Dat blijft echt om te huilen zo slecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Camiel zal deze bijdrage altijd herinnerd worden:
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand leren hoe je leuke gesprekjes aanknoopt met je kapster.
Ik heb juist de eerste kapster, ze is ook nog maar 21 ofzo, die er totaal niet zo uitziet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeggen dat je ook naar Antalya op vakantie gaat.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Snuif een paar keer en vraag aan haar of ze ongesteld is.
"Vismarkt is toch alleen op donderdag?"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal leuk als ze 50+ is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ook wel een beetje natuurlijk hequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Ik keek ook op van dat pushberichtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-42579990
BBC vindt dit breaking news over Trump.
Kortom techgiants vs Murdoch.quote:Webwinkelgigant Amazon gaat naar verluidt meedingen naar de Britse uitzendrechten van de hoogste Engelse voetbaldivisie. Door beelden van de Premier League uit te zenden met zijn streamingdienst hoopt Amazon ook meer klanten aan zich te binden die kiezen voor een zogeheten Prime-membership.
Dat moet weer helpen om de koopdrift van gebruikers verder aan te wakkeren. Volgens marktonderzoekers besteden Prime-leden doorgaans twee keer meer dan doorsnee Amazon-klanten.
Voorafgaand aan de veiling dit jaar doen steeds meer geruchten de ronde dat ook andere techreuzen zich in de biedingsstrijd zullen mengen. Facebook zou een van die bedrijven kunnen zijn. In 2015 boden Sky en BT samen 5,1 miljard pond (5,7 miljard euro) voor de uitzendrechten van drie seizoenen Premier League.
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb overigens altijd een hekel aan het moeten praten met kapsters.
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Bij mijn kapper liggen altijd van die hippe bladen over wonen, waar ik als mannelijke auti natuurlijk helemaal niks mee kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peukenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normaal gezien hoop ik ook altijd dat ze gewoon hun mond houden. Kappers ook.
Dat ze zich maar concentreren op m'n haar.
Ik wijd altijd uit hoe blij ik ben met onze multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik draag altijd voor uit de Margriet of Libelle.
Kappers, taxichauffeurs en barmannen krijgen van mij een grotere fooi als ze me niet vervelen met small talk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar zo'n soort kapper gaan dan, gatver.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Alleen als ze jouw neushaar ook moeten knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook vervelend is het als hun vingers ruiken naar peuken
Ook die zijn geboeid door het dagboek van Anne-Wil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wijd altijd uit hoe blij ik ben met onze multiculturele samenleving.
En dat ik eigenlijk liever naar een Turkse kapper ga omdat ik die aardiger vind.
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer ik nou fooi moet geven, doe het liever ook uit beleefdheid, maar vandaag was het duurder dan wat ik normaal betaal voor minder en korter werk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kappers, taxichauffeurs en barmannen krijgen van mij een grotere fooi als ze me niet vervelen met small talk.
Ik ga altijd naar zo'n hippe tent waar een aantal van die mensen werken. Je weet van te voren nooit wie krijgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt naar zo'n soort kapper gaan dan, gatver.
Normiesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ik klets altijd graag met mijn kapster. Kan het prima met haar vinden.
Nja, ik had vandaag geluk dat mijn oudere kapster een nieuwe stagiaire had.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar zo'n hippe tent waar een aantal van die mensen werken. Je weet van te voren nooit wie krijgt.
twitter:nynke twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:39:08Ter nagedachtenis aan de carrière van Camiel Eurlings zendt de NOS morgen integraal het CDA-partijcongres van 2010… https://t.co/H8BTd5b3yj reageer retweet
Dan ook even expres gel in je haar doen zodat ze je eerst moet wassen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel altijd blij als ik Michelle krijg. Die ruikt tenminste lekker en heeft een grote voorgevel waar ze telkens mee tegen je aanbotst.
Plus Mystikvmquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Hier allemaal autisten die met een strak gezicht boos kijkend voor de spiegel lijdzaam afwachten tot de vette lokken weer zijn gekortwiekt en daarna met een korte "Hmm" afscheid nemen van hun kapper
Dat zit sowieso al bij de prijs(tegenwoordig al iets van 37euquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan ook even expres gel in je haar doen zodat ze je eerst moet wassen ?
Ik ben ook gewoon een enorme autist, maar in elk geval niet als het op smalltalk met mijn kapster aan komtquote:
38 sinds 1 januari. Blijkbaar hanteert jouw kapper dezelfde prijslijst als de mijnequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zit sowieso al bij de prijs(tegenwoordig al iets van 37eu) inbegrepen.
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Als man vier tientjes aan de kapper betalen. Hahahahahahahaha.
Er zijn mannen dat zijn halve vrouwen, zou jij toch moeten weten Kaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Als man vier tientjes aan de kapper betalen. Hahahahahahahaha.
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.
Dit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mijn haar alleen het beste en niet een binnen-zonder-afspraak-Turk-of-Chinees die voor 15 euro een Kim Jong Unnetje knipt.
Ik laat mijn weelderige bos krullen altijd snijden ipv knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.
Dat zal best. Ik ga gewoon graag naar deze kapper en geef niet zoveel om de prijs. Als ik werkloos raak of iets dergelijks ga ik wel op jacht naar de beste kapper voor mijn geld.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je dan wel niet?Meeste mannenkapsels zijn zo simpel dat je wel heel erg je best moet doen om voor twee tientjes iemand te vinden die het zal verpesten.
Al ben jij dan wel de man van het stel als ik het allemaal goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Alleen homo’s en Amsterdammers betalen als man veel aan kappers. En ik doe het zelfs niet terwijl ik het allebei ben.
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer ik nou fooi moet geven, doe het liever ook uit beleefdheid, maar vandaag was het duurder dan wat ik normaal betaal voor minder en korter werk.
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Alleen homo’s en Amsterdammers betalen als man veel aan kappers. En ik doe het zelfs niet terwijl ik het allebei ben.
Als ik ontevreden ben betaal ik zelfs niks, dan mag men mij schade vergoeding geven!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.
Hoe kan dat uit voor de kappers?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
6 pond voor de kapper hierGa eens per jaar ofzo
He?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoe kan dat uit voor de kappers?
12 euro ex fooi bij de Turk op de Ceintuur 😎quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Dat klinkt inderdaad prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik geef alleen fooi als ik tevreden ben over de geleverde dienst. Die tevredenheid druk ik uit in een percentage van tien tot pakweg twintig procent.
Filosofen het werk laten doen, die zijn al blij met alles dat enigszins in de buurt van minimumloon komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe kan dat uit voor de kappers?
Ik ga naar de barbier. Die knipt natuurlijk niet voor gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.
Voor had je weg kunnen laten of niks op het einde.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ga naar de barbier. Die knipt natuurlijk niet voor gratis.
Lijkt me niet bevorderlijk voor je kapsel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Filosofen het werk laten doen, die zijn al blij met alles dat enigszins in de buurt van minimumloon komt.
Half uur? Ben met 10 minuten wel weer klaar hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
6 pond is toch hartstikke weinig voor een half uur werk?
Dat is snel. Bijpunten kost bij mij altijd bijna een half uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Half uur? Ben met 10 minuten wel weer klaar hoor
watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, niets arrogants aan. Als de fooi maar niet té hoog is. Ook wordt een propje papiergeld of handje muntjes voor de voeten van de arbeider in kwestie gooien over het algemeen niet op prijs gesteld 😎quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad prima.
Maar weet niet, soms vind ik fooi geven ook weer iets arrogants hebben dat ik het liever niet doe. Of klinkt dat raar.
En dat is dan nog slechts voor het bijknippen van de snor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon legt er daarentegen grif 80 euro voor neer, vermoedelijk.
Moblo na kappersbezoek:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel eisenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is snel. Bijpunten kost bij mij altijd bijna een half uur.
Lekker interessant hoe je inwoners al dan niet wil benoemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
12 euro ex fooi bij de Turk op de Ceintuur 😎
Oh en, werken in Den Haag, voetbal kijken in Rotterdam en ( sinds kort ) slapen in Amsterdam maakt je nog geen Amsterdammer, hoor 😁
* Duikt *
Echt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
Misschien kost het bij mij extra tijd omdat het even duurt voordat ze met zo'n kammetje door mijn krullen kunnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel eisenbeetje bijpunten inderdaad, en ze doen hier meestal aan droogknippen, dus geen gedoe met haar wassen enzo. Da's bij de barbers, zeg maar. Er zijn wel hair salons waar je de volle mik krijgt enzo, is ook flink duurder, maar ik heb m'n haar meestal altijd in een knot, dus 't is allemaal niet zo modelgevoelig
Wat heeft die vrouw toch een ogen zeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben wel vaker ogen, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw toch een ogen zeg.
Krullenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien kost het bij mij extra tijd omdat het even duurt voordat ze met zo'n kammetje door mijn krullen kunnen.
Die heeft mijn aandacht al en dan heb ik voor de rest nog niks gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moblo na kappersbezoek:
[ afbeelding ]
10/10; gevat en origineelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaker ogen, naar het schijnt.
Val jij niet eigenlijk liever op een man?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Bijna kaal vind ik niet echt mooi,
[ afbeelding ]
Maar deze stijl is wel heel leuk
Gewoon op wat ik knap vind, veruit meestal een vrouw wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Val jij niet eigenlijk liever op een man?
In vind deze meer van een man hebben als van een vrouw, al mis ik wel de adamsappel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon op wat ik knap vind, veruit meestal een vrouw wel.
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Bijna kaal vind ik niet echt mooi,
[ afbeelding ]
Maar deze stijl is wel heel leuk
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.
De echte naam van Ryon, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wie wist zonder Google wie Jorik Scholten is?
Wist jij dat niet? Je kijkt zeker geen Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wie wist zonder Google wie Jorik Scholten is?
Goede uitspraak weer, John.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:51 schreef john2406 het volgende:
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders was het ook maar eentonig.
En je moet heel vaak naar de kapper.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wel echt een knappe vrouw zijn om deze stijl te kunnen hebben.
Mwah, da's dan weer het andere uiterste. Al schijn ik als kind op een gegeven moment ook zo te zijn gaan klinken. Dat heeft moederlief er toen uitgeslagen. Ben ik haar achteraf erg dankbaar voor. Je hoort nu nog slechts een licht accent op de S en de R.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
Pas als je praat als Jorik Scholten, dan ben je een Amsterdammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |