zo jij bent ook met je goede been uit bed gestaptquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
“Ik verwacht deze week....”
Hou gewoon op man
Zo giftig hé. Jullie moeten gewoon een “ik verwacht deze week...” topic aanmaken zodat jullie je compleet uit de lucht gegrepen uitspraken daar in kunnen doen.
idd.. en dan op de borst kloppen bij alle goede voorspellingenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Zo giftig hé. Jullie moeten gewoon een “ik verwacht deze week...” topic aanmaken zodat jullie je compleet uit de lucht gegrepen uitspraken daar in kunnen doen.
Ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Iemand die durft om hierin te stappen?quote:CARACAS (AFN) - Venezuela gaat 100 miljoen nieuwe digitale munten uitgeven, hoewel onzeker is of iemand wil investeren in 'petro'. Het land verkeert in een diepe economische crisis en de linkse regering geniet weinig geloofwaardigheid.
President Nicolas Maduro verraste vorige maand velen met de lancering van de cryptomunt, die wordt ondersteund met inkomsten uit olie-, gas-, goud- en diamantreserves. Met de munteenheid probeert Maduro een oplossing te vinden voor de Amerikaanse sancties, die zijn toegang tot internationale banken ernstig belemmeren.
Omdat de petro is gelinkt aan de olievoorraden, die deze week gemiddeld 59,07 dollar (47,44 euro) per vat waard zijn, zou de totale waarde van de digitale munteenheid goed zijn voor omgerekend 4,9 miljard euro.
Onduidelijk is echter hoe het mechanisme precies in elkaar steekt. Volgens de oppositie is de munt gedoemd te mislukken.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:03 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Iemand die durft om hierin te stappen?
Goed project. Q2 mainnet release, dan gaat ie knallen!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom AE? Vrij kleine market cap een laag volume.
die marketcap gaat ook helemaal nergens meer over nuquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef MichelWuyts het volgende:
haha Paccoin is nu mijn grootste asset terwijl ik daar het minste in heb gestoken
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AE geloof ik ook in, zit er al in sinds de ICO. Q2 gaat AE los is mijn verwachting.
heb je idd een stuk meer aan dit soort postsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
fundamentalsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die marketcap gaat ook helemaal nergens meer over nu
Katertje?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef RickoKun het volgende:
Hou gewoon op man
Februari is dan ook Wavesmaand.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind het in ieder geval fijn dat de 'januari Wavesmaand' posts minder zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |