Je gaat dus gewoon vol mee in die framing?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Google maar naar 'verliezers van de globalisering'. Krijg je een lange reeks van artikelen over PVV-achtigen.
Zo werkt taal hè.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:15 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je gaat dus gewoon vol mee in die framing?
Taal heeft de betekenis die hem gegeven wordt.quote:
Reageer dan maar inhoudelijk want hier heb ik niks aan. Je snapt dat framing negatief is?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Taal heeft de betekenis die hem gegeven wordt.
Dat is inhoudelijk. Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:18 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Reageer dan maar inhoudelijk want hier heb ik niks aan.
quote:Op zondag 14 januari 2018 20:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is inhoudelijk. Zo werkt dat nu eenmaal.
Stel dat het al waar is. Dan lijkt het me logischer dat je denkt: mmm schijnbaar doen we iets fout, hoe lossen we dat op?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Google maar naar 'verliezers van de globalisering'. Krijg je een lange reeks van artikelen over PVV-achtigen.
Nou, niet. We hebben behoorlijk wat welvaart te danken aan die globalisering en ik hou best wel van welvaart. Ik heb dus geen enkele motivatie om daar wat tegen te willen doen.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:20 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
[..]
Stel dat het al waar is. Dan lijkt het me logischer dat je denkt: mmm schijnbaar doen we iets fout, hoe lossen we dat op?
Je staat dus voor een klassensamenleving met "profiteurs" en "slachtoffers" van de globalisering?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, niet. We hebben behoorlijk wat welvaart te danken aan die globalisering en ik hou best wel van welvaart. Ik heb dus geen enkele motivatie om daar wat tegen te willen doen.
Ik ben zeker geen tegenstander van economische differentiatie.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:25 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je staat dus voor een klassensamenleving met "profiteurs" en "slachtoffers" van de globalisering?
Misschien moet je dan even je eigen antwoorden op de vragen aanpassen.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen tegenstander van economische differentiatie.
Ga ik daar prat op dan? Misschien ligt het aan je beeldvorming en de behoefte alles in een hoekje te drukken?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ho. Moet ik nu de rechtse aspecten van mijn politieke voorkeuren gaan verdedigen tegenover iemand die er prat op gaat knetterrechts te zijn?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:28 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even je eigen antwoorden op de vragen aanpassen.
Jij zegt dat?quote:Op zondag 14 januari 2018 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent toch van het rechtsradicale front?
Hoe ga jij die zogenaamde "slachtoffers van de globalisering" nou helpen? Want die bestaan volgens jou, en hebben samen iets van 30 zetels de hele tijd.quote:
Proest. Misschien is het interessanter om mijn vraag te beantwoorden, ipv uitzoeken of ik extreem rechts of extreem links ben. Wat een vertoningquote:Op zondag 14 januari 2018 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar je bent de hele tijd eigenlijk stiekem een SP'er?
Niet. Ze zoeken het maar uit met hun white pride.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:30 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hoe ga jij die zogenaamde "slachtoffers van de globalisering" nou helpen?
Zelden zo veel dommigheid gezien in zo'n korte tijd. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet. Ze zoeken het maar uit met hun white pride.
Schijnbaar dus wel, en je vindt het niet eens erg, want je houdt jezelf gewoon voor de gek dat het nazi's zijn.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen tegenstander van economische differentiatie.
Dat is op zich een vrij degelijke samenvatting van je postgeschiedenis.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:31 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Zelden zo veel dommigheid gezien in zo'n korte tijd. Meer kan ik er niet van maken.
quote:Op zondag 14 januari 2018 20:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is op zich een vrij degelijke samenvatting van je postgeschiedenis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |