SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Van de Wind It Up EP uit '93quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Deze kende ik nog niet van the prodigy, fijn om te horen
maar maar God is dj.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:17 schreef knokkels het volgende:
Wat een geloof in mij![]()
* knokkels zou er bijna een godcomplex van krijgen, als ie niet zo faithless was geweest.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe weegschaal geeft zulke verschillende waardes aan dat ik geen idee heb wat ik nu echt weeg. Net te veel, dat weet ik wel, want meer dan de helft van mijn kleding past niet.
vast wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef asco het volgende:
Hopelijk gaat dit na 17 uur ook gewoon door.
Ik heb op dit moment tot 18:20 vullingquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef asco het volgende:
Hopelijk gaat dit na 17 uur ook gewoon door.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment tot 18:20 vulling
ik wilde je al stiekem verlengenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
Ik wil best wel verlengen als het u niet ontrieft, enzoveurts
tot zolang zit ik in de trein.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment tot 18:20 vulling
Jij zit ook zo rond de 40?quote:
Echt he! Genialiteit ten topquote:
livelinkquote:
Ik draai compleet grensoverschrijdend, genreoverstijgend.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef asco het volgende:
Mag er nog een verzoekplaatje?![]()
Lime - Your Love.![]()
DiscoGenot (of is het nog steeds '90's, ff weg kwijt, nooob, je weet)
5695 days agoquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef knokkels het volgende:
Deze live zien in de nacht voordat je om 8:30 op je werk moet zijn op zondag.![]()
![]()
Ex-importsjengquote:
Ik heb elke keer carnaval weten te ontvluchten. Behalve 1x. Toen werd ik bijna in de fik gezet door een halfnaakte vuurvretende lesbienne. I kid you not...quote:
dank voor het luisteren WillekeurGozerquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik haak af voor nu, bedankt voor de show tot op heden knokkels, en voor de overige luisteraars nog veel plezier met luisteren.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb elke keer carnaval weten te ontvluchten. Behalve 1x. Toen werd ik bijna in de fik gezet door een halfnaakte vuurvretende lesbienne. I kid you not...![]()
Grote optocht en ik kwam erin vast te zitten op mijn fiets.. Die vlammen kwamen nogal dichtbijquote:
Dat is nou het leuke van online radio... Je mag het zelf beslissen ipv de standaard muziek die je op de radio hoort, want het mot van de platenboer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:55 schreef asco het volgende:
Dat ik dit nog eens op de radio mag horen.
Jammer dat ik 2231 topics heb gemist.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van online radio... Je mag het zelf beslissen ipv de standaard muziek die je op de radio hoort, want het mot van de platenboer.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:00 schreef knokkels het volgende:
omdat disco van asco, daarom discogerelateerde house
Ach ja beter laat dan nooit hequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:59 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat ik 2231 topics heb gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |