spelers in comaquote:Op zondag 21 januari 2018 14:24 schreef Zipportal het volgende:
Poep op de stoep, lijken in de gracht.
lekker hoorquote:
Hier zit de Griek niet in de thuisbezorgd appquote:Op zondag 21 januari 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker hoor
ik wacht tot na de wedstrijd
na een afslachting misschien maar wat extra #comfortfood bestellen
gewoon hun zelf opbellenquote:Op zondag 21 januari 2018 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zit de Griek niet in de thuisbezorgd app
Heeft prostaatkanker gekregen geloof ikquote:
SupernigerGod.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm dan nog sterkte wensen
wowquote:Op zondag 21 januari 2018 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zit de Griek niet in de thuisbezorgd app
Tijd om de uitsupporters te verbieden.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vuurwerk, ik eis stadionverboden!!!
Laat die ook maar achterwege.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik had een leuk Willemgrapje onder de knop, maar dan krijg ik vast en zeker een ban, dus ga ik er zo maar een over Nouri maken..
Dat zijn er heel veelquote:Op zondag 21 januari 2018 14:28 schreef skysherrif het volgende:
WIE GAAT NIET OP AJAX PRAT?!?!!??!!!?!
hand in hand kameraden hand in hand voor ajax 1?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:28 schreef Caland het volgende:
Ajax komt het veld op met een nummer van rasrotterdammer Johnny Hoes
Oke
Let op, aanstootgevend :quote:Op zondag 21 januari 2018 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
hand in hand kameraden hand in hand voor ajax 1?
Ach, liever lekker vuurwerk dan fatsoenlijk kunnen zien en ademhalen toch?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:31 schreef Zorro het volgende:
Ach, hebben ze weer heel handig rook gemaakt met een dicht dak?
EDquote:
Waarom ben jij nog mod?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalalalaaaaaa Ajax Rotterdam
Er zitten alleen maar debielen in dat vak.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:31 schreef Caland het volgende:
Waarom zit er zelfs bij dit soort wedstrijden zo’n debiel met een megafoon
Ajacieden zijn het wel gewend in een gesloten ruimtequote:Op zondag 21 januari 2018 14:31 schreef Zorro het volgende:
Ach, hebben ze weer heel handig rook gemaakt met een dicht dak?
Hier ging iets mis.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalalalaaaaaa Ajax Rotterdam
Nou nou nou.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajacieden zijn het wel gewend in een gesloten ruimte
Waarom zou het niet mogen?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dit mag dan weer wel, hè.. Hypocriete boer..
Haha, in je ondertitel staat Feyenoord met 4 sterren erboven. Daar gaat iets fout.quote:
Zender 225quote:Op zondag 21 januari 2018 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog klassieker linkje per pm/Dm?
Een gebouw in een bergkamp.quote:
Die doet het hier niet, censuur.quote:
spele.nlquote:Op zondag 21 januari 2018 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog klassieker linkje per pm/Dm?
Waarom praat je over jezelf in derde persoon?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:36 schreef Caland het volgende:
Die mongool met die megafoon schreeuwt ook letterlijk boeeee als Feyenoord aan de bal is
Wahahahauw
Het zou vreemder zijn als 'ie ze begint aan te moedigenquote:Op zondag 21 januari 2018 14:36 schreef Caland het volgende:
Die mongool met die megafoon schreeuwt ook letterlijk boeeee als Feyenoord aan de bal is
Wahahahauw
Waarom ben je nog verrast wanneer dit gebeurd?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:36 schreef Caland het volgende:
Wahahahauw
Hij is overgestapt op Royal Maroc hasjish, dit op aanraden van Aron Winter..quote:Op zondag 21 januari 2018 14:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Neres heeft weer aan die Super Silver Haze van Boerejongens gezeten voor de wedstrijd.
Zullen we stoppen met dit kinderachtig gedoequote:Op zondag 21 januari 2018 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dan hadden ze bovenaan gestaan.
Op dit puntje?quote:
Ik wist wel dat ze daar een surrogaatsfeertje hebben, maar dat ze letterlijk op commando boe roepen gaat toch wel echt veel te ver.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom ben je nog verrast wanneer dit gebeurd?
quote:Op zondag 21 januari 2018 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de klassieker in de arena is geen klassieker!
Feyenoord presteert matig en de eigenpijperij over de sfeer begint weerquote:Op zondag 21 januari 2018 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze daar een surrogaatsfeertje hebben, maar dat ze letterlijk op commando boe roepen gaat toch wel echt veel te ver.
Hey, we doen eens een keer iets goedsquote:
Welke eigenpijperij precies?quote:Op zondag 21 januari 2018 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord presteert matig en de eigenpijperij over de sfeer begint weer
Hetzelfde als altijd..quote:Op zondag 21 januari 2018 14:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat de hel is Feyenoord allemaal aan het doen
Niks aan het creëren in de ArenA.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat de hel is Feyenoord allemaal aan het doen
Nog wat leuks gedaan van het weekend?quote:
Ze durven Onana niet in de ogen te kijken.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
Heeft Feyenoord überhaupt een schot op doel van Ajax gemaakt?
Coolest monkey in the goalquote:Op zondag 21 januari 2018 14:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze durven Onana niet in de ogen te kijken.
Snap ik, eng kapsel wel.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze durven Onana niet in de ogen te kijken.
quote:Op zondag 21 januari 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
Heeft Feyenoord überhaupt een schot op doel van Ajax gemaakt?
net als je moeder.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan hem geven, je kan hem niet geven
toornstra had hem dan ook moeten hebben idd.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:55 schreef MTheBassman het volgende:
Die Kluivert deed bijna niks. Zo kan je voor alles wel geel geven.
Ik zag weinig contact in de herhaling bij die kaart maar ik kan het verkeerd gezien hebben hoor.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen maar iemand doodgereden. Of hadden we het over de andere?
quote:Op zondag 21 januari 2018 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor mij ? Fox sports down :/
quote:
DM herenquote:Op zondag 21 januari 2018 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor mij ? Fox sports down :/
coolest monkey in the junglequote:Op zondag 21 januari 2018 14:58 schreef Befbekje het volgende:
Waarom draagt Onana een bananenpak, zo vlakbij de Bijlmer?
Kwestie van intonatiequote:Op zondag 21 januari 2018 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had hem eerder al gemaakt en toen lachte er niemand
quote:Op zondag 21 januari 2018 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was nog niet online, anders had ik gelachen. Maar +25 geocredits voor het bedenken dan.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een Russische wedstrijd met het niveau eredivisie moest kijken waar 2 mensen naar luisteren zou ik ook wat vodkaatjes achterover slaanquote:Op zondag 21 januari 2018 15:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij is de commentator van mij Russische stream dronken.
Heel sterk, ik zou neres en kluivert an kant laten wisselen.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:59 schreef timmmmm het volgende:
Malacia man van de wedstrijd tot nu toe
KingFløpland..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: Kuipers is gee goede scheidsrechter
Kuipers ook volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij is de commentator van mijn Russische stream dronken.
Staat voor een of andere reden ook goed aangeschreven bij de FIFA.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
Kuipers heeft nog steeds de reputatie als beste scheidsrechter in NL terwijl ik hem al een tijdje vrij matig vind fluiten hoor, en niet alleen in deze wedstrijd.
Eens.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
Kuipers heeft nog steeds de reputatie als beste scheidsrechter in NL terwijl ik hem al een tijdje vrij matig vind fluiten hoor, en niet alleen in deze wedstrijd.
Het is ook niet zo moeilijk om als beste aangeschreven te worden als je ziet wat de concurrentie is.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
Paar jaar geleden was die echt top. Vreemd.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:02 schreef TehRocks het volgende:
Schiet Ziyech er ooit een vrije trap in? Nee he?
Ja tegen fucking Congo, waar de keeper nog jager is in zijn vrije tijdquote:
Nijhuis is de beste scheidsquote:Op zondag 21 januari 2018 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om als beste aangeschreven te worden als je ziet wat de concurrentie is.
Feitquote:
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Smerige elleboog op de mooiste man in voetbal.
Is dat niet Rusnak?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Smerige elleboog op de mooiste man in voetbal.
Schone is mijn mancrush.quote:
Net als je moeder.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel raar na 34 minuten nog steeds 1 topic
De klassieker is echt dood
dit is geen klassiekerquote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Of de ajacieden op dit forum zitten eindelijk eens in het stadionquote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Ook dom, 1ste match na winterstop.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
haha ik schrok al, dat kan niet waar zijn idd xDquote:Op zondag 21 januari 2018 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de ajacieden op dit forum zitten eindelijk eens in het stadion
Hahahahaha nee natuurlijk niet
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de ajacieden op dit forum zitten eindelijk eens in het stadion
Hahahahaha nee natuurlijk niet
Beide spelen voor spek en bonen meequote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Mja, echt goed is het ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Volgens mij waxt hij ze, net als een wielrenner.quote:
al jaren niet meer gebeurdquote:Op zondag 21 januari 2018 15:09 schreef Befbekje het volgende:
Ik voorspel een rode kaart voor Feyenoord in de tweede helft..
Hahahaha.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Gast, al die gele kaarten. Wat een brevet van onvermogen
KNVB MAFFIAquote:Op zondag 21 januari 2018 15:09 schreef PSVCL het volgende:
Wat een jodenscheids,moet de titelstrijd spannend houden van de knjb
Ik hoop op rood voor Kluivert Moordenaarquote:Op zondag 21 januari 2018 15:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaat nog wel een rood kaartje komen voor Feyenoord.
Bij jou komt het echt totaal niet over.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop op rood voor Kluivert Moordenaar
Hier ook hoor, kans kwam net voorbij @ mijn streamquote:Op zondag 21 januari 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 'officiële' stream loopt ook echt minuten achter he wtf
Ik lag laatst 6 minuten achter toen Isimat die tegen PEC scoordequote:Op zondag 21 januari 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 'officiële' stream loopt ook echt minuten achter he wtf
Hoi Josh, leuk dat je meepraat..quote:Op zondag 21 januari 2018 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier ook hoor, kans kwam net voorbij @ mijn stream
True, matig ingekoptquote:Op zondag 21 januari 2018 15:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Toch niet zo'n geweldige redding? Kwam recht op hem af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |