zeggen ze wel vaker. bron?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:00 schreef UtopiaVolger het volgende:
Op Twitter zeggen ze dat myetherwallet gehackt is........
Ja ik heb dat ook maar wat gedaan. Had 326. Heb net "maar" 30 verkocht (toch wel vertrouwen in VEN) en daarmee meer van een andere coin gekocht die nu erg laag staat.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu nog 300. Ik had er 750, maar verkocht hem in stapjes. Beetje winst veilig stellen en in andere coins stoppen.
Deze laatste 300 hou ik voorlopig nog wel even aan denk ik. Wil er ongeveer 1000-1500 euro in houden en alles erboven pak ik als winst
op het officiele twitter kanaal van MEW staat nix.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:03 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
https://twitter.com/EthereumBlue/status/950653246837751808
Bitdirectquote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:59 schreef Taxi3 het volgende:
Waar kan ik ETH kopen met ideal ?heb geen account op anycoins en litebit heeft weer eens niets
Gohquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:04 schreef niggeplease het volgende:
[..]
op het officiele twitter kanaal van MEW staat nix.
gaat over intel zekertwitter:myetherwallet twitterde op donderdag 04-01-2018 om 18:03:07Please stay secure out there. The spectre vulns are NOT going to be fun, especially if you have keys on your comput… https://t.co/JEIPn34Hzm reageer retweet
Ik maak mij daar verder ook helemaal geen zorgen over. Gewoon hodlen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Pac ligt in pauze, dus daar kun je niets van zeggen. De andere exchanges hebben een te klein volume. De waarde ligt tussen de 1 en 2 sat. helaas is er nu geen mogelijkheid om hier tussen te handelen.
Spectre is een AMD en Intel-ding.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:12 schreef niggeplease het volgende:
er staat trouwens wel wat op hun twittergaat over intel zekertwitter:myetherwallet twitterde op donderdag 04-01-2018 om 18:03:07Please stay secure out there. The spectre vulns are NOT going to be fun, especially if you have keys on your comput… https://t.co/JEIPn34Hzm reageer retweet
Lekker..net 4 dagen terug mijn VEN voor 20 dollar naar MEW gestuurdquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:22 schreef Roces18 het volgende:
Binancians,
We are excited to announce that we have just released an update to the exchange.
Today we updated the withdrawal fees by implementing a system that will automatically adjusted the fees once per day.
This dynamic withdrawal system will adjust the withdrawal fees based on the current price of the cryptocurrency you are withdrawing.
Unfortunately, as a result of the update, the fee structure page will not be up to date.
Thank you for your patience while we worked to release this update.
Nu 2.7 ipv 5 VEN. Nog steeds duur voor mijquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lekker..net 4 dagen terug mijn VEN voor 20 dollar naar MEW gestuurd
Naja nu is het alsnog 10 dollar hoor....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lekker..net 4 dagen terug mijn VEN voor 20 dollar naar MEW gestuurd
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu 2.7 ipv 5 VEN. Nog steeds duur voor mij
Die 2.3 VEN is over een jaar 230 dollar hequote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu 2.7 ipv 5 VEN. Nog steeds duur voor mij
Ja en jij hebt 5 VEN betaald. Dat is over een jaar 500 dollar. Dan kan jij jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel hebt betaald.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Die 2.3 VEN is over een jaar 230 dollar he
ff al mijn spaargeld erin zo.......quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Die 2.3 VEN is over een jaar 230 dollar he
Tsja 5 VEN of niet. Liever veilig in een wallet dan op een exchange...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt 5 VEN betaald. Dat is over een jaar 500 dollar. Dan kan jij jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel hebt betaald.
Niet zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt 5 VEN betaald. Dat is over een jaar 500 dollar. Dan kan jij jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel hebt betaald.
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veelquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:28 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Tsja 5 VEN of niet. Liever veilig in een wallet dan op een exchange...
Op een bedrag 30.000 vind ik het wel weer meevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veel
de koers van PAC lijkt compleet vastgezet door hele grote buy en sell orders.....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:16 schreef V. het volgende:
[..]
Ik maak mij daar verder ook helemaal geen zorgen over. Gewoon hodlen.
Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vind zoiets ook raar om te lezen.
Ik geniet er enkel van om mensen hun ongelijk te geven. Zoals Nattekat, die vond het leuk om mij geld te zien verliezen omdat ik Verge hold. Des te harder lach ik nu dat hij weer stijgt. Afgunst naar anderen omdat ze een bepaalde keuze maken :/ ik begrijp het niet. Maar om deze reden ben ik nu ook veel minder actief in dit topic. Zoveel negativiteit
Jezusquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja nu is het alsnog 10 dollar hoor....Ik doe pas mee als het maximaal 1 is.
allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
Ik heb al 15 VEN betaald.. Gelukkig gaat mijn volgende lading voor iets minder richting mijn Ledger. Het is het mij overigens meer dan waard, alleen mijn eerste transactie van 5 + 5 VEN was wel duur.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veel
Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
Het verschil in awareness voor de cryptomarkt is in een jaar tijd dan ook wel behoorlijk gestegen he.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....
krijgen die niet elke week bonussen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Nee:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:51 schreef niggeplease het volgende:
[..]
krijgen die niet elke week bonussen?
ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Nee:
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
Weet niet of het dit stuk was, maar traditioneel was 15 januari ook altijd een goed moment voor autodealers. Daar ging vroeger de 100k+ bonus in.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:54 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.
Hier niet, Substratum is m'n beste vriend vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:53 schreef richolio het volgende:
FUN gaat lekkerDe rest moet nog even op gang komen
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:50 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
Nieuws is vaak toch BTC gefocust, waarom zouden die gasten, als ze al gaan investeren, dat in BTC doen en niet in ETH of wat dan ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef BaasJ04 het volgende:
[..]
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?
Veel van die gasten leven ook gewoon van paycheck to paycheck.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef ColeJ het volgende:
Beetje dubbel gevoel over die wallstreet bonussen. Die gasten verdienen een hoop knaken in de maand dus als ze willen investeren in Crypto's hadden ze dat allang al kunnen doen..
misschien rippel. bankerscoin tochquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef BaasJ04 het volgende:
[..]
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?
Dat denk ik wel ja. Ik verwacht geen enorme pump van btc.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:02 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Nieuws is vaak toch BTC gefocust, waarom zouden die gasten, als ze al gaan investeren, dat in BTC doen en niet in ETH of wat dan ook?
Met BTC bedoelen ze misschien wel crypto in het algemeen..?
dat zullen ze ook doen, maar nu extra.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef ColeJ het volgende:
Beetje dubbel gevoel over die wallstreet bonussen. Die gasten verdienen een hoop knaken in de maand dus als ze willen investeren in Crypto's hadden ze dat allang al kunnen doen..
Ik ben gisteren nog niet teboven gekomen. -10% tov eergisteren.quote:
Market cap ligt ook nog steeds een flink stuk onder die ATH van +/- 825 miljard.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
En toch ben ik minder rijk dan gisteravond.
Als je in Verge had gestoken was je nu rijkerquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
En toch ben ik minder rijk dan gisteravond.
Dat komt dan ook doordat CMC Koreaanse exchanges heeft uitgesloten.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Market cap ligt ook nog steeds een flink stuk onder die ATH van +/- 825 miljard.
Ja maar hij was dus opgewaardeerd op een manier die voor mij niet relevant is. Dit is een eerlijkere weergave van de prijs.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat CMC Koreaanse exchanges heeft uitgesloten.
als als als....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je in Verge had gestoken was je nu rijker
In DENT ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je in Verge had gestoken was je nu rijker
Nog steeds op zoek naar die glazen bolquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
als als als....
als ik al mijn spaargeld in de goede munten stop ben ik binnen 2 weken miljonair
Ligt eraan, denk jij dat je over 10/15 jaar met crypto regulier kunt afrekenen? Dan hoef je namelijk niet uit te cashen om koopkracht te hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef ColeJ het volgende:
Niemand is rijker of armer geworden... Of hebben we het uit laten cashen? Blijft allemaal ongerealiseerd en per definitie dus niets.
binnen 1 a 1.5 jaar al direct fiat naar alts mogelijk, en er staan genoeg projecten klaar om direct met bepaalde apps en/of paypal af te kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ligt eraan, denk jij dat je over 10/15 jaar met crypto regulier kunt afrekenen? Dan hoef je namelijk niet uit te cashen om koopkracht te hebben.
Lijkt er op dat veel "geld" in de klote pumps gaat nu omdat iedereen denkt even snel iets mee te pakken, dus de betere coins staan te slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:23 schreef Predator38 het volgende:
klote pumps van al die gare coins.......
Technisch gezien telt USDT mee toch? Dan ben ik mijn totale inleg x2 gegaan. Wat ik nu nog aan crypto heb is pure winstquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:22 schreef ColeJ het volgende:
Niemand is rijker of armer geworden... Of hebben we het uit laten cashen? Blijft allemaal ongerealiseerd en per definitie dus niets.
Daarom moet ik niets van tether hebben hahaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Technisch gezien telt USDT mee toch? Dan ben ik mijn totale inleg x2 gegaan. Wat ik nu nog aan crypto heb is pure winst
En die USDT wacht op de crash der crashes.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:24 schreef Predator38 het volgende:
[..]
binnen 1 a 1.5 jaar al direct fiat naar alts mogelijk, en er staan genoeg projecten klaar om direct met bepaalde apps en/of paypal af te kunnen rekenen.
dus dat zal eerder binnen 3 jaar al mogelijk zijn
Ik denk dat massa adoptie nog wel even op zich laat wachten.quote:We always overestimate the change that will occur in the next two years and underestimate the change that will occur in the next ten.- Bill Gates
Waarom?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Daarom moet ik niets van tether hebben haha
helemaal mooi, dan hebben we nog wel even te gaan, laat het geld er maar langzaam instromenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat massa adoptie nog wel even op zich laat wachten.
who needs fiatquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Predator38 het volgende:
ik ben net begonnen met crypto ....ik sta op 10% virtuele winst nu.
maar ja als ik alles omwissel naar fiat op 0% door de fees
Eensquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
helemaal mooi, dan hebben we nog wel even te gaan, laat het geld er maar langzaam instromen
Durf je je aan een voorspelling te wagen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom?
Ik wacht op de ineenstorting van Bitcoin.
Nee. Het cryptodeel van mijn portfolio is inmiddels al voorbij de waarde van toen ik wat Ethers uit de hodlbag haalde, dat had ik echt niet verwachtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:29 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Eens
[..]
Durf je je aan een voorspelling te wagen?
Ik verwacht deze maand weer een enorme run omhoog van Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom?
Ik wacht op de ineenstorting van Bitcoin.
Waarom geldt die regel dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:35 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand weer een enorme run omhoog van Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
Baseer je dit nog ergens op? Of roep je maar wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:35 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand weer een enorme run omhoog van Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:38 schreef Blik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dag na dag meer verlies, iedere dag wordt het lager
Ben je aan het daytraden?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:38 schreef Blik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dag na dag meer verlies, iedere dag wordt het lager
dit ja. stop met fomo'en en/of daytradenquote:
de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog. sterker nog veel alts stijgen harder dan btcquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:35 schreef Rambow het volgende:
[..]
Fomo is volgens mij echt de killer voor veel mensen. Vooral als je een coin die je al op het oog had omhoog ziet gaan is het altijd even kut, maar rustig blijven en vertrouwen hebben in je eigen coins, want je hebt ze (hopelijk) niet voor niks gekozen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ja. stop met fomo'en en/of daytraden
uhmquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef niggeplease het volgende:
[..]
de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog.
Alles waar ik inzit gaat iedere dag verder omlaag, trx, xlm, ada, poe. Enige lichtpuntje was ETHquote:
Bitcoin is niet meer de king die het vroeger was. Heel veel dingen hebben nu ook tradingpairs met Ethereum, en dat is een krachtige verbinding.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:39 schreef niggeplease het volgende:
[..]
de vorige run van bitcoin gingen veel alts gewoon mee omhoog. sterker nog veel alts stijgen harder dan btc
Geef me even een beuk als ik zoiets post volgende keer, sindsdien louter omlaag gegaanquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:08 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH klimt rustig maar gestaag door
Je kan beter je aankoop momenten spreiden. Als je een paar dagen geleden bent begonnen is het nu logisch dat je lager staat. Bijkopen of hodlen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Alles waar ik inzit gaat iedere dag verder omlaag, trx, xlm, ada, poe. Enige lichtpuntje was ETH
Je zit in alle coins die laatst al enorm zijn gestegen. Op de top gekocht zeker?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Alles waar ik inzit gaat iedere dag verder omlaag, trx, xlm, ada, poe. Enige lichtpuntje was ETH
ETH begint langzaamaan net zo vast te lopen als BTC.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin is niet meer de king die het vroeger was. Heel veel dingen hebben nu ook tradingpairs met Ethereum, en dat is een krachtige verbinding.
xlm zie ik nog wel verder stijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit in alle coins die laatst al enorm zijn gestegen. Op de top gekocht zeker?
Je moet coins kopen waarvan je verwacht dat ze gaan stijgen, niet coins die al enorm in waarde zijn toegenomen in korte tijd.
Daarom scaling solutionsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH begint langzaamaan net zo vast te lopen als BTC.
Oftewel, lekker je VEN vasthouden. Je hebt t niet voor niets gekozen toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Fomo is volgens mij echt de killer voor veel mensen. Vooral als je een coin die je al op het oog had omhoog ziet gaan is het altijd even kut, maar rustig blijven en vertrouwen hebben in je eigen coins, want je hebt ze (hopelijk) niet voor niks gekozen.
VEN nog steeds muurvast.
HODL is de strategiequote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan beter je aankoop momenten spreiden. Als je een paar dagen geleden bent begonnen is het nu logisch dat je lager staat. Bijkopen of hodlen.
Dit dus, als je die penny coins op 300-400 sat hebt gekocht is het mooi winst pakken, maar nu zitten ze al rond de 1500 sat gemiddeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit in alle coins die laatst al enorm zijn gestegen. Op de top gekocht zeker?
Je moet coins kopen waarvan je verwacht dat ze gaan stijgen, niet coins die al enorm in waarde zijn toegenomen in korte tijd.
Omdat elke altcoin voornamelijk te verhandelen is via Bitcoin. Zolang er niet meer altcoin - fiat pairs komen zal dit zo blijven.quote:
Ik verwacht dat TRX instort, vanwege die whitepapers die gekopieerd waren en het dus allemaal een scam lijkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Van TRX verwacht ik deze week nog een pump, maar daarna bloed hij weer een tijdje dood.
Gewoon hetzelfde verloop als Verge zeg maar, ook zo'n overhypte prutscoin
Sun zei dat ze binnenkort met verbeterde vertaling kwamen. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik verwacht dat TRX instort, vanwege die whitepapers die gekopieerd waren en het dus allemaal een scam lijkt.
Denk dat TRX al dood is. Teveel FUD. Whitepaper gezeik, gezeik op Twitter etc. etc. Niemand wil daar nog echt instappen vrees ik of ze moeten met mega mega partners komen, maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Van TRX verwacht ik deze week nog een pump, maar daarna bloed hij weer een tijdje dood.
Gewoon hetzelfde verloop als Verge zeg maar, ook zo'n overhypte prutscoin
En ik meende dat die Justin Sun, zelf al een paar miljard Trx had uit gecasht. Althans zoiets las ik op reddit (ik geef hem geen ongelijk).quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik verwacht dat TRX instort, vanwege die whitepapers die gekopieerd waren en het dus allemaal een scam lijkt.
Maar in tegenstelling tot BTC, staat er nu al een hele lading oplossingen klaar om geïmplementeerd te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH begint langzaamaan net zo vast te lopen als BTC.
Dat was een gerucht en niet waar.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En ik meende dat die Justin Sun, zelf al een paar miljard Trx had uit gecasht. Althans zoiets las ik op reddit (ik geef hem geen ongelijk).
Maar het is puur op hype gedreven verder en ze hebben het slim gedaan met hun bizar grote supply zodat het hoog op coinmarketcap staat.
Want dat Lightning gebeuren van BTC bestaat niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot BTC, staat er nu al een hele lading oplossingen klaar om geïmplementeerd te worden.
als n coin vanuit t niets in de top 10 komt heb ik al mn twijfels. behalve bij cardano.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En ik meende dat die Justin Sun, zelf al een paar miljard Trx had uit gecasht. Althans zoiets las ik op reddit (ik geef hem geen ongelijk).
Maar het is puur op hype gedreven verder en ze hebben het slim gedaan met hun bizar grote supply zodat het hoog op coinmarketcap staat.
Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in ETH op dat gebied dan BTC. Komt ook bij dat de ETH blockchain nu meer transacties afhandelt dan alle andere blockchains bij elkaar. Maar ja, ik heb zelf ook ETH en geen BTC meer dus ben bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want dat Lightning gebeuren van BTC bestaat niet?
Bitcoin loopt al bijna een jaar vast, tot compleet belangrijke fees aan toe. En dan komen ze nu pas eindelijk met die halfbakken oplossing die feitelijk niks meer dan uitstel van executie gaat zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je bent ingestapt, mijn XLM en ADA staan nog altijd op x2 x3, TRX gedumpt al paar dagen terug na een enorme stijging. Je moet niet kopen als ze al flink aan het stijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Overstappen op Proof of Stake en Sharding is makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik de BTC technici moet geloven tenminste. En aangezien het al vele malen is uitgesteld denk ik dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot BTC, staat er nu al een hele lading oplossingen klaar om geïmplementeerd te worden.
Ik ben om die reden naar ETH verhuisd. Totaal niet bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in ETH op dat gebied dan BTC. Komt ook bij dat de ETH blockchain nu meer transacties afhandelt dan alle andere blockchains bij elkaar. Maar ja, ik heb zelf ook ETH en geen BTC meer dus ben bevooroordeeld.
Verwacht ik ook van FUN. Heb er nu 500 dollar in zitten...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
FUN gaat een dikke breakout maken, dus als je nog wilt investeren erin kun je dat beter nu doen.
Ok, ik heb er ook aardige winst op gepakt vorige week van 400 naar 1500 sat.quote:
Ho ho...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit al in FUN toen ze 197 sat waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Verwacht ik ook van FUN. Heb er nu 500 dollar in zitten...
De eerste stappen om naar PoS zijn al gezet. Een paar weken geleden is de Casper-update uitgekomen op het testnet, en daar loopt het redelijk op rolletjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Overstappen op Proof of Stake en Sharding is makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik de BTC technici moet geloven tenminste. En aangezien het al vele malen is uitgesteld denk ik dat ze gelijk hebben.
Same here, rond 300 gekocht en 1400 verkocht ook, dus niks te klagen, maar zal het nooit meer aanraken was echt even een hype om mee te pakken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok, ik heb er ook aardige winst op gepakt vorige week van 400 naar 1500 sat.
Maar dat gaat niet echt meer stijgen.
FUN is nog wel op Bitfinex gekomen gisteren, maar de echt groei is daar wel uit. Het is natuurlijk een shitcoin, net als POET.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Verwacht ik ook van FUN. Heb er nu 500 dollar in zitten...
Heb je een linkje waar ik meer over deze updates kan lezen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste stappen om naar PoS zijn al gezet. Een paar weken geleden is de Casper-update uitgekomen op het testnet, en daar loopt het redelijk op rolletjes.
Baalde wel dat ik geen sell order had gezet op 2000 sat, die nacht van donderdag op vrijdag bij die mega pump.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Same here, rond 300 gekocht en 1400 verkocht ook, dus niks te klagen, maar zal het nooit meer aanraken was echt even een hype om mee te pakken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:35 schreef Rambow het volgende:
n Bitcoin. Iedereen die 100% alts zit zonder een gediversifieerd portofolio gaan flikken klappen krijgen als voor 100ste keer wordt bewezen dat vooralsnog er maar 1 regel in crypto is: Bitcoin is king.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
FUN is nog wel op Bitfinex gekomen gisteren, maar de echt groei is daar wel uit. Het is natuurlijk een shitcoin, net als POET.
Over Casper: https://www.google.nl/amp(...)problems-proof-stakequote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heb je een linkje waar ik meer over deze updates kan lezen?
https://ethresear.ch/quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heb je een linkje waar ik meer over deze updates kan lezen?
het is een shitcoin omdat er echt toekomst inzit en omdat hij niet 400% gaat in 1 weekquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
En waarom is het een shitcoin? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing, als je die überhaupt hebt.
Ok misschien wat voorbarig, maar je gaat me toch niet vertellen dat dat Fun en Poet iets toevoegt? Ik zal het eens nalezen wat het precies is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
En waarom is het een shitcoin? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing, als je die überhaupt hebt.
hij weet niet wat het precies is maar zegt dat het ee nshitcoin isquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok misschien wat voorbarig, maar je gaat me toch niet vertellen dat dat Fun en Poet iets toevoegt? Ik zal het eens nalezen wat het precies is.
FUN is dik leading in casino-based blockchain software, maar je hebt al een mening voordat je weet wat het is? Knap.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok misschien wat voorbarig, maar je gaat me toch niet vertellen dat dat Fun en Poet iets toevoegt? Ik zal het eens nalezen wat het precies is.
eerst conclusies trekken en daarna pas lezen......jezus manquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Testnet is niet hetzelfde als de praktijk, zeker niet bij zo'n gigantisch ingrijpende verandering.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste stappen om naar PoS zijn al gezet. Een paar weken geleden is de Casper-update uitgekomen op het testnet, en daar loopt het redelijk op rolletjes.
Lightning is klaar en draait al op een BTC testnet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hij weet niet wat het precies is maar zegt dat het ee nshitcoin isman ga fietsen
Mea culpa, het is misschien toch geen shitcoin danquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
FUN is dik leading in casino-based blockchain software, maar je hebt al een mening voordat je weet wat het is? Knap.
lees even terug, daar staat de complete onderbouwing van FUNquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar dat FUN he jongens, voegt dat nou eigenlijk wat toe? Kom nou.
is dat niet Edgeless? hoor je niet veel meer van trouwens.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
FUN is dik leading in casino-based blockchain software, maar je hebt al een mening voordat je weet wat het is? Knap.
Je hebt dus geen idee en baseert je mening op ... ja wat eigenlijk? Dat ze cheap zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet nodig ook, en gisteravond een echte onderbouwing gegeven....vind je het niks koop je het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee en baseert je mening op ... ja wat eigenlijk? Dat ze cheap zijn?
POE is een gok als je daarin gaat. Idee is goed, maar kan echt niet inschatten of het gebruikt gaat worden.
FUN daarentegen heeft een prima team, een werkend product en een markt waarin belachelijk veel geld in om gaat, maar goed ga niet weer FUN shillen
Die hoge fees zijn een non issue, dat is het zelfde wanneer je zegt je moet niet bij dat restaurant gaan eten want het zit elke dag stampensvol.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin loopt al bijna een jaar vast, tot compleet belangrijke fees aan toe. En dan komen ze nu pas eindelijk met die halfbakken oplossing die feitelijk niks meer dan uitstel van executie gaat zijn.
Ethereum begint nu dan echt vol te raken. Ondertussen hebben de miners nog een keus om de blokken groter te maken als ze het nodig achten, en staan er al meerdere oplossingen klaar.
Haha lullo ik zit er zelf ook inquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Predator38 het volgende:
[..]
lees even terug, daar staat de complete onderbouwing van FUN
Edgeless is een casino, FunFair is een platform die ze kunnen licenceren aan meerdere casinos.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef niggeplease het volgende:
[..]
is dat niet Edgeless? hoor je niet veel meer van trouwens.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Haha lullo ik zit er zelf ook inWas een mopje.
hoe bedoel je licenceren aan casino's?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Edgeless is een casino, FunFair is een platform die ze kunnen licenceren aan meerdere casinos.
Ik weet het, Nattekat schijnbaar nietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Lightning is klaar en draait al op een BTC testnet.
https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/
Ja nu weten we het wel, ik bedoelde er meer mee dat het de goedkope zooi was op binance.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee en baseert je mening op ... ja wat eigenlijk? Dat ze cheap zijn?
POE is een gok als je daarin gaat. Idee is goed, maar kan echt niet inschatten of het gebruikt gaat worden.
FUN daarentegen heeft een prima team, een werkend product en een markt waarin belachelijk veel geld in om gaat, maar goed ga niet weer FUN shillen
Voor een technologie dat claimt een betaalmiddel te zijn, is het weldegelijk een groot probleem.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Die hoge fees zijn een non issue, dat is het zelfde wanneer je zegt je moet niet bij dat restaurant gaan eten want het zit elke dag stampensvol.
Mooie analogie.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Die hoge fees zijn een non issue, dat is het zelfde wanneer je zegt je moet niet bij dat restaurant gaan eten want het zit elke dag stampensvol.
Maar 'wij' (ik spreek even namens de FUN fans hier) claimen dat het geen zooi is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja nu weten we het wel, ik bedoelde er meer mee dat het de goedkope zooi was op binance.
Uit white paper:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:06 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hoe bedoel je licenceren aan casino's?
quote:We’re not planning on launching just one online gaming casino — we have built a platform to effortlessly launch thousands of online casinos, hosted by operators and organizations of all sizes, anywhere in the world.
Operators and developers who license the FunFair platform have the ability to create fully-customized player experiences for traditional games of chance such as slots, blackjack, roulette and baccarat. We want to enable anyone who wishes to build, publish, host and play them — and for all parties to be fully assured that every game is fair and trustworthy.
Unlike any existing online gaming platforms or services, a FunFair license allows an operator to easily set up and host their own casino under a private label. Individuals or organizations will be able to select games from a marketplace and offer standard or VIP rooms with customized in-house bonuses for their players.
When the operator is ready, the platform enables them to publish a full casino suite and go live in just two clicks.
ETH is geen concurrent voor BTC.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Na Ripple vs de rest is het nu ETH vs BTC?
Zover ik weet wel, maar met de shitload aan ICO's etc op het moment kan ik het niet uitsluiten dat er eentje mij ontglipt isquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef niggeplease het volgende:
[..]
origineel idee. de enige die dat doet op dit moment?
Volgens mij wel, kon niks vinden verder. Alleen Edgeless die beetje in zelfde categorie zit, maar dat is echt een casino.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef niggeplease het volgende:
[..]
origineel idee. de enige die dat doet op dit moment?
Fucking nice.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003874552
XRB wordt dus gratis toegevoegd aan binance, aldus het definitieve bericht van hun.
Nice...ben benieuwd wat dat met de prijs gaat doenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003874552
XRB wordt dus gratis toegevoegd aan binance, aldus het definitieve bericht van hun.
ja er zijn een aantal casino's, maar heb nog geen casinoplatforms gezien. er is trouwens nog niet echt een blockchain casino aangeslagen bij t grote publiek volgens mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij wel, kon niks vinden verder. Alleen Edgeless die beetje in zelfde categorie zit, maar dat is echt een casino.
Om nog maar even door te shillen, ik denk sowieso dat adoptie sneller zal gaan bij 'intagible' assets via de blockchain. Dat is gewoon eenvoudiger.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:11 schreef saviola9 het volgende:
Ik zit ook aardig in FUN ja. Ik vind het een bijster interessante markt waarin ze zich begeven en ook veel vertrouwen in het team. Een stabiele groei verwacht ik wel.
mooie munt, gewoon geduld. Er is ook geen nieuws, dus waarom zou het omhoog gaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:15 schreef saviola9 het volgende:
IOTA komt vooralsnog ook alles behalve los, helaas. Op reddit lees ik veel over sell walls, waardoor de groei van IOTA kunstmatig tegen gehouden wordt. Ach, dit is voor mij toch een long-term hodl.
stond ook op mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gatverdamme, die staat nog op mn verlanglijstje.
even fomo'enquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gatverdamme, die staat nog op mn verlanglijstje.
Nein, ik laat m lopen alstie niet meer zakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:26 schreef niggeplease het volgende:
[..]
als ie op $10 staat zeker pas..
ja er zijn geruchten dat de beta 15 jan uitkomt, nix officieels helaas.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef sandertjuh het volgende:
Van Substratum komt binnenkort de beta uit als het goed is, ik zie SUB op kort termijn nog wel richting de 10 dollar stijgen.
Ik heb er 3000+ van dus ik ben blij!
juist ja, dan blijf ik er even uit en koop hem wel op een dip NA de releasequote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef sandertjuh het volgende:
Van Substratum komt binnenkort de beta uit als het goed is, ik zie SUB op kort termijn nog wel richting de 10 dollar stijgen.
Ik heb er 3000+ van dus ik ben blij!
misschien is t nu wel goedkoper dan de dip na release.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:30 schreef Predator38 het volgende:
[..]
juist ja, dan blijf ik er even uit en koop hem wel op een dip NA de release
Hoezo? Hij is al sinds gistermiddag behoorlijk stabiel, volgens mij begint hij juist te stabiliseren na alle FUD. Binnenkort krabbelt hij weer omhoogquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Tron begint nu toch wel een beetje pijn te doen.
14 januari verkopen dusquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:30 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ja er zijn geruchten dat de beta 15 jan uitkomt, nix officieels helaas.
Ja die sell walls dus en daarnaast was IOTA eind vorig jaar veel te hard gestegen (van 30 cent naar 4 euro in een paar weken geloof ik). Denk dat het daarom wel logisch is dat het nu even stil staat. Heb ook nog een flinke zak liggen voor de lange termijn!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:15 schreef saviola9 het volgende:
IOTA komt vooralsnog ook alles behalve los, helaas. Op reddit lees ik veel over sell walls, waardoor de groei van IOTA kunstmatig tegen gehouden wordt. Ach, dit is voor mij toch een long-term hodl.
Je pakt meestal evengoed winst door de rumor. Enige kans dat je niet mee op de moontrain gaat.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:37 schreef niggeplease het volgende:
[..]
sell the news werkt niet altijd jammer genoeg.
idd, beter hodlenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je pakt meestal evengoed winst door de rumor. Enige kans dat je niet mee op de moontrain gaat.
Tering, sinds 22-12 bezig en 0% winst?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Mijn portofolio nu:
50% BTC (sta nu nog op verlies, eerste keer te duur gekocht, kon na dagen pas wat kopen)
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden
Totaal 5000 geinvesteerd, sta nu op quitte. Pas rond 22-12 ingestapt. Voorlopig even lekker hodl. Als ik het zou verliezen jammer, maar dit is gewoon wat spaargeld wat ik toch niet ging gebruiken. Verleidelijk om te blijven kopen, maar kan beter wat doen met mogelijke winst.
Ben lid bij Binance, maar wil eerst even kijken hoe het daar allemaal werkt voordat ik wat meer ga handelen.
Is dit waar je vanaf het begin af inzit, of ben je aan het daytraden?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Mijn portofolio nu:
50% BTC (sta nu nog op verlies, eerste keer te duur gekocht, kon na dagen pas wat kopen)
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden
Totaal 5000 geinvesteerd, sta nu op quitte. Pas rond 22-12 ingestapt. Voorlopig even lekker hodl. Als ik het zou verliezen jammer, maar dit is gewoon wat spaargeld wat ik toch niet ging gebruiken. Verleidelijk om te blijven kopen, maar kan beter wat doen met mogelijke winst.
Ben lid bij Binance, maar wil eerst even kijken hoe het daar allemaal werkt voordat ik wat meer ga handelen.
OP mn altcoins heb ik dikke winst, alleen op mn bitcoin niet..daar heb ik het eerste gedeelte echt te hoog gekocht (rond de ¤15000).quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tering, sinds 22-12 bezig en 0% winst?Knap...
Ik heb juist mijn dikste winst gepakt tussen 1-1 en 1-6-2018 (van 2k naar 4.7k)
Ik vind zijn portfolio ook niet sterk. Alleen LTC heeft nog wat groeikansen op korte termijn denk ik. De rest is al passe. Of BTC.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
15Kquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
OP mn altcoins heb ik dikke winst, alleen op mn bitcoin niet..daar heb ik het eerste gedeelte echt te hoog gekocht (rond de ¤15000).
Vanaf het begin er zo in zit, behalve digibyte daar heb ik later nog van bijgekocht. Daytraden wil ik me eerst goed in voorbereiden ipv dat halve gare werk wat ik deed met die aanschaf van die bitcoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dit waar je vanaf het begin af inzit, of ben je aan het daytraden?
Ik op EUR 25,27. Geen idee hoe hoog in sat, betaalde met eth.quote:
Doge passe noemen..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind zijn portfolio ook niet sterk. Alleen LTC heeft nog wat groeikansen op korte termijn denk ik. De rest is al passe. Of BTC.
McAfee begint er gisteren mee te hypen. Troep.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doge passe noemen..
Much money, wow profit
Waarom deze verdeling?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:53 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Vanaf het begin er zo in zit, behalve digibyte daar heb ik later nog van bijgekocht. Daytraden wil ik me eerst goed in voorbereiden ipv dat halve gare werk wat ik deed met die aanschaf van die bitcoin
Serieus? Dan moet ik ff FOMO'en nu.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:54 schreef Skv het volgende:
[..]
McAfee begint er gisteren mee te hypen. Troep.
LTC gaat binnenkort wel weer omhoog is mijn verwachting, alles wijst er in ieder geval op.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind zijn portfolio ook niet sterk. Alleen LTC heeft nog wat groeikansen op korte termijn denk ik. De rest is al passe. Of BTC.
Nu wij nog. De Fok!coin.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Skv het volgende:
Chatapp Telegram bereidt komst eigen cryptomunt en nieuw blockchainnetwerk voor https://www.volkskrant.nl(...)9aec2656bb4b8915c5cb via @volkskrant
Ik achtereenvolgens op EUR:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier op 0.0020005 oftewel 30.89 dollar
Lisk staat op het punt voor takeoff.. Alleen de komende 2 maanden kun je die nog voor onder de 75usd kopen.quote:
LTC en Monero zijn op zich niet verkeerd, maar naar mijn mening veel te duur als je een portofolio hebt van ¤5000. De kans dat je winst pakt op een meer gespreid geheel met kleinere coins is momenteel groter (zeker als je de laaste paar weken bekijkt).quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
OP mn altcoins heb ik dikke winst, alleen op mn bitcoin niet..daar heb ik het eerste gedeelte echt te hoog gekocht (rond de ¤15000).
Je begint met 5k om te kijken hoe het werkt? Ik begon met 15 euroquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Mijn portofolio nu:
20% LTC
10% digibyte
5% monero
5% doge
5% gulden
15 euro is nu echt onzinnig om te beginnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je begint met 5k om te kijken hoe het werkt? Ik begon met 15 euro
Niets is onzinnig om te beginnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:04 schreef ColeJ het volgende:
[..]
15 euro is nu echt onzinnig om te beginnen.
Als hij het toch niet gaat gebruiken geef maar aan mij:pquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je begint met 5k om te kijken hoe het werkt? Ik begon met 15 euro
Ik vind het wel slim van hem dat hij eerst even de markten en alles leert kennen voordat hij dik geld erin gooit.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:04 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:04 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:06 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Relatief gezien zeker wel. 15 euro aan fees ben je zo kwijt.
Lisk moet nog heel even geduld hebben. Eerst moet fun of trx even richtig de maan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lisk staat op het punt voor takeoff.. Alleen de komende 2 maanden kun je die nog voor onder de 75usd kopen.
Op naar de maanquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:00 schreef BadVlad het volgende:
Wie had eBoost hier lopen shillen gisteren? Al 120% winst.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:09 schreef ColeJ het volgende:
Prima joh, met 15 kan je beginnen.
Maakt me verder ook geen reet uit
Eens. Hier ook klein begonnen, groeit vanzelf en als ik er vertrouwen in heb kan ik altijd bijleggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim van hem dat hij eerst even de markten en alles leert kennen voordat hij dik geld erin gooit.
Mobiel niet zo even op pc checkenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
https://mobile.twitter.com/justinsuntron
Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
Die maak ik nog steedsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:12 schreef BadVlad het volgende:
Beter dat je met een paar tientjes begint om het te leren dan dat je instapt met een paar duizend en allemaal domme beginnersfouten maakt.
Mijn portfolio staat nu op 1303% (all-time) dus dan maakt een foutje niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die maak ik nog steeds(wel minder)
Pomp steeds in een dipje wat bij.
Nee. Veel te slechte resolutie.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
Zijn die images met het programma die hij heeft getweet bij jullie wel te lezen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
https://medium.com/@Tronf(...)version-3fef29dc47aequote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:02 schreef SOG het volgende:
Ik op iets van 3 dollarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier op 0.0020005 oftewel 30.89 dollar
Riskant.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:32 schreef Predator38 het volgende:
ik wil best in TRX stappen maar al dat dat getweet van justin zelf bevalt me niet zo.....
Zo veel shittalk over TRX.. is prima wat er komen gaat en het team is mega.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:37 schreef einschtein het volgende:
Tron krijgt wel een goeie naam er bij. 'Former chief data mining expert of Alibaba, Zhao Hong'.
Hoe?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:39 schreef Sala-adin het volgende:
Met ¤1600 en nu 4k winst in 5 weken gepakt
Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor sia gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.
keuzes
heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Wat is er met Cardano jongens? Blijft maar dalen...
Moeilijk, XLM heeft wel een hele mooi stijging gehad de afgelopen tijd en is vervolgens ook weer (flink) gezakt. Mijn voorkeur zou uit gaan naar XLMquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef ttm het volgende:
heb nog wat fiat liggen...zit te denken aan XLM of SIA met een lichte voorkeur voor XLM i.v.m. de exchange waar het te verkrijgen is.
keuzes
Ik heb meer vertrouwen in Adex eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand die denkt dat Adcoin de markt gaat veroveren op het gebied van advertenties?
wat is straks ???quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heerlijk instapmomentje straks. Cardano een van de weinige munten met een solide toekomst imo.
is tot nu toe alleen een whitepaper, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is een niet normale winst hoor. Waar heb je zoveel winst op gepakt dan?
Sweet jesus.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750
Vechain 296 gem aankoopprijs 1.95 dollar = 695
Utrust 537 gem aankoopprijs 0.24 is nu 0.98 dollar = 397
QSP 628 stuks gem aankoopprijs 0.30 is nu 0.68 dollar = 238
Ripple 394 dollar profit. (niet meer in bezit) = 394
FUN 2960 stuks gem aankoopprijs 0.15 is nu 0.18 dollar = 88
Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
Dat is toch een leuk wielsetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
TRX 4700 die ik gekocht had toen het nog maar een paar sat was en verkocht op 1500sat. +750
Totaal $ 2562 en dan reken ik de winst met ETH en NAS (die ik nog heb) niet mee.
kijk die sell walls op 0.90 .......quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwallsquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kijk die sell walls op 0.90 .......![]()
![]()
die staan er nog steeds hoor op 4.90quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwalls
Netjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik dat eindelijk gaan kopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:49 schreef Patroon het volgende:
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijk
Iedereen die wel m'n advies opgevolgd had is daar redelijk blij mee, want dat niveau hebben we nog niet terug gezien.
Dat kleine spul vooral op Kucoin en Huobi.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Waar vind je die nieuwe coins normaal? Ik kijk regelmatig hier https://coinmarketcap.com/all/views/all/ maar daar zit zoveel shit tussen.. Al hoewel het nu lijkt dat alles wat ook maar 1 sat is bijna gegarandeerd gaat stijgen.![]()
.
Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.
Wraith is geleverd en dat is wat beloofd werd.
Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaaldquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door VEN ben ik niet meer zo onder de indruk van sellwalls
4.29 is geen ATH voor VEN.....of bedoel je voor jezelf ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Desondanks toch zojuist weer nieuwe ATH behaald
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN geproptquote:
Mooie ritten. De ritten op XVG en TRX heb ik ook meegepaktquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt
Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
Kunnen jullie niet gewoon allebei ophouden of deze discussie naar DM verplaatsen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zei dat de coin dood was. Alsof er niet aan gewerkt werd. Geen idee of de prijs hetzelfde blijft of doorstijgt.
Wraith is geleverd en dat is wat beloofd werd.
Dat was REQ toch al?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/
Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC
Als die de top 100 binnenkomt gaan we voorbij de maan!![]()
Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht![]()
![]()
Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 50k Verge, ik laat het nog lekker staan hoor.
weet je wanneer TPAY op de exchanges komen? ben wel benieuwd wat de markt er voor geeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ADA gekocht en nog steeds holden. NLG gekocht en verkocht met winst XVG gekocht en weer door verkocht met winst. Dat geld weer in ICO gestoken van TPAY. Had ook nog wat XRP gekocht en dat weer verkocht voor TRX wat ik op hold heb. Paar dagen geleden nog ¤500 in FUN gepropt
Heb dus nu TRX, FUN, ADA en nog die tokens van TPAY die ik eigenlijk nog moet toevoegen dus feitelijk heb ik meer winst
Staat ondertussen weer op 8k winst dus ik vind het wel prima momenteel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goed plan. Gewoon ongeacht wat iemand zegt je eigen plan trekken. Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor je eigen winsten. En met de keuzes die ik heb gemaakt ben ik uiterst tevreden.
*bij deze zal ik Nattekat negeren wat betreft advies
Je maakt me nieuwsgierig. Heb toevallig wel een accountje op Kucoin haha.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:36 schreef Patroon het volgende:
Wil dit toch even met jullie delen: https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/
Nog steeds erg goedkoop om in te stappen..paypall voor crypto. Vandaag op OKEx gekomen en 12-1 op HitBTC
Als die de top 100 binnenkomt gaan we voorbij de maan!![]()
Het enige probleem in de toekomst zal zijn dat je baalt dat je niet meer Utrust hebt gekocht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |