abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176506573
Ben benieuwd of anderen hier wel een zinnig verhaal over kunnen vertellen.
pi_176506634
Maar goed. Radicaal rechts is constant goed voor een zetel of 30. Ze isoleren zich steeds meer van de rest, dus die 30 zetels hebben verder niet zoveel invloed, anders dan dat het soms iets lastiger zal zijn om een formatie rond te krijgen. Verder gewoon negeren, dat tuig. Ze gaan hun levens eerst maar eens op de rails krijgen. Met zelfmedelijden kan niemand iets.
pi_176506709
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:36 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Radicaal rechts is constant goed voor een zetel of 30. Ze isoleren zich steeds meer van de rest, dus die 30 zetels hebben verder niet zoveel invloed, anders dan dat het soms iets lastiger zal zijn om een formatie rond te krijgen. Verder gewoon negeren, dat tuig. Ze gaan hun levens eerst maar eens op de rails krijgen. Met zelfmedelijden kan niemand iets.
Happy in your bubble?

30-40 zetels is groter dan heel links dus verder is dit verhaal echt :')
pi_176506717
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:38 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Happy in my bubble
Dat is fijn voor je.
pi_176506759
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is fijn voor je.
Ja ik dacht al dat het niet begrepen zou worden als ik me in jou verplaatste -dat is ook lastig hoor- dus had het alvast aangepast ;)
pi_176506802
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:40 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja ik dacht al dat het niet begrepen zou worden als ik me in jou verplaatste dus had het alvast aangepast ;)
Vet lief.

Dus we hebben enerzijds jouw white pride-bubble en anderzijds mijn alles behalve white pride-bubble.

Nou, iedereen blij.
pi_176507029
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vet lief.

Dus we hebben enerzijds jouw white pride-bubble en anderzijds mijn alles behalve white pride-bubble.

Nou, iedereen blij.
Behalve dat ik me dus wel buiten mijn bubbel begeef, maar goed ik staak de discussie want het gaat echt nergens over.
pi_176507243
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:48 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

ik staak de discussie want het gaat echt nergens over.
Story of your life.
pi_176507590
Heel leuk zo'n onzin haat topic maar waar blijft de onderbouwing met cijfers? Volgens mij zijn Baudet en Hiddema (een van de) de slimste personen in de politiek en zijn de stemmers over het algemeen ook goed ontwikkeld.

Het niveau van de haters in dit topic daarentegen.
pi_176507712
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:13 schreef KdwPPr het volgende:
Heel leuk zo'n onzin haat topic maar waar blijft de onderbouwing met cijfers? Volgens mij zijn Baudet en Hiddema (een van de) de slimste personen in de politiek en zijn de stemmers over het algemeen ook goed ontwikkeld.

Lager dan laag
pi_176507804
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:17 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Lager dan laag
Ja, niet normaal. Iets met de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Gelukkig zijn er twee plaatsen vrijgekomen bij BIJ1. Gezien de screening maken ze vast een kans.

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:36 schreef Jigzoz het volgende:
Verder gewoon negeren, dat tuig. Ze gaan hun levens eerst maar eens op de rails krijgen. Met zelfmedelijden kan niemand iets.
Ik ben ook benieuwd wat iemand stemt die dit uitkraamt zonder verdere onderbouwing
pi_176507845
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je staat dus voor een klassensamenleving met "profiteurs" en "slachtoffers" van de globalisering?
Jij vindt het een probleem dat niet iedereen evenveel bezit en verdient?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176507860
Dat wil ik ook graag weten... Jigzoz, wat stem je?
pi_176507869
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij vindt het een probleem dat niet iedereen evenveel bezit en verdient?
Nee. Dat staat er niet. Als je het hele verhaal leest, geloof ik het hele verhaal van die slachtoffers van globalisering niet eens.

Maar stel dat die wel bestaan, dan is het toch onlogisch dat juist de globalisten dat benadrukken? Het beleid dat zij voorstaan zou voor slachtoffers zorgen. Zijn die willekeurig gekozen? Kan iedereen zomaar slachtoffer van die globalisering worden, of zijn dat bepaalde groepen/ beroepen? Gaan de globalisten die groepen dan helpen en hoe, of laten ze die stikken?

Hier krijg ik geen antwoord op, simpelweg omdat die groep niet bestaat. Het is gewoon framing, om een bepaalde groep weg te zetten. Sommige mensen schijnen de laster van companen echter daadwerkelijk te geloven, en denken zelfs dat die mensen allemaal white supremasists zijn en mogen daarom schijnbaar verhongeren ofzo.

Om de discussie even samen te vatten.
pi_176507960
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:24 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee. Dat staat er niet. Als je het hele verhaal leest, geloof ik het hele verhaal van die slachtoffers van globalisering niet eens.

Maar stel dat die wel bestaan, dan is het toch onlogisch dat juist de globalisten dat benadrukken? Het beleid dat zij voorstaan zou voor slachtoffers zorgen. Zijn die willekeurig gekozen? Kan iedereen zomaar slachtoffer van die globalisering worden, of zijn dat bepaalde groepen/ beroepen? Gaan de globalisten die groepen dan helpen en hoe, of laten ze die stikken?

Hier krijg ik geen antwoord op, simpelweg omdat die groep niet bestaat. Het is gewoon framing, om een bepaalde groep weg te zetten. Sommige mensen schijnen het te geloven, en denken zelfs dat die mensen allemaal white supremasists zijn en mogen daarom schijnbaar verhongeren ofzo.

Om de discussie even samen te vatten.
Hebben wij het slecht?
pi_176507984
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hebben wij het slecht?
Nee maar die slachtoffers van globalisering schijnbaar wel. Kan je antwoord geven, bestaan ze volgens jou?
pi_176508056
Ik begrijp dat het lastig is. Aan de ene kant wil men de globalisering niet te kort doen, aan de andere kant, erkennen dat er mensen zijn die prima functioneren maar toch de EU niet geweldig vinden daar kunnen ze ook niet aan.

Misschien als dit soort achterlijke bullshit niet wordt verzonnen dat het ook niet uitgelegd hoeft te worden. Nu is het te laat. Hoe zit het nou?
pi_176508060
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee maar die slachtoffers van globalisering schijnbaar wel. Kan je antwoord geven, bestaan ze volgens jou?
Nee, in Nederland bestaan die niet.

Globalisering is daarnaast onvermijdelijk.
pi_176508145
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is globalisering een voordeel voor Nederland? Je presenteert het als iets wat alleen maar goed is. Maar misschien maak ik een foute aanname

[ Bericht 7% gewijzigd door KdwPPr op 14-01-2018 21:39:49 (toevoeging) ]
pi_176508153
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mooi. Zijn we daar ook weer uit.

De precieze invulling van het begrip staat echter nog niet vast. Ook is niet elke vorm van globalisme goed.
pi_176508365
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:13 schreef KdwPPr het volgende:

Aan je taalgebruik kunnen we je voorkeur voor de FvD wel bepalen. Maar het spreekt je eigen stelling hier wel weer flink tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 21:44:28 ]
pi_176508480
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aan je taalgebruik kunnen we je voorkeur voor de FvD wel bepalen. Maar het spreekt je eigen stelling hier wel weer flink tegen.
Je gaat Double downen?
pi_176508519
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als eerste fijn dat je jezelf aangesproken wordt, aangezien jij een van de personen was die ik bedoelde. Je valt in de categorie: veel roepen maar eigenlijk niks zeggen. Ik heb inderdaad sinds 10 jaar weer een partij gevonden waar ik verbinding mee heb en waarvan het programma veelbelovend is.

Ook fijn dat mijn taalgebruik aan FvD wordt gekoppeld. Dat betekent namelijk dat je mij hoog inschat, gezien het opleidingsniveau van de stemmers van FvD.
  zondag 14 januari 2018 @ 21:51:31 #149
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176508547
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:36 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Mooi. Zijn we daar ook weer uit.

De precieze invulling van het begrip staat echter nog niet vast. Ook is niet elke vorm van globalisme goed.
Daar ben ik het mee eens, niet elke vorm van globalisering is eem vooruitgang (zie TTIP/CETA), maar isolationisme is als klein land extreem onhandig. Nu zijn we tevens gewend geraakt aan een open Europa met eindeloze mogelijkheden. Dan is isolationisme een behoorlijke stap terug.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_176508743
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:50 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Als eerste fijn dat je jezelf aangesproken wordt, aangezien jij een van de personen was die ik bedoelde. Je valt in de categorie: veel roepen maar eigenlijk niks zeggen. Ik heb inderdaad sinds 10 jaar weer een partij gevonden waar ik verbinding mee heb en waarvan het programma veelbelovend is.

Ook fijn dat mijn taalgebruik aan FvD wordt gekoppeld. Dat betekent namelijk dat je mij hoog inschat, gezien het opleidingsniveau van de stemmers van FvD.
Zo kan je het inderdaad ook interpreteren :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')