Jan is bij ons vernoeming naar opa vandaar ook geen twijfel. Eerste kleinkind en gelijk een jongen.quote:
Ook jij bedankt voor je input!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:11 schreef Lemijn het volgende:
Jaap (nee)
Pleun
Roel (nee)
Maud
Joost (nee)
Wies (nee)
Toon (nee)
Eef
Chris (nee)
Loes
Giep (nee)
Miep (nee)
Ik vind eenlettergreepnamen leuk. Maar voor mezelf te kort...
Nee, dat vind ik ook helemaal niks. Maar jij kent Twix' echte naam, dat is meer ons genrequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind Giep ook heel lelijk trouwens hoor! Maar ik heb een keer een moeder zķ enthousiast over die naam horen vertellen, en je verzint het zelf niet zo snel...
Idem voor Raaf trouwens.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:39 schreef Arja het volgende:
Cas
Luuk
Loek
Ids (nee)
Beau (nee)
Sef (nee)
Seb
Sien (nee)
Bo
An (nee)
Liz (nee)
It's already on our listquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef BlueEyes het volgende:
Malteser Sam!
Maakt niet uit voor een jongetje of meisje
Help me even, via dm/pm?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef Svane het volgende:
Ik pleit nog steeds voor mijn zoons naam voor een broertje van Twix,
Malteser!
Rens isquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Oh ik heb nog twee neefjes Rens en Stan
Thijmenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mineola, heb je ook lijstjes met jongensnamen? Ik zie zowel M als onze op dit moment beste optie voor een tweede meisje staan, maar jongensnamen vind ik weer net zo lastig als bij de zwangerschap van M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele lettergrepen zijn nog lastig malteser! Mijn schoonzusje heeft haar zoontje G.ijs genoemd. Ik vind ze lastig. Vind Tijn wel leuk.
En Sam inderdaad. Voor zowel binnen als meisje.
Bart al voorbij gekomen?![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Whaha ik zag een mooie naam voorbij komen. Maar man zegt mweh. Mar heeft zelf ook geen suggesties.
Dus ik heb de oplossing: ik zorg voor iemand bij de bevalling die de kids kan aangeven. Dan heeft man niets meer te zeggen
Gijs en Tijn vind ik leuk! Bart is al voorbij gekomen maar gaat onze shortlist niet bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele lettergrepen zijn nog lastig malteser! Mijn schoonzusje heeft haar zoontje G.ijs genoemd. Ik vind ze lastig. Vind Tijn wel leuk.
En Sam inderdaad. Voor zowel binnen als meisje.
Bart al voorbij gekomen?. Ook iets teveel Kwik, Kwek, Kwak met Twix.
ja je hebt gelijk, je kan ook niet te veel Barts hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Gijs en Tijn vind ik leuk! Bart is al voorbij gekomen maar gaat onze shortlist niet bereiken. Ook iets teveel Kwik, Kwek, Kwak met Twix.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:09 schreef Arja het volgende:
Mees (direct familielid)
Mats (heel leuk! Maar we twijfelen of het niet teveel een naam is van 'deze tijd', zoals de Sander's en Martijn's en Jeroen'en).
Jip (leuk maar niet voor een volwassene)
Fleur (nee)
Nee, stel je voorquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, je kan ook niet te veel Barts hebben
Eerste drie maybe, al verschillen we van mening. Jasper vind ik ook wel leuk, maar vriend heeft een neef met die naam (en zelfde achternaam)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Thijmen
Guus
Olaf
Florian
Noud
Rutger
Olivier
Stijn
Jacob
Jasper
Nathan
Ward
Jurre
Pepijn
Tobias
Jonah
David
Ties
Oscar
Ivan
Kalle
Is dit een beetje je smaak?
Ik weet de naam van jullie oudste niet dus even op de gok qua smaakquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Rens is. Stan vindt man niet leuk.
Jawel hoor.. De wereld was beter af geweest zonder Bart C.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, je kan ook niet te veel Barts hebben
Ik vind Nikki een leuke meisjesnaam, maar mijn vriend heet dus ook R.icky. Not going to happenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:45 schreef madam-april het volgende:
Ik ken een jongen die R.icky heet en zijn dochter N.icky heeft genoemd
Thanks! Veel leuke namen!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:57 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik weet de naam van jullie oudste niet dus even op de gok qua smaak.
Lux (nee)
Lex (nee)
Lou (jongens lou) (nee)
Cas
Pim (nee)
Stijn
Siem
Koen
Jens
Mik (nee)
Niek
Seb (nee)
Stef
Sam![]()
Lies
Loes
Floor
Fien
Luus
Bo
Roos
Ja, weet ik nog niet zo goed. De naam van Twix is tijdlozer voor mijn gevoel. En staat minder hoog in de lijst van de svb. Maar ik vind Mats wel heel leuk, ook leuk bij Twix.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:47 schreef Arja het volgende:
Malteser zou kunnen wat je zegt over de naam Mats, maar is dat erg? Ik vind Jeroen en Sander en Martijn geen lelijke namen okk al worden ze weinig meer gegeven.
Dan nog:
Sil (nee)
Mark (nee)
Koen
Daan (nee)
Thanks! Leuke namen genoeg maar het wow, dat is 'm-gevoel ontbreekt nog. Maar je zit heel erg in de richting!quote:Op zondag 28 januari 2018 06:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Namen voor het brusje van Twix:
Cas
Stijn
Raf
Lars
Daan (nee)
Pim (nee)
Ward (maar Jut&Jul) (leuk inderdaad maar nee vanwege Jut&Jul)
Lex (nee)
Teun (nee)
Luuk
Puk
Thea (of is dat 2 lettergrepen?) (nee)
Britt
Loes
Pleun
Het valt niet mee!
Ik bedacht me vanmorgen ook nog Thijs, of Thom. Vind ik ook bij jullie passen om de één of andere reden. Meisjesnamen vind ik toch moeilijker.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
Thanks! Leuke namen genoeg maar het wow, dat is 'm-gevoel ontbreekt nog. Maar je zit heel erg in de richting!
Salomon en Salome stel ik dan voorquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ze staan allebei gelukkig niet op het lijstje. Achternaam begint ook met een S overigens dus dat heeft sowieso niet de voorkeur
Waarschijnlijk veel al genoemd maar kan t niet allemaal onthoudenquote:
Wij hebben er ook een en werkelijk niemand heeft gevraagd of we spontaan gelovig zijn gewordenquote:Op zondag 28 januari 2018 11:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb vanochtend nog weer wat lijstjes en sites doorgekeken en ben ineens fan van een jongensnaam. Twijfel nog een beetje over de bijbelse associatie, maar ik vermoed niet dat iemand denkt dat we ineens in de Here zijn.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |