je bent bankroetquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd dat het een typefout was en hij een stoere pillenvreter was, maar eigenlijk is het een zacht eitje begrijp ik nu???![]()
En +500% t.o.v. een half jaar geleden, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Even wat perspectief: We zitten nog dik boven het niveau van 30 november.
Vertel dat maar aan mijn portfolio. Dik 50% erafquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel genieten van de memes overal.
Raak ik alles kwijt is het jammer maar verandert mijn leven niet. Gaat het goed kan ik over een jaar of 3-5 een huis kopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me toch redelijk kut als je op erg veel winst stond en dit gebeurd ineens.
Hebben jullie dan niet zo iets van kut had ik in december maar wat eruit getrokken?
Nee dit is juist een goed moment voor de noobs die nu kopen. Voor ons de veteranen is dit slecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
Hou je bek manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Blijft wel door gaan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Gelukkig toen begonnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die VEN die gaat er wel komenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.
omdat btc niet afhankelijk is van exchangesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Trooost je; ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |