Dat blijft echt om te huilen zo slecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Camiel zal deze bijdrage altijd herinnerd worden:
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Ik heb juist de eerste kapster, ze is ook nog maar 21 ofzo, die er totaal niet zo uitziet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.
"Vismarkt is toch alleen op donderdag?"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal leuk als ze 50+ is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ook wel een beetje natuurlijk hequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Ik keek ook op van dat pushberichtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Kortom techgiants vs Murdoch.quote:Webwinkelgigant Amazon gaat naar verluidt meedingen naar de Britse uitzendrechten van de hoogste Engelse voetbaldivisie. Door beelden van de Premier League uit te zenden met zijn streamingdienst hoopt Amazon ook meer klanten aan zich te binden die kiezen voor een zogeheten Prime-membership.
Dat moet weer helpen om de koopdrift van gebruikers verder aan te wakkeren. Volgens marktonderzoekers besteden Prime-leden doorgaans twee keer meer dan doorsnee Amazon-klanten.
Voorafgaand aan de veiling dit jaar doen steeds meer geruchten de ronde dat ook andere techreuzen zich in de biedingsstrijd zullen mengen. Facebook zou een van die bedrijven kunnen zijn. In 2015 boden Sky en BT samen 5,1 miljard pond (5,7 miljard euro) voor de uitzendrechten van drie seizoenen Premier League.
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb overigens altijd een hekel aan het moeten praten met kapsters.
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Bij mijn kapper liggen altijd van die hippe bladen over wonen, waar ik als mannelijke auti natuurlijk helemaal niks mee kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peukenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.
Dat ze zich maar concentreren op m'n haar.
Ik wijd altijd uit hoe blij ik ben met onze multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Kappers, taxichauffeurs en barmannen krijgen van mij een grotere fooi als ze me niet vervelen met small talk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar zo'n soort kapper gaan dan, gatver.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Alleen als ze jouw neushaar ook moeten knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Ook die zijn geboeid door het dagboek van Anne-Wil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wijd altijd uit hoe blij ik ben met onze multiculturele samenleving.
En dat ik eigenlijk liever naar een Turkse kapper ga omdat ik die aardiger vind.
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer ik nou fooi moet geven, doe het liever ook uit beleefdheid, maar vandaag was het duurder dan wat ik normaal betaal voor minder en korter werk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kappers, taxichauffeurs en barmannen krijgen van mij een grotere fooi als ze me niet vervelen met small talk.
Ik ga altijd naar zo'n hippe tent waar een aantal van die mensen werken. Je weet van te voren nooit wie krijgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt naar zo'n soort kapper gaan dan, gatver.
Normiesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ik klets altijd graag met mijn kapster. Kan het prima met haar vinden.
Nja, ik had vandaag geluk dat mijn oudere kapster een nieuwe stagiaire had.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar zo'n hippe tent waar een aantal van die mensen werken. Je weet van te voren nooit wie krijgt.
twitter:nynke twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:39:08Ter nagedachtenis aan de carrière van Camiel Eurlings zendt de NOS morgen integraal het CDA-partijcongres van 2010… https://t.co/H8BTd5b3yj reageer retweet
Dan ook even expres gel in je haar doen zodat ze je eerst moet wassen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel altijd blij als ik Michelle krijg. Die ruikt tenminste lekker en heeft een grote voorgevel waar ze telkens mee tegen je aanbotst.
Plus Mystikvmquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Hier allemaal autisten die met een strak gezicht boos kijkend voor de spiegel lijdzaam afwachten tot de vette lokken weer zijn gekortwiekt en daarna met een korte "Hmm" afscheid nemen van hun kapper
Dat zit sowieso al bij de prijs(tegenwoordig al iets van 37euquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan ook even expres gel in je haar doen zodat ze je eerst moet wassen ?
Ik ben ook gewoon een enorme autist, maar in elk geval niet als het op smalltalk met mijn kapster aan komtquote:
38 sinds 1 januari. Blijkbaar hanteert jouw kapper dezelfde prijslijst als de mijnequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zit sowieso al bij de prijs(tegenwoordig al iets van 37eu) inbegrepen.
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Als man vier tientjes aan de kapper betalen. Hahahahahahahaha.
Er zijn mannen dat zijn halve vrouwen, zou jij toch moeten weten Kaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Als man vier tientjes aan de kapper betalen. Hahahahahahahaha.
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.
Dit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.
Ik laat mijn weelderige bos krullen altijd snijden ipv knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.
Dat zal best. Ik ga gewoon graag naar deze kapper en geef niet zoveel om de prijs. Als ik werkloos raak of iets dergelijks ga ik wel op jacht naar de beste kapper voor mijn geld.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.
Al ben jij dan wel de man van het stel als ik het allemaal goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Alleen homo’s en Amsterdammers betalen als man veel aan kappers. En ik doe het zelfs niet terwijl ik het allebei ben.
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer ik nou fooi moet geven, doe het liever ook uit beleefdheid, maar vandaag was het duurder dan wat ik normaal betaal voor minder en korter werk.
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Alleen homo’s en Amsterdammers betalen als man veel aan kappers. En ik doe het zelfs niet terwijl ik het allebei ben.
Als ik ontevreden ben betaal ik zelfs niks, dan mag men mij schade vergoeding geven!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.
Hoe kan dat uit voor de kappers?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
6 pond voor de kapper hierGa eens per jaar ofzo
He?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoe kan dat uit voor de kappers?
12 euro ex fooi bij de Turk op de Ceintuur 😎quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Dat klinkt inderdaad prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.
Filosofen het werk laten doen, die zijn al blij met alles dat enigszins in de buurt van minimumloon komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe kan dat uit voor de kappers?
Ik ga naar de barbier. Die knipt natuurlijk niet voor gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.
Voor had je weg kunnen laten of niks op het einde.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ga naar de barbier. Die knipt natuurlijk niet voor gratis.
Lijkt me niet bevorderlijk voor je kapsel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Filosofen het werk laten doen, die zijn al blij met alles dat enigszins in de buurt van minimumloon komt.
Half uur? Ben met 10 minuten wel weer klaar hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
6 pond is toch hartstikke weinig voor een half uur werk?
Dat is snel. Bijpunten kost bij mij altijd bijna een half uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Half uur? Ben met 10 minuten wel weer klaar hoor
watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, niets arrogants aan. Als de fooi maar niet té hoog is. Ook wordt een propje papiergeld of handje muntjes voor de voeten van de arbeider in kwestie gooien over het algemeen niet op prijs gesteld 😎quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad prima.
Maar weet niet, soms vind ik fooi geven ook weer iets arrogants hebben dat ik het liever niet doe. Of klinkt dat raar.
En dat is dan nog slechts voor het bijknippen van de snor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.
Moblo na kappersbezoek:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel eisenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is snel. Bijpunten kost bij mij altijd bijna een half uur.
Lekker interessant hoe je inwoners al dan niet wil benoemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
12 euro ex fooi bij de Turk op de Ceintuur 😎
Oh en, werken in Den Haag, voetbal kijken in Rotterdam en ( sinds kort ) slapen in Amsterdam maakt je nog geen Amsterdammer, hoor 😁
* Duikt *
Echt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
Misschien kost het bij mij extra tijd omdat het even duurt voordat ze met zo'n kammetje door mijn krullen kunnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel eisenbeetje bijpunten inderdaad, en ze doen hier meestal aan droogknippen, dus geen gedoe met haar wassen enzo. Da's bij de barbers, zeg maar. Er zijn wel hair salons waar je de volle mik krijgt enzo, is ook flink duurder, maar ik heb m'n haar meestal altijd in een knot, dus 't is allemaal niet zo modelgevoelig
Wat heeft die vrouw toch een ogen zeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben wel vaker ogen, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw toch een ogen zeg.
Krullenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien kost het bij mij extra tijd omdat het even duurt voordat ze met zo'n kammetje door mijn krullen kunnen.
Die heeft mijn aandacht al en dan heb ik voor de rest nog niks gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
10/10; gevat en origineelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaker ogen, naar het schijnt.
Val jij niet eigenlijk liever op een man?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Bijna kaal vind ik niet echt mooi,
[ afbeelding ]
Maar deze stijl is wel heel leuk
Gewoon op wat ik knap vind, veruit meestal een vrouw wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Val jij niet eigenlijk liever op een man?
In vind deze meer van een man hebben als van een vrouw, al mis ik wel de adamsappel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon op wat ik knap vind, veruit meestal een vrouw wel.
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Bijna kaal vind ik niet echt mooi,
[ afbeelding ]
Maar deze stijl is wel heel leuk
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.
De echte naam van Ryon, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wie wist zonder Google wie Jorik Scholten is?
Wist jij dat niet? Je kijkt zeker geen Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Goede uitspraak weer, John.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:51 schreef john2406 het volgende:
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders was het ook maar eentonig.
En je moet heel vaak naar de kapper.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.
Mwah, da's dan weer het andere uiterste. Al schijn ik als kind op een gegeven moment ook zo te zijn gaan klinken. Dat heeft moederlief er toen uitgeslagen. Ben ik haar achteraf erg dankbaar voor. Je hoort nu nog slechts een licht accent op de S en de R.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
Pas als je praat als Jorik Scholten, dan ben je een Amsterdammer.
Waarom als men zich niet vaak hoeft te presenteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je moet heel vaak naar de kapper.
Wist het niet zeker, maar gokte wel in een keer goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dat wist ik oprecht en daar schaam ik mij voor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Lekker normaal doen, doen mensen maar ergens anders.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik voel me nog niet echt Amsterdammer, maar wel een prima stad.
Mocht wel iets minder pretentieus allemaal.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:54 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij is het ook wel zo'n frans dingetje om kort haar te hebben, veel leuke Franse actrices die het zo hebben iig.
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Vol vervelende figuren en toeristen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik voel me nog niet echt Amsterdammer, maar wel een prima stad.
Mocht wel iets minder pretentieus allemaal.
quote:Bij boekhandel The American Book Centre (ABC) in Amsterdam hebben ze het boek nog niet. ,,We verwachten het eind volgende week in de winkel te hebben", zegt een woordvoerder. Belangstelling is er wel, maar dan vooral van journalisten en politieke junkies die er in de winkel naar vragen. Bij ABC hebben ze twee planken vol boeken over Trump, maar volgens de woordvoerder verkopen de uitgaven voor geen meter.
Audrey toutou ofzo is dat toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook alweer een jaar of 40 tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vol vervelende figuren en toeristen.
Maken ook kutbier. Ik was gisteravond in café Tap Zuid. Gary kent het wellicht wel, want is dichtbij. Daar hebben ze allemaal lokale Amsterdamse brouwerijen, dus als bierliefhebber die van proeflokaal naar proeflokaal struint was ik wel geïnteresseerd.
Maar het was weer typisch Amsterdams. Ik heb 16 verschillende bieren geproefd (kleine glaasjes) en het was bijna allemaal vies. Ze maken hier namelijk geen bier, maar alleen IPA. Past weer perfect bij die vreselijke types die hier overal rondlopen. Was een tegenvallertje.
Kostte gelukkig ook maar ¤50 pp.
IPA's zijn bocht. Maar er is genoeg goed Amsterdams bier, als je je niet laat oplichten in elk geval.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maken ook kutbier. Ik was gisteravond in café Tap Zuid. Gary kent het wellicht wel, want is dichtbij. Daar hebben ze allemaal lokale Amsterdamse brouwerijen, dus als bierliefhebber die van proeflokaal naar proeflokaal struint was ik wel geïnteresseerd.
Maar het was weer typisch Amsterdams. Ik heb 16 verschillende bieren geproefd (kleine glaasjes) en het was bijna allemaal vies. Ze maken hier namelijk geen bier, maar alleen IPA. Past weer perfect bij die vreselijke types die hier overal rondlopen. Was een tegenvallertje.
Wachten op vertalingenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Dwersdriever het volgende:
De kans dat er een vertaling van het nieuwe boek over Trump verschijnt in het Nederlands is volgens het ANP niet groot. De gepeilde uitgeverijen hebben er weinig interesse in.
En dit:
[..]
De meesten zullen de Amerikaanse versie wel kunnen lezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Dwersdriever het volgende:
De kans dat er een vertaling van het nieuwe boek over Trump verschijnt in het Nederlands is volgens het ANP niet groot. De gepeilde uitgeverijen hebben er weinig interesse in.
En dit:
[..]
Dat café was twee jaar geleden één maand hip en happening, namelijk vlak na de opening. Toen was het al gedateerd. Typisch jaren tien tentje. Opmerkelijk dat het nog bestaat.quote:
Niet voor niets komt het onzuipbare Heineken ook uit Amsterdamn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was ook zo’n gesjeesde zeer plat Amsterdams pratende ober met allemaal praatjes die telkens zei “vertrouw me, ik haal nu wat beters op” en dan zette hij tot drie keer toe rustig weer exact hetzelfde biertje tussen de proefglazen. Toen maar weg gegaan. Toch gebeurt zoiets in Rotterdam gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
IPA's zijn bocht. Maar er is genoeg goed Amsterdams bier, als je je niet laat oplichten in elk geval.
Hoe vaak Kaas voordat je vertrouwen omsloeg?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was ook zo’n gesjeesde zeer plat Amsterdams pratende ober met allemaal praatjes die telkens zei “vertrouw me, ik haal nu wat beters op” en dan zette hij tot drie keer toe rustig weer exact hetzelfde biertje tussen de proefglazen. Toen maar weg gegaan.
Wat een faalhaas. Gewoon lekker bij de molen van 't IJ gaan bieren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was ook zo’n gesjeesde zeer plat Amsterdams pratende ober met allemaal praatjes die telkens zei “vertrouw me, ik haal nu wat beters op” en dan zette hij tot drie keer toe rustig weer exact hetzelfde biertje tussen de proefglazen. Toen maar weg gegaan.
IPAquote:[b]Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Kaas- het
Dat is misschien chiller dan. Dank. Heb nog steeds geen goed café ontdekt hier. Maar eens kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een faalhaas. Gewoon lekker bij de molen van 't IJ gaan bieren.
Oef, Tap Zuid 😂 Dan snap ik je 'pretentieus' klacht ook beter. Naar volk daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bieren daar, bovendien gezellig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is misschien chiller dan. Dank. Heb nog steeds geen goed café ontdekt hier. Maar eens kijken.
Jordaan eens proberen Kaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is misschien chiller dan. Dank. Heb nog steeds geen goed café ontdekt hier. Maar eens kijken.
Het populisme blijkt uiteindelijk alleen maar een katalysator voor de Europese integratie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:14 schreef Kaas- het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)nd-to-join-the-euro/
Nog geneukt daar?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:04 schreef Friek_ het volgende:
De afgelopen dagen heb ik het eiland Texel bezocht, dames en heren. Klein hoogtepunt.
Ik zit toch liever bij de molen in Bodegraven.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een faalhaas. Gewoon lekker bij de molen van 't IJ gaan bieren.
Rijdt geen tram heen vanaf mijn huis dus helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zit toch liever bij de molen in Bodegraven.
Net zo als Joegoslavië waar zich voorheen iedereen verdroeg?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het populisme blijkt uiteindelijk alleen maar een katalysator voor de Europese integratie.
Ik ken dat café niet, sterker nog, ik ken Bodegraven niet. Maar ik weet nu al: nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pak je een Übertje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijdt geen tram heen vanaf mijn huis dus helaas.
Waren wel veel knappe homo’s. Maar wel voornamelijk beetje vervelend volk ja. En kroegen waar je die Lil’ kan tegenkomen lijken me eigenlijk geen leuke kroegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:04 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Oef, Tap Zuid 😂 Dan snap ik je 'pretentieus' klacht ook beter. Naar volk daar.
Ben niet echt een kroeghanger, maar als ik kroeghang, dan een bruine kroeg. En als je dat dan in de Hermes doet kom je Jorik ook nog tegen 😁
Dit is in de trein trouwens wel echt precies daar zonder uitzondering het geval ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:05 schreef Tchock het volgende:
Ergens tussen Almere en Lelystad valt altijd mijn internet en radio uit, als herinnering dat je echt in de provincie bent.
Hehe eindelijk gevonden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren wel veel knappe homo’s. Maar wel voornamelijk beetje vervelend volk ja. En kroegen waar je die Lil’ kan tegenkomen lijken me eigenlijk geen leuke kroegen.
Mout in Groningen en Locus Publicus in Rotterdam: zo horen cafés te zijn.
Heb nu wel een bieropener van de Texelse bierbrouwerij dat een schapengeluid maakt zodra je een biertje openmaakt.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel slecht voor je portemonnee inderdaad. Goedkoop is het zeker niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Als ik hun winkeltje binnenga kom ik er altijd met een godsvermogen aan bier uit.
Mooie dame. Doet me wel direct een beetje aan Claire Underwood denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe eindelijk gevonden.
Cat Smits hier, moet je even naar haar ogen kijken ook.
Dat klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb nu wel een bieropener van de Texelse bierbrouwerij dat een schapengeluid maakt zodra je een biertje openmaakt.
Leuke vrouw die zou mijn aandacht ook krijgen mits ze ook van heupen en een goed onderstel voorzien is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe eindelijk gevonden.
Cat Smits hier, moet je even naar haar ogen kijken ook.
Het restaurant is overigens ook goed. Kan je ook proefglaasjes bij krijgen tijdens het eten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel slecht voor je portemonnee inderdaad. Goedkoop is het zeker niet.:P
Hermes is een ouwe alcoholistenbuurtkroeg die nu wordt overspoeld door tienermeisjes vanwege die kleine 😁 wel fijn terras.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren wel veel knappe homo’s. Maar wel voornamelijk beetje vervelend volk ja. En kroegen waar je die Lil’ kan tegenkomen lijken me eigenlijk geen leuke kroegen.
Mout in Groningen en Locus Publicus in Rotterdam: zo horen cafés te zijn.
Tof! Dan zie ik haar nog wel een keer in De Bijstand ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Yup, gaat wel lekker. Prima chick, hou ik het wel even mee vol.
De menukaart is qua prijzen ongeveer de helft van wat je in Amsterdam betaalt voor een medium hap.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel slecht voor je portemonnee inderdaad. Goedkoop is het zeker niet.
Ja ik heb er wel eens een tour + diner gedaan. Kwam er wel redelijk lam weg, want erg veel lichte biertjes stonden er niet op de kaart.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het restaurant is overigens ook goed. Kan je ook proefglaasjes bij krijgen tijdens het eten.
Oh ja, daarom had ik de radio uitgezet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
RONALD MULDER EUROPEES KAMPIOEN 500m JUICHEN
Het gaat meer om de bieren in de winkel. Genoeg flesjes van ¤12,50.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
De menukaart is qua prijzen ongeveer de helft van wat je in Amsterdam betaalt voor een medium hap.
Misschien moeten we daar maar eens een POL-meet doen dan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
De menukaart is qua prijzen ongeveer de helft van wat je in Amsterdam betaalt voor een medium hap.
Daar baal ik hier in de stad nog weleens van. Hoge prijzen, kwalitatief niet altijd even sterk en niet altijd capabele en vriendelijke bediening.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Schenken ze Grolsch in je gaybar?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef Kaas- het volgende:
Heb van de week ook in een fantastisch café met heerlijke sfeer voor slechts twee tientjes vijf topbieren gedronken en daarna de hele avond een beetje geknuffeld. Veel beter.
Toch al weer voor minstens 70 euro gezopen dus deze week. Hulde!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef Kaas- het volgende:
Heb van de week ook in een fantastisch café met heerlijke sfeer voor slechts twee tientjes vijf topbieren gedronken en daarna de hele avond een beetje geknuffeld. Veel beter.
Tijdens Oud & Nieuw alleen al voor zo’n 75 euro. Maar die twee tientjes van eergisteren vielen dus wel mee. Gisteren inderdaad helaas wel vijf.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch al weer voor minstens 70 euro gezopen dus deze week. Hulde!
Ja, in Limburg geven ze mensen geld toe als je daar komt verblijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Daar baal ik hier in de stad nog weleens van. Hoge prijzen, kwalitatief niet altijd even sterk en niet altijd capabele en vriendelijke bediening.
Kom regelmatig in Maastricht en die malle Limbo's hebben dat toch beter begrepen.
Hoeveel gangen krijg je dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:28 schreef Ryon het volgende:
Ik was met O&N in Parijs. Dat is qua eten nog een tikkeltje duurder dan Amsterdam. 100 euro p.p voor een menu in een kleine bistro is tijdens de jaarwisseling daar "normaal".
Wij hebben gewoon frietjes gehaald en die al tv kijkend opgepeuzeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:28 schreef Ryon het volgende:
Ik was met O&N in Parijs. Dat is qua eten nog een tikkeltje duurder dan Amsterdam. 100 euro p.p voor een menu in een kleine bistro is tijdens de jaarwisseling daar "normaal".
Drie a vier stuks.quote:
Als het eten nog enigszins binnen te houden is heb je in ieder geval een betere prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:28 schreef Ryon het volgende:
Kan niet over heel Limburg spreken, maar Maastricht bevalt me wel. Maar goed, ben er nooit langer dan twee dagen aaneengesloten geweest 😉quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, in Limburg geven ze mensen geld toe als je daar komt verblijven.
Ja, het is een speciaal menu en het is "anders dan normaal", het is eigenlijk meer een feest. De Franse traditie is om tijdens oudejaars te gaan eten met familie en vrienden of in een restaurant. Bijna alle restaurants zijn dicht en degene die wel open zijn vragen meteen een boel geld voor een vaststaand menu.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Stond tijdens O&N een paar jaar terug onder de Eiffeltoren temidden van duizenden mensen met m’n fles champagne in de aanslag om het vuurwerk te bekijken en toen..... bleek dat ze daar helemaal niet aan vuurwerk doen. Gvd.
Haha. Het totale verbod op vuurwerk in Parijs was precies de reden waarom ik naar Parijs ben gegaan. Ik heb daar zo'n godsgruwelijke hekel aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Stond tijdens O&N een paar jaar terug onder de Eiffeltoren temidden van duizenden mensen met m’n fles champagne in de aanslag om het vuurwerk te bekijken en toen..... bleek dat ze daar helemaal niet aan vuurwerk doen. Gvd.
Ja zal wel, in ‘mijn’ jaar dus niets. Enkel lichtjes. In de hele stad nul vuurwerk; je hoorde of zag het ook niet elders op afstand.quote:
Ik zat tijdens NYE diep verstopt in een oude verlaten fabriek en merkte er daar gelukkig ook niets van.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha. Het totale verbod op vuurwerk in Parijs was precies de reden waarom ik naar Parijs ben gegaan. Ik heb daar zo'n godsgruwelijke hekel aan.
Ja, die paar vuurpijlen (onderdeel van de lichtshow) is dus echt het enige wat je ziet. Je moet echt naast de Arc de Triomphe staan wil je er wat van mee krijgen.quote:
Als je het geld hebt klinkt het wel prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, het is een speciaal menu en het is "anders dan normaal", het is eigenlijk meer een feest. De Franse traditie is om tijdens oudejaars te gaan eten met familie en vrienden of in een restaurant. Bijna alle restaurants zijn dicht en degene die wel open zijn vragen meteen een boel geld voor een vaststaand menu.
De Franse elite eet tijdens die dag dan in de betere tenten (500 tot 2000 euro p.p voor alleen het eten) en het plebs gaat naar de bistro waar je ook al snel tot 70 euro tot 120 euro kwijt bent p.p.
Alsnog beter dan de Nederlandse traditie waar crappy dansfeesten 50 tot 70 euro vragen voor een kaartje tijdens O&N. Maar wel heel anders.
Goed dat je het zegt, volgend jaar ga ik ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha. Het totale verbod op vuurwerk in Parijs was precies de reden waarom ik naar Parijs ben gegaan. Ik heb daar zo'n godsgruwelijke hekel aan.
Je zal als auti maar moeten dansen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat oud en nieuw in Nederland ook maar drie keer niks. Deze oud en nieuw in Utrecht doorgebracht met de nieuwe aanwinst en haar vriendinnen (zat ik daar als enige vent). Een pubquiz gespeeld, rond middernacht de straat op en achteraf (op twee verschillende plekken) lekker geforceerd met z'n allen dansen.
Ik denk dat ik er nooit echt gewend aan raak, nee.
NOMA is bij een reguliere reservering en regulier menu 446 euro p.p voor eten & drank. Daarmee zijn ze duurder dan wat je in Nederland kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het geld hebt klinkt het wel prima.
Zou ook nog wel eens het NOMA willen bezoeken, voor zo'n toprestaurant volgens mij ook niet belachelijk duur.
Carnaval drie dagen lang met dezelfde groep, met dezelfde slaapplek. Dat is het betere werk. Opstaan met bier en weer doorrrrrr.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, een mooi excuus voor een goed feestje is altijd welkom.
Carnaval zou ik eigenlijk ook nog wel eens mee willen vieren ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Carnaval drie dagen lang met dezelfde groep, met dezelfde slaapplek. Dat is het betere werk. Opstaan met bier en weer doorrrrrr.
5 keer zo'n ordinaire bistro overslaan en dat een keer meemaken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
NOMA is bij een reguliere reservering en regulier menu 446 euro p.p voor eten & drank. Daarmee zijn ze duurder dan wat je in Nederland kan krijgen.
Genoeg technofeestjes daarvoor meegemaakt. Doorgaan tot 8 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal als auti maar moeten dansen.
Ik denk dat NOMA tijdens feestdagen nog wel iets duurder is dan die magere 460 euro.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
5 keer zo'n ordinaire bistro overslaan en dat een keer meemaken.
Natuurlijk is het erg duur, maar als het goed is krijg je er ook wel echt wat voor terug.
Van de week vielen de kosten van een avondje speciaalbiertjes drinken ook nogal mee. We vermoeden achteraf dat de barkeepster wat vergeten was aan te slaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef Kaas- het volgende:
Ach, ik kom om het weekend in Zeeland, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat NOMA tijdens feestdagen nog wel iets duurder is dan die magere 460 euro.
Bij Inter Scaldes (nieuwste aanwinst qua 3-sterren toko's) lap je 185 euro voor een volledig menu en waarschijnlijk rond de 150 voor de wijnen die er bij komen kijken. Zit je wel in Zeeland, dus met een beetje geluk krijg je nog een paar centen toe dat je überhaupt naar die regio wil komen.
Doe je toch iets verkeerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:56 schreef Tchock het volgende:
Met O&N valt eigenlijk altijd het gezelschap, het feest of iets anders tegen. Heb er inmiddels al wel genoeg van, thuisblijven is meestal leuker.
Ja, qua provincies. Maar dat heeft er alles mee te maken dat de boeren in Noord-Holland qua eten niets anders kennen dan stamppot en piepers. Uiteten gaan is daar naar een broodje warm vlees halen tijdens de jaarlijkse kermis. Alleen Amsterdam heeft al meer sterren dan Zeeland.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, ik kom om het weekend in Zeeland, dus dat komt wel goed.
Zeeland kan wat betreft restaurants sowieso niet klagen. Immers heeft Zeeland de hoogste dichtheid qua Michelinsterren (7 in Zeeland).
Hier scoren we ook best aardig in een straal van pakweg 20 km met een stuk of 6-7 sterrenrestaurants. In Giethoorn schijnt een nest topkoks te zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, qua provincies. Maar dat heeft er alles mee te maken dat de boeren in Noord-Holland qua eten niets anders kennen dan stamppot en piepers. Uiteten gaan is daar naar een broodje warm vlees halen tijdens de jaarlijkse kermis. Alleen Amsterdam heeft al meer sterren dan Zeeland.
Haha, ik ken daar alleen De Lindenhof. Het provinciaalse VVD gehalte daar gaat echt twintig keer door het dak.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier scoren we ook best aardig in een straal van pakweg 20 km met een stuk of 6-7 sterrenrestaurants. In Giethoorn schijnt een nest topkoks te zitten
We mogen dus aannemen dat het geen moslim is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
Een verwarde man bij mij in de straat. Grootstedelijke problematiek!
Waarom hebben VVD'erts altijd zo'n slechte smaak qua boten?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's van de lokale chefkok zeggen al genoeg.
Jonnie Boer komt er ook vandaan, net als de kok van de Groene Lantaarn in Zuidwolde. Niet gek voor zo'n klein dorpjequote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, ik ken daar alleen De Lindenhof. Het provinciaalse VVD gehalte daar gaat echt twintig keer door het dak.
Partij van doeners, niet van cultuurrecensenten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom hebben VVD'erts altijd zo'n slechte smaak qua boten?
En in Giethoorn kan je met een luxere boot de toeristen meer geld aftroggelenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Partij van doeners, niet van cultuurrecensenten.
Als iets wil doen ga je zeilen en niet in zo'n gare sloep zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon goede muziek.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt lastig te ontkennen, natuurlijk.
Uiteraard. Er is ook maar één politiewagen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We mogen dus aannemen dat het geen moslim is?
Die komt toch uit Brabant?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:24 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig heeft Klaas Dijkhoff wèl goede smaak.
Helaas. Helaas.quote:
Niveautje De Gladiool. En dat is veelzeggend.quote:
Nou, wel een end weg hoor. Maar misschien kom ik dan wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar maar eens een POL-meet doen dan.
www.brouwerijdemolen.nl
Niveautje Sid inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niveautje De Gladiool. En dat is veelzeggend.
Dr. Sid.quote:
Yep en een auto gratis toe he?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, in Limburg geven ze mensen geld toe als je daar komt verblijven.
Hollandse mentaliteit of Limburgs?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:30 schreef IntensiveGary het volgende:
Speel wel al een tijdje met de gedachte om er over een paar jaar een winkeltje op te zetten. Maar alvorens daartoe over te gaan zou ik er eerst eens een maandje gaan zitten. Eens kijken of ik het dan nog steeds wil...
Symboolpolitiek van iemand die niet eens meer politicus is. mooi man.quote:Het eigen risico in de zorg mag niet hoger zijn dan 650 euro. Dat heeft André Rouvoet, voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland, vrijdag gezegd in Radio EenVandaag.
Voor alle zorgverzekeringen geldt in 2018 een verplicht eigen risico van 385 euro. Wie een lagere premie wil en het geld heeft, kan het ophogen naar maximaal 885 euro. Rouvoet vindt dit bedrag veel te hoog. De combinatie van verplicht eigen risico en het vrijwillig eigen risico mag wat betreft hem maximaal 650 euro zijn.
Ik denk toch dat hij wel gelijk heeft anders.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van iemand die niet eens meer politicus is. mooi man.
Je begrijpt wat het woord 'vrijwillig' in 'vrijwillig eigen risico' betekent?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij wel gelijk heeft anders.
Dat je er vrijwillig voor kiest een hoger eigen risico dan het verplicht eigen risico te hebben?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je begrijpt wat het woord 'vrijwillig' in 'vrijwillig eigen risico' betekent?
Uiteraard. Dat betekent niet dat mensen die kiezen voor een eigen risico van 850 euro verstandige keuzes maken. En dat in Nederland het risico van dat soort keuzes vaker wel dan niet bij de belastingbetaler eindigd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je begrijpt wat het woord 'vrijwillig' in 'vrijwillig eigen risico' betekent?
Nee, allicht. Maar de overheid is er niet om je handje vast te houden. Al kies je voor een vrijwillig ER van een ton.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat betekent niet dat mensen die kiezen voor een eigen risico van 850 euro verstandige keuzes maken.
Ja, leuke theorie maar dat is dus niet de praktijk in Nederland.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, allicht. Maar de overheid is er niet om je handje vast te houden. Al kies je voor een vrijwillig ER van een ton.
Een mens mag blijven hopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, leuke theorie maar dat is dus niet de praktijk in Nederland.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, allicht. Maar de overheid is er niet om je handje vast te houden. Al kies je voor een vrijwillig ER van een ton.
Janneke gaat alvast aan kop voor meest rechtse user, Hans Wiegeltrofee 2018quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat het hier de VS word? Nah. Dat zou een hele slechte ontwikkeling zijn.
No, no, some, no.quote:
Moet dat niet de Baudet trofee zijn? Hansje Wiegel is bijkans links als je het met de stand van nu afmeet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Janneke gaat alvast aan kop voor meest rechtse user, Hans Wiegeltrofee 2018
Goed punt. Zo rechts is Wiegel niet meer in het huidige tijdsgewricht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet dat niet de Baudet trofee zijn? Hansje Wiegel is bijkans links als je het met de stand van nu afmeet.
Rouvoet was dat niet die van het medisch dosier al door gedrukt, ingevoerd voordat er evt over geoordeeld kon worden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van iemand die niet eens meer politicus is. mooi man.
Als gewetensbezwaarde (type SGP) heb je dat eigenlijk alquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, leuke theorie maar dat is dus niet de praktijk in Nederland.
Maar goed dat ik daar geen last van hebquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als gewetensbezwaarde (type SGP) heb je dat eigenlijk al
Beeld telefoon?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, vandaag een verzekeringsmaatschappij aan de lijn gehad waarbij ik ons nieuwe huis niet kon verzekeren (opstal) omdat herbouw te duur zou zijn voor ze...ik zat met ongeloof naar de telefoon te kijken, ik vroeg dat meisje om het te herhalen omdat ik het niet geloofde
Helaas niet. Dat was wel jammer want ze zat er nogal mee, leek hetquote:
Ik kon dat kijken niet verklaren namelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat was wel jammer want ze zat er nogal mee, leek het
Boven de 5 ton wordt het lastig idd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, vandaag een verzekeringsmaatschappij aan de lijn gehad waarbij ik ons nieuwe huis niet kon verzekeren (opstal) omdat herbouw te duur zou zijn voor ze...ik zat met ongeloof naar de telefoon te kijken, ik vroeg dat meisje om het te herhalen omdat ik het niet geloofde
Twee van 250 kan wel dus waarom niet opsplitsen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boven de 5 ton wordt het lastig idd.
Gegeven de huidige prijzen voor huizen in Nederland lijkt mij dat toch een vreemde insteek, duurder huis is toch ook meer premie voor ze? En dat marktsegment lijkt mij toch aardig groeiende.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boven de 5 ton wordt het lastig idd.
Omdat het risico dat ze beiden tegelijk in brand vliegen kleiner is dan dat 1 grote affiktquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Twee van 250 kan wel dus waarom niet opsplitsen dan?
Twee onder 1 kap!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat het risico dat ze beiden tegelijk in brand vliegen kleiner is dan dat 1 grote affikt
Eh, wij willen liever in 1 huis wonenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Twee van 250 kan wel dus waarom niet opsplitsen dan?
250 partner andere 250 jezelf.
Ik werk zelf bij een verzekeraar die het meestal wel accepteert, maar pas nadat een kundige acceptant de situatie beoordeelt. Onder de 5 ton wordt het vaak automatisch geaccepteerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gegeven de huidige prijzen voor huizen in Nederland lijkt mij dat toch een vreemde insteek, duurder huis is toch ook meer premie voor ze? En dat marktsegment lijkt mij toch aardig groeiende.
logisch wie wil dat niet, zal vast wel een oplossing voor je gevonden worden, vast ergens een maas te vinden, hoe verzekeren ze zelf hun huizen anders?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, wij willen liever in 1 huis wonen
Als het om een bestaande woning gaat snap ik dat nog wel maar met nieuwbouw lijkt het mij toch geen enorm risico?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik werk zelf bij een verzekeraar die het meestal wel accepteert, maar pas nadat een kundige acceptant de situatie beoordeelt. Onder de 5 ton wordt het vaak automatisch geaccepteerd.
Oh, is al geregeld, bij de ING (lees Nationale Nederlanden) was het geen enkel probleem, die gaan tot 6 ton, LOLquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
logisch wie wil dat niet, zal vast wel een oplossing voor je gevonden worden, vast ergens een maas te vinden, hoe verzekeren ze zelf hun huizen anders?
En zoals je zelf al aangeeft de premie is er ook naar, maar verzekeren is en blijft een noodzakelijk kwaad!
Nationale Nederlanden zijn wij ook bij verzekerd, en dan is men het zelf schuld weer een klant weg bij hun!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, is al geregeld, bij de ING (lees Nationale Nederlanden) was het geen enkel probleem, die gaan tot 6 ton, LOL
Ik zal 't eens navragen bij iemand die er verstand van heeft, ik zou ook denken van niet. Al kan het zijn dat ze bang zijn voor verrassingen komen te staan wat betreft herbouwkosten ofzo. Maandag weet ik meer, nu is iedereen al naar huisquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het om een bestaande woning gaat snap ik dat nog wel maar met nieuwbouw lijkt het mij toch geen enorm risico?
Ok, lijkt mij een interessant verhaal eigenlijk, verzekeraars zijn niet dom meestal en weten wel aardig welke risico's aanvaardbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zal 't eens navragen bij iemand die er verstand van heeft, ik zou ook denken van niet. Al kan het zijn dat ze bang zijn voor verrassingen komen te staan wat betreft herbouwkosten ofzo. Maandag weet ik meer, nu is iedereen al naar huis
Yup, tot nu toe hebben de productspecialisten altijd een goed verhaal gehad bij mijn vragen iigquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, lijkt mij een interessant verhaal eigenlijk, verzekeraars zijn niet dom meestal en weten wel aardig welke risico's aanvaardbaar zijn.
Ben benieuwd, mischien zijn mensen met een huis boven de 5 ton meer geneigd de boel in de fik te steken, hehequote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, tot nu toe hebben de productspecialisten altijd een goed verhaal gehad bij mijn vragen iigBen zelf ook benieuwd.
Bizar, daarbij is een groot deel van de prijs van een huis nog steeds de grond, zeker in de randstad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef Tijger_m het volgende:
Maar de herbouw kost toch geen 5 ton? Of staat het op erfpachtgrond?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mischien zijn mensen met een huis boven de 5 ton meer geneigd de boel in de fik te steken, hehe
Tijger woont in een kasteel van mythische proporties.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de herbouw kost toch geen 5 ton? Of staat het op erfpachtgrond?
Hij is nog van plan in te trekken dat moet nog blijken, ik weet niet of de bouw al gestart of zelfs al klaar is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijger woont in een kasteel van mythische proporties.
Dat dacht ik ook maar goed, ze vroeg om de prijs en de kubieke metersquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de herbouw kost toch geen 5 ton? Of staat het op erfpachtgrond?
In mijn hoofd wel, in de echte wereld...not so muchquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijger woont in een kasteel van mythische proporties.
Met jouw beroep zou jij als geen ander moeten kunnen doorzien dat driekwart van onze bevolking daar niet kundig genoeg voor is en het ons allemaal daarom al rap negatief zal raken. Gemiste kans weer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De bouwprijs? Of het totaal zonder de prijs van de grond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar goed, ze vroeg om de prijs en de kubieke meters
30%? In de Randstad? Grapjasquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bouwprijs? Of het totaal zonder de prijs van de grond.
De grondprijs zal daar al snel 30% zijn gok ik zo, als het niet meer is, en dan kom je weer niet op een heel spannende herbouw prijs toch?
Maar dan woon je in Molenbeekquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Reya het volgende:
Ik ga nu voor 750 excl. per maand een tweekamer van 70m² huren. Want: niet Amsterdam.
Kom je terug?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Reya het volgende:
Ik ga nu voor 750 excl. per maand een tweekamer van 70m² huren. Want: niet Amsterdam.
Tja, ik niet weten, mischien dat het meisje van OHRA het niet goed snapte? Hun verlies. Ik heb alles opgezegd en naar ING verhuist.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, dan kan de herbouwwaarde het probleem toch niet zijn?
Ja, ik zou er ook zo klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik niet weten, mischien dat het meisje van OHRA het niet goed snapte? Hun verlies. Ik heb alles opgezegd en naar ING verhuist.
Houten vloeren of beton?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Reya het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |