Op een bedrag 30.000 vind ik het wel weer meevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veel
de koers van PAC lijkt compleet vastgezet door hele grote buy en sell orders.....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:16 schreef V. het volgende:
[..]
Ik maak mij daar verder ook helemaal geen zorgen over. Gewoon hodlen.
Dus omdat Verge nu eventjes een pump krijgt naar +- het niveau van een paar weken terug, heb ik plots ongelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vind zoiets ook raar om te lezen.
Ik geniet er enkel van om mensen hun ongelijk te geven. Zoals Nattekat, die vond het leuk om mij geld te zien verliezen omdat ik Verge hold. Des te harder lach ik nu dat hij weer stijgt. Afgunst naar anderen omdat ze een bepaalde keuze maken :/ ik begrijp het niet. Maar om deze reden ben ik nu ook veel minder actief in dit topic. Zoveel negativiteit
Jezusquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja nu is het alsnog 10 dollar hoor....Ik doe pas mee als het maximaal 1 is.
allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
Ik heb al 15 VEN betaald.. Gelukkig gaat mijn volgende lading voor iets minder richting mijn Ledger. Het is het mij overigens meer dan waard, alleen mijn eerste transactie van 5 + 5 VEN was wel duur.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
500 dollar om hem veilig te hebben is wel heel veel
Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe groot verwachten jullie dat het effect gaat zijn van de bonussen van de Wall Street guys eind deze week?
Het verschil in awareness voor de cryptomarkt is in een jaar tijd dan ook wel behoorlijk gestegen he.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
allemaal pump verhalen .......volgens mij klopt er niks van, is het vorig jaar ook zo hard gestegen ???
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Haha, nooit over nagedacht! Die zijn in ieder geval wel flink....
krijgen die niet elke week bonussen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:43 schreef Schnitzels het volgende:
Nee:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:51 schreef niggeplease het volgende:
[..]
krijgen die niet elke week bonussen?
ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Nee:
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
Weet niet of het dit stuk was, maar traditioneel was 15 januari ook altijd een goed moment voor autodealers. Daar ging vroeger de 100k+ bonus in.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:54 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik verwacht sowieso een moon volgende week, deze bonussen zullen er zeker bij helpen.
Hier niet, Substratum is m'n beste vriend vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:53 schreef richolio het volgende:
FUN gaat lekkerDe rest moet nog even op gang komen
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:50 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
https://www.want.nl/bitcoin-btc-15-januari/
Nieuws is vaak toch BTC gefocust, waarom zouden die gasten, als ze al gaan investeren, dat in BTC doen en niet in ETH of wat dan ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef BaasJ04 het volgende:
[..]
Wordt dat weer BTC omhoog, ALTS naar beneden? Of zal er wel wat spreiding komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |