abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:01:47 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176383080

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176383082
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:00 schreef UtopiaVolger het volgende:
Op Twitter zeggen ze dat myetherwallet gehackt is........
zeggen ze wel vaker. bron?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:02:28 #3
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176383085
Niemand Red pulse ?
PSN-ID: SoliD_S
pi_176383094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:02 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Hoop het niet haha.

Daar staan mijn:
Ethers
VEN
NAGA
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:03:35 #5
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176383098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:02 schreef niggeplease het volgende:

[..]

https://twitter.com/EthereumBlue/status/950653246837751808
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176383102
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nu nog 300. Ik had er 750, maar verkocht hem in stapjes. Beetje winst veilig stellen en in andere coins stoppen.

Deze laatste 300 hou ik voorlopig nog wel even aan denk ik. Wil er ongeveer 1000-1500 euro in houden en alles erboven pak ik als winst
Ja ik heb dat ook maar wat gedaan. Had 326. Heb net "maar" 30 verkocht (toch wel vertrouwen in VEN) en daarmee meer van een andere coin gekocht die nu erg laag staat.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176383114
quote:
op het officiele twitter kanaal van MEW staat nix.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:04:58 #8
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176383117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:59 schreef Taxi3 het volgende:
Waar kan ik ETH kopen met ideal ? :') heb geen account op anycoins en litebit heeft weer eens niets :N
Bitdirect
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:05:09 #9
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176383121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:04 schreef niggeplease het volgende:

[..]

op het officiele twitter kanaal van MEW staat nix.
Goh
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176383158
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Goh
MEW is dus een scam! sell sell sell
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:11:19 #11
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176383180
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:02 schreef solidslayer het volgende:
Niemand Red pulse ?
Ik
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_176383191
er staat trouwens wel wat op hun twitter

myetherwallet twitterde op donderdag 04-01-2018 om 18:03:07 Please stay secure out there. The spectre vulns are NOT going to be fun, especially if you have keys on your comput… https://t.co/JEIPn34Hzm reageer retweet
gaat over intel zeker
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:16:35 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176383227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Pac ligt in pauze, dus daar kun je niets van zeggen. De andere exchanges hebben een te klein volume. De waarde ligt tussen de 1 en 2 sat. helaas is er nu geen mogelijkheid om hier tussen te handelen.
Ik maak mij daar verder ook helemaal geen zorgen over. Gewoon hodlen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176383260
Kan iemand mij vertellen wat hier misgaat voor de afgelopen 10 uur?

https://etherscan.io/tx/0(...)dee206bbd56c57828b90

Staat op pending en de teller wordt steeds opnieuw ingesteld.

Ben overigens bang dat de GWEI te laag is? Maar kon dit nergens instellen in MEW?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:22:51 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176383311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:12 schreef niggeplease het volgende:
er staat trouwens wel wat op hun twitter

myetherwallet twitterde op donderdag 04-01-2018 om 18:03:07 Please stay secure out there. The spectre vulns are NOT going to be fun, especially if you have keys on your comput… https://t.co/JEIPn34Hzm reageer retweet
gaat over intel zeker
Spectre is een AMD en Intel-ding.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:22:53 #16
286575 Roces18
Chef de party
pi_176383312
Binancians,

We are excited to announce that we have just released an update to the exchange.

Today we updated the withdrawal fees by implementing a system that will automatically adjusted the fees once per day.

This dynamic withdrawal system will adjust the withdrawal fees based on the current price of the cryptocurrency you are withdrawing.

Unfortunately, as a result of the update, the fee structure page will not be up to date.

Thank you for your patience while we worked to release this update.

^O^
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176383324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:22 schreef Roces18 het volgende:
Binancians,

We are excited to announce that we have just released an update to the exchange.

Today we updated the withdrawal fees by implementing a system that will automatically adjusted the fees once per day.

This dynamic withdrawal system will adjust the withdrawal fees based on the current price of the cryptocurrency you are withdrawing.

Unfortunately, as a result of the update, the fee structure page will not be up to date.

Thank you for your patience while we worked to release this update.

^O^
Lekker..net 4 dagen terug mijn VEN voor 20 dollar naar MEW gestuurd :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 10:25:02 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176383330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nu 2.7 ipv 5 VEN. Nog steeds duur voor mij :P
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:25:14 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_176383333
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Naja nu is het alsnog 10 dollar hoor.... :') Ik doe pas mee als het maximaal 1 is.
pi_176383350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die 2.3 VEN is over een jaar 230 dollar he :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:27:37 #21
286575 Roces18
Chef de party
pi_176383361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:26 schreef Patroon het volgende:

[..]

[..]

Ja en jij hebt 5 VEN betaald. Dat is over een jaar 500 dollar. Dan kan jij jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel hebt betaald. :D
pi_176383372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:26 schreef Patroon het volgende:

[..]

[..]

ff al mijn spaargeld erin zo.......
pi_176383378
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:27 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja en jij hebt 5 VEN betaald. Dat is over een jaar 500 dollar. Dan kan jij jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel hebt betaald. :D
Tsja 5 VEN of niet. Liever veilig in een wallet dan op een exchange...
pi_176383387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:27 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Niet zeggen :'(
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:29:51 #25
286575 Roces18
Chef de party
pi_176383391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:28 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Tsja 5 VEN of niet. Liever veilig in een wallet dan op een exchange...
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veel :P
pi_176383396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Op een bedrag 30.000 vind ik het wel weer meevallen :D
pi_176383420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:16 schreef V. het volgende:

[..]

Ik maak mij daar verder ook helemaal geen zorgen over. Gewoon hodlen.
de koers van PAC lijkt compleet vastgezet door hele grote buy en sell orders.....
pi_176383501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:22 schreef V. het volgende:

[..]

Spectre is een AMD en Intel-ding.
even OS updaten dus
pi_176383578
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
Of saté?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 10:43:56 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176383589
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:21 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Vind zoiets ook raar om te lezen.

Ik geniet er enkel van om mensen hun ongelijk te geven. Zoals Nattekat, die vond het leuk om mij geld te zien verliezen omdat ik Verge hold. Des te harder lach ik nu dat hij weer stijgt. Afgunst naar anderen omdat ze een bepaalde keuze maken :/ ik begrijp het niet. Maar om deze reden ben ik nu ook veel minder actief in dit topic. Zoveel negativiteit
Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijk :?
Iedereen die wel m'n advies opgevolgd had is daar redelijk blij mee, want dat niveau hebben we nog niet terug gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 10:46:12 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176383616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Naja nu is het alsnog 10 dollar hoor.... :') Ik doe pas mee als het maximaal 1 is.
Jezus :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176383627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???
pi_176383631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik heb al 15 VEN betaald.. Gelukkig gaat mijn volgende lading voor iets minder richting mijn Ledger. Het is het mij overigens meer dan waard, alleen mijn eerste transactie van 5 + 5 VEN was wel duur.
pi_176383636
quote:
Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....
pi_176383699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???
Het verschil in awareness voor de cryptomarkt is in een jaar tijd dan ook wel behoorlijk gestegen he.
Of saté?
pi_176383700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:47 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
pi_176383715
twijfel twijfel.....posities uitbreiden in VEN/REQ of nog een nieuwe zoals po.et of QSP erbij kopen
pi_176383728
quote:
krijgen die niet elke week bonussen?
pi_176383737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:51 schreef niggeplease het volgende:

[..]

krijgen die niet elke week bonussen?
Nee:

https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:53:37 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176383749
FUN gaat lekker :) De rest moet nog even op gang komen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176383757
Hoe werkt een whitelist Ico sale? Soort van kaartjes kopen op Ticketmaster voor U2? Of gaat het op volgorde van aanmelding oid?

Anyone?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176383764
quote:
ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.
pi_176383779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:54 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.
Weet niet of het dit stuk was, maar traditioneel was 15 januari ook altijd een goed moment voor autodealers. Daar ging vroeger de 100k+ bonus in.

edit: hoeren en (niet auto)dealers schijnen het in deze periode ook goed te doen
pi_176383788
wie zit er hier in APPC ....??
pi_176383809
FUN en Neo zijn vandaag leuke coins!
pi_176383812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:53 schreef richolio het volgende:
FUN gaat lekker :) De rest moet nog even op gang komen
Hier niet, Substratum is m'n beste vriend vandaag :+ (samen met FUN)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:01:03 #47
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176383850
quote:
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?
pi_176383865
Beetje dubbel gevoel over die wallstreet bonussen. Die gasten verdienen een hoop knaken in de maand dus als ze willen investeren in Crypto's hadden ze dat allang al kunnen doen..
pi_176383880
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef BaasJ04 het volgende:

[..]

Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?
Nieuws is vaak toch BTC gefocust, waarom zouden die gasten, als ze al gaan investeren, dat in BTC doen en niet in ETH of wat dan ook?

Met BTC bedoelen ze misschien wel crypto in het algemeen..?
pi_176383894
Neo mooi man:)
pi_176383896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef ColeJ het volgende:
Beetje dubbel gevoel over die wallstreet bonussen. Die gasten verdienen een hoop knaken in de maand dus als ze willen investeren in Crypto's hadden ze dat allang al kunnen doen..
Veel van die gasten leven ook gewoon van paycheck to paycheck.
Een bonus is voor bijna iedereen een extra zak geld.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176383904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef BaasJ04 het volgende:

[..]

misschien rippel. bankerscoin toch
pi_176383911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:02 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Nieuws is vaak toch BTC gefocust, waarom zouden die gasten, als ze al gaan investeren, dat in BTC doen en niet in ETH of wat dan ook?

Met BTC bedoelen ze misschien wel crypto in het algemeen..?
Dat denk ik wel ja. Ik verwacht geen enorme pump van btc.
pi_176383919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef ColeJ het volgende:
dat zullen ze ook doen, maar nu extra.
pi_176383964
volgende Sub pump
pi_176383974
ETH klimt rustig maar gestaag door _O_
pi_176384027
Raiblocks en Tron doen pijn vandaag
pi_176384029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:07 schreef niggeplease het volgende:
volgende Sub pump
Inderdaad, en Solar ook.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176384076
ETH _O_
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176384090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:13 schreef ColeJ het volgende:
Raiblocks en Tron doen pijn vandaag
Ik ben gisteren nog niet teboven gekomen. -10% tov eergisteren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:18:33 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384099
En toch ben ik minder rijk dan gisteravond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384100
wanneer komt Raiblocks op Binance ???
pi_176384119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Market cap ligt ook nog steeds een flink stuk onder die ATH van +/- 825 miljard.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:21:04 #64
371833 BlauweTijger
pi_176384133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Als je in Verge had gestoken was je nu rijker :)
pi_176384136
werd ook eens tijd dat alles een beetje ging corrigeren....anders klappen we helemaal hard onderuit bij een correctie
pi_176384148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Market cap ligt ook nog steeds een flink stuk onder die ATH van +/- 825 miljard.
Dat komt dan ook doordat CMC Koreaanse exchanges heeft uitgesloten.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176384153
Niemand is rijker of armer geworden... Of hebben we het uit laten cashen? Blijft allemaal ongerealiseerd en per definitie dus niets.
pi_176384162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef Kerol het volgende:

[..]

Dat komt dan ook doordat CMC Koreaanse exchanges heeft uitgesloten.
Ja maar hij was dus opgewaardeerd op een manier die voor mij niet relevant is. Dit is een eerlijkere weergave van de prijs.
pi_176384163
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

als als als....

als ik al mijn spaargeld in de goede munten stop ben ik binnen 2 weken miljonair :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:22:38 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384164
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

In DENT ook.

Dat zo'n coin een pump krijgt, mot ie helemaal zelf weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:23:00 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als als als....

als ik al mijn spaargeld in de goede munten stop ben ik binnen 2 weken miljonair :D
Nog steeds op zoek naar die glazen bol :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef ColeJ het volgende:
Niemand is rijker of armer geworden... Of hebben we het uit laten cashen? Blijft allemaal ongerealiseerd en per definitie dus niets.
Ligt eraan, denk jij dat je over 10/15 jaar met crypto regulier kunt afrekenen? Dan hoef je namelijk niet uit te cashen om koopkracht te hebben.
pi_176384172
klote pumps van al die gare coins.......
pi_176384185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ligt eraan, denk jij dat je over 10/15 jaar met crypto regulier kunt afrekenen? Dan hoef je namelijk niet uit te cashen om koopkracht te hebben.
binnen 1 a 1.5 jaar al direct fiat naar alts mogelijk, en er staan genoeg projecten klaar om direct met bepaalde apps en/of paypal af te kunnen rekenen.
dus dat zal eerder binnen 3 jaar al mogelijk zijn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:24:26 #75
416575 crew  Evenstar
pi_176384188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:23 schreef Predator38 het volgende:
klote pumps van al die gare coins.......
Lijkt er op dat veel "geld" in de klote pumps gaat nu omdat iedereen denkt even snel iets mee te pakken, dus de betere coins staan te slapen.

Trekt allemaal wel bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:25:01 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef ColeJ het volgende:
Technisch gezien telt USDT mee toch? Dan ben ik mijn totale inleg x2 gegaan. Wat ik nu nog aan crypto heb is pure winst :P

En die USDT wacht op de crash der crashes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384205
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Technisch gezien telt USDT mee toch? Dan ben ik mijn totale inleg x2 gegaan. Wat ik nu nog aan crypto heb is pure winst :P

En die USDT wacht op de crash der crashes.
Daarom moet ik niets van tether hebben haha
pi_176384206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

binnen 1 a 1.5 jaar al direct fiat naar alts mogelijk, en er staan genoeg projecten klaar om direct met bepaalde apps en/of paypal af te kunnen rekenen.
dus dat zal eerder binnen 3 jaar al mogelijk zijn
quote:
We always overestimate the change that will occur in the next two years and underestimate the change that will occur in the next ten.- Bill Gates
Ik denk dat massa adoptie nog wel even op zich laat wachten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:26:03 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384208
ATH _O_
Van Ethereum dan.

Die Modumpump was een mooi piekje :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384211
ik ben net begonnen met crypto ....ik sta op 10% virtuele winst nu.
maar ja als ik alles omwissel naar fiat op 0% door de fees :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:26:35 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Daarom moet ik niets van tether hebben haha
Waarom?

Ik wacht op de ineenstorting van Bitcoin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat massa adoptie nog wel even op zich laat wachten.
helemaal mooi, dan hebben we nog wel even te gaan, laat het geld er maar langzaam instromen
pi_176384235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Predator38 het volgende:
ik ben net begonnen met crypto ....ik sta op 10% virtuele winst nu.
maar ja als ik alles omwissel naar fiat op 0% door de fees :P
who needs fiat
pi_176384252
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

helemaal mooi, dan hebben we nog wel even te gaan, laat het geld er maar langzaam instromen
Eens _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom?

Durf je je aan een voorspelling te wagen? :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:30:09 #85
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176384268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:28 schreef niggeplease het volgende:

[..]

who needs fiat
cash = king
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176384285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:30 schreef hmmmz het volgende:

[..]

cash = king
crypto = cash

oO<
pi_176384293
Crypto == king?!?!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:33:35 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384333
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Eens _O_

[..]

Durf je je aan een voorspelling te wagen? :)
Nee. Het cryptodeel van mijn portfolio is inmiddels al voorbij de waarde van toen ik wat Ethers uit de hodlbag haalde, dat had ik echt niet verwacht _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384364
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom?

Ik verwacht deze maand weer een enorme run omhoog van Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
pi_176384392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:35 schreef Rambow het volgende:

[..]

Ik verwacht deze maand weer een enorme run omhoog van Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
Waarom geldt die regel dan?
pi_176384414
quote:

[..]

Baseer je dit nog ergens op? Of roep je maar wat?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:38:58 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_176384423
Ik heb het gevoel dat ik dag na dag meer verlies, iedere dag wordt het lager :')
pi_176384428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:38 schreef Blik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dag na dag meer verlies, iedere dag wordt het lager :')
Hoe dan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:39:42 #94
416575 crew  Evenstar
pi_176384434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:38 schreef Blik het volgende:
Ben je aan het daytraden?
pi_176384438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe dan?
dit ja. stop met fomo'en en/of daytraden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176384440
quote:

[..]

de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog. sterker nog veel alts stijgen harder dan btc
pi_176384452
btc dump -O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:41:08 #98
416575 crew  Evenstar
pi_176384454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dit ja. stop met fomo'en en/of daytraden
Fomo is volgens mij echt de killer voor veel mensen. Vooral als je een coin die je al op het oog had omhoog ziet gaan is het altijd even kut, maar rustig blijven en vertrouwen hebben in je eigen coins, want je hebt ze (hopelijk) niet voor niks gekozen.

VEN nog steeds muurvast.

pi_176384470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef niggeplease het volgende:

[..]

de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog.
uhm
Nee?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:42:14 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_176384471
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe dan?
Alles waar ik inzit gaat iedere dag verder omlaag, trx, xlm, ada, poe. Enige lichtpuntje was ETH
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:43:19 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef niggeplease het volgende:

[..]

de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog. sterker nog veel alts stijgen harder dan btc
Bitcoin is niet meer de king die het vroeger was. Heel veel dingen hebben nu ook tradingpairs met Ethereum, en dat is een krachtige verbinding.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384497
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:08 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH klimt rustig maar gestaag door _O_
Geef me even een beuk als ik zoiets post volgende keer, sindsdien louter omlaag gegaan :')
pi_176384502

gaan we er doorheen of gaan we pumpen?
pi_176384508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Alles waar ik inzit gaat iedere dag verder omlaag, trx, xlm, ada, poe. Enige lichtpuntje was ETH
Je kan beter je aankoop momenten spreiden. Als je een paar dagen geleden bent begonnen is het nu logisch dat je lager staat. Bijkopen of hodlen.
pi_176384514
Je ziet echt een patroon van de goedkopere coins die snel stijgen op Binance, wel erg simpel geld verdienen nu.

Eerst alle super cheap coins. Fun, Poet, Trx, Verge. allemaal met 500/600% gestegen. En nu zijn de coins van $1-$2 aan de beurt.

Als je een beetje de goeie dingen er uit vist, kun je bijna niet fout gaan op dit moment. icx, zrx, knc, mod

Ben alleen benieuwd wat Bitcoin gaat doen, die moet wel een keer stabiliseren of stijgen eigenlijk.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:46:04 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176384521
quote:

[..]

Je zit in alle coins die laatst al enorm zijn gestegen. Op de top gekocht zeker?

Je moet coins kopen waarvan je verwacht dat ze gaan stijgen, niet coins die al enorm in waarde zijn toegenomen in korte tijd.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:47:24 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176384547
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin is niet meer de king die het vroeger was. Heel veel dingen hebben nu ook tradingpairs met Ethereum, en dat is een krachtige verbinding.
ETH begint langzaamaan net zo vast te lopen als BTC.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:47:28 #108
286575 Roces18
Chef de party
pi_176384549
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je zit in alle coins die laatst al enorm zijn gestegen. Op de top gekocht zeker?

Je moet coins kopen waarvan je verwacht dat ze gaan stijgen, niet coins die al enorm in waarde zijn toegenomen in korte tijd.
xlm zie ik nog wel verder stijgen.

trx , poe natuurlijk niet (rommel)
ada is overgewaardeerd, hebben niet eens iets werkends.
pi_176384564
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Daarom scaling solutions _O_
pi_176384566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fomo is volgens mij echt de killer voor veel mensen. Vooral als je een coin die je al op het oog had omhoog ziet gaan is het altijd even kut, maar rustig blijven en vertrouwen hebben in je eigen coins, want je hebt ze (hopelijk) niet voor niks gekozen.

VEN nog steeds muurvast.

Oftewel, lekker je VEN vasthouden. Je hebt t niet voor niets gekozen toch?

Ik zit zelf sinds half december bijna all in VEN en ben best tevreden met nu mijn inzet al 300% gestegen.

Ik verwacht (als crypto niet in elkaar stort) dat VEN nog wel eens een x10 kan doen het komende (half)jaar. Voor de moeite die ik erin stop, niet veel dus nu, laat ik het lekker staan de komende tijd.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:48:21 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_176384568
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:45 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je kan beter je aankoop momenten spreiden. Als je een paar dagen geleden bent begonnen is het nu logisch dat je lager staat. Bijkopen of hodlen.
HODL is de strategie :) Komt ook wel goed, alleen vanaf het weekend is het matig en pis ik net naast de pot met de stijgers
pi_176384569
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit dus, als je die penny coins op 300-400 sat hebt gekocht is het mooi winst pakken, maar nu zitten ze al rond de 1500 sat gemiddeld.
Ik snap ook niet dat mensen nu nog in Tron stappen, dat had je een week geleden kunnen doen op 300-400 sat, nu is het al te laat voor snelle winsten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176384579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:37 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom geldt die regel dan?
Omdat elke altcoin voornamelijk te verhandelen is via Bitcoin. Zolang er niet meer altcoin - fiat pairs komen zal dit zo blijven.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:49:18 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176384580
Van TRX verwacht ik deze week nog een pump, maar daarna bloed hij weer een tijdje dood.

Gewoon hetzelfde verloop als Verge zeg maar, ook zo'n overhypte prutscoin
pi_176384594
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Van TRX verwacht ik deze week nog een pump, maar daarna bloed hij weer een tijdje dood.

Ik verwacht dat TRX instort, vanwege die whitepapers die gekopieerd waren en het dus allemaal een scam lijkt.

FUN gaat een dikke breakout maken, dus als je nog wilt investeren erin kun je dat beter nu doen.
Lambo of Rekt
pi_176384612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik verwacht dat TRX instort, vanwege die whitepapers die gekopieerd waren en het dus allemaal een scam lijkt.
Sun zei dat ze binnenkort met verbeterde vertaling kwamen. Ik ben benieuwd.
Zelf heb ik TRX 100% verkocht. genoeg winst gepakt van 3$ct naar 22$ct
pi_176384619
Zou anders wel sunde zijn.

hi ha ho
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:51:46 #118
416575 crew  Evenstar
pi_176384623
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef Rossdale het volgende:

Denk dat TRX al dood is. Teveel FUD. Whitepaper gezeik, gezeik op Twitter etc. etc. Niemand wil daar nog echt instappen vrees ik of ze moeten met mega mega partners komen, maar ik verwacht het niet.
pi_176384626
quote:

[..]

En ik meende dat die Justin Sun, zelf al een paar miljard Trx had uit gecasht. Althans zoiets las ik op reddit (ik geef hem geen ongelijk).

Maar het is puur op hype gedreven verder en ze hebben het slim gedaan met hun bizar grote supply zodat het hoog op coinmarketcap staat.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:52:07 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384627
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar in tegenstelling tot BTC, staat er nu al een hele lading oplossingen klaar om geïmplementeerd te worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:52:47 #121
416575 crew  Evenstar
pi_176384640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En ik meende dat die Justin Sun, zelf al een paar miljard Trx had uit gecasht. Althans zoiets las ik op reddit (ik geef hem geen ongelijk).

Maar het is puur op hype gedreven verder en ze hebben het slim gedaan met hun bizar grote supply zodat het hoog op coinmarketcap staat.
Dat was een gerucht en niet waar.
pi_176384656
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar in tegenstelling tot BTC, staat er nu al een hele lading oplossingen klaar om geïmplementeerd te worden.
Want dat Lightning gebeuren van BTC bestaat niet?
pi_176384674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

als n coin vanuit t niets in de top 10 komt heb ik al mn twijfels. behalve bij cardano.
pi_176384696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in ETH op dat gebied dan BTC. Komt ook bij dat de ETH blockchain nu meer transacties afhandelt dan alle andere blockchains bij elkaar. Maar ja, ik heb zelf ook ETH en geen BTC meer dus ben bevooroordeeld.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:56:37 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384700
quote:

[..]

Bitcoin loopt al bijna een jaar vast, tot compleet belangrijke fees aan toe. En dan komen ze nu pas eindelijk met die halfbakken oplossing die feitelijk niks meer dan uitstel van executie gaat zijn.

Ethereum begint nu dan echt vol te raken. Ondertussen hebben de miners nog een keus om de blokken groter te maken als ze het nodig achten, en staan er al meerdere oplossingen klaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:57:16 #126
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176384712
quote:

[..]

Ligt eraan wanneer je bent ingestapt, mijn XLM en ADA staan nog altijd op x2 x3, TRX gedumpt al paar dagen terug na een enorme stijging. Je moet niet kopen als ze al flink aan het stijgen zijn.
pi_176384713
quote:

[..]

Overstappen op Proof of Stake en Sharding is makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik de BTC technici moet geloven tenminste. En aangezien het al vele malen is uitgesteld denk ik dat ze gelijk hebben.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:57:26 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:56 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in ETH op dat gebied dan BTC. Komt ook bij dat de ETH blockchain nu meer transacties afhandelt dan alle andere blockchains bij elkaar. Maar ja, ik heb zelf ook ETH en geen BTC meer dus ben bevooroordeeld.
Ik ben om die reden naar ETH verhuisd. Totaal niet bevooroordeeld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384718
quote:

[..]

FUN gaat een dikke breakout maken, dus als je nog wilt investeren erin kun je dat beter nu doen.
Verwacht ik ook van FUN. Heb er nu 500 dollar in zitten...
pi_176384727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat was een gerucht en niet waar.
Ok, ik heb er ook aardige winst op gepakt vorige week van 400 naar 1500 sat.

Maar dat gaat niet echt meer stijgen.
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 januari 2018 @ 11:58:08 #131
163650 Greys
pi_176384729
quote:

[..]

Ho ho...

O+

EDIT: waarom werkt mn ploatje nie :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:58:23 #132
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176384732
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zit al in FUN toen ze 197 sat waren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:58:33 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Overstappen op Proof of Stake en Sharding is makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik de BTC technici moet geloven tenminste. En aangezien het al vele malen is uitgesteld denk ik dat ze gelijk hebben.
De eerste stappen om naar PoS zijn al gezet. Een paar weken geleden is de Casper-update uitgekomen op het testnet, en daar loopt het redelijk op rolletjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 11:58:44 #134
416575 crew  Evenstar
pi_176384741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ok, ik heb er ook aardige winst op gepakt vorige week van 400 naar 1500 sat.

Maar dat gaat niet echt meer stijgen.
Same here, rond 300 gekocht en 1400 verkocht ook, dus niks te klagen, maar zal het nooit meer aanraken was echt even een hype om mee te pakken.
pi_176384751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

FUN is nog wel op Bitfinex gekomen gisteren, maar de echt groei is daar wel uit. Het is natuurlijk een shitcoin, net als POET.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176384757
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De eerste stappen om naar PoS zijn al gezet. Een paar weken geleden is de Casper-update uitgekomen op het testnet, en daar loopt het redelijk op rolletjes.
Heb je een linkje waar ik meer over deze updates kan lezen?
pi_176384764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Same here, rond 300 gekocht en 1400 verkocht ook, dus niks te klagen, maar zal het nooit meer aanraken was echt even een hype om mee te pakken.
Baalde wel dat ik geen sell order had gezet op 2000 sat, die nacht van donderdag op vrijdag bij die mega pump.

Toen ik wakker was, was het gezakt naar 1500.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176384772
quote:
n Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
de bitcoin klappen gaan ook nog wel een keer komen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:01:03 #139
416575 crew  Evenstar
pi_176384776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

FUN is nog wel op Bitfinex gekomen gisteren, maar de echt groei is daar wel uit. Het is natuurlijk een shitcoin, net als POET.
:')

En waarom is het een shitcoin? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing, als je die überhaupt hebt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:02:12 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Over Casper: https://www.google.nl/amp(...)problems-proof-stake

Hoe het nu werkt: https://medium.com/cyberm(...)ake-pos-5ce752e4edd9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

https://ethresear.ch/

Hier kan je wat meer inhoudelijke discussies over ETH, de tech en updates etc lezen.
pi_176384802
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

En waarom is het een shitcoin? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing, als je die überhaupt hebt.
het is een shitcoin omdat er echt toekomst inzit en omdat hij niet 400% gaat in 1 week _O-
pi_176384804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok misschien wat voorbarig, maar je gaat me toch niet vertellen dat dat Fun en Poet iets toevoegt? Ik zal het eens nalezen wat het precies is. :)

Overigens vind ik het jammer dat ik daar niet ingestapt ben op 300-400 sats. Ik zat te veel naar Trx te kijken en heb die andere 2 gemist.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:03:02 #144
286575 Roces18
Chef de party
pi_176384813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ok misschien wat voorbarig, maar je gaat me toch niet vertellen dat dat Fun en Poet iets toevoegt? Ik zal het eens nalezen wat het precies is. :)
hij weet niet wat het precies is maar zegt dat het ee nshitcoin is :') man ga fietsen
pi_176384816
quote:

[..]

FUN is dik leading in casino-based blockchain software, maar je hebt al een mening voordat je weet wat het is? Knap. :7
Lambo of Rekt
pi_176384819
quote:

[..]

eerst conclusies trekken en daarna pas lezen......jezus man :'( :'( :'(
pi_176384826
Maar dat FUN he jongens, voegt dat nou eigenlijk wat toe? Kom nou.
pi_176384829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Testnet is niet hetzelfde als de praktijk, zeker niet bij zo'n gigantisch ingrijpende verandering.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176384838
quote:

[..]

Lightning is klaar en draait al op een BTC testnet.

https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/
pi_176384840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

hij weet niet wat het precies is maar zegt dat het ee nshitcoin is :') man ga fietsen
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

FUN is dik leading in casino-based blockchain software, maar je hebt al een mening voordat je weet wat het is? Knap. :7
Mea culpa, het is misschien toch geen shitcoin dan :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_176384843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar dat FUN he jongens, voegt dat nou eigenlijk wat toe? Kom nou.
lees even terug, daar staat de complete onderbouwing van FUN
pi_176384844
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

is dat niet Edgeless? hoor je niet veel meer van trouwens.
https://medium.com/edgele(...)rts-now-63ce58e16e45

komt trouwens deze maand online. is FUN al online?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:04:50 #153
416575 crew  Evenstar
pi_176384847
quote:

[..]

Je hebt dus geen idee en baseert je mening op ... ja wat eigenlijk? Dat ze cheap zijn?

POE is een gok als je daarin gaat. Idee is goed, maar kan echt niet inschatten of het gebruikt gaat worden.

FUN daarentegen heeft een prima team, een werkend product en een markt waarin belachelijk veel geld in om gaat, maar goed ga niet weer FUN shillen :P
pi_176384855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee en baseert je mening op ... ja wat eigenlijk? Dat ze cheap zijn?

POE is een gok als je daarin gaat. Idee is goed, maar kan echt niet inschatten of het gebruikt gaat worden.

FUN daarentegen heeft een prima team, een werkend product en een markt waarin belachelijk veel geld in om gaat, maar goed ga niet weer FUN shillen :P
niet nodig ook, en gisteravond een echte onderbouwing gegeven....vind je het niks koop je het niet
pi_176384860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin loopt al bijna een jaar vast, tot compleet belangrijke fees aan toe. En dan komen ze nu pas eindelijk met die halfbakken oplossing die feitelijk niks meer dan uitstel van executie gaat zijn.

Ethereum begint nu dan echt vol te raken. Ondertussen hebben de miners nog een keus om de blokken groter te maken als ze het nodig achten, en staan er al meerdere oplossingen klaar.
Die hoge fees zijn een non issue, dat is het zelfde wanneer je zegt je moet niet bij dat restaurant gaan eten want het zit elke dag stampensvol.
pi_176384862
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

lees even terug, daar staat de complete onderbouwing van FUN
Haha lullo ik zit er zelf ook in :P Was een mopje.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:06:15 #157
416575 crew  Evenstar
pi_176384871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef niggeplease het volgende:

[..]

is dat niet Edgeless? hoor je niet veel meer van trouwens.
Edgeless is een casino, FunFair is een platform die ze kunnen licenceren aan meerdere casinos.
pi_176384877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha lullo ik zit er zelf ook in :P Was een mopje.
:D :D :D :D
sorry, je weet tegenwoordig ook niet meer wie er echt serieus is hier
pi_176384883
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Edgeless is een casino, FunFair is een platform die ze kunnen licenceren aan meerdere casinos.
hoe bedoel je licenceren aan casino's?
pi_176384884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Lightning is klaar en draait al op een BTC testnet.

https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/
Ik weet het, Nattekat schijnbaar niet :).
pi_176384888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja nu weten we het wel, ik bedoelde er meer mee dat het de goedkope zooi was op binance.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:07:25 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Die hoge fees zijn een non issue, dat is het zelfde wanneer je zegt je moet niet bij dat restaurant gaan eten want het zit elke dag stampensvol.
Voor een technologie dat claimt een betaalmiddel te zijn, is het weldegelijk een groot probleem.

Voor Ethereum wat minder, maar ook Ethereum moet zichzelf niet de markt uit concurreren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384898
Na Ripple vs de rest is het nu ETH vs BTC? :P
pi_176384901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Mooie analogie. :D
pi_176384905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja nu weten we het wel, ik bedoelde er meer mee dat het de goedkope zooi was op binance.
Maar 'wij' (ik spreek even namens de FUN fans hier) claimen dat het geen zooi is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:09:10 #166
416575 crew  Evenstar
pi_176384930
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef niggeplease het volgende:

[..]

hoe bedoel je licenceren aan casino's?
Uit white paper:

quote:
We’re not planning on launching just one online gaming casino — we have built a platform to effortlessly launch thousands of online casinos, hosted by operators and organizations of all sizes, anywhere in the world.

Operators and developers who license the FunFair platform have the ability to create fully-customized player experiences for traditional games of chance such as slots, blackjack, roulette and baccarat. We want to enable anyone who wishes to build, publish, host and play them — and for all parties to be fully assured that every game is fair and trustworthy.

Unlike any existing online gaming platforms or services, a FunFair license allows an operator to easily set up and host their own casino under a private label. Individuals or organizations will be able to select games from a marketplace and offer standard or VIP rooms with customized in-house bonuses for their players.

When the operator is ready, the platform enables them to publish a full casino suite and go live in just two clicks.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:09:32 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176384938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Na Ripple vs de rest is het nu ETH vs BTC? :P
ETH is geen concurrent voor BTC.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176384940
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003874552

XRB wordt dus gratis toegevoegd aan binance, aldus het definitieve bericht van hun.
pi_176384952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Uit white paper:

[..]

origineel idee. de enige die dat doet op dit moment?
pi_176384959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Zover ik weet wel, maar met de shitload aan ICO's etc op het moment kan ik het niet uitsluiten dat er eentje mij ontglipt is :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:10:57 #171
416575 crew  Evenstar
pi_176384967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Volgens mij wel, kon niks vinden verder. Alleen Edgeless die beetje in zelfde categorie zit, maar dat is echt een casino.
pi_176384974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:

XRB wordt dus gratis toegevoegd aan binance, aldus het definitieve bericht van hun.
Fucking nice.
Lambo of Rekt
pi_176384975
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

ETH is geen concurrent voor BTC.
Ripple gelukkig wel.
pi_176384980
Ik zit ook aardig in FUN ja. Ik vind het een bijster interessante markt waarin ze zich begeven en ook veel vertrouwen in het team. Een stabiele groei verwacht ik wel.
pi_176384982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:

Nice...ben benieuwd wat dat met de prijs gaat doen
pi_176384984
Tron begint nu toch wel een beetje pijn te doen.
pi_176385002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgens mij wel, kon niks vinden verder. Alleen Edgeless die beetje in zelfde categorie zit, maar dat is echt een casino.
ja er zijn een aantal casino's, maar heb nog geen casinoplatforms gezien. er is trouwens nog niet echt een blockchain casino aangeslagen bij t grote publiek volgens mij.
pi_176385012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:11 schreef saviola9 het volgende:
Ik zit ook aardig in FUN ja. Ik vind het een bijster interessante markt waarin ze zich begeven en ook veel vertrouwen in het team. Een stabiele groei verwacht ik wel.
Om nog maar even door te shillen, ik denk sowieso dat adoptie sneller zal gaan bij 'intagible' assets via de blockchain. Dat is gewoon eenvoudiger.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:13:31 #179
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_176385014
Lekke nieuws over XRB. Ledger gaat XRB ook gratis supporten las ik ergens als het goed is.
pi_176385049
IOTA komt vooralsnog ook alles behalve los, helaas. Op reddit lees ik veel over sell walls, waardoor de groei van IOTA kunstmatig tegen gehouden wordt. Ach, dit is voor mij toch een long-term hodl.
pi_176385082
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:15 schreef saviola9 het volgende:
IOTA komt vooralsnog ook alles behalve los, helaas. Op reddit lees ik veel over sell walls, waardoor de groei van IOTA kunstmatig tegen gehouden wordt. Ach, dit is voor mij toch een long-term hodl.
mooie munt, gewoon geduld. Er is ook geen nieuws, dus waarom zou het omhoog gaan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 12:19:37 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176385096
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

!@#$ gelukkig wel.
Wat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176385100
Binance
17 minutes ago
Fellow Binancians,

The fifth session of “Community Coin per Month” has completed. Once again, it was a success and an exhilarating experience for us all. We have weighed all factors in the voting process and also filtered for oddities.

We would like to congratulate the winner - RaiBlocks (XRB)!

As promised, XRB will be awarded with a free listing placement on Binance. The exact listing time will be announced separately.

Thank you for your patience and support!

Binance Team

2018/01/09
pi_176385107
Oh Spuit11. Nja. Exciting :+
pi_176385111
oud nieuws inmiddels
pi_176385150
new ath Sub at binance _O_
pi_176385159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:22 schreef niggeplease het volgende:
Gatverdamme, die staat nog op mn verlanglijstje.
Lambo of Rekt
pi_176385175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

stond ook op mijn verlanglijstje :(
pi_176385178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

even fomo'en
pi_176385186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:25 schreef niggeplease het volgende:

[..]

even fomo'en
Nein..
Lambo of Rekt
pi_176385197
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nein..
als ie op $10 staat zeker pas..
pi_176385207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:26 schreef niggeplease het volgende:

[..]

als ie op $10 staat zeker pas..
Nein, ik laat m lopen alstie niet meer zakt.

Ik wilde deze kopen met de shit die ik op HITBTC heb, mara ik krijg mn geld daar niet vanaf door dat gezeik daar.
Lambo of Rekt
pi_176385210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:22 schreef niggeplease het volgende:
Nice, die heb ik in mijn portofolio, hopelijk richting $10.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176385220
Van Substratum komt binnenkort de beta uit als het goed is, ik zie SUB op kort termijn nog wel richting de 10 dollar stijgen.

Ik heb er 3000+ van dus ik ben blij! :D
pi_176385245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef sandertjuh het volgende:
Van Substratum komt binnenkort de beta uit als het goed is, ik zie SUB op kort termijn nog wel richting de 10 dollar stijgen.

ja er zijn geruchten dat de beta 15 jan uitkomt, nix officieels helaas.
pi_176385246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef sandertjuh het volgende:

juist ja, dan blijf ik er even uit en koop hem wel op een dip NA de release
pi_176385267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist ja, dan blijf ik er even uit en koop hem wel op een dip NA de release
misschien is t nu wel goedkoper dan de dip na release.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:34:04 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176385308
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Tron begint nu toch wel een beetje pijn te doen.
Hoezo? Hij is al sinds gistermiddag behoorlijk stabiel, volgens mij begint hij juist te stabiliseren na alle FUD. Binnenkort krabbelt hij weer omhoog
pi_176385316
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:34:37 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176385317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:30 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ja er zijn geruchten dat de beta 15 jan uitkomt, nix officieels helaas.
14 januari verkopen dus :Y
pi_176385357
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

14 januari verkopen dus :Y
sell the news werkt niet altijd jammer genoeg.
pi_176385379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:15 schreef saviola9 het volgende:
Ja die sell walls dus en daarnaast was IOTA eind vorig jaar veel te hard gestegen (van 30 cent naar 4 euro in een paar weken geloof ik). Denk dat het daarom wel logisch is dat het nu even stil staat. Heb ook nog een flinke zak liggen voor de lange termijn!
pi_176385390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:37 schreef niggeplease het volgende:

[..]

sell the news werkt niet altijd jammer genoeg.
Je pakt meestal evengoed winst door de rumor. Enige kans dat je niet mee op de moontrain gaat.
pi_176385404
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je pakt meestal evengoed winst door de rumor. Enige kans dat je niet mee op de moontrain gaat.
idd, beter hodlen
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:45:58 #205
67670 Skv
Cynist.
pi_176385506
Ik stop nu ook weer meer daytraden. Bang dat ik ergens een mooie stijging ga missen. en zoveel levert het niet op, behalve veel gestress en gedoe.
pi_176385544
Mijn portofolio nu:
50% BTC (sta nu nog op verlies, eerste keer te duur gekocht, kon na dagen pas wat kopen)
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden
Totaal 5000 geinvesteerd, sta nu op quitte. Pas rond 22-12 ingestapt. Voorlopig even lekker hodl. Als ik het zou verliezen jammer, maar dit is gewoon wat spaargeld wat ik toch niet ging gebruiken. Verleidelijk om te blijven kopen, maar kan beter wat doen met mogelijke winst.

Ben lid bij Binance, maar wil eerst even kijken hoe het daar allemaal werkt voordat ik wat meer ga handelen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:48:11 #207
67670 Skv
Cynist.
pi_176385558
Lisk trekt weer aan :)
pi_176385573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Mijn portofolio nu:
50% BTC (sta nu nog op verlies, eerste keer te duur gekocht, kon na dagen pas wat kopen)
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden
Totaal 5000 geinvesteerd, sta nu op quitte. Pas rond 22-12 ingestapt. Voorlopig even lekker hodl. Als ik het zou verliezen jammer, maar dit is gewoon wat spaargeld wat ik toch niet ging gebruiken. Verleidelijk om te blijven kopen, maar kan beter wat doen met mogelijke winst.

Ben lid bij Binance, maar wil eerst even kijken hoe het daar allemaal werkt voordat ik wat meer ga handelen.
Tering, sinds 22-12 bezig en 0% winst? :{ Knap...

Ik heb juist mijn dikste winst gepakt tussen 1-1 en 1-6-2018 (van 2k naar 4.7k)
pi_176385639
quote:
Mijn portofolio nu:
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden

Is dit waar je vanaf het begin af inzit, of ben je aan het daytraden?
pi_176385647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

OP mn altcoins heb ik dikke winst, alleen op mn bitcoin niet..daar heb ik het eerste gedeelte echt te hoog gekocht (rond de ¤15000). :N
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:52:02 #211
67670 Skv
Cynist.
pi_176385650
quote:

[..]

Ik vind zijn portfolio ook niet sterk. Alleen LTC heeft nog wat groeikansen op korte termijn denk ik. De rest is al passe. Of BTC.
pi_176385651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:48 schreef Skv het volgende:
Op 0.0019884 ingestapt :7
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:52:25 #213
67670 Skv
Cynist.
pi_176385654
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

OP mn altcoins heb ik dikke winst, alleen op mn bitcoin niet..daar heb ik het eerste gedeelte echt te hoog gekocht (rond de ¤15000). :N
15K ;(
Ja. Dat schiet ook niet op.
pi_176385677
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dit waar je vanaf het begin af inzit, of ben je aan het daytraden?
Vanaf het begin er zo in zit, behalve digibyte daar heb ik later nog van bijgekocht. Daytraden wil ik me eerst goed in voorbereiden ipv dat halve gare werk wat ik deed met die aanschaf van die bitcoin _O-
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:53:31 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_176385679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ik op EUR 25,27. Geen idee hoe hoog in sat, betaalde met eth.
pi_176385681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind zijn portfolio ook niet sterk. Alleen LTC heeft nog wat groeikansen op korte termijn denk ik. De rest is al passe. Of BTC.
Doge passe noemen..

Much money, wow profit
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:54:47 #217
67670 Skv
Cynist.
pi_176385708
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doge passe noemen..

Much money, wow profit
McAfee begint er gisteren mee te hypen. Troep.
pi_176385711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:53 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Vanaf het begin er zo in zit, behalve digibyte daar heb ik later nog van bijgekocht. Daytraden wil ik me eerst goed in voorbereiden ipv dat halve gare werk wat ik deed met die aanschaf van die bitcoin _O-
Waarom deze verdeling?

Waar heb je naar gekeken? Volume? Groeikans?
pi_176385719
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:54 schreef Skv het volgende:

[..]

McAfee begint er gisteren mee te hypen. Troep.
Serieus? Dan moet ik ff FOMO'en nu.
pi_176385721
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Skv het volgende:

[..]

LTC gaat binnenkort wel weer omhoog is mijn verwachting, alles wijst er in ieder geval op.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:55:31 #221
67670 Skv
Cynist.
pi_176385728
Chatapp Telegram bereidt komst eigen cryptomunt en nieuw blockchainnetwerk voor https://www.volkskrant.nl(...)9aec2656bb4b8915c5cb via @volkskrant

Kansloos niveau ook weer. Wie niet tot maart wil wachten op deze coin Kan ook de Petro van Venezuela kopen.. :')
pi_176385734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Hier op 0.0020005 oftewel 30.89 dollar
pi_176385742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Skv het volgende:
Chatapp Telegram bereidt komst eigen cryptomunt en nieuw blockchainnetwerk voor https://www.volkskrant.nl(...)9aec2656bb4b8915c5cb via @volkskrant
Nu wij nog. De Fok!coin.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:58:55 #224
67670 Skv
Cynist.
pi_176385804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik achtereenvolgens op EUR:
6,71
25,07
26,88
28,35
25,27

Had er in het begin wat meer moeten kopen. :')
pi_176385816
quote:
Lisk staat op het punt voor takeoff.. Alleen de komende 2 maanden kun je die nog voor onder de 75usd kopen.
Lambo of Rekt
pi_176385833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

LTC en Monero zijn op zich niet verkeerd, maar naar mijn mening veel te duur als je een portofolio hebt van ¤5000. De kans dat je winst pakt op een meer gespreid geheel met kleinere coins is momenteel groter (zeker als je de laaste paar weken bekijkt).
٩๏̯͡๏)۶
pi_176385838
Wie had eBoost hier lopen shillen gisteren? Al 120% winst. :)
pi_176385885
https://mobile.twitter.com/justinsuntron

Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
pi_176385899
quote:
Mijn portofolio nu:
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden

Je begint met 5k om te kijken hoe het werkt? Ik begon met 15 euro :')
pi_176385920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

15 euro is nu echt onzinnig om te beginnen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:04:41 #231
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176385927
quote:
*O* :Y
pi_176385941
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:04 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Niets is onzinnig om te beginnen.
pi_176385946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Als hij het toch niet gaat gebruiken geef maar aan mij:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176385952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets is onzinnig om te beginnen.
Relatief gezien zeker wel. 15 euro aan fees ben je zo kwijt.
pi_176385961
quote:

[..]

Ik vind het wel slim van hem dat hij eerst even de markten en alles leert kennen voordat hij dik geld erin gooit.
Lambo of Rekt
pi_176385981
quote:

[..]

Wat een onzin.

een jaar later kan het zomaar 500 zijn.
pi_176385988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:06 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Relatief gezien zeker wel. 15 euro aan fees ben je zo kwijt.
Ja tuurlijk, maar het kan wel.
pi_176386000
Hoeveel betaal je aan fees als je op coinbase voor 15 euro LTC ofzo koopt?
pi_176386014
Prima joh, met 15 kan je beginnen.

Maakt me verder ook geen reet uit 8)7
pi_176386015
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lisk staat op het punt voor takeoff.. Alleen de komende 2 maanden kun je die nog voor onder de 75usd kopen.
Lisk moet nog heel even geduld hebben. Eerst moet fun of trx even richtig de maan. :+
Koning.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:09:46 #241
371833 BlauweTijger
pi_176386024
Iemand hier in Adcoin?
pi_176386070
Beter dat je met een paar tientjes begint om het te leren dan dat je instapt met een paar duizend en allemaal domme beginnersfouten maakt. :@
pi_176386087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:00 schreef BadVlad het volgende:
Wie had eBoost hier lopen shillen gisteren? Al 120% winst. :)
Op naar de maan ^O^
pi_176386104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:09 schreef ColeJ het volgende:
Prima joh, met 15 kan je beginnen.

Maakt me verder ook geen reet uit 8)7
pi_176386133
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

^O^
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 januari 2018 @ 13:17:40 #246
416575 crew  Evenstar
pi_176386159
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind het wel slim van hem dat hij eerst even de markten en alles leert kennen voordat hij dik geld erin gooit.
Eens. Hier ook klein begonnen, groeit vanzelf en als ik er vertrouwen in heb kan ik altijd bijleggen.

Liever dit dan blind all-in op je bek gaan.
pi_176386241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:

Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
Mobiel niet zo even op pc checken
pi_176386331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:12 schreef BadVlad het volgende:
Beter dat je met een paar tientjes begint om het te leren dan dat je instapt met een paar duizend en allemaal domme beginnersfouten maakt. :@
Die maak ik nog steeds :') (wel minder)

Pomp steeds in een dipje wat bij.
pi_176386388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Die maak ik nog steeds :') (wel minder)

Pomp steeds in een dipje wat bij.
Mijn portfolio staat nu op 1303% (all-time) dus dan maakt een foutje niet zoveel uit. :P
pi_176386391
quote:

Nee. Veel te slechte resolutie.
pi_176386392
je kan ook 'virtueel' beginnen natuurlijk :P en het een maandje aankijken oid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176386442
quote:

dinsdag 9 januari 2018 @ 13:31:58 #253
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176386476
quote:

https://medium.com/@Tronf(...)version-3fef29dc47ae
pi_176386487
ik wil best in TRX stappen maar al dat dat getweet van justin zelf bevalt me niet zo.....
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:32:14 #255
371833 BlauweTijger
pi_176386488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Justin Sun!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:18 #256
371833 BlauweTijger
pi_176386551
Niemand die denkt dat Adcoin de markt gaat veroveren op het gebied van advertenties? :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:35:02 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176386575
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik op iets van 3 dollar :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176386651
Tron krijgt wel een goeie naam er bij. 'Former chief data mining expert of Alibaba, Zhao Hong'. :Y
pi_176386670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:32 schreef Predator38 het volgende:
ik wil best in TRX stappen maar al dat dat getweet van justin zelf bevalt me niet zo.....
Riskant.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:39:24 #260
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176386692
Met ¤1600 en nu 4k winst in 5 weken gepakt
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:42:19 #261
371833 BlauweTijger
pi_176386769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:37 schreef einschtein het volgende:
Tron krijgt wel een goeie naam er bij. 'Former chief data mining expert of Alibaba, Zhao Hong'. :Y
Zo veel shittalk over TRX.. is prima wat er komen gaat en het team is mega.
pi_176386871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:39 schreef Sala-adin het volgende:
Met ¤1600 en nu 4k winst in 5 weken gepakt
Hoe?
pi_176386902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Hoe?
coins kopen en verkopen :D
pi_176386943
Wat is er met Cardano jongens? Blijft maar dalen...
pi_176386949
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.

keuzes :?
pi_176386957
quote:

[..]

Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?
pi_176386981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor sia gaan.

Ik heb beiden er net uit gegooid :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:52:58 #268
371833 BlauweTijger
pi_176387001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.
pi_176387005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:

Moeilijk, XLM heeft wel een hele mooi stijging gehad de afgelopen tijd en is vervolgens ook weer (flink) gezakt. Mijn voorkeur zou uit gaan naar XLM :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:53:12 #270
208890 June.
Seriously?
pi_176387008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand die denkt dat Adcoin de markt gaat veroveren op het gebied van advertenties? :)
Ik heb meer vertrouwen in Adex eigenlijk.
Shine bright like a diamond.
pi_176387047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.
wat is straks ???
tijdens de vrijdagdip ?

marketcap ligt toch al vrij aan de hoge kant ?
pi_176387071
quote:
is tot nu toe alleen een whitepaper, toch?
pi_176387133
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750
Vechain 296 gem aankoopprijs 1.95 dollar = 695
Utrust 537 gem aankoopprijs 0.24 is nu 0.98 dollar = 397
QSP 628 stuks gem aankoopprijs 0.30 is nu 0.68 dollar = 238
Ripple 394 dollar profit. (niet meer in bezit) = 394
FUN 2960 stuks gem aankoopprijs 0.15 is nu 0.18 dollar = 88

Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
pi_176387192
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750

Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
Sweet jesus. :P
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2018 @ 14:03:22 #275
145146 Andyy
pi_176387197
quote:

[..]

Dat is toch een leuk wielsetje.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:06:40 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176387260
30% winst in een half jaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:06:53 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176387265
in $btc-waarde
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176387269
Verge doet het trouwens wel weer best aardig.
pi_176387309
quote:
kijk die sell walls op 0.90 ....... :X :X :X
pi_176387326
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:03 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dat is toch een leuk wielsetje.
Eerst de inleg er maar eens uit..
pi_176387336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kijk die sell walls op 0.90 ....... :X :X :X
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwalls :P
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:20:59 #282
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176387544
XRP gestaag richting de 2$ :P
pi_176387549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

die staan er nog steeds hoor op 4.90 :(
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:24:54 #284
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176387623
quote:

[..]

Netjes!

Waar vind je die nieuwe coins normaal? Ik kijk regelmatig hier https://coinmarketcap.com/all/views/all/ maar daar zit zoveel shit tussen.. Al hoewel het nu lijkt dat alles wat ook maar 1 sat is bijna gegarandeerd gaat stijgen. :')
.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176387627
quote:
Goed zo, dan kan ik dat eindelijk gaan kopen.
Welkom op FOK!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:26:03 #286
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176387642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijk :?
Iedereen die wel m'n advies opgevolgd had is daar redelijk blij mee, want dat niveau hebben we nog niet terug gezien.
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.

Wraith is geleverd en dat is wat beloofd werd.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176387658
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:24 schreef Basxt het volgende:

[..]

Netjes!

Waar vind je die nieuwe coins normaal? Ik kijk regelmatig hier https://coinmarketcap.com/all/views/all/ maar daar zit zoveel shit tussen.. Al hoewel het nu lijkt dat alles wat ook maar 1 sat is bijna gegarandeerd gaat stijgen. :')
.
Dat kleine spul vooral op Kucoin en Huobi.
pi_176387672
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.

Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.
Welkom op FOK!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:27:26 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176387675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaald :)
pi_176387699
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaald :)
4.29 is geen ATH voor VEN.....of bedoel je voor jezelf ?
pi_176387729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

4.29 is geen ATH voor VEN.....
Waar handel jij VEN tegen USD?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:34:26 #292
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176387808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Hoe?
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt

Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
pi_176387843
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt

Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
Mooie ritten. De ritten op XVG en TRX heb ik ook meegepakt :)
pi_176387861
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet gewoon allebei ophouden of deze discussie naar DM verplaatsen?
pi_176387867
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/

Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC *O*

Als die de top 100 binnenkomt gaan we voorbij de maan! 8-)

Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht :P :P
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:39:13 #296
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176387940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/

Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC *O*

Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht :P :P
Dat was REQ toch al? :?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:39:52 #297
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176387965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.
Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.

*bij deze zal ik Nattekat negeren wat betreft advies
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176387974
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

weet je wanneer TPAY op de exchanges komen? ben wel benieuwd wat de markt er voor geeft.
pi_176387991
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:39 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.

*bij deze zal ik Nattekat negeren wat betreft advies
Staat ondertussen weer op 8k winst dus ik vind het wel prima momenteel.
Welkom op FOK!
pi_176388024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:

Je maakt me nieuwsgierig. Heb toevallig wel een accountje op Kucoin haha.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:43:01 #301
286575 Roces18
Chef de party
pi_176388028
Zooooo alles weer aan het herstellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')