Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecashtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien kun je je baan die per februari was opgezegd terugvragen.
makkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt weleens 10.000euro bij elkaar getrade ?
Kan best hoor, als hij bijvoorbeeld bitcoin en litecoin toen had gehaald. Die hadden toen ATH en daarna niet meer echt in de buurt gekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe kan je in fiat dan altijd op verlies hebben gestaan?Wat hold je op dit moment dan?
lekker bezig swa wel oppassen met Liskquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecasht
MaGNeT zijn life is al gechanged. Desalniettemin wel erg zuur natuurlijk om 4 ton te zien verdampen. Ik zou er best wel van balen. Avondje duchtig op een zuipen zetten ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet het leuk te bagatelliseren, maar dat kunnen wel life changing bedragen zijn.
Tsja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet het leuk te bagatelliseren, maar dat kunnen wel life changing bedragen zijn.
Had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecasht
gewoon F5 swaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Meer mensen bij wie binance steeds hangt?
Morgen 6 ton in de plus, who cares.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
MaGNeT zijn life is al gechanged. Desalniettemin wel erg zuur natuurlijk om 4 ton te zien verdampen. Ik zou er best wel van balen. Avondje duchtig op een zuipen zetten ofzo.
Altijd. Niet op te handelenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Meer mensen bij wie binance steeds hangt?
twitter:AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:09:51Poloniex please reply this ticket, 704569, urgent situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
als de btc onderuit gaat dan gaat alles onderuit he...quote:
"Maar deze keer is het écht anders dan BitConnect!" Sommige mensenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha ja, nu stapt iedereen over op Bitglare ofzo.
Zelfde rommel, andere naam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de btc onderuit gaat dan gaat alles onderuit he...
Ja. Daarom als BTC daalt, dalen de alts ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat de prijs juist aangegeven werd ten opzichte van de Bitcoin?
![]()
Ja ik ben net gisteravond begonnen met crypto currencies!
Haha. Welkom!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
ik zou er gelijk maar stoppen als ik jouw was....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
Geloof Klaas maar niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heej!![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Welkom!lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, jij hierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
En morgen wakker worden met -50%quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi! Nog 10% extra zakken en ik ben dolgelukkig
quote:
Neuh. Die moon komt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me toch redelijk kut als je op erg veel winst stond en dit gebeurd ineens.
Hebben jullie dan niet zo iets van kut had ik in december maar wat eruit getrokken?
WTF ik dacht altijd dat het een typefout was en hij een stoere pillenvreter was, maar eigenlijk is het een zacht eitje begrijp ik nu???quote:
Ik heb op Facebook gelezen dat de jongens van Wallstreet hun bonussen in crypto gaan stekenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:05 schreef Rockefellow het volgende:
Het ziet ernaar uit dat bankiers zichzelf een bonus hebben gegeven.
je bent bankroetquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd dat het een typefout was en hij een stoere pillenvreter was, maar eigenlijk is het een zacht eitje begrijp ik nu???![]()
En +500% t.o.v. een half jaar geleden, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Even wat perspectief: We zitten nog dik boven het niveau van 30 november.
Vertel dat maar aan mijn portfolio. Dik 50% erafquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel genieten van de memes overal.
Raak ik alles kwijt is het jammer maar verandert mijn leven niet. Gaat het goed kan ik over een jaar of 3-5 een huis kopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me toch redelijk kut als je op erg veel winst stond en dit gebeurd ineens.
Hebben jullie dan niet zo iets van kut had ik in december maar wat eruit getrokken?
Nee dit is juist een goed moment voor de noobs die nu kopen. Voor ons de veteranen is dit slecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
Hou je bek manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Blijft wel door gaan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Gelukkig toen begonnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die VEN die gaat er wel komenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.
omdat btc niet afhankelijk is van exchangesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Trooost je; ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee dit is juist een goed moment voor de noobs die nu kopen. Voor ons de veteranen is dit slecht.
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef Kyran het volgende:
Zou best kunnen zijn dat ETH hier straks als winnaar uit komtOok al gaat die nu ook onderuit.
Dan doe ik een dansje, met live streamquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepen
Houd ze aan, die gaan knallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde met Litebit eerst Etherums kopen, maar die zijn ff gestopt met nieuwe accounts, dus heb ik op Bitonic BTC's gekocht waarmee ik VEN's gekocht heb.Maar als ik zie wat de waarde er nu van is ten opzichte van het moment waarop ik ze gekocht heb!
Christus te paard zeg!
VEN is op ieder moment een goede aankoopquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde met Litebit eerst Etherums kopen, maar die zijn ff gestopt met nieuwe accounts, dus heb ik op Bitonic BTC's gekocht waarmee ik VEN's gekocht heb.Maar als ik zie wat de waarde er nu van is ten opzichte van het moment waarop ik ze gekocht heb!
Christus te paard zeg!
Omdat een overheid nooit crypto kan reguleren op de manier die zij voor zich zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
LISK en VEN samen, zou een mooie duo zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepen
Rot op met Lisk manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK en VEN samen, zou een mooie duo zijn.
LISK, das toch die scamcoin met die brakke beveiliging?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben vanmiddag met winst uit LSK gestapt, maar nu gaat het toch kriebelen om er weer in te duikenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik de (korte termijn) prijs van ETH beter te... "voorspellen" dan bitcoin. Ik denk omdat iedere gek en zijn hond een bitcoin heeft gekocht en de markt loopt te fucken. Ik kon er geen touw op trekken meer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef Kyran het volgende:
Zou best kunnen zijn dat ETH hier straks als winnaar uit komtOok al gaat die nu ook onderuit.
Dus dat Franse kut coin gebouwd met de Franse slagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
LISK, das toch die scamcoin met die brakke beveiliging?
Hah, hee man!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Trooost je; ik ook
Heb nog maar niks getrade of verder aangeschaft, ik wacht eventjes af. Ik wilde er 2 of 3 K insteken gisteren, maar besloot te beginnen met 1K in btc en dan nog 1K in eth, maar toen was het bedtijd toen ik die btc gekocht had en mn wallet beveiligd enzo.
Nu wacht ik mooi tot het weer omhoog gaat voordat ik die 2de en/of 3de K erin steek
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VEN is op ieder moment een goede aankoop
Nu verkopen is het domste idee ooit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef vigen98 het volgende:
Zit te twijfelen, als ik nu verkoop kan ik dikke winst maken als het terug gaat bouncenIk verkoop wel met verlies maar ik kan dik +60% of meer bij verdienen dan.
Ik met 1000.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hah, hee man!
Ik ben gisteren met ¤200 begonnen maar toen VEN vrij rap omhoog ging, heb ik er nog ¤300 bij gedaan. Echt veel meer wil ik er nog niet in steken; eerst mijn reserves weer wat verder opbouwen.
Yup. Tenzij dit de vloer isquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef vigen98 het volgende:
Zit te twijfelen, als ik nu verkoop kan ik dikke winst maken als het terug gaat bouncenIk verkoop wel met verlies maar ik kan dik +60% of meer bij verdienen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |