Ik kocht op het 31 ct maar meer als voor er bij. Maar ja goed, als we in de toekomst konden kijken, was ik al vaker all in op iets gegaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht het maar 3 dagen terug ofzo dus ik kon echt iets van 60K stuks hebben als ik 1 maand eerder kocht
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht het maar 3 dagen terug ofzo dus ik kon echt iets van 60K stuks hebben als ik 1 maand eerder kocht
Nee heb nu ook weer in winst met BTCquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan heb je in BTC nog een stuk in te halen.
WTC is ook een goeie jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:50 schreef SugeLucky het volgende:
WTC heeft net ook weer een nieuwe partner binnen gehaald.
https://www.reddit.com/r/(...)ed_with_fuyao_glass/
Is lange termijn hold. Gaat nog wel een keer moon en is dan niet meer te stoppen denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
WTC is ook een goeie jaAlleen is een pump daarmee wat lastiger
Het is een 10$ token.
Geen slechte keuze inderdaad. Ik heb mijn long term token ook al waar ik gewoon alles in ga stoppen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Is lange termijn hold. Gaat nog wel een keer moon en is dan niet meer te stoppen denk ik.
Ja agh, wil het voorlopig toch nog niet verkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geen probleemDie gaat zo weer omhoog
En het stijgt weerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja agh, wil het voorlopig toch nog niet verkopen.
quote:
Ja, dit zag je echt aankomenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]Shitcoin I knew it. Jammer dat ik niet mee heb kunnen doen met de pump
Kon mooi 5x mijn inleg terug krijgen.
5 minuten van de stream gezien, maar nog nooit zo'n amateuristische setting gezien.quote:
oh wat heb ik een hekel aan zulke plaatjesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:10 schreef Basxt het volgende:
PACcoin heeft zijn eerste future details online gezet! (download)
Ziet d'r goed uit!
[ afbeelding ]
45% maar voor een full node?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:10 schreef Basxt het volgende:
PACcoin heeft zijn eerste future details online gezet! (download)
Ziet d'r goed uit!
[ afbeelding ]
Was jij die gast die eerst zei dat die HODL naar het Nederlands wilde vertalen, maar vervolgens "verkoop anders worden jullie in je kont geneukt!" zei?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha ik had commentaar in Telegram groep dat hij nog niks had gezegd en krijg meteen kick ...
Jepquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:44 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Iemand die ook NAGACOIN hold hier😗?
Mcafeequote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:31 schreef cb2013 het volgende:
Ik mis wel veel SOS ik topic lees. Hoe komen jullie aan die tips om te kopen.
HODLquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:00 schreef DaMart het volgende:
TRX-pump voor het nieuws valt ook tegen zeg... niet eens mijn sellorder aangetikt.
Ja of nu alsnog met x4 uitstappenquote:
Ik zie hem nog wel een keer gepumpt worden met die gekke Chinees aan de social media knoppenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja of nu alsnog met x4 uitstappen. Maar munt lijkt nieuwe bodem te hebben rond 1000 sat. Zal vast nog wel iets stijgen later.
Alstuquote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dit. Bedankt degene met die tip gisteren, prutscoin is +76% sinds mijn aankoop gisteren![]()
Mensen met een rustig nachtbaantje misschien?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:01 schreef Jed1Gam het volgende:
Leip mensen die hier om 04:00-05:00 nog zitten. Voor mij geen coins tussen 23:00-07:00
Inderdaad, bij BAT had ik dat ook. -75% destijds en nu ongeveer verdubbeld tov waarde dat ik hem kochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:24 schreef DaMart het volgende:
Ik kan SC nu bijna voor het dubbele verkopen van wat ik er een half jaar geleden voor heb betaald. HODL bij een flinke daling betaalt zich dus weer uit.
HODL is the keywordquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:24 schreef DaMart het volgende:
Ik kan SC nu bijna voor het dubbele verkopen van wat ik er een half jaar geleden voor heb betaald. HODL bij een flinke daling betaalt zich dus weer uit.
Zelfs in btc had je meer gehaald. Verlies nemen en gewoon x10 had je meer opgeleverd?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:24 schreef DaMart het volgende:
Dat wel, maar nooit voor 07:00quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mensen met een rustig nachtbaantje misschien?![]()
Voor mij ook geen munten ‘s nachts maar bij het wakker worden ‘s ochtends wel direct kijken of het een mooie dag of een uitzitdagje wordt. :’)
Ik kom bijna nooit op Reddit, maar hebben ze van de munt Nexus ook een thread? Lijkt mij wel interessant om nu te lezen...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Al die reddit forums gaan ook snel naar de knoppen. Als een coin moon gaat kan je het reddit forum van die coin wel weggooien.
https://www.reddit.com/r/nexusearth/quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:36 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op Reddit, maar hebben ze van de munt Nexus ook een thread? Lijkt mij wel interessant om nu te lezen...
Sowieso moet je op Reddit met een goed verstand filteren en de goede topics er een beetje tussen uit vissen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Al die reddit forums gaan ook snel naar de knoppen. Als een coin moon gaat kan je het reddit forum van die coin wel weggooien.
Ik handel in alts om meer BTC te vergaren, niet om meer fiat-winst te behalen. Ik denk namelijk dat BTC zijn top nog niet heeft bereikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zelfs in btc had je meer gehaald. Verlies nemen en gewoon x10 had je meer opgeleverd?
Ik heb de boot gemist met REQ.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:53 schreef xaban06 het volgende:
Zijn er nog coins waar ik absoluut in moet zitten?
Ik zit nu in:
XRB, VEN, FUN, POET, WAVES, LISK, REQ, TRX, POWR.
DRGNquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:53 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in:
ETH en AEquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:53 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in:
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/nexusearth/
maar heeft ie zijn max bereikt.. ik wil er nog wel in stappenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb de boot gemist met REQ.
Doe jij aan daytraden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:27 schreef Akilla het volgende:
WoW, het gister inruilen van de helft van m’n ripple heeft goed uitgepakt, SIA op 87% winst
Doet me denken aan de opkomst van Ethereum vorig jaar, dus verwacht het wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaan we de $100 nog zien dit jaar?
ik laat het ook gewoon staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die hier trx verkocht hebben zijn toch wel beetje panicsellers. Verwacht deze week nog wel een dikke plus.
ja, ik ga ff gelijk +/- 40k in coins stoppen .... en dan zal je altijd zien dat de zooi crashedquote:
Waarom AE? Vrij kleine market cap een laag volume.quote:
je bent niet de enige......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb de boot gemist met REQ.
AE geloof ik ook in, zit er al in sinds de ICO. Q2 gaat AE los is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom AE? Vrij kleine market cap een laag volume.
Wakker worden met REQ én SIA is nog beterquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:46 schreef iPancakeMix het volgende:
Dat is lekker wakker worden met REQ
zo jij bent ook met je goede been uit bed gestaptquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
“Ik verwacht deze week....”
Hou gewoon op man
Zo giftig hé. Jullie moeten gewoon een “ik verwacht deze week...” topic aanmaken zodat jullie je compleet uit de lucht gegrepen uitspraken daar in kunnen doen.
idd.. en dan op de borst kloppen bij alle goede voorspellingenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Zo giftig hé. Jullie moeten gewoon een “ik verwacht deze week...” topic aanmaken zodat jullie je compleet uit de lucht gegrepen uitspraken daar in kunnen doen.
Ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Iemand die durft om hierin te stappen?quote:CARACAS (AFN) - Venezuela gaat 100 miljoen nieuwe digitale munten uitgeven, hoewel onzeker is of iemand wil investeren in 'petro'. Het land verkeert in een diepe economische crisis en de linkse regering geniet weinig geloofwaardigheid.
President Nicolas Maduro verraste vorige maand velen met de lancering van de cryptomunt, die wordt ondersteund met inkomsten uit olie-, gas-, goud- en diamantreserves. Met de munteenheid probeert Maduro een oplossing te vinden voor de Amerikaanse sancties, die zijn toegang tot internationale banken ernstig belemmeren.
Omdat de petro is gelinkt aan de olievoorraden, die deze week gemiddeld 59,07 dollar (47,44 euro) per vat waard zijn, zou de totale waarde van de digitale munteenheid goed zijn voor omgerekend 4,9 miljard euro.
Onduidelijk is echter hoe het mechanisme precies in elkaar steekt. Volgens de oppositie is de munt gedoemd te mislukken.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:03 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Iemand die durft om hierin te stappen?
Goed project. Q2 mainnet release, dan gaat ie knallen!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom AE? Vrij kleine market cap een laag volume.
die marketcap gaat ook helemaal nergens meer over nuquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef MichelWuyts het volgende:
haha Paccoin is nu mijn grootste asset terwijl ik daar het minste in heb gestoken
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AE geloof ik ook in, zit er al in sinds de ICO. Q2 gaat AE los is mijn verwachting.
heb je idd een stuk meer aan dit soort postsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
fundamentalsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die marketcap gaat ook helemaal nergens meer over nu
Katertje?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Februari is dan ook Wavesmaand.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind het in ieder geval fijn dat de 'januari Wavesmaand' posts minder zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |