Ik kocht op het 31 ct maar meer als voor er bij. Maar ja goed, als we in de toekomst konden kijken, was ik al vaker all in op iets gegaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht het maar 3 dagen terug ofzo dus ik kon echt iets van 60K stuks hebben als ik 1 maand eerder kocht
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht het maar 3 dagen terug ofzo dus ik kon echt iets van 60K stuks hebben als ik 1 maand eerder kocht
Nee heb nu ook weer in winst met BTCquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan heb je in BTC nog een stuk in te halen.
WTC is ook een goeie jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:50 schreef SugeLucky het volgende:
WTC heeft net ook weer een nieuwe partner binnen gehaald.
https://www.reddit.com/r/(...)ed_with_fuyao_glass/
Is lange termijn hold. Gaat nog wel een keer moon en is dan niet meer te stoppen denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
WTC is ook een goeie jaAlleen is een pump daarmee wat lastiger
Het is een 10$ token.
Geen slechte keuze inderdaad. Ik heb mijn long term token ook al waar ik gewoon alles in ga stoppen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Is lange termijn hold. Gaat nog wel een keer moon en is dan niet meer te stoppen denk ik.
Ja agh, wil het voorlopig toch nog niet verkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geen probleemDie gaat zo weer omhoog
En het stijgt weerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja agh, wil het voorlopig toch nog niet verkopen.
quote:
Ja, dit zag je echt aankomenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]Shitcoin I knew it. Jammer dat ik niet mee heb kunnen doen met de pump
Kon mooi 5x mijn inleg terug krijgen.
5 minuten van de stream gezien, maar nog nooit zo'n amateuristische setting gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |