Alsof hier vijf users zijn die kennis hebben van freestyleskien en kunstschaatsenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Lijkt me ook leuk om mee te doen.Ben alleen bang dat ik buiten het schaatsen geen enkel punt scoor.
En biatlon.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof hier vijf users zijn die kennis hebben van freestyleskien en kunstschaatsen
Alpineskiën en noords skiën heb je dan wel wat achterstand op gok ik op een aantal users, en shorttrack
Biatlon valt imho onder noords skiën al valt het er olympisch gezien inderdaad niet onderquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En biatlon.
Het enige wat ik van freestyleskien weet zijn die twee schattige zusjes die vorige keer 1 en 2 werden
En van het freestylesnowboarden jacobellis die altijd maar weer sjooktquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En biatlon.
Het enige wat ik van freestyleskien weet zijn die twee schattige zusjes die vorige keer 1 en 2 werden
Combinatie zoals 4 jaar geleden (en 2 jaar) vond ik wel leuk. Die vragen van "wie wordt 5e in de PLAKspiegel" zijn wel top.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Felagund het volgende:
Ik zal dit weekend over de vragen gaan nadenken.
Maar dagvragen is voor jullie goed? Of willen jullie liever alle vragen in een keer?
Dagvragen maken het wmb leuker. Ook omdat je dan tussenstanden hebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Felagund het volgende:
Ik zal dit weekend over de vragen gaan nadenken.
Maar dagvragen is voor jullie goed? Of willen jullie liever alle vragen in een keer?
Die nu met z'n drieeën keer op keer naast het podium grijpenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En biatlon.
Staat ook in de OP, dus lijkt mij dat Felagund dat zelfs goed uitkomtquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Mogen we als spelers ook suggesties voor vragen stellen? Misschien wel handiger dan één persoon die de vrij grote moeite moet nemen om alles te bedenken?
Des te mooier voor het verhaal als ze straks er toch wel weer op staanquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die nu met z'n drieeën keer op keer naast het podium grijpen
Ah ok, komt goed dan. Morgen ga ik ook even nadenkenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat ook in de OP, dus lijkt mij dat Felagund dat zelfs goed uitkomt![]()
En denk sowieso wel dat het beter en leuker is als er meer mensen vragen bedenken.
Van mij mogen ze één keer in de vier jaar pieken en dan ben ik tevredenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die nu met z'n drieeën keer op keer naast het podium grijpen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Mogen we als spelers ook suggesties voor vragen stellen? Misschien wel handiger dan één persoon die de vrij grote moeite moet nemen om alles te bedenken?
In de OP bedoelde ik eigenlijk vragen of het hoe en wat en regels etc. Maar vragen voor de Nostradamus zijn ook meer dan welkom.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat ook in de OP, dus lijkt mij dat Felagund dat zelfs goed uitkomt![]()
En denk sowieso wel dat het beter en leuker is als er meer mensen vragen bedenken.
Ah, dan verkeerd geïnterpreteerd. Maar in die lijn is de link naar het Rio topic wel handig. En wat betreft deadline voor dagvragen, lijkt mij inderdaad 0.00 het handigste.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
In de OP bedoelde ik eigenlijk vragen of het hoe en wat en regels etc. Maar vragen voor de Nostradamus zijn ook meer dan welkom.Ik kan alleen niet beloven dat ik alle vragen mee kan nemen.
Ja, daar moet sowieso wat op gevonden worden, die vragen kunnen dan het best worden weggestreept idd. Dat was vorige keer (een klein) probleem. En ik wil de vragen nog eerder van te voren klaar hebben zodat ik nog goed kan kijken dat alles op de goede dag staat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:36 schreef Redefine het volgende:
Van wat ik mij toen kon herinneren, maar ook wel van Rio, is inderdaad opletten met vragen die op de de juiste dag gesteld worden. En vragen wegstrepen waarvan het antwoord al van te voren vast ligt/niet meer van toepassing is. Bijvoorbeeld in het geval dat er op dag tien een vraag over een sporter wordt gesteld die op dag vier al geblesseerd naar huis is
Tijdig klaar hebben is sowieso goed. Overigens kun je de vragen dan natuurlijk wel al plaatsen. Dan heb je hier weer heel extra paar ogen om het ook paar ogen om te controleren of de dagen kloppen etc.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar moet sowieso wat op gevonden worden, die vragen kunnen dan het best worden weggestreept idd. Dat was vorige keer (een klein) probleem. En ik wil de vragen nog eerder van te voren klaar hebben zodat ik nog goed kan kijken dat alles op de goede dag staat.
Hoeveelheid tranen in ml is dan een betere schiftingsvraag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:19 schreef Redefine het volgende:
En voor de schiftingsvraag: Hoe vaak gaat Jorien ter Mors huilend in beeld komen?
Beetje lastig metenquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveelheid tranen in ml is dan een betere schiftingsvraag.
Het kan nu idd nog.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Dus suggesties posten kan nog? Ik was het even vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |