Heb mij met 2 vrienden bij hetzelfde stembureau aangemeld. Dat scheelt alquote:Op maandag 15 januari 2018 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel een keer doen eigenlijk, maar ik heb altijd het idee dat het hier uitsluitend een bejaardensoos is en daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
Perzische, heb ik vernomen.quote:
Links is wethouder Van der Burg (VVD). Die andere zegt ook maar weinig trouwens.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht het is toch CDA vs VVD.
Die man met z'n mooie haartjes waarvan je verwacht dat hij VVD is, is CDA.
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb mij met 2 vrienden bij hetzelfde stembureau aangemeld. Dat scheelt al.
Tijdens mijn studie paar keer voorzitter geweest. Was wel hilarisch. En verdiende ook nog goed. Is eigenlijk de leukste functie. Heb bijna een stembureaulid weggestuurd wegens onbehoorlijk gedrag.
Had het op mute staan, was united - stoke aan het kijken, maar dat geloof ik wel. Als het vroeg 1 0 staat voor united is de wedstrijd praktisch wel weer afgelopen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Links is wethouder Van der Burg (VVD). Die andere zegt ook maar weinig trouwens.
The Sun leed vorig jaar een verlies van 21 miljoen pondquote:The Sun’s editorial also declared: “From one tabloid to another, here is our suggestion for them to turn around their failing fortunes: actually report some exclusive, rip-roaring stories ... We know that is an alien concept to them, but it might help them flog a copy, or two.”
Lelijk zeg.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:18 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is wel grappig, the Guardian heeft een redesign gedaan en dit was het commentaar van de Sun:
[..]
The Sun leed vorig jaar een verlies van 21 miljoen pond
Eens, sommige aspecten zijn goed maar het lettertype is bepaald geen verbetering en het gebruik van fel rood is nogal over the top.quote:
Diegene maakte grappen over politieke partijen. Tegen ons en waar kiezers waren. Ook al is het een grap, je behoort neutraal te zijn.quote:
Ik vond die blauwe kop van The Guardian altijd heel sterk en erg eigenzinnig. De nieuwe layout spreekt veel minder aan, het ziet er heel rommelig uit.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eens, sommige aspecten zijn goed maar het lettertype is bepaald geen verbetering en het gebruik van fel rood is nogal over the top.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap nooit zo waarom goed werkende concepten verneukt worden
Grafische bedrijven moeten ook centen verdienen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Kan best zijn dat het kostenbesparend werkt om niet dat blauwe masthead meer te voeren.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dat kan inderdaad niet.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Diegene maakte grappen over politieke partijen. Tegen ons en waar kiezers waren. Ook al is het een grap, je behoort neutraal te zijn.
quote:Maar was wel spannend - luister hij of niet. Qua leeftijd had het mijn vader kunnen zijn en kende hem een krap uurtje.
Was sowieso mooi. Iemand die zijn stempassen voor mijn ogen verscheurde en begon te schreeuwen dat het allemaal zo schande was. Hij had geen stemlijst in de bus gekregen. 'als men mij niet serieus neemt, neem ik de verkiezingen niet serieus'.
En een ander kwam zijn parkeervergunning inleveren. 'je bent toch gemeente'. De plv voorzitter was een pensionado. Achteraf heel blij met mij want alles ging toch wel heel snel allemaal.
Helaas zal Bella minstens een uurtje moeten gaan staan.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grafische bedrijven moeten ook centen verdienen.
Beetje huisstijlwijziging levert weer een mooie klus op voor wat half-opgeleiden.
Slavernij.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sinterklaasfeest enzo.
Op je 17e doodgaan aan een griep.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sinterklaasfeest enzo.
Gewoon opgeven dus. Desnoods met bekendenquote:
Dat het hele universum om de aarde draait.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sinterklaasfeest enzo.
Wat een lellebel.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helaas zal Bella minstens een uurtje moeten gaan staan.
Zeg, niet de ketter uit gaan hangen, hierquote:Op maandag 15 januari 2018 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat het hele universum om de aarde draait.
Vandaag weer een boze blanke man die het in de krant over het slavernijverleden had.quote:
Het gaat al fout bij boze blanke man, natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vandaag weer een boze blanke man die het in de krant over het slavernijverleden had.
Dan ben je twee keer fout bezig.
Inderdaad. Schrijven voor een stervend mediumquote:Op maandag 15 januari 2018 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vandaag weer een boze blanke man die het in de krant over het slavernijverleden had.
Dan ben je twee keer fout bezig.
Boos en slavernij zijn natuurlijk nooit oke.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gaat al fout bij boze blanke man, natuurlijk.
Volgens mij wordt fulltime werken al belast.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kunnen we een blanke mannen geboortebelasting introduceren.
Dat doen veel blanke mannen volgens mij niet, op woensdag papa dag zijn de wegen uitgestorvenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij wordt fulltime werken al belast.
U bent de uitzondering, beste vent.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat doen veel blanke mannen volgens mij niet, op woensdag papa dag zijn de wegen uitgestorven
quote:Het veel gehoorde gemiddelde van 'twee keer per week' wordt door de meeste stellen niet gehaald: het gros van de Nederlandse 25-plussers in een relatie heeft drie keer per maand seks. Dit concludeert kenniscentrum Rutgers in zijn vijfjaarlijkse monitor Seksuele gezondheid in Nederland, die vandaag wordt gepubliceerd.
https://www.volkskrant.nl(...)maand-seks~a4557050/
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan heel prettig zijn maar het lijkt mij met kleine kinderen een minder goed plan, tenminste, als je werk gedaan wil krijgen.quote:
Jaja, kom maar door met je identiteitscrisis.quote:
Lol.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is hun neger, een neger die Ayn Rand als persoonlijke heldin heeft, dan is het goedquote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ja, Hiddema heeft het wel over uitroeien van etnische Nederlanders door immigranten, maar Yernaz is een neger, dus dan is het oké.
Zodra mensen het over "uitroeien" hebben haak af.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ja, Hiddema heeft het wel over uitroeien van etnische Nederlanders door immigranten, maar Yernaz is een neger, dus dan is het oké.
Omvolking in de praktijk. De Hollandsche vrouwen zijn dusdanig geïndoctrineerd dat ze voor ons, krachtige, intelligente blankmannen de benen gesloten houden. Zodra ze echter met een buut'nlander zijn gaan ze als beesten tekeer.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
Oei,oei, zou dat verklaren waarom ze zo boos zijn?
[..]
Inroeien gaat nog wel maar uitroeien? Blehquote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra mensen het over "uitroeien" hebben haak af.
Kutsport, dat roeien.
Ayn Rand niet gelezen hebbenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is hun neger, een neger die Ayn Rand als persoonlijke heldin heeft, dan is het goed
Dus je zou kunnen zeggen dat jij wel bent uitgeroeid?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra mensen het over "uitroeien" hebben haak af.
Kutsport, dat roeien.
Ik werk >40 uur in de weekquote:Op maandag 15 januari 2018 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja, kom maar door met je identiteitscrisis.
Ben je nu vrouw of niet-blank, Pokkel?
Bilateraal inroeien en in z'n kracht zetten zodat hij de inclusiviteit een plekje kan geven.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inroeien gaat nog wel maar uitroeien? Bleh
Kan nooit lang meer duren.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat jij wel bent uitgeroeid?
Van welke? Atlas of Fountainhead?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik viel in slaap na 20 pagina's, sorry.
Ik lees enkel de Boeketreeks.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik viel in slaap na 20 pagina's, sorry.
Mooie conclusie, na 20 pagina's.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Atlas. Zo ongeveer het slechtste boek wat ik nooit heb uitgelezen, wat een draak.
Atlas Shrugged. Ik heb beide boeken helemaal uitgelezen, maar ik vond ze niet heel realistisch.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Atlas. Zo ongeveer het slechtste boek wat ik nooit heb uitgelezen, wat een draak.
Ik neem aan dat de heer Tijger op gegeven moment toch wel weer is ontwaakt.quote:
Ga ze lezen en vertel het onsquote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Wat voor boeken zijn het nou eigenlijk, romans of eerder een manifest?
Romans met een missie: het recht van de sterkste verkopen aan de lezers.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon simpele rechttoe rechtaan verhalen van vrouwen die worden genomen door gepassioneerde mannen met echte gevoelens en zo.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Normaal lees ik een boek in een keer uit, ik heb daar dan ook de tijd voorquote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heer Tijger op gegeven moment toch wel weer is ontwaakt.
Maar toegegeven: met twintig pagina's per zitting schiet het natuurlijk niet erg op.
Haha, nee, klopt.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Atlas Shrugged. Ik heb beide boeken helemaal uitgelezen, maar ik vond ze niet heel realistisch.
Moet nog een heleboel lezen...het defaitisme wat hier uit spreektquote:Op maandag 15 januari 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet nog een heleboel lezen, maar ongetwijfeld ooit.
Ayn is toch het icoon van de Libertariers?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Romans met een missie: het recht van de sterkste verkopen aan de lezers.
Yep. En die token kleurling van de FvDquote:Op maandag 15 januari 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ayn is toch het icoon van de Libertariers?
Het is wel een sterke vrouw, dat moet ik Dagny nageven.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon simpele rechttoe rechtaan verhalen van vrouwen die worden genomen door gepassioneerde mannen met echte gevoelens en zo.
Zeker de moeite waard, zoals je zegt. Maar niet om in te geloven. Ik denk dat veel leiders zichzelf in de hoofdfiguren zien, en dat is geen beste zaak.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, klopt.
Is ook wat onrealistisch, met een paar autistische figuren zijn die desondanks de halve wereld bezitten en door de overheid dwars worden gezeten. En dan dat geneuzel met "Wie is John Galt?"
Desondanks de moeite waard, vooral omdat zoveel wereldleiders er helemaal laaiend over zijn.
Psychopaten, gok ik.
Je moet uitkijken met autisten, heeft Eric Wiebes vandaag ontdekt.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, klopt.
Is ook wat onrealistisch, met een paar autistische figuren zijn die desondanks de halve wereld bezitten en door de overheid dwars worden gezeten. En dan dat geneuzel met "Wie is John Galt?"
Desondanks de moeite waard, vooral omdat zoveel wereldleiders er helemaal laaiend over zijn.
Psychopaten, gok ik.
Dat bijt elkaar toch niet?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, dat is St. Manders:quote:Op maandag 15 januari 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal bij Trump wel meevallen, als het langer is dan 140 tekens leest ie het toch nietquote:Op maandag 15 januari 2018 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, zoals je zegt. Maar niet om in te geloven. Ik denk dat veel leiders zichzelf in de hoofdfiguren zien, en dat is geen beste zaak.
Zie jij eigenlijk geen brood in het schrijven van dergelijke kwaliteitsliteratuur?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon simpele rechttoe rechtaan verhalen van vrouwen die worden genomen door gepassioneerde mannen met echte gevoelens en zo.
Trump die een boek leestquote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal bij Trump wel meevallen, als het langer is dan 140 tekens leest ie het toch niet
Je zou zeggen dat het te automatiseren moet zijn.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie jij eigenlijk geen brood in het schrijven van dergelijke kwaliteitsliteratuur?
Sint Toine?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat is St. Manders:
[ afbeelding ]
Deze vrijheidsstrijders, niet te vergeten:quote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat is St. Manders:
[ afbeelding ]
1000 monkeys with 1000 typwriters en je krijgt Donald Trumps speeches.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het te automatiseren moet zijn.
Trump zal Rand niet lezen, nee. Maar hij heeft wel datzelfde onoverwinnelijke heldengevoel over zichzelf.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal bij Trump wel meevallen, als het langer is dan 140 tekens leest ie het toch niet
Zodra het daadwerkelijke bedrijven van de liefde begint eindigt mijn referentiekader en kan ik het geheel hooguit invullen met giswerk en wat metaforen over afrasterpalen en grondboren.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie jij eigenlijk geen brood in het schrijven van dergelijke kwaliteitsliteratuur?
Allicht, maar hij is dan ook door God uitverkoren om de VS te redden van de ondergang.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Trump zal Rand niet lezen, nee. Maar hij heeft wel datzelfde onoverwinnelijke heldengevoel over zichzelf.
Te druk bezig met The Gorilla Channel.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Trump zal Rand niet lezen, nee. Maar hij heeft wel datzelfde onoverwinnelijke heldengevoel over zichzelf.
Heb je al de pech dat Shakespeare is mislukt, komt er nog een Trumpspeech uit ookquote:Op maandag 15 januari 2018 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1000 monkeys with 1000 typwriters en je krijgt Donald Trumps speeches.
Tweets zijn 280 tekens tegenwoordigquote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is dus een held en hij steekt boven ons uit. Zou dus zo een held van Rand kunnen zijn.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht, maar hij is dan ook door God uitverkoren om de VS te redden van de ondergang.
Wat?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Te druk bezig met The Gorilla Channel.
Alsof Trump dat doorheeft...quote:Op maandag 15 januari 2018 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tweets zijn 280 tekens tegenwoordig
quote:Thus we may see how probable it is, that people that were naturally free, and by their own consent submitted by the government of their father, or united out of different families to make a government, should generally put the rule in one man's hand, and choose to be under the conduct of a single person, without so much as by expres conditions limiting or regulating his power, which they thought safe enough in his honesty and prudence; though they never dreamed of monarchy being jure divino, which we never heard of among mankind till it was revealed to us by the divinity of this last age; nor ever allowed paternal power to have a right to dominion, or to be the foundation of all government.
Het was satire maar helaas is dat bij Trump niet van echt te onderscheiden. Tragisch welquote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft geen onzinverhalen te vertellen om Trump's idioterie aan te tonen.
Joh.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is nepnieuws ouwe.
(oprecht, het is echt fake)
Klopt. Daarom is satire in dit geval redelijk kwalijk. Heb die quote al meerdere keren gepresenteerd zien worden als waar (en hij is ook niet veel raarder dan dingen die wel waar zijn).quote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was satire maar helaas is dat bij Trump niet van echt te onderscheiden. Tragisch wel
Hahah ja sorry hoor, toen het uitkwam ging het wel even viral en dachten toch een boel mensen dat het echt was.quote:
Eh, Herbert Marcuse met z'n boekje. Moest mijn ogen over de letters dwingen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Ben ooit begonnen aan "An essay concerning human understanding" van John Locke.
Dan is Ayn Rand ineens leesbaar als wat. 800 pagina's met:
[..]
Mijn hemel wat een zin. Die moet je als lezer eerst maar eens opdelen in hapklare zinnen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas bleek dat een grap te zijn. Bij Trump zijn dat wel zaken die je in eerste instantie toch voor mogelijk houdt, maar nee.quote:
Jawel; Trump kijkt nooit 17 uur achter elkaar TV, dat weet iedereen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was satire maar helaas is dat bij Trump niet van echt te onderscheiden. Tragisch wel
Dat is de tragiek, vooral het deel waarin zijn staf zelf maar zo'n kanaal in elkaar knutselt, je ziet het ze doen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahah ja sorry hoor, toen het uitkwam ging het wel even viral en dachten toch een boel mensen dat het echt was.
Je ziet het ook wel echt voor je.
Lockequote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies, zo'n gedrocht waarbij je op de achtste regel en zoveelste bijzin denkt: wat was het onderwerp van de zin?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een zin. Die moet je als lezer eerst maar eens opdelen in hapklare zinnen.
Ja, prima filosoof, maar dan moet je wel uittreksels hebben en geen 17e eeuwse letterlijke vertalingen.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, prima filosoof, maar dan moet je wel uittreksels hebben en geen 17e eeuwse letterlijke vertalingen.
Ivo Opstelten ziet het probleem niet.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies, zo'n gedrocht waarbij je op de achtste regel en zoveelste bijzin denkt: wat was het onderwerp van de zin?
quote:Op maandag 15 januari 2018 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ivo Opstelten ziet het probleem niet.
quote:Op maandag 15 januari 2018 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die nog gekeken heeft naar het debat?
Hoe definieer je idioterie? Je ontkent toch niet dat zijn IQ ver bovengemiddeld is?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft geen onzinverhalen te vertellen om Trump's idioterie aan te tonen.
En hielden ze zich nog bezig met echte filosofische onderwerpen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maar kon mij altijd goed vinden in zijn ideeën.
Toen lagen ze nog niet over een piano heen.
Tussen wie?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die nog gekeken heeft naar het debat?
https://www.debalie.nl/de-balie-tvquote:
Wellicht door het contrast met Annabel.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.debalie.nl/de-balie-tv
Had hem nog nooit live horen spreken, maar Groot Wassink is eigenlijk een best fijne spreker.
Ik heb nog nooit Amsterdamse politiek gevolgd. Waarom nu wel?quote:
Omdat de Trumpificatie zich daar eveneens toont.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Amsterdamse politiek gevolgd. Waarom nu wel?
Uhh oke.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Amsterdamse politiek gevolgd. Waarom nu wel?
Hij combineert de tact van Henk Bres met de politieke kennis van Gonny van Oudenallen. Geen ideale mix voor een president.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe definieer je idioterie? Je ontkent toch niet dat zijn IQ ver bovengemiddeld is?
Ik ontken hetquote:Op maandag 15 januari 2018 22:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe definieer je idioterie? Je ontkent toch niet dat zijn IQ ver bovengemiddeld is?
Dat ie wellicht niet de juiste persoon is voor het presidentschap is tot daar aan toe maar dat is niet per se vanwege zijn intelligentie want vgm is iedereen het er wel over eens dat het daarmee goed zit.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij combineert de tact van Henk Bres met de politieke kennis van Gonny van Oudenallen. Geen ideale mix voor een president.
Ja net zoals we het hier allemaal roerend eens zijn over jouw genialiteit.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat ie wellicht niet de juiste persoon is voor het presidentschap is tot daar aan toe maar dat is niet per se vanwege zijn intelligentie want vgm is iedereen het er wel over eens dat het daarmee goed zit.
Een multi-miljardair die president wordt zonder ervaring erin en op heel wat terreinen succesvol is toch geen toeval?quote:
vgj ja. Maar dat maakt het nog niet waar natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat ie wellicht niet de juiste persoon is voor het presidentschap is tot daar aan toe maar dat is niet per se vanwege zijn intelligentie want vgm is iedereen het er wel over eens dat het daarmee goed zit.
Je zou het niet zeggen, getuige zijn lompe gedrag.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Herken me wat dat betreft wel in Trump, haters kunnen roepen wat ze willen, ondertussen boekt ie wel het ene na het andere succes, los van wat je van hem vind.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja net zoals we het hier allemaal roerend eens zijn over jouw genialiteit.
Vind je dat raar, met al die adviseurs?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Een multi-miljardair die president wordt zonder ervaring erin en op heel wat terreinen succesvol is toch geen toeval?
Ontken je dat Trump bovengemiddeld intelligent is?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
vgj ja. Maar dat maakt het nog niet waar natuurlijk.
Geen idee hoe hij dat bereikt heeft.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Een multi-miljardair die president wordt zonder ervaring erin en op heel wat terreinen succesvol is toch geen toeval?
Vraag me af in hoeverre dat een act is.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, getuige zijn lompe gedrag.
Je bent inderdaad wel ongeveer even hersendood en geobsedeerd door de schijn van succes.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Herken me wat dat betreft wel in Trump, haters kunnen roepen wat ze willen, ondertussen boekt ie wel het ene na het andere succes, los van wat je van hem vind.
Adviseurs kunnen hooguit de status quo in stand houden maar niet van een miljonair een multi-miljardair maken en hem succesvol laten zijn op zoveel verschillende terreinen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat raar, met al die adviseurs?
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat zijn IQ is en het interesseert me ook niet. Maar wel of niet idioot zijn en wel of niet een hoog IQ hebben zijn niet aan elkaar verbonden.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ontken je dat Trump bovengemiddeld intelligent is?
Natuurlijk kunnen adviseurs dat wel, dat is hun taak.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Adviseurs kunnen hooguit de status quo in stand houden maar niet van een miljonair een multi-miljardair maken en hem succesvol laten zijn op zoveel verschillende terreinen.
Hij doet toch iets goed lijkt me als ie 3 miljoen euro per aflevering voor een show als The Apprentice ontvangt waar ie bijna niets voor hoeft te doen en tegen ieders verwachting president word zonder ervaring erin.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel ongeveer even hersendood en geobsedeerd door de schijn van succes.
Richard Bransn toch eveneens?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij dat bereikt heeft.
Ik reken hem af op wat ik van hem zie en dan komt hij over als een idioot.
Ja want intellegentie valt af te meten aan hoeveel miljoenen je krijgt voor riool-televisie.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hij doet toch iets goed lijkt me als ie 3 miljoen euro per aflevering voor een show als The Apprentice ontvangt waar ie bijna niets voor hoeft te doen en tegen ieders verwachting president word zonder ervaring erin.
Politici's taak is goed bestuur en dat is eveneens veelal niet het geval maar los daarvan luistert Trump veelal niet naar zijn adviseurs toch?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen adviseurs dat wel, dat is hun taak.
Die is slechts op een punt succesvol, Trump op vele terreinen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:24 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja want intellegentie valt af te meten aan hoeveel miljoenen je krijgt voor riool-televisie.
Kim Kardashian heeft dan ook echt het hoogste IQ ter wereld.
Je maakt alleen de denkfout dat dat iets met intelligentie van doen zou hebben.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hij doet toch iets goed lijkt me als ie 3 miljoen euro per aflevering voor een show als The Apprentice ontvangt waar ie bijna niets voor hoeft te doen en tegen ieders verwachting president word zonder ervaring erin.
Dat zit onroerend goed bij 'm.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja net zoals we het hier allemaal roerend eens zijn over jouw genialiteit.
Trump luistert inderdaad vaak niet, en dan krijg je rampzalige gedrochten zoals het opzeggen van het klimaatakkoord. De man heeft geen idee wat hij doet.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:25 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Politici's taak is goed bestuur en dat is eveneens veelal niet het geval maar los daarvan luistert Trump veelal niet naar zijn adviseurs toch?
Dat TV-gedeelte staat daar inderdaad los van maar een presidentschap winnen zegt toch wel het een en ander of vind je van niet?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je maakt alleen de denkfout dat dat iets met intelligentie van doen zou hebben.
Kim Kardashian is echt op heel veel terreinen succesvol.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:25 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Die is slechts op een punt succesvol, Trump op vele terreinen.
Heb je mijn gesprek met T en P nog meegelezen?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zit onroerend goed bij 'm.
Matige grap die wij op kantoor maken.
They hate us coz they ain't us.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Herken me wat dat betreft wel in Trump, haters kunnen roepen wat ze willen, ondertussen boekt ie wel het ene na het andere succes, los van wat je van hem vind.
Resultaat mag er echter zijn toch? Niet qua presidentschap maar daarvoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Trump luistert inderdaad vaak niet, en dan krijg je rampzalige gedrochten zoals het opzeggen van het klimaatakkoord. De man heeft geen idee wat hij doet.
De Peter Pannenkoek award is ook weer opgehaald hoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zit onroerend goed bij 'm.
Matige grap die wij op kantoor maken.
Neen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je mijn gesprek met T en P nog meegelezen?
Neu. Het zegt vooral dat Amerikaanse kiezers behoefte hadden aan die gekke oom die je op verjaardagen gewoon negeert.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:26 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat TV-gedeelte staat daar inderdaad los van maar een presidentschap winnen zegt toch wel het een en ander of vind je van niet?
Nee, dat vind ik niet. Hij teert op de erfenis van zijn vader en is vele malen failliet gegaan. Hij blundert zich door het presidentschap heen en kan zich amper gedragen, weet ook zelden waar hij het over heeft.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Resultaat mag er echter zijn toch? Niet qua presidentschap maar daarvoor.
Ik bedoelde met idioterie meer zijn handelingen, maar dat ontken ik zeer zeker.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Exhibit A, clowntje W Bush:quote:Op maandag 15 januari 2018 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu. Het zegt vooral dat Amerikaanse kiezers behoefte hadden aan die gekke oom die je op verjaardagen gewoon negeert.
Zegt meer iets over je charisma richting bepaalde leiden dan over je intelligentie.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:26 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat TV-gedeelte staat daar inderdaad los van maar een presidentschap winnen zegt toch wel het een en ander of vind je van niet?
Zoals Ayn Rand zou zeggen:quote:Op maandag 15 januari 2018 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Hij teert op de erfenis van zijn vader en is vele malen failliet gegaan. Hij blundert zich door het presidentschap heen en kan zich amper gedragen, weet ook zelden waar hij het over heeft.
Ik begrijp goed waarom deze ideologie aanslaat bij Trump.quote:“Only the man who does not need it, is fit to inherit wealth–the man who would make his own fortune no matter where he started. If an heir is equal to his money, it serves him; if not, it destroys him. But you look on and you cry that money corrupted him. Did it? Or did he corrupt his money? Do not envy a worthless heir; his wealth is not yours and you would have done no better with it.
Is Trump een fan? Ik zie hem die dikke pillen niet zomaar lezen, zullen wel uittreksels zijn geweest.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals Ayn Rand zou zeggen:
[..]
Ik begrijp goed waarom deze ideologie aanslaat bij Trump.
Waarschijnlijk niet. De dame was namelijk hondslelijk, dan verliest Trump alle respect voor een vrouw.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is Trump een fan? Ik zie hem die dikke pillen niet zomaar lezen, zullen wel uittreksels zijn geweest.
Dat kan heel goed, maar ik zie Trump sowieso weinig lezen als het niet over hemzelf gaat.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. De dame was namelijk hondslelijk, dan verliest Trump alle respect voor een vrouw.
Trump is de enige die in zichzelf een held van Rand ziet.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. De dame was namelijk hondslelijk, dan verliest Trump alle respect voor een vrouw.
Er is een gerucht dat zijn werknemers in teksten zo nu en dan zijn naam droppen omdat hij teksten scant op zijn naam.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar ik zie Trump sowieso weinig lezen als het niet over hemzelf gaat.
Ik geloof het nog ook.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er is een gerucht dat zijn werknemers in teksten zo nu en dan zijn naam droppen omdat hij teksten scant op zijn naam.
Mag je een pand onder de woz en economische waarde kopen van een familielid zonder fiscale gevolgen?quote:
Ik mis Obama ook.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:39 schreef Volkorenbrood het volgende:
Obama had een leuke tweet vandaag.
En zijn succes in business?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu. Het zegt vooral dat Amerikaanse kiezers behoefte hadden aan die gekke oom die je op verjaardagen gewoon negeert.
Uh nee, dat sowieso niet. Hoe haalde je dat uit ons gesprek?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Mag je een pand onder de woz en economische waarde kopen van een familielid zonder fiscale gevolgen?
Waar doel je dan precies op? Vgm is dat een act omdat hij tijdens bepaalde interviews heel intelligent praat.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde met idioterie meer zijn handelingen, maar dat ontken ik zeer zeker.
Yes.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis Obama ook.
Maar eerlijk, als je kijkt naar alle presidenten tijdens mijn (ons) leven is Obama echt een unieke persoonlijkheid. Waarschijnlijk ook de reden dat hij zo op handen gedragen wordt in Nederland en dat al het slechte beleid hem wordt vergeven.
https://financieel.infonu(...)r-de-woz-waarde.htmlquote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Mag je een pand onder de woz en economische waarde kopen van een familielid zonder fiscale gevolgen?
Hij had meer geld gehad als hij gewoon al het geld van zijn pa in de beurs had belegd dan al die avontuurtjes van hem met de vele bijbehoren faillissementen.quote:
Herken me daar eveneens in.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:38 schreef Tchock het volgende:
Aan het begin van het presidentschap lekte er uit dat medewerkers Trump's naam in documenten voegden om te zorgen dat hij het leest. Inmiddels is duidelijk dat hij gewoon überhaupt nauwelijks leest.
Was ook gewoon atypisch voor de VS.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis Obama ook.
Maar eerlijk, als je kijkt naar alle presidenten tijdens mijn (ons) leven is Obama echt een unieke persoonlijkheid. Waarschijnlijk ook de reden dat hij zo op handen gedragen wordt in Nederland en dat al het slechte beleid hem wordt vergeven.
Startkapitaal, connecties, vele faillissementen en ga zo maar door. Het succes is ook grotendeels geconstrueerd. Recentelijk bleek het bedrijf toch opeens een factor 10 minder waard te zijn dan altijd geclaimd bijvoorbeeld.quote:
Op wat voor manier? Ben zelf overigens eveneens fan maar dat is vooral door wat Obama representeert.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis Obama ook.
Welke intelligente interviews? De enige die ik ooit heb gezien waar hij fatsoenlijk uit zijn woorden komt zijn van decennia terug en gaan altijd over zaken waar hij expertise over heeft. (Zakendoen, mensen oplichten of vastgoed).quote:Op maandag 15 januari 2018 22:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waar doel je dan precies op? Vgm is dat een act omdat hij tijdens bepaalde interviews heel intelligent praat.
En dat het witte huis voor de verandering eens niet verzopen in schandalen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was ook gewoon atypisch voor de VS.
De reden dat 'ie op handen gedragen wordt was dat hij Amerika meer op ons deed lijken.
Dat je geen memo's van enkele pagina's kunt lezen tenzij mensen jouw naam er in plakken?quote:
Dat zal eerder aan je gebrekkige beheersing van de Engelse taal liggen, vermoed ik.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waar doel je dan precies op? Vgm is dat een act omdat hij tijdens bepaalde interviews heel intelligent praat.
Relatief jong ook, in plaats van zo'n grijze duif die met z'n paarsgeverfde vrouw in het Witte Huis naar z'n kunstgebit zoekt.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat het witte huis voor de verandering eens niet verzopen in schandalen.
En hij had een leuk gezinnetje zonder seksschandelen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was ook gewoon atypisch voor de VS.
De reden dat 'ie op handen gedragen wordt was dat hij Amerika meer op ons deed lijken.
Vrolijke club mensen:quote:Op maandag 15 januari 2018 22:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
En hij had een leuk gezinnetje zonder seksschandelen.
Niet maar je reageerde in eerste instantie niet op mijn eerste vraag dus ging ervanuit dat je niet online bent dus vroeg dat aan onze Trump. Wat zijn die gevolgen overigens want dacht dat ik wellicht te moeilijk dacht met die successierechten indien je gewoon een pand koopt voor een lager bedrag.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh nee, dat sowieso niet. Hoe haalde je dat uit ons gesprek?
Even een applausje voor Jeb.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrolijke club mensen:
[ afbeelding ]
Snap werkelijk helemaal niets van deze post.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:50 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Niet maar je reageerde in eerste instantie niet op mijn eerste vraag dus ging ervanuit dat je niet online bent dus vroeg dat aan onze Trump. Wat zijn die gevolgen overigens want dacht dat ik wellicht te moeilijk dacht met die successierechten indien je gewoon een pand koopt voor een lager bedrag.
Kun je niet gewoon 100k onder de WOZ-waarde kopen?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:50 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Niet maar je reageerde in eerste instantie niet op mijn eerste vraag dus ging ervanuit dat je niet online bent dus vroeg dat aan onze Trump. Wat zijn die gevolgen overigens want dacht dat ik wellicht te moeilijk dacht met die successierechten indien je gewoon een pand koopt voor een lager bedrag.
Ah ja, geniaal. Schenkbelasting ontlopen door gewoon iets te verkopen voor een te laag bedrag. Checkmate fiscus!quote:Op maandag 15 januari 2018 22:50 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gelukkig weet de fiscus niet wat de WOZ-waarde is van een gebouw. De sukkels.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah ja, geniaal. Schenkbelasting ontlopen door gewoon iets te verkopen voor een te laag bedrag. Checkmate fiscus!
En gewoon allemaal ook behoorlijk beschaafd.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
En hij had een leuk gezinnetje zonder seksschandelen.
Is voor de schenkvrijstelling van een ton niet nodig om familie te zijn. Kan elke derde, mits begunstigde aan de leeftijdseisen voldoet en het geschonkene aanwendt voor de eigen woning.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon 100k onder de WOZ-waarde kopen?
Of is het geen eerstegraadsfamilie?
Bedankt voor de sneer trouwens. Onze Trump, zelden zo onheus bejegend.
Hoeveel zou Trump echt waard zijn en verwacht je dat dat de reden is dat ie zijn belastingaangiften niet publiceert?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Startkapitaal, connecties, vele faillissementen en ga zo maar door. Het succes is ook grotendeels geconstrueerd. Recentelijk bleek het bedrijf toch opeens een factor 10 minder waard te zijn dan altijd geclaimd bijvoorbeeld.
Gezellige feestjes. Dat zie je zo.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrolijke club mensen:
[ afbeelding ]
Meer willen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je geen memo's van enkele pagina's kunt lezen tenzij mensen jouw naam er in plakken?
Ocharme.
Ah, je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is voor de schenkvrijstelling van een ton niet nodig om familie te zijn. Kan elke derde, mits begunstigde aan de leeftijdseisen voldoet en het geschonkene aanwendt voor de eigen woning.
Mijn Engels is beter dan mijn Nederlands omdat ik ben opgegroeid in Boston, vandaar mijn Nederlands.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal eerder aan je gebrekkige beheersing van de Engelse taal liggen, vermoed ik.
Deze First Family ook. Lekker losjes geposeerd met de blik op oneindig.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gezellige feestjes. Dat zie je zo.
Pats, Celtics of Sox?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Mijn Engels is beter dan mijn Nederlands omdat ik ben opgegroeid in Boston, vandaar mijn Nederlands.
Reageer hier zo of wellicht morgen op.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap werkelijk helemaal niets van deze post.
En dan nog met droge ogen beweren dat Trump in interviews intelligent overkomt?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Mijn Engels is beter dan mijn Nederlands omdat ik ben opgegroeid in Boston, vandaar mijn Nederlands.
Dat is financieel een optie inderdaad, mag dat gewoon? Mijn vader is voor de helft eigenaar van dat pand.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is voor de andere helft eigenaar dan? Jij?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat is financieel een optie inderdaad, mag dat gewoon? Mijn vader is voor de helft eigenaar van dat pand.
Trump is in bepaalde opzichten een voorbeeld voor me dus een compliment.
Jij wil ook rijk worden met je papa’s geld?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat is financieel een optie inderdaad, mag dat gewoon? Mijn vader is voor de helft eigenaar van dat pand.
Trump is in bepaalde opzichten een voorbeeld voor me dus een compliment.
49'ers.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pats, Celtics of Sox?
Verwarrende naam wel voor een Massachussetts-telg.
Dat ene interview met Oprah is toch best goed?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan nog met droge ogen beweren dat Trump in interviews intelligent overkomt?
LA vroeg of hij de schenkingsvrijstelling voor eigen woning ook kon gebruiken om een huis te schenken (en geen geldsom). Ik zei dat dat volgens mij niet kan. Pokkel hielp ook mee.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, duh. Anders zou je doodleuk alle belastingen kunnen ontwijken door de prijzen te manipuleren.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Kan mij iets vaagjes herinneren dat de fiscus gewoon mag ingrijpen als iets niet echt verkoop is maar stiekem gewoon schenken, bijvoorbeeld iets voor heel goedkoop aan familie verkopen.
Da's heul ergens anders.quote:
Lastig lastig. En dat allemaal om een paar lousy overdrachtsbelastingeuro's uit te sparen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
LA vroeg of hij de schenkingsvrijstelling voor eigen woning ook kon gebruiken om een huis te schenken (en geen geldsom). Ik zei dat dat volgens mij niet kan. Pokkel hielp ook mee.
Daarna werd het dat hij het hele huis geschonken wil krijgen terwijl de waarde ver boven de vrijstelling ligt. Daarna werd het dat de helft van het huis van zijn oom was en de andere helft in gebruik van het bedrijf van zijn vader. Inmiddels wil hij het pand dus ver onder de waarde kopen.
Weinig bijzonder en nou niet bepaald recent.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:00 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Dat ene interview met Oprah is toch best goed?
Nee, een niet-familielid. Is een zakelijk pand dan mag je toch geen gebruik maken van die regeling?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is voor de andere helft eigenaar dan? Jij?
Als je binnen de 100k schenking blijft, zie ik geen schenkbelasting.
Ligt aan je definitie maar heb al wat vermogen opgebouwd maar wel door er voor te werken.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Jij wil ook rijk worden met je papa’s geld?
Hij zal een bijzonder referentiekader hanteren.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan nog met droge ogen beweren dat Trump in interviews intelligent overkomt?
Nee, voor een zakelijk pand niet.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee, een niet-familielid. Is een zakelijk pand dan mag je toch geen gebruik maken van die regeling?
Sluitertijd van een halve minuut.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze First Family ook. Lekker losjes geposeerd met de blik op oneindig.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie maar heb al wat vermogen opgebouwd maar wel door er voor te werken.
Ben jij Jip/die ene met die Iraanse vriend overigens?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dank voor de toelichting Tchock.
Was meer een tijdige geleden voor mij.
Dat “duh” hoeft er echter niet bij, niet iedereen is dagelijks bezig met juridische en fiscale zaken. Kusjes en knuffels, ik.
Het is een pand van drie verdiepingen waarvan twee door de vorige eigenaar werden gebruikt als woning, inclusief douche etc.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, voor een zakelijk pand niet.
Maar kun je er geen woonunit in bouwen?
Als hij zijn erfenis is mutual funds had gezet was hij rijker geweest dan hij nu is, VEEL rijker.quote:
Dus BG is zakelijk? Kun je het pand niet beter splitsen in appartementsrechten?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Het is een pand van drie verdiepingen waarvan twee door de vorige eigenaar werden gebruikt als woning, inclusief douche etc.
Was niet per se een "duh, weet je dat niet" maar een "duh, anders is het hele systeem lek".quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dank voor de toelichting Tchock.
Was meer een tijdige geleden voor mij.
Dat “duh” hoeft er echter niet bij, niet iedereen is dagelijks bezig met juridische en fiscale zaken. Kusjes en knuffels, ik.
Het stukje tussen waarde economisch verkeer en de "goedkope prijs" is gewoon een schenking, niet zo moeilijk allemaal.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Kan mij iets vaagjes herinneren dat de fiscus gewoon mag ingrijpen als iets niet echt verkoop is maar stiekem gewoon schenken, bijvoorbeeld iets voor heel goedkoop aan familie verkopen.
Ah zo. Verkeerd begrepen dan.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niet per se een "duh, weet je dat niet" maar een "duh, anders is het hele systeem lek".
Beetje een "get out of jail free"-card voor de fiscus. Zo iets van "aha, leuk bedacht, (waren wij nog niet op gekomen) maar zie hier: fraus legis op je muil".quote:Op maandag 15 januari 2018 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niet per se een "duh, weet je dat niet" maar een "duh, anders is het hele systeem lek".
Neuh. Ik hou mij bezig met redelijke wetstoepassing, niet van die piraterij.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar draait jouw hele vakgebied om.
Ik ben nemo. Ben jij de cyclops?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben jij Jip/die ene met die Iraanse vriend overigens?
Bij woning tussen WOZ en prijs.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het stukje tussen waarde economisch verkeer en de "goedkope prijs" is gewoon een schenking, niet zo moeilijk allemaal.
Het is alleen zo'n chaos daar dat niemand het ziet, helaas.
Jaja, daar betalen die multinationals jou voor.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Ik hou mij bezig met redelijke wetstoepassing, niet van die piraterij.
Bek dicht, John.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik ben nemo. Ben jij de cyclops?
Geen idee, loopt toch twee jaar achter?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij woning tussen WOZ en prijs.
Tegenwoordig wel, ja. Ben tenslotte ook onderdeel van de literatuur he.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jaja, daar betalen die multinationals jou voor.
Even een collectief woord van dank voor de multinationals, graag.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
De multinationals hebben ook jouw stufi betaald Pokkelmans.
Joah, tussen de één en twee jaar. Maar in de successiewet gaat de waardering van onroerende zaken idd op basis van WEV, maar voor woningen op basis van WOZ. Zal er wel mee te maken hebben dat men het onredelijk vond om elke keer als tante Beppie het hoekje om gaat er weer zo'n klotemakelaar een taxatierapport op moet komen stellen. En dan weer als ome Joop een paar maand later ook kapot is.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee, loopt toch twee jaar achter?
Maargoed, marginaal gedoe allemaal. Allitereert lekker overigens.
LA is vooral, al vanaf zijn eerste posts op FOK!, totaal geobsedeerd door geld. Iemand die veel geld heeft "multi-miljairdair" moet wel slim zijn, zelf moet hij vooral de studie vinden waar je zo veel mogelijk mee verdient, etc.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ah zo. Verkeerd begrepen dan.
Mja mensen als La_niner spiegelen zich aan Trump en denken dat ze het systeem te slim af zullen zijn en daarna over een decennium of wat lekker zuur en teleurgesteld doen omdat ze niet superrijk zijn geworden terwijl ze toch minstens net zo bijzonder zijn als Donald.
Dat ligt ongetwijfeld aan <insert zondebok/de Rabobank>
Ja. Is een optie maar alleen als beide delen een vergelijkbare WOZ-waarde krijgen ivm de mede-eigenaar.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus BG is zakelijk? Kun je het pand niet beter splitsen in appartementsrechten?
Ik stem dan ook gewoon weer netjes VVD de eerstvolgende verkiezingen. Ben wel weer klaar met dat progressieve gezeik.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
De multinationals hebben ook jouw stufi betaald Pokkelmans.
Bij het ontbijt maar even lezen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:14 schreef Monolith het volgende:
Mooi stukje game nostalgie:
https://arstechnica.com/g(...)rototype-of-simcity/
Je moet stemmen op wie je wilt.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stem dan ook gewoon weer netjes VVD de eerstvolgende verkiezingen. Ben wel weer klaar met dat progressieve gezeik.
Kan zo op een poster van ze.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stem dan ook gewoon weer netjes VVD de eerstvolgende verkiezingen. Ben wel weer klaar met dat progressieve gezeik.
Ja, dat is natuurlijk niet het geval. Zie ook niet in waarom je voor een splitsing eerst een vergelijkbare WOZ-waarde nodig hebt, want je kunt het ding gewoon in drieen splitsen, 1 woonverdieping laten schenken aan je en de huidige eigenaren dan alsnog 1 woonverdieping en de BG laten houden in de 50/50 verhouding. Of 35/65, 25/75, uiteraard, als deze schenking uit het deel van A moet komen maar niet van B.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja. Is een optie maar alleen als beide delen een vergelijkbare WOZ-waarde krijgen ivm de mede-eigenaar.
Het zal, hou mij er niet mee bezig. Lucratieve belangen en excessieve vertrekvergoedingen daarentegen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, tussen de één en twee jaar. Maar in de successiewet gaat de waardering van onroerende zaken idd op basis van WEV, maar voor woningen op basis van WOZ. Zal er wel mee te maken hebben dat men het onredelijk vond om elke keer als tante Beppie het hoekje om gaat er weer zo'n klotemakelaar een taxatierapport op moet komen stellen. En dan weer als ome Joop een paar maand later ook kapot is.
Dat maak ik godverdomme zelf wel uit.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Je moet stemmen op wie je wilt.
Dit is verwijzing naar Griekse mythologie. Duidelijk geen gymnasiast dus jij.quote:
Zozo, VVD in de provincie als netto-ontvanger. Dapper.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is hij Tajik?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
LA is vooral, al vanaf zijn eerste posts op FOK!, totaal geobsedeerd door geld. Iemand die veel geld heeft "multi-miljairdair" moet wel slim zijn, zelf moet hij vooral de studie vinden waar je zo veel mogelijk mee verdient, etc.
Misschien leren ze dat in Tajikistan op school of zo.
Een excessieve vertrekvergoeding, kan je daar niet in gaan wonen?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zal, hou mij er niet mee bezig. Lucratieve belangen en excessieve vertrekvergoedingen daarentegen.
Leukquote:Op maandag 15 januari 2018 23:14 schreef Monolith het volgende:
Mooi stukje game nostalgie:
https://arstechnica.com/g(...)rototype-of-simcity/
Decadente onzin, niemand die ooit een cent meer heeft verdient daardoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dit is verwijzing naar Griekse mythologie. Duidelijk geen gymnasiast dus jij.
Die successie is voor jou allemaal gerommel in de marge he, die paar tonnetjes waar het dan doorgaans om gaat?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zal, hou mij er niet mee bezig. Lucratieve belangen en excessieve vertrekvergoedingen daarentegen.
heeft verdiendquote:Op maandag 15 januari 2018 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Decadente onzin, niemand die ooit een cent meer heeft verdient daardoor.
Ben je nou een parodie van jezelf aan het opvoeren ?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Blief die buitenlandse troep niet. Germaanse mythologiequote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dit is verwijzing naar Griekse mythologie. Duidelijk geen gymnasiast dus jij.
Nja, het is natuurlijk enorm technisch en daarmee interessant alleen niemand gaat mij daarvoor inschakelen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die successie is voor jou allemaal gerommel in de marge he, die paar tonnetjes waar het dan doorgaans om gaat?
Vooral die studenten moet flink aangepakt worden. Studeren maar op onze belastingcenten.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, VVD in de provincie als netto-ontvanger. Dapper.
quote:Op maandag 15 januari 2018 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ga je inderdaad niet voor naar een Zuidas-kantoor. Wat dat betreft begrijp ik de charme van een groter kantoor wel. Kan me voorstellen dat je daar wat minder dertien in een dozijn zaakjes hoeft te doen en elk dossier een nieuwe uitdaging is.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, het is natuurlijk enorm technisch en daarmee interessant alleen niemand gaat mij daarvoor inschakelen.
Je weet het wel te verkopen.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Ach, uiteindelijk moet je bij een groot of klein kantoor op vrijdagmiddag nog steeds je uurtjes verantwoorden.
Zo'n stapel bonnetjes op zijn bureau.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:29 schreef Tem het volgende:
Lekker belastingformulieren invullen de hele dag, die erik.
Zo stel ik mij de hel voor.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:29 schreef Tem het volgende:
Lekker belastingformulieren invullen de hele dag, die erik.
Deze mag u ook aftrekken meneer.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n stapel bonnetjes op zijn bureau.
Nightynight, bachelorquote:
Bovenop je standaard salaris?quote:Op maandag 15 januari 2018 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Genot dat ik dat niet hoef.
Gewoon 1% van elke deal en dan maakt het niet uit hoeveel uur ik Fok!
Van die 60 is nog een pand aan te schaffen wat 600 per maand oplevert.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lastig lastig. En dat allemaal om een paar lousy overdrachtsbelastingeuro's uit te sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |