quote:De liberalen slopen onze verzorgingsstaat, en de socialen proberen naast de hulpbehoevende Nederlanders ook de rest van de wereld te helpen. De oplossing is een sociaal stelsel zoals de PvdA dat vroeger heeft opgebouwd maar dan alleen voor Nederlanders. We moeten egoïstischer worden anders blijft er voor niemand een leefbaar land over. Dus sociaal maar wel nationalistisch. Dankzij ene A.H. Te D kunnen we dat alleen niet hardop zeggen. Die vent had de oorlog moeten winnen of hem nooit moeten beginnen want dankzij hem is de oplossing voor ons probleem besmet met een enge smaak. En dus blijven we maar lekker deugen en stemmen op het kartel.
Geluk is het zeker, tenzij je je stierlijk verveelt.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik zie het meer als geluk, ik sta er nooit zo erg bij stil, eigenlijk.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:37 schreef Ryon het volgende:
Een reactie in de panelen van Geenstijl die het volledige PVV / FVD sentiment samenvat, duidt waarom de PvdA nu op praktisch nul zetels staat + verklaart waarom sjansen met een bepaalde Duitse politieke stroming opeens weer hip is:
[..]
Lekker nazistisch ook.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:37 schreef Ryon het volgende:
Een reactie in de panelen van Geenstijl die het volledige PVV / FVD sentiment samenvat, duidt waarom de PvdA nu op praktisch nul zetels staat + verklaart waarom sjansen met een bepaalde Duitse politieke stroming opeens weer hip is:
[..]
Jij wenst nooit dat een bepaalde Duitse kunstschilder de oorlog gewonnen had? Dan stem je zeker op het kartel. Typisch.quote:
Ja, ik leef in een bubble.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij wenst nooit dat een bepaalde Duitse kunstschilder de oorlog gewonnen had? Dan stem je zeker op het kartel. Typisch.
Ai.. Je knuffelt zeker ook moslims?quote:
Ik heb geen tijd om mij te vervelenquote:Op zondag 14 januari 2018 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Geluk is het zeker, tenzij je je stierlijk verveelt.
Moest lachenquote:Op zondag 14 januari 2018 21:48 schreef 99.999 het volgende:
Sowieso zijn dat soort figuren enkel goed voor het omzetten van brood in poep. Wat een idioten
De SNL versie met Jeff Sessions was wel aardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zondag 14 januari 2018 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De SNL versie met Jeff Sessions was wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een plankje met 3 gaatjes?quote:Op zondag 14 januari 2018 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
*zucht* IKEA, het is ook net bezigheidstherapie om uit te vogelen wat je nodig hebt.
Jij gaat jullie woning volstampen met weggooi artikelen?quote:Op zondag 14 januari 2018 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
*zucht* IKEA, het is ook net bezigheidstherapie om uit te vogelen wat je nodig hebt.
Yep, die hebben we nu, even afkloppen, uitgevogeld maar voor het kantoor denken we aan Kalax omdat we deels schuine wanden hebben daar.quote:
Ik wil een nieuwe keuken.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
Uiteraard, ik ben een Hollanderquote:Op zondag 14 januari 2018 22:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij gaat jullie woning volstampen met weggooi artikelen?
Kalax is niet zo moeilijk toch? Besta is best lastig qua uitzoeken, zeker als je een hoop nodig hebt, maar Kalax is as it is.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, die hebben we nu, even afkloppen, uitgevogeld maar voor het kantoor denken we aan Kalax omdat we deels schuine wanden hebben daar.
Schijnt niet uit te maken volgens onze keukenman en ook onze vloerenman, lolquote:Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef eriksd het volgende:
En een nieuwe vloer. Wat eerst? Dat wordt de hersenkraker voor de komende maanden.
Wat voor vloer?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef eriksd het volgende:
En een nieuwe vloer. Wat eerst? Dat wordt de hersenkraker voor de komende maanden.
Afhankelijk van het soort vloer dat je wilt lijkt me, hoewel ik in de keuken geen houten vloer zou nemen, en bij iedere andere vloerkeuze zou ik eerst de vloer tot aan de muren laten leggen en dan de keuken er pas op laten zetten.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef eriksd het volgende:
Tis een beetje puzzelen tot welke hoogte ze passen en hoe breed het moet worden, het zijn ongelijke zijden want de deur zit niet in het midden.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kalax is niet zo moeilijk toch? Besta is best lastig qua uitzoeken, zeker als je een hoop nodig hebt, maar Kalax is as it is.
Tip: volgens mij zijn Stuva en Besta uitwisselbaar, en Stuva heeft diepere elementenquote:Op zondag 14 januari 2018 22:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tis een beetje puzzelen tot welke hoogte ze passen en hoe breed het moet worden, het zijn ongelijke zijden want de deur zit niet in het midden.
Besta is moeilijker, ja, je moet zelfs de scharnieren apart bestellen en de verlichtings dingetjes bestaan al uit iets van 4 delen.
Diepte maakt niet uit voor ons, we gaan Besta gebruiken als een soort grote vitrine kast met enkel dichte plaat deurtjes onder en dan 240 breed maar ik zal even kijken wat Stuva isquote:Op zondag 14 januari 2018 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip: volgens mij zijn Stuva en Besta uitwisselbaar, en Stuva heeft diepere elementen
En vrolijke kinderkamerkleurtjesdeurtjes, maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten
Als ik zie of zag hoe barmhartig Tijger ten opzichte minder bedeelde kinderen van overzee is, vermoed ik dat deze iets zou doen om er eentje voor (zichzelf) te hebben?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:10 schreef Leandra het volgende:
En vrolijke kinderkamerkleurtjesdeurtjes, maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten
Nee, dank je, boven de 1 en onder de 16 laat ik geen kinderen toe in huis voor langer dan een uur of 3quote:Op zondag 14 januari 2018 22:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik zie of zag hoe barmhartig Tijger ten opzichte minder bedeelde kinderen van overzee is, vermoed ik dat deze iets zou doen om er eentje voor (zichzelf) te hebben?
We have a result!quote:Op zondag 14 januari 2018 22:16 schreef Monolith het volgende:
Nou, de zwakzinnigen hebben het topic gevonden hoor, het duurde een post of twaalf.
En ik maar denken dat jij Sergant bent geweest?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dank je, boven de 1 en onder de 16 laat ik geen kinderen toe in huis voor langer dan een uur of 3
Wat was jouw voorspelling?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:16 schreef Monolith het volgende:
Nou, de zwakzinnigen hebben het topic gevonden hoor, het duurde een post of twaalf.
john, denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofdquote:Op zondag 14 januari 2018 22:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij Sergant bent geweest?
Zo ken ik Tijger weer!quote:Op zondag 14 januari 2018 22:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
john, denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd
Oh ja, die was ook nog. Heb enkel Liverpool - City gezien vandaag. Dat was ook een leuke pot.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:38 schreef Tchock het volgende:
Wat een show weer van FC Barcelona. Goddelijk om naar te kijken.
Die heb ik gemist maar zag er tof uit ja. Barça komt net van 2-0 terug om nog met 2-4 te winnen.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook nog. Heb enkel Liverpool - City gezien vandaag. Dat was ook een leuke pot.
Was het gisteren “betreur dat Hitler de oorlog verloren heeft”-dag ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2018 21:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bohhhh, had gewoon kippevel na het laatste eindsignaal en anfield in YNWA uitbarste.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik gemist maar zag er tof uit ja. Barça komt net van 2-0 terug om nog met 2-4 te winnen.
Twee weken in en met de winterstop er bij is dat niet zo'n hele hoge standaardquote:Op maandag 15 januari 2018 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bohhhh, had gewoon kippevel na het laatste eindsignaal en anfield in YNWA uitbarste.
Beste wedstrijd van 2018
Volgend jaar hebben ze die Keita erbij en genoeg geld om nog wat versterkingen te halen. Als ze dan deze jongens kunnen houden en vanaf het begin af aan met VvD beginnen.... wie weetquote:Op maandag 15 januari 2018 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee weken in en met de winterstop er bij is dat niet zo'n hele hoge standaard![]()
Maar tof dat het mooi was. Echt knap van Liverpool, hoop dat ze ook eens een serieuze gooi naar de titel kunnen doen. Al wordt dat niet dit jaar, natuurlijk; het is wel jammer dat eigenlijk alle grote competities al beslist zijn (behalve de Serie A).
Ik vind "VvD" geen superster die een competitie als de Premier League voor je gaat winnen, ondanks zijn prijs. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 15 januari 2018 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze die Keita erbij en genoeg geld om nog wat versterkingen te halen. Als ze dan deze jongens kunnen houden en vanaf het begin af aan met VvD beginnen.... wie weet
Maar dan heb je nog steeds gewoon City als tegenstander.
Goedemorgen.quote:
quote:
Arische overheersing van de wereld, wat kan daar nu op tegen zijn?quote:Op maandag 15 januari 2018 07:01 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, op papier was Nazi-Duitsland een prima plan. Weer wat geleerd.
Met die kennis kunnen we wat.quote:Op maandag 15 januari 2018 07:01 schreef Janneke141 het volgende:
Altijd leuk om op een willekeurige vrijdagmiddag vanaf een bankje op het midden rustig te bekijken hoe ingewikkeld het concept 'verkeer van rechts heeft voorrang' is. Het plein heeft toch een bijzondere aantrekkingskracht op slechte chauffeurs.quote:Het Keizer Karelplein in Nijmegen is met zeker 83 ongelukken in drie jaar tijd de meest verkeersonveilige plek van het land.
Nummer 1 op de ranglijst is het Keizer Karelplein in Nijmegen. Dit grote verkeersplein telt veel af- en toeritten en oogt onoverzichtelijk door een brede rijbaan zonder belijning. Daarnaast moet verkeer dat op de rotonde rijdt ook nog eens het verkeer dat de rotonde op komt rijden voor laten gaan. De uitkomst verrast Van Wee niet: "Het is een drukke, a-typische, on-Nederlandse rotonde. Dat maakt hem onveilig."
'De hel'
Zo heeft ook Ellen Dunkes het plein ervaren laat ze weten in reactie op een oproep van RTL Nieuws. "Dat was mijn hel tijdens rijles." En ze staat niet alleen. We ontvingen tientallen tips, ervaringen en foto's over het plein dat als zeer onveilig wordt ervaren. Zo ook van Marloes Bovenkamp: "Keizer Karelplein. Drie bijna-doodervaringen en 294 scheldwoorden verder. Altijd even de muziek uit daar."
Het probleem is niet zozeer het Keizer Karelplein zelf, als wel het grote aantal linksmensen dat gelooft dat vrouwen auto kunnen rijden.quote:Op maandag 15 januari 2018 07:48 schreef Perrin het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dat plein zó ingericht is om nare kapitalisten en hun dure voertuigen te straffen.
En op FOK! zelfquote:Op maandag 15 januari 2018 07:01 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2018 07:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Een milde vorm van een Derde Rijk is zo gek nog niet.
Plausibel.quote:Op maandag 15 januari 2018 07:48 schreef Perrin het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dat plein zó ingericht is om nare kapitalisten en hun dure voertuigen te straffen.
Nee, plein stamt volgens mij nog uit de tijd dat de katholieken het volop voor het zeggen hadden in de Keizerstad. Dus zal wel iets met zondes van doen hebben.quote:
Een milde vorm als in een unie van landen die samen sterker staan in de wereld maar dan democratischer en met meer respect voor de mensenrechten?quote:
De rondere vorm is pas sinds eind 1800 (tussen 1879 en 1882, al is deze bron iets aan de vage kant).quote:Op maandag 15 januari 2018 08:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee, plein stamt volgens mij nog uit de tijd dat de katholieken het volop voor het zeggen hadden in de Keizerstad. Dus zal wel iets met zondes van doen hebben.
Bronquote:Dat levert de nodige beperkingen op, maar in augustus 1878 legt hij de commissie zijn tweede plan voor. De commissie laat het plan zien aan architect-ingenieur L.A. Brouwer, die een uitbreidingsplan voor Groningen had gemaakt. Brouwer brengt enkele aanpassingen aan in het plan. Zo vervangt hij twee gelijkwaardige parallel lopende wegen in één zeer brede boulevard (Sint Canisiussingel/Oranjesingel) en één niet beplante straat (Gerard Noodtstraat/Van Broeckhuysenstraat/Van Welderenstraat) . Ook geeft hij het latere Keizer Karelplein zijn ronde vorm.
De commissie is enthousiast over het ontwerp en na een aantal aanpassingen kan worden begonnen met de uitvoering. In februari 1879 begint de openbare verkoop van de grond die de gemeente had aangekocht van de Domeinen.
Qua tijdslijn klopt het wel ongeveer. De ontmanteling van de vesting begon in 1874, en daarnaast lag tot de opening van de spoorlijn Nijmegen-Arnhem in 1879 het station nog op de plek van het Keizer karelplein.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De rondere vorm is pas sinds eind 1800 (tussen 1879 en 1882, al is deze bron iets aan de vage kant).
[..]
Bron:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, jaarlijks gewoon maar een paar honderd Joden vergassen in plaats van miljoenen?quote:
Nog voor het algemeen kiesrecht dus. Dan is het dus de schuld van de protestanten.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De rondere vorm is pas sinds eind 1800 (tussen 1879 en 1882, al is deze bron iets aan de vage kant).
[..]
Bron
Schoot de agent nou?quote:
Maar dan alleen voor blankenquote:Op maandag 15 januari 2018 08:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een milde vorm als in een unie van landen die samen sterker staan in de wereld maar dan democratischer en met meer respect voor de mensenrechten?
Wat? VROUWEN? Zijn ze nu helemaal!quote:Op maandag 15 januari 2018 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat is er toch aan het handje in R&P? Nu is er alweer een topic over die afschuwelijke vrouwen.
Als je maar niet per ongeluk de grens met Zweden oversteekt, want dan ben je verloren.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ben blij dat ik naar het heilige Noorwegen op vakantie ga deze zomer, daar zijn de vrouwen vast ook veel aardiger enzo...
Nee, want je weet toch, mensenrechten zijn alleen voor blanken, daarom moet we ook uit de ECHR stappen.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat conflicteert mogelijk met het mensenrechten-gedeelte.
De Universele Verklaring van de Rechten van de Blanke Mensquote:Op maandag 15 januari 2018 11:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, want je weet toch, mensenrechten zijn alleen voor blanken, daarom moet we ook uit de ECHR stappen.
Binnen 5 minuten verkracht of aangerand door een economische vluchteling. Ik zweer jou.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als je maar niet per ongeluk de grens met Zweden oversteekt, want dan ben je verloren.
Precies, en als vrouwen zich nu ook volgens de tradities van het 3rd Rijk gaan gedragen dan is het helemaal goed.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De universele rechten van de blanke mens.
Levert wel een mooi NWS-topic op.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten verkracht of aangerand door een economische vluchteling. Ik zweer jou.
Mwah, dat is nog wel erg liberaal. Gewoon de tijd terugdraaien naar de 19de eeuw is wat dat betreft beter.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies, en als vrouwen zich nu ook volgens de tradities van het 3rd Rijk gaan gedragen dan is het helemaal goed.
Tot ergens voor 1956 zal volstaan.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mwah, dat is nog wel erg liberaal. Gewoon de tijd terugdraaien naar de 19de eeuw is wat dat betreft beter.
Maar dan mogen ze wel stemmen en politieke macht hebben, ik vind het maar gevaarlijk. We weten allemaal hoe slecht dat is voor het Avondland.quote:
Dat moeten we inderdaad niet willen, stel je voor, zeg, dan hebben we straks allemaal valse vrouwen OVERALquote:Op maandag 15 januari 2018 11:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze wel stemmen en politieke macht hebben, ik vind het maar gevaarlijk. We weten allemaal hoe slecht dat is voor het Avondland.
Doch, vrouwen waren van oudsher eerder geneigd op conservatieve partijen te stemmen. Dat paradijs is verstoord geraakt door het machtsmonopolie van de cultuurmarxistische soixantehuitards.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze wel stemmen en politieke macht hebben, ik vind het maar gevaarlijk. We weten allemaal hoe slecht dat is voor het Avondland.
Je ziet het in SGP-enclaves nog steeds: de vrouwen zijn vaak strenger in de leer dan de mannen.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, vrouwen waren van oudsher eerder geneigd op conservatieve partijen te stemmen. Dat paradijs is verstoord geraakt door het machtsmonopolie van de cultuurmarxistische soixantehuitards.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op maandag 15 januari 2018 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet het in SGP-enclaves nog steeds: de vrouwen zijn vaak strenger in de leer dan de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |