Hij heeft zichzelf met dit geblunder anders nu al legendarisch gemaakt. Het maakt van zijn Apprentice carrière maar een korreltje in het zandkasteel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:31 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou je nog wat met Trump te maken willen hebben zodra hij exit is?
twitter:tedlieu twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 21:01:08Fusion GPS transcript shows that what Senators Grassley & Graham did last week in publicly referring Christopher Steele for criminal investigation was, at best, a partisan publicity stunt and, at worst, intentionally designed to mislead the American people. https://t.co/gW0HkqWHFh reageer retweet
Truetwitter:dmartosko twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 19:07:28If 100% of Trump's senior aides and family were really worried about his mental state, there's zero chance they wou… https://t.co/TblUzLElvd reageer retweet
De GOP is gewoon episch getrollt. Feinstein heeft ze over de knie gelegd en ze billenkoek gegeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:35 schreef SureD1 het volgende:
Slechte dag voor Trump? Dat FusionGPS gedoe heb ik niet zo gevolgd...
Ik lees het ja, probeer snel bij te lezen...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
De GOP is gewoon episch getrollt. Feinstein heeft ze over de knie gelegd en ze billenkoek gegeven.
Uiteraard. Grassley was alleen maar bezig Trump te beschermen. En oei wat is hij er eventjes gloeiend bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hah, Cornyn laat Grassley vallen: Cornyn breaks with Grassley, says he's 'glad' Feinstein released Fusion GPS transcript
Over kernoorlogen gesproken:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb liever Pence dan Trump. Pence is berekenbaar, zie ik geen kernoorlog ontketenen, zou het aanzien van de V.S. enigszins herstellen en voor zijn fundamentalistische opvattingen is toch geen steun onder bevolking, parlement of het Hooggerechtshof.
We leven niet in imaginationland knul.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:55 schreef Nintex het volgende:
Een slechte dag?
Trump heeft een uur lang met rollende camera's immigration reform besproken met beide partijen.
Iedere zin over zijn inbekwaamheid kan de vuilnisbak in.
Kijk dit dan maar eens terug, blinde fanboyquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:55 schreef Nintex het volgende:
Een slechte dag?
Trump heeft een uur lang met rollende camera's immigration reform besproken met beide partijen.
Respect voor die onmetelijk grote oogkleppen van je.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:55 schreef Nintex het volgende:
Een slechte dag?
Uh huh... hij heeft het daar gepresteerd om zaken in het vooruizicht te stellen, die de 30% die nog over is van zijn base, niet gaat pikken...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:55 schreef Nintex het volgende:
Een slechte dag?
Hij heeft een uur lang zijn aandacht bij een onderwerp weten te houden? Dat is me bij Trump wel een complimentje waard.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:55 schreef Nintex het volgende:
Een slechte dag?
Klien kool, klien kool...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Kijkertje het volgende:
Er schijnt nogal wat verwarring te zijn over wat Trump bedoelt met een 'clean' DACA bill. Nou erg bekwaam hoor!
Gewoon, zoals clean coalquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:00 schreef Kijkertje het volgende:
Er schijnt nogal wat verwarring te zijn over wat Trump bedoelt met een 'clean' DACA bill. Nou erg bekwaam hoor!
You can’t make this shit up, zou Spicey zeggen...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:05 schreef Kijkertje het volgende:
Sanders moest het achteraf even komen uitleggen
White House clears up confusion on Trump's understanding of "clean DACA bill"
Het kan echt niet anders dan dat je een troll bent? Ik heb geen andere verklaring voor je gedrag. Het is in elk geval erg zonde voor de sfeer en de discussie in de reeks.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:43 schreef Nintex het volgende:
Doe maar libtards, jaag oom Donald maar weg.
We don't want liberals to live by the Pence Rule, we want liberals to live by the Rule of Pence.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |