Ehh ja, enthousiast over zn product maar zakelijk komt ie niet erg sterk over. Zal mij n zorg zijn als ik wat coins wil flippen hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:13 schreef Kyran het volgende:
"maybe I will fix Facebook" zei die dat nou echt?
Ik vind hem niet sterk overkomen zo. Op Twitter wel, maar nu echt niet. Sowieso de setting is gewoon al cheap. Daarnaast belooft hij nu al te veel. Heel nieuw internet bla bla bla sure ....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:14 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ehh ja, enthousiast over zn product maar zakelijk komt ie niet erg sterk over. Zal mij n zorg zijn als ik wat coins wil flippen haha
Wel he! ben d'r ook erg tevreden over!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe erg tevreden over Cryptopia, fijne exchange.
Ambities en praatjes heeft die wel ja, maar kan daar niks van waar maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:19 schreef MGeraads het volgende:
10 billion users in the future?! Je kan niets over zn ambitie zeggen...
Vooralsnog blij dat ik de helft verkocht heb. Kan niet veel goeds doen met de prijs lijkt me. Wat een clown.🤡quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ambities en praatjes heeft die wel ja, maar kan daar niks van waar maken.
Als ik een shotje moest nemen voor iedere "uhm" die hij zegt was ik na 1 minuut KO ..... Enige wat TRX had tot nu toe was sterke marketing, maar hij helpt het goed op zeep.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:29 schreef alilami het volgende:
Oh shit, wat is deze...
Gelukkig heb ik eergisteren 4.000 van mijn 5.200 TRX al verkocht @ 1700 sat...
Hopelijk kan ik de rest aan de next bigger fool verkopen en inruilen voor XRP.
Enige Ali Baba die met TRX gaat samenwerken is de lokale Oeigoerse shoarmazaak in Shanghai gerund door ene Ali Baba.
Heeft me ook veel $ gekostquote:
Ik kocht het maar 3 dagen terug ofzo dus ik kon echt iets van 60K stuks hebben als ik 1 maand eerder kochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |