen is dat toch weer weggegooid geld bedoel ik meer.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:31 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Oordelen over Romero, terwijl die nog geen minuut heeft gespeeld.![]()
Sowieso slaat het nergens op om nu al Tagliafico te beoordelen o.b.v. deze wedstrijd. Ff afwachten wat hij gaat brengen de aankomende wedstrijden.
ook het enige bestaansrecht van die aidssite.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is Twitter voor uitgevonden.
ha ha haquote:Op zondag 21 januari 2018 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het verschil tussen je moeder en Gerard Joling is er niet
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:37 schreef Zorro het volgende:
En dan zeggen ze dat de verdediging van PSV slecht is.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR JAN KLAAS OENTELAAR
alles gericht op de buitenspelersquote:Op zondag 21 januari 2018 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Er liep ook echt niemand maar een beetje mee met Huntelaar.
Water is niet natquote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ajax wint een klassieker. In ander nieuws, water is nat
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me een wedstrijd waarin Feyenoord 8 doelpunten tegenkreeg in de tweede helft.
Dat zagen we net bij de 2-0 jaquote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs met twee joden komen ze makacia niet voorbij. Wat een god
Misschien kan Mario Been dat zo dadelijk beter uitleggen.quote:
Oké, ik kan wel wat te lachen gebruiken..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien kan Mario Been dat zo dadelijk beter uitleggen.
Ondertussen heeft die arme jongen wel continue een CV nodig voor rugdekkingquote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Nee oke, hij speelt slecht. Als jij dat vindt doen we wel of we het met je eens zijn joh.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zagen we net bij de 2-0 ja
hele centrum wordt aan gort getrokkenquote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Stop deze act..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lastig voetballen voor Feyenoord zo tegen de KNVB MAFFIA
Kuipers wist de uitslag alquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef timmmmm het volgende:
De voet van een ander tegen je zool krijgen en dan naar je enkel grijpen of je kapotgeschopt wordt. Terwijl je al 2-0 voorstaat.
Dan ben je gewoon een walgelijke engnek
Huilenquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef timmmmm het volgende:
De voet van een ander tegen je zool krijgen en dan naar je enkel grijpen of je kapotgeschopt wordt. Terwijl je al 2-0 voorstaat.
Dan ben je gewoon een walgelijke engnek
Jones faked een dood kind broerquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Caland het volgende:
Beetje flauw van Veltman om een hartstilstand te faken, maar geel was het wel natuurlijk.
Alleen kakkerlakken mogen datquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef superniger het volgende:
Mogen we tegenwoordig weer schelden met kanker op FOK!?
mooi
Ik ken iemand die hier niet wakker van ligt.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Caland het volgende:
Beetje flauw van Veltman om een hartstilstand te faken, maar geel was het wel natuurlijk.
Mooi. Misschien dat de tuchtcommissie Veltman dan eens aanpakt.quote:
Ook respectloos naar Nouri toe ja, Veltmanquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef Caland het volgende:
Straks een item in RTL Boulevardquote:Op zondag 21 januari 2018 15:48 schreef superniger het volgende:
Mogen we tegenwoordig weer schelden met kanker op FOK!?
mooi
2-0 godquote:Op zondag 21 januari 2018 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Veltman staat wel echt prachtig symbool voor het walgelijke hoopje debielen dat zichzelf ajax noemt
Madquote:Op zondag 21 januari 2018 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Veltman staat wel echt prachtig symbool voor het walgelijke hoopje debielen dat zichzelf ajax noemt
Ja, Ajax is kut maar Feyenoord bakt er helemaal niks van.quote:
Hij is constant baked.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die Neres maar, bakt er weinig meer van.
Ziyech die met zijn 1.60 en 55kg drie Feyenoorders fysiek de baas is.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Is een anti Zionistisch complot.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit liedje over joden vind ik niet kunnen. Ik eis stadionverboden!
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze voetballen tegen 13 man
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, Ajax is kut maar Feyenoord bakt er helemaal niks van.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn bij de Dikke van Dalen een nieuwe woord aan het bedenken voor het spel van Feyenoord.
Sow dit is niet best.quote:
Pakt gewoon 150kg legpress broerquote:Op zondag 21 januari 2018 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziyech die met zijn 1.60 en 55kg drie Feyenoorders fysiek de baas is.
Gooi jezelf weg.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn bij de Dikke van Dalen een nieuwe woord aan het bedenken voor het spel van Feyenoord.
Haags ook..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die veel mannenpap voor moeten slikken genot
Enige sprankeling in hun sad af leven. Beetje zon parkeerwachter met zogenaamde autoriteitquote:Op zondag 21 januari 2018 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die veel mannenpap voor moeten slikken genot
Jorgensen. Wel terecht geel maar Veltman (die geraakt werd) stelde zich behoorlijk aan.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:54 schreef Coco. het volgende:
Voor wie was de rode kaart en was die terecht?
Moet je in het Engels zeggen anders telt het nietquote:
Van de twee ploegen die nu spelen is Feyenoord de enige die dit jaar mee gaat dingen naar een prijs. Of geloven er hier nog mensen in het Amsterdamse kampioenschap?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:53 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Schuimbekken in hun sociale woning genieten, hele jaar wederom naar de kank
Ga ga gaquote:Op zondag 21 januari 2018 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je in het Engels zeggen anders telt het niet
Ik zou op dat moment niet in het Feyenoord topic willen zijn.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jorgensen. Wel terecht geel maar Veltman (die geraakt werd) stelde zich behoorlijk aan.
Als PSV steken laat vallen doet Ajax gewoon mee. Maar ik vind PSV net wat sterker als collectief dan Ajax. Maar het Amsterdams kampioenschap ligt aan de verdiensten van PSV.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van de twee ploegen die nu spelen is Feyenoord de enige die dit jaar mee gaat dingen naar een prijs. Of geloven er hier nog mensen in het Amsterdamse kampioenschap?
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van de twee ploegen die nu spelen is Feyenoord de enige die dit jaar mee gaat dingen naar een prijs. Of geloven er hier nog mensen in het Amsterdamse kampioenschap?
Ik denk dat ik eens even een kijkje ga nemen..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zou op dat moment niet in het Feyenoord topic willen zijn.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joezigenotquote:Op zondag 21 januari 2018 15:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens even een kijkje ga nemen..
Leek er wel op ja.quote:
PSV wordt gewoon kampioen. Als ik zie hoe Ajax speelt en soeelde gaan die nog wel steken laten vallen, psv minder.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als PSV steken laat vallen doet Ajax gewoon mee. Maar ik vind PSV net wat sterker als collectief dan Ajax. Maar het Amsterdams kampioenschap ligt aan de verdiensten van PSV.
Ajax is wel altijd in de 2e seizoenshelft sterker. Ajax in de achtervolging is vaker in het verleden een vechtmachine geweest die iedereen kon pakken. Dus ik sluit het nog niet uit. Maar PSV beslist wel of Ajax het Kampioenschap gaat pakken of niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon kampioen. Als ik zie hoe Ajax speelt en soeelde gaan die nog wel steken laten vallen, psv minder.
Not even closequote:
Spelen toch voor de 2-0, schade beperken. 7-1 op je kloten over 2 wedsquote:Op zondag 21 januari 2018 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ja want bakoelachogli gaat de redder van Feyenoord zijn deze wedstrijd
Een stadion waar je geen grote evenementen in kunt houden.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groene stoeltjes = vol stadion
Oosterpark toch altijd de goeistequote:Op zondag 21 januari 2018 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een stadion waar je geen grote evenementen in kunt houden.
#GoeisteBouwplannen
Goede keuze. Ik heb ze niet in huis. Kies denk ik voor een paar zachtgekookte eieren op een bolletje.quote:
4 puntjes los van feyenoord.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen weet dat de echte winnaar dit weekend gewoon PEC Zwolle is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |