SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Van de Wind It Up EP uit '93quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Deze kende ik nog niet van the prodigy, fijn om te horen
maar maar God is dj.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:17 schreef knokkels het volgende:
Wat een geloof in mij![]()
* knokkels zou er bijna een godcomplex van krijgen, als ie niet zo faithless was geweest.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe weegschaal geeft zulke verschillende waardes aan dat ik geen idee heb wat ik nu echt weeg. Net te veel, dat weet ik wel, want meer dan de helft van mijn kleding past niet.
vast wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef asco het volgende:
Hopelijk gaat dit na 17 uur ook gewoon door.
Ik heb op dit moment tot 18:20 vullingquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef asco het volgende:
Hopelijk gaat dit na 17 uur ook gewoon door.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment tot 18:20 vulling
ik wilde je al stiekem verlengenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
Ik wil best wel verlengen als het u niet ontrieft, enzoveurts
tot zolang zit ik in de trein.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment tot 18:20 vulling
Jij zit ook zo rond de 40?quote:
Echt he! Genialiteit ten topquote:
livelinkquote:
Ik draai compleet grensoverschrijdend, genreoverstijgend.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef asco het volgende:
Mag er nog een verzoekplaatje?![]()
Lime - Your Love.![]()
DiscoGenot (of is het nog steeds '90's, ff weg kwijt, nooob, je weet)
5695 days agoquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef knokkels het volgende:
Deze live zien in de nacht voordat je om 8:30 op je werk moet zijn op zondag.![]()
![]()
Ex-importsjengquote:
Ik heb elke keer carnaval weten te ontvluchten. Behalve 1x. Toen werd ik bijna in de fik gezet door een halfnaakte vuurvretende lesbienne. I kid you not...quote:
dank voor het luisteren WillekeurGozerquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik haak af voor nu, bedankt voor de show tot op heden knokkels, en voor de overige luisteraars nog veel plezier met luisteren.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb elke keer carnaval weten te ontvluchten. Behalve 1x. Toen werd ik bijna in de fik gezet door een halfnaakte vuurvretende lesbienne. I kid you not...![]()
Grote optocht en ik kwam erin vast te zitten op mijn fiets.. Die vlammen kwamen nogal dichtbijquote:
Dat is nou het leuke van online radio... Je mag het zelf beslissen ipv de standaard muziek die je op de radio hoort, want het mot van de platenboer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:55 schreef asco het volgende:
Dat ik dit nog eens op de radio mag horen.
Jammer dat ik 2231 topics heb gemist.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van online radio... Je mag het zelf beslissen ipv de standaard muziek die je op de radio hoort, want het mot van de platenboer.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:00 schreef knokkels het volgende:
omdat disco van asco, daarom discogerelateerde house
Ach ja beter laat dan nooit hequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:59 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat ik 2231 topics heb gemist.
Echt wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja beter laat dan nooit he
Nu heb je Radio49 tenminste in je AT
Er komen nog minimaal net zo veel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:59 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat ik 2231 topics heb gemist.
En we zijn echt allemaal heel onschuldig, compleet niet gestoord en totaal ongevaarlijk hoor.quote:
Ha, stem van de jingle die ik er net doorheen gooidequote:Op woensdag 3 januari 2018 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er komen nog minimaal net zo veel.
Geen idee wie je bent; ik kom net weer terug uit the middle of nowhere. Maar: welkom
HAHAHAHA spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:03 schreef knokkels het volgende:
En we zijn echt allemaal heel onschuldig, compleet niet gestoord en totaal ongevaarlijk hoor.
Ha, DJ van de stem van de jingle die je er net doorheen gooidequote:Op woensdag 3 januari 2018 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, stem van de jingle die ik er net doorheen gooide
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
HAHAHAHA spreek voor jezelf!
Nee, wacht.. euh..
Je kunt ook mobiel luisteren natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha, DJ van de stem van de jingle die je er net doorheen gooide
Ik ben nog niet ingetuind. Mot eerst nog boodschappen doen.
2002 Aangemeld > Chaos > Top 2000 > hier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent; ik kom net weer terug uit the middle of nowhere. Maar: welkom
ah, weer terug uit Hunebeddenland? Welkom terugquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam hier in de Radio49-topicreeks .. euh.. een paar jaar geleden. Ze hebben me aan de ketting gelegd en ik mag niet meer wegquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:06 schreef asco het volgende:
[..]
2002 Aangemeld > Chaos > Top 2000 > hier.
Bevalt meteen heel erg.![]()
![]()
Ja, even weer wennen aan mensen hier. En ze proat'n zo roar hier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, weer terug uit Hunebeddenland? Welkom terug
Je mag wel weg hoor.. Maar ja, door die GPS chip in je spijkerbroek vinden we je toch w..... ohhhquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam hier in de Radio49-topicreeks .. euh.. een paar jaar geleden. Ze hebben me aan de ketting gelegd en ik mag niet meer weg
Kun je voor mij wat vlees meenemen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar goed, eerst boodschappen doen, anders heb ik geen voer. Laters
je inkoopbeleid is op orde, nu de rest nog. Staat de wind niet gunstig, komt er niks aanwaaien?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je voor mij wat vlees meenemen?![]()
Ow wacht, ik heb volgens mij toch wel alles wat ik nodig heb. Nou ja behalve een kloon die voor me kookt, dan wel een vriendin
Er werd laatst wel bij me aangebeld, ik zag niemand en ineens hoorde ik mijn buurman.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je inkoopbeleid is op orde, nu de rest nog. Staat de wind niet gunstig, komt er niks aanwaaien?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:15 schreef asco het volgende:
Deze.![]()
![]()
Eigen opname van Parkzicht Reunion.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:26 schreef knokkels het volgende:
Oei, ik heb het topic om zeep geholpen
Oohh barrrrrrrrrrrrrrrbarrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:30 schreef asco het volgende:
Als ik deze hoor krijg ik zin in deze:
Ramirez - El Ritmo Barbaro
Damn!!!quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oohh barrrrrrrrrrrrrrrbarroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Told ya, me luvz rave, early hardcore enzoquote:
Yup, ik wil een hotline als je uitzendt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Told ya, me luvz rave, early hardcore enzo
Je Sonos toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:34 schreef asco het volgende:
[..]
Yup, ik wil een hotline als je uitzendt.
Dat is hopelijk vanwege mijn diepe stem, en niet vanwege de ongelijkheid in volume van mic en muziek, of interferentie van de micquote:
Is die bass op de achtergrond, ik vind mooi.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is hopelijk vanwege mijn diepe stem, en niet vanwege de ongelijkheid in volume van mic en muziek, of interferentie van de mic
* knokkels maakt mental note om de show terug te luisteren of het zooitje allemaal goed staat ingesteldquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:39 schreef asco het volgende:
[..]
Is die bass op de achtergrond, ik vind mooi.
Staat prima.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels maakt mental note om de show terug te luisteren of het zooitje allemaal goed staat ingesteld
Deze is tamelijk obscuurquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:45 schreef knokkels het volgende:
Ik wilde altijd al eens weten hoe deze over mijn home theater set zou klinken. Nu weet ik dat
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet Radio 49 aan en hoort als eerste Knokkels "VNV Nation" zeggen
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet Radio 49 aan en hoort als eerste Knokkels "VNV Nation" zeggen
Verlengen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:53 schreef knokkels het volgende:
Oei, met die verzoekjes moet ik óf gaan snijden in mijn playlist, óf verlengen
Werkschuw tuig is het hier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:53 schreef CindieY het volgende:
Wat is deze? Meerdere shows? Heel topic vol? Moet er niet gewerkt worden?
Ho ho...quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Werkschuw tuig is het hier.
Ik ben nooit in Parkzicht geweestquote:
Ik WIL werken maar de WAJONG doet vervelend tegen me.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Werkschuw tuig is het hier.
Middag, btw... welkomquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Parkzicht geweestMaar dat ligt ook wat uit de buurt. Ik ben wel in slaap gevallen tegen de bass speakers toen Lady Dana aan het draaien was op de Thunderdome XIII launchparty in De Oorsprong in Schoorl. Mijn twee vrienden die mee waren, hebben nog 48 uur wakker gelegen NA het feest
Tijd dus om de Fok knok(kels)ploeg naar het WAJONG te sturenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik WIL werken maar de WAJONG doet vervelend tegen me.
Dus ja, dan hou ik me maar bezig met verkeer regelen en parkeerbeheer. En draaien natuurlijk.
Ho?quote:
Verkeer regelen is ook werkenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik WIL werken maar de WAJONG doet vervelend tegen me.
Dus ja, dan hou ik me maar bezig met verkeer regelen en parkeerbeheer. En draaien natuurlijk.
Ik heb vandaag kerstbomen ogehaald.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:53 schreef CindieY het volgende:
Beetje vroeg, vind je niet?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kerstbomen ogehaald.
Ik ben hier nieuw in dit topic maar hoop eigenlijk dat jij hier ook wel eens een Pet Shop Boys uurtje doet?quote:
Eén persoon heeft het station overgenomen...quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:53 schreef CindieY het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:01 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben hier nieuw in dit topic maar hoop eigenlijk dat jij hier ook wel eens een Pet Shop Boys uurtje doet?
uitvoerders vonden van niet, die zetten hun boom naar eigen zeggen nl op 2 januari buiten, aangezien er anders helemaal niks op te halen valt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Beetje vroeg, vind je niet?
Oh mag dat!quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd dus om de Fok knok(kels)ploeg naar het WAJONG te sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hobby, zelfsquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh mag dat!
Dhr Knokkels kan NIET meer dan 5 kilo tillen (ja, ik heb dan wel kleine vingers maar ik kan je handen wel tot moes knijpen. Meneer kan daarnaast ook niet zonder toezicht werken. Ohhh, dus daarom sta ik geregeld alleen op een moeilijk punt verkeer te regelen. Verder kan meneer niet lang op zijn benen staan. Want ik heb geen grote tenen. En tóch gebeurt het vaker wel dan niet dat ik minimaal 5 uur en maximaal een uur of 10, 11 (en de volgende dag, ...) op mijn benen sta.![]()
stelletjeAls je een stempel hebt, kom je er heel moeilijk vanaf, aan de andere kant geeft het je wel een beschermde status.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar die reunion?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:54 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Ga je ook nog elk jaar naar het Maasgebouw in november?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén persoon heeft het station overgenomen...
Leuk die beschermde status, maar ik heb écht een enórm grote hekel aan die stempelsquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een stempel hebt, kom je er heel moeilijk vanaf, aan de andere kant geeft het je wel een beschermde status.
Werkenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:53 schreef CindieY het volgende:
Hoe wist je dat ik die er vroeger altijd na draaide?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:06 schreef asco het volgende:
Knokkels, nog eentje als het mag.![]()
Three O' Three - Public Energy ()
Ik wil wel vanaf 20.00 uur draaien...quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:05 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik vraag wel netjes steeds of ik nog moet verlengen of iemand anders ditdatalles...
Ik heb er bewust voor gekozen, aangezien ik in aanmerking voor kwam, en vw mn opleidings niveau anders nu nog elke maand een formuliertje in had moeten vullen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk die beschermde status, maar ik heb écht een enórm grote hekel aan die stempels
Ow, hoe lang wil jij?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan pas vanaf 19, tenzij iemand anders al iets ingeplanned heeft.
Geen enkel idee!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik die er vroeger altijd na draaide?![]()
* knokkels realiseerde zich dat net trouwens hoor
Ik ben redelijk door mijn planning heenquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan pas vanaf 19, tenzij iemand anders al iets ingeplanned heeft.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben redelijk door mijn planning heen
ik vind het ook best om van 18:30 tot 20 te gaan, kan ik daarna nog wel wat boodschapjes doen.quote:
Ik ga roosteren en Knokkels draait dan tot 18.30 uur door...quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
ik vind het ook best om van 18:30 tot 20 te gaan, kan ik daarna nog wel wat boodschapjes doen.
Tof!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
ik vind het ook best om van 18:30 tot 20 te gaan, kan ik daarna nog wel wat boodschapjes doen.
Ik wil ook wel een half uur of drie kwartier vullen als dat je beter uitkomt?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Ik stond al in de aanslagquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga roosteren en Knokkels draait dan tot 18.30 uur door...
Dat kan jijquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik jou tot 18.30u inroosteren?
Nee hoor, het ging me er eilk alleen om, dat de winkel iig nog open is als ik uitgedraaid ben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een half uur of drie kwartier vullen als dat je beter uitkomt?
quote:Programma van vandaag
14:52 - 18:30 DJ Knokkels - Ome Knok Draait Uit Eigen Doos
18:30 - 20:00 PaRoDiUzZ - Bietje Bij Bietje
20:00 - 22:00 MadMaster - To Be Announced
Laat ik vandaag nou bietjes gaan etenquote:
Alleen via Knokkels, indien...quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:13 schreef asco het volgende:
Kan ik de afgelopen middag ook ergens downloaden in mp3?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging me er eilk alleen om, dat de winkel iig nog open is als ik uitgedraaid ben.
Zelfs in Den Helder zijn ze tot 22:00 openquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging me er eilk alleen om, dat de winkel iig nog open is als ik uitgedraaid ben.
Nee ben wel naar Thunderdome 25 jaar geweest. Toffe muziek maar het trekt een beetje een apart publiek aan. Van die dikke dertigers die nog een keertje hun jeugd willen beleven.quote:
Toen ik klaar was met de middelbare school, kwam ik erachter dat DJ Promo in hetzelfde jaar zat. Andere klas. Imagine my surprise toen we de deur uitliepen en tegen een ID&T podium aanbotstequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ben wel naar Thunderdome 25 jaar geweest. Toffe muziek maar het trekt een beetje een apart publiek aan. Van die dikke dertigers die nog een keertje hun jeugd willen beleven.
bij mij maar tot 21, dus het is of van 18iets tot 20, of van 19iets tot uitgedraaid/overgenomen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs in Den Helder zijn ze tot 22:00 open
Niet geweest. Ben meer van de Parkzicht van vóór de hardcore. De oldskool plaatjes zeg maar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ben wel naar Thunderdome 25 jaar geweest. Toffe muziek maar het trekt een beetje een apart publiek aan. Van die dikke dertigers die nog een keertje hun jeugd willen beleven.
Eindhoven heb ik nooit begrepen, maar die plaat draai ik regelmatig...quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:21 schreef asco het volgende:
Oooohh, Eindhoven 1994.![]()
Niemand begrijpt dit.
Dit is gewoon een intens lekker nummerquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:21 schreef asco het volgende:
Oooohh, Eindhoven 1994.![]()
Niemand begrijpt dit.
Heerlijk!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindhoven heb ik nooit begrepen, maar die plaat draai ik regelmatig...
Dat is wel geniaal hoorquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen ik klaar was met de middelbare school, kwam ik erachter dat DJ Promo in hetzelfde jaar zat. Andere klas. Imagine my surprise toen we de deur uitliepen en tegen een ID&T podium aanbotste
Def Rhymz, wat een mafkees, goeie gozerquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal hoor
Def Rhymz woonde in Crooswijck een paar straten achter ons, nog met zijn broertje Legend of Zelda uitgespeeld.
Was het tijdens carnaval?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:23 schreef knokkels het volgende:
Eindhoven, als je richting Amsterdam rijdt, ga je door een Reiki poort heen. Dat was best geinig toen om mee te maken
Ik ken dat vaag ja is een stuk rustiger. Ga je helemaal niet meer naar feestjes?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef asco het volgende:
[..]
Niet geweest. Ben meer van de Parkzicht van vóór de hardcore. De oldskool plaatjes zeg maar.<=1992
Ergens rond 2001 volgens mij, en niet met carnaval..quote:
Het enige waar ik zelf heenga, is VNV Nation. #Groupyalertquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ken dat vaag ja is een stuk rustiger. Ga je helemaal niet meer naar feestjes?
Ken ik niet, Is dat dit werk?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het enige waar ik zelf heenga, is VNV Nation. #Groupyalert
En meteen een geweldig nummer pakkkenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:29 schreef asco het volgende:
Knokkels, bedankt voor een TOP middag.
Nooit gedacht dat ik dit hier zou beleven tijdens mijn eerste bezoek.
Echt genoten.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Msx in dit geval, maar close enough.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:29 schreef asco het volgende:
Knokkels, bedankt voor een TOP middag.
Nooit gedacht dat ik dit hier zou beleven tijdens mijn eerste bezoek.
Echt genoten.![]()
Workbench heb ik echt nooit mee gewerkt.quote:
Nein mann, RSI Mega Demo!quote:
Ja, die!quote:
1 minuutje gekeken >>> Bookmarkquote:
Ja echt, jammer dat ik zo stom was om niet eerder te volgen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nieuwe luisteraars!
Sommigen al bekend via Top 2000. Nogmaals welkom, welkom!
Stempel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:44 schreef knokkels het volgende:
en ik maar denken waarom ik ineens geen geluid hoorde... klein tikje op de mute button ... Dat was niet de bedoeling
Ah, je deed een knokkeltje off air.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:44 schreef knokkels het volgende:
en ik maar denken waarom ik ineens geen geluid hoorde... klein tikje op de mute button ... Dat was niet de bedoeling
Oh hell yeahquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, je deed een knokkeltje off air.
Echt zonde.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh hell yeah
En ik heb mijn stream ook nog vakkundig vernietigd, le big oopsie
Ik doe nooit aan moeilijke mixen, gewoon uit de losse pols.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond bij mij geen moeilijke mixen of zo, gewoon 'goede' muziek van diverse pluimage...
Dat lijkt me al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan moeilijke mixen, gewoon uit de losse pols.
Oh ja, toen werd Arrested Development ineens een stuk minderquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij had beter niet solo kunnen gaan en bij arrested development kunnen blijven though.
Voor mij zijn de mixen niet zo moeilijk, voor sommige luisteraars soms wel...quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan moeilijke mixen, gewoon uit de losse pols.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij zijn de mixen niet zo moeilijk, voor sommige luisteraars soms wel...
Ik doe het volgensmij ook goed, want normaal gesproken ben ik er binnen drie kwartier al een stuk of vier kwijt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij zijn de mixen niet zo moeilijk, voor sommige luisteraars soms wel...
Dit is lekker relax na het eten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe het volgensmij ook goed, want normaal gesproken ben ik er binnen drie kwartier al een stuk of vier kwijt.
Gin & Juice, Tanqeray of Hennessy?quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe het volgensmij ook goed, want normaal gesproken ben ik er binnen drie kwartier al een stuk of vier kwijt.
quote:
Jij ook een heel goed 2018 gewenstquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:05 schreef Fogel het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor een show
Ik wens iedereen alhier een bijzonder gelukkig 2018!
Ja beste wensen bla bla bla HOE WAS VNV NATION FEAT. BABELSBERG ORCHESTRA!?!?!quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:05 schreef Fogel het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor een show
Ik wens iedereen alhier een bijzonder gelukkig 2018!
Lekker man. Kun je ergens zien welke song er speelt?quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:19 schreef asco het volgende:
[..]
Da Grassroots Ft Mr. Roam - Price Of Livin'
http://www.radio49.nl/playing.phpquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Kun je ergens zien welke song er speelt?
Thanks!quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playing.php
Het was geweldig mooiquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja beste wensen bla bla bla HOE WAS VNV NATION FEAT. BABELSBERG ORCHESTRA!?!?!
*stuiter*
Ha, Fogel! Alles lekker?
Net een heel fijne show gehad, nieuwe luisteraars, jeujquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was geweldig mooi![]()
En ja, alles lekker hier
Bij jou ook?
Tof, jammer dat ik die gemist heb.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Net een heel fijne show gehad, nieuwe luisteraars, jeuj![]()
Maar ik ben toch wel jaloers hoor Fogel
quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof, jammer dat ik die gemist heb.
Je had gewoon moeten gaan joh!
quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:55 schreef asco het volgende:
Say baby, y'know, you over here with a nigga, y'know. Why don't you uhh, hook a nigga up, y'know, suck a dick or somethin'?
(Fuck you trick I ain't down with suckin no dicks)
You know what time it is, you know you wanna suck a nigga' dick. Why don't you just go ahead and do that?
(Why don't you eat some of this pussy? You know ya down with all that.)
Nah I ain't with eatin' no motherfuckin pussy. You got me fucked up, just suck a nigga' dick!
(Bitch, you like eatin' the pussy real good)
Nah I ain't with that shit, check this shit out
[Pimp C]
Bitch, I ain't even tryin to hear that bullshit
About what your ho ass don't suck and what ya ass don't lick
So you can get your knees dirty, ho
Or either get your ratchet ass out my fuckin do'
Cause I'm Pimp C, I put a bitch in her place
Get down on your knees, I put my dick in ya face
Cause that's how the shit gotta go, heh
With the average everyday South Texas ho
So bitch what's up with the suckin' action?
Cause my dick need that satisfaction
(Bitch, you ain't even my type)
Yeah ya momma said that but she still got me right
(Ah nigga my momma don't even do that shit)
Bitch yo' momma suck a mean-ass dick
But I don't need ya anyway, trick, huh
Cause I'm so bad, I can suck my own motherfuckin' dick
Oke dan!
Ha, just mequote:
Mmmmmmmmmmmmmm bietjesquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor de relaxte bietjes, PaRo
Ik niet, kabouterfamilie is net weg en het lijkt erop alsof het huis ontploft isquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!
Vanavond doe ik het wat rustiger aan dan gisteren...
Ik wacht de foto's wel weer af...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik niet, kabouterfamilie is net weg en het lijkt erop alsof het huis ontploft is
terwijl jij draait zal ik rustig opruimen![]()
maar het was super gezellig
Dit is wel het origineel...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:06 schreef asco het volgende:
Dit komt toch na het origineel wat ook geen origineel is toch?
Lekker.quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel de 12" uitvoering die je niet vaak hoort...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe het niet origineel er wel achter aan...
Nou!quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalig dat deze band met geen enkel nummer in de Top 2000 staat.
Ditquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalig dat deze band met geen enkel nummer in de Top 2000 staat.
Je brengt me op een idee...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
Wow, wat zijn er toch een lekkere good-feeling liedjes gemaakt
Michael Bublé? Nee toch?quote:
Die hoor ik nou echt nooit meer! Bestaan ze nog?quote:
Nee, al lang niet meer...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hoor ik nou echt nooit meer! Bestaan ze nog?
rrrrrawwwwwwwwrrrrrrrrrrrquote:
Bijna wel, jaquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
Mijn goede voornemen is om wat vaker tot 10 te tellen. Ik heb nu nogal eens de neiging tot exploderen (vooral op mijn werk). En dan moet ik later weer excuses aanbieden en zo en een hoop gedoe. Dus tot 10 tellen lijkt me een goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |