Wat doe jij zo vroeg buitenquote:Op woensdag 17 januari 2018 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan het nou GVD eens een keer een moment droog zijn op momenten dat ik naar buiten moet ! ! ! !
Ik moet opzich ook nog wel een keer ergens werkenquote:Op woensdag 17 januari 2018 06:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg buiten
Niks van gemerkt (Roermond), terwijl ik normaal gepsroken toch echt wel wakker wordt en blijf van onweer. Ik heb het er namelijk niet zo opquote:Op woensdag 17 januari 2018 07:54 schreef jajablahblah het volgende:
Voor mijn gevoel heeft het hier in Midden-Limburg de hele nacht gehageld icm onweer.
Het is toch echt gebeurd. Veel bliksem ook.quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:44 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt (Roermond), terwijl ik normaal gepsroken toch echt wel wakker wordt en blijf van onweer. Ik heb het er namelijk niet zo op
Dooit nu alweer behoorlijk wegquote:Op woensdag 17 januari 2018 09:57 schreef FlyingEagle het volgende:
In Twente ook nog aardig wit geworden. Heb er een half uur langer voor in de bus mogen zitten.
Zo zag Goor er ook uit toen ik postte dat het wit was. Er is nu opnieuw een aardige sneeuwbui met flinke woei gaande nu.quote:Op woensdag 17 januari 2018 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A35 bij Enschede vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
Dus de randstadkust krijgt alles morgen?Jammer weer dit.
Nit alleen die windquote:
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 17-01-2018 om 14:02:28CODE ORANJE! KNMI geeft waarschuwing extreem weer voor DONDERDAG voor zeer zware windstoten voor Noord-Holland, Flevoland, Overijssel, gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Zeeland en IJsselmeergebied. https://t.co/L34dCNspVz reageer retweet
zo'n vaart zal het niet lopenquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Den Haag ligt morgen aan de andere kant van de duinen.
Misschien dat mike van duinen daar dan wel ligtquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo'n vaart zal het niet lopen
en dus waarschijnlijk wat sneeuw in noordenquote:Op woensdag 17 januari 2018 14:05 schreef MaLo het volgende:
Code oranje morgen:twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 17-01-2018 om 14:02:28CODE ORANJE! KNMI geeft waarschuwing extreem weer voor DONDERDAG voor zeer zware windstoten voor Noord-Holland, Flevoland, Overijssel, gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Zeeland en IJsselmeergebied. https://t.co/L34dCNspVz reageer retweet
stukje uit guidance van knmi.quote:Neerslag:
In de polaire lucht is de MUCAPE 200-400 J/kg boven land en 400-700 J/kg boven zee en de kustgebieden. Schering 20-30 knopen, lokaal meer. Convectieve modus: multicell. Buien met korrelhagel tijdelijke gladheid, (natte) sneeuw en onweer. Komende nacht van het zuidwesten uit regen en vooral in de noordoosthelft natte sneeuw in het frontale neerslaggebied. In de eerste helft van donderdagochtend kan het in het noordoosten tot een sneeuwdek van enkele centimeters komen. Dit is wel erg onzeker en afhankelijk van de precieze koers van het laagje
Ik ga morgen gewoon met mijn Twingo op pad #yoloquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Woei, code oranje morgen. Zitten we alvast vastgegespt op de bank?
Ik met een Up. De Moerdijkbrug overquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon met mijn Twingo op pad #yolo
quote:
twitter:omroepzeeland twitterde op donderdag 18-01-2018 om 08:06:37Windkracht 10 in Vlissingen. Volgens weerman @josbroeke is het 10 jaar geleden dat deze windkracht werd bereikt. https://t.co/Gf9lZ41RxO reageer retweet
Mama Greys ik ben zo bangquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:18 schreef Greys het volgende:
Honden uitlaten was wel even een avontuur net!
En zus landde vanmorgen om 07.40 op Schiphol. Zij vond het niet eng, ik wel. Het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |