Jawel hoor.. De wereld was beter af geweest zonder Bart C.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, je kan ook niet te veel Barts hebben
Ik vind Nikki een leuke meisjesnaam, maar mijn vriend heet dus ook R.icky. Not going to happenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:45 schreef madam-april het volgende:
Ik ken een jongen die R.icky heet en zijn dochter N.icky heeft genoemd
Thanks! Veel leuke namen!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:57 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik weet de naam van jullie oudste niet dus even op de gok qua smaak.
Lux (nee)
Lex (nee)
Lou (jongens lou) (nee)
Cas
Pim (nee)
Stijn
Siem
Koen
Jens
Mik (nee)
Niek
Seb (nee)
Stef
Sam![]()
Lies
Loes
Floor
Fien
Luus
Bo
Roos
Ja, weet ik nog niet zo goed. De naam van Twix is tijdlozer voor mijn gevoel. En staat minder hoog in de lijst van de svb. Maar ik vind Mats wel heel leuk, ook leuk bij Twix.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:47 schreef Arja het volgende:
Malteser zou kunnen wat je zegt over de naam Mats, maar is dat erg? Ik vind Jeroen en Sander en Martijn geen lelijke namen okk al worden ze weinig meer gegeven.
Dan nog:
Sil (nee)
Mark (nee)
Koen
Daan (nee)
Thanks! Leuke namen genoeg maar het wow, dat is 'm-gevoel ontbreekt nog. Maar je zit heel erg in de richting!quote:Op zondag 28 januari 2018 06:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Namen voor het brusje van Twix:
Cas
Stijn
Raf
Lars
Daan (nee)
Pim (nee)
Ward (maar Jut&Jul) (leuk inderdaad maar nee vanwege Jut&Jul)
Lex (nee)
Teun (nee)
Luuk
Puk
Thea (of is dat 2 lettergrepen?) (nee)
Britt
Loes
Pleun
Het valt niet mee!
Ik bedacht me vanmorgen ook nog Thijs, of Thom. Vind ik ook bij jullie passen om de één of andere reden. Meisjesnamen vind ik toch moeilijker.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
Thanks! Leuke namen genoeg maar het wow, dat is 'm-gevoel ontbreekt nog. Maar je zit heel erg in de richting!
Salomon en Salome stel ik dan voorquote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ze staan allebei gelukkig niet op het lijstje. Achternaam begint ook met een S overigens dus dat heeft sowieso niet de voorkeur
Waarschijnlijk veel al genoemd maar kan t niet allemaal onthoudenquote:
Wij hebben er ook een en werkelijk niemand heeft gevraagd of we spontaan gelovig zijn gewordenquote:Op zondag 28 januari 2018 11:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb vanochtend nog weer wat lijstjes en sites doorgekeken en ben ineens fan van een jongensnaam. Twijfel nog een beetje over de bijbelse associatie, maar ik vermoed niet dat iemand denkt dat we ineens in de Here zijn.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |