abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 22:01:56 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176269990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:40 schreef Nintex het volgende:
Het huis van Clinton staat in de fik.

Manafort heeft Mueller aangeklaagd.

This crazy ride never ends _O_
Volgens mij staat het Witte Huis nu in de fik. En goed ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176270004
Zou grappig zijn als Trump de award van Dishonest and Corrupt Media Award aan Breitbart gaat geven
  Overall beste user 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 22:03:32 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176270036
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is dit geen grap? De bewoording en alles lijkt me zo....highschool like?
Hij zal hulp hebben gehad bij het schrijven. Waarschijnlijk is dat het.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176270140
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:00 schreef Falco het volgende:

[..]

Qua geestelijke ontwikkeling is dat wel wat verder gevorderd dan dat eerdere kleutergejank over hoe groot zijn nucleaire knop is.
Ok, maar het is een officieel statement toch? Geen hersenscheet twit bericht? Het Witte Huis heeft een comm staff...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2018 @ 22:09:17 #105
862 Arcee
Look closer
pi_176270194
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is dit geen grap? De bewoording en alles lijkt me zo....highschool like?
Dan zal het wel nep zijn idd, want Trump komt nooit verder dan kleuterniveau.
pi_176270246
Zelfs Huckabee Sanders kan d'r zelf beter uitdrukken als ze de chaos moet verklaren tijdens een live persco. Als dit echt is, was dit een statement die hij dicteerde aan Barron?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176270309
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok, maar het is een officieel statement toch? Geen hersenscheet twit bericht? Het Witte Huis heeft een comm staff...
Ja is officieel, Sanders sprak er ook over in de press briefing


quote:
The Trump administration on Wednesday released a statement in response to comments that Stephen K. Bannon, the former White House chief strategist, made to Michael Wolff for his book, Fire and Fury: Inside the Trump White House. In the book, Mr. Bannon said that a meeting between members of the Trump team and a lawyer with Russian connections had been “treasonous.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176270340
Poep is aan. :D
pi_176270351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik vrees dat de echtscheiding nu definitief is.
NBCNews twitterde op woensdag 03-01-2018 om 19:22:37 JUST IN: President Trump statement on Steve Bannon: "When he was fired, he not only lost his job, he lost his mind." https://t.co/LxZoBI5Ng4[ afbeelding ] reageer retweet
Dit is nep, toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:15:14 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176270366
lama
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176270382
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Poep is aan. :D
Vol op het orgel! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176270405
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja is officieel, Sanders sprak er ook over in de press briefing


[..]

Ik ga niet dat hele interview volgen, want Huckabee. Dat is als Spicer zonder spice. Maar dit statement als reactie op wat Bannon gezegd zou hebben over mogelijke collusion is wel heel dom. Als in capslockwaardig dom.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 22:17:25 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176270420
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Poep is aan. :D
O ja....

https://www.thedailybeast(...)trump-wants-him-back


quote:
Losing your job in a fit of self-immolation after a mere ten days may seem like the type of professional stumble that doesn’t lend itself to a comeback. But Anthony Scaramucci, a.k.a. the Mooch, appears to be positioning himself to give politics another go.

The former White House communications director has privately told friends and associates that the president and other members of the Trump family, including White House adviser and first daughter Ivanka Trump, miss him and want him back in the West Wing. Three sources close to Scaramucci have independently told The Daily Beast that the Mooch continues to brag that he and President Donald Trump talk on the phone, and that the Mooch believes his resurrection in Trump-world could be imminent. One of these sources said that the Mooch claimed he was flying out to either Washington, D.C. or Mar-a-Lago early this month to meet Trump to talk about it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176270433
quote:
Op woensdag 3 januari 2018 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
Vol op het orgel! :D
Op de ventilator, toch ? 11.gif
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:18:16 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176270442
Jaaaah Scaramucci terug in het Witte Huis _O_

Dat zou echt weer fantastisch zijn :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 woensdag 3 januari 2018 @ 22:21:32 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176270511
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:18 schreef Falco het volgende:
Jaaaah Scaramucci terug in het Witte Huis _O_

Dat zou echt weer fantastisch zijn :')
Dat! Of een atoomoorlog.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176270518
quote:
Voor neukende sake... Dit mist er nog ja...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:21:58 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176270520
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:18 schreef Falco het volgende:
Jaaaah Scaramucci terug in het Witte Huis _O_

Dat zou echt weer fantastisch zijn :')
Heeft ie die tweedehands Lambo's allemaal al verkocht dan? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176270752
Wie denkt te begrijpen wat Bannon's angle is? Uit alles blijkt dat Trump dit totaal niet heeft aan zien komen.
pi_176270994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:32 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie denkt te begrijpen wat Bannon's angle is? Uit alles blijkt dat Trump dit totaal niet heeft aan zien komen.
Get-out-of-jail free card.
pi_176271040
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:44 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Get-out-of-jail free card.
Toch wel lachwekkend en bizar die blinde paniek die nu in de kliek rondom Trump om zich heen slaat :'). Ze moeten wel hele stoute dingen hebben gedaan als het onderzoek ze nu zo zenuwachtig maakt dat ze elkaar beginnen te kannabaliseren om aan de lange arm der wet te kunnen ontsnappen.
pi_176271099
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:46 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Toch wel lachen die blinde paniek die nu in de kliek rondom Trump om zich heen slaat. Ze moeten wel hele stoute dingen hebben gedaan als het onderzoek ze nu zo zenuwachtig maakt dat ze elkaar beginnen te kannabaliseren om aan de lange arm der wet te kunnen ontsnappen.
Het is gewoon een vrij sneue bende. En Bannon lijkt me niet eens crimineel ofzo dat is gewoon een ideologische idioot. De rest van Trump z’n entourage zijn echt domme schreeuwlelijkerds. En dat wreekt zich best snel. Het zijn allemaal pestkoppen die uit de school klappen als het echt spannend wordt. Lafaards.
pi_176271103
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:44 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Get-out-of-jail free card.
Een interview of meewerken aan een boek is dat alleen niet.

Ik denk dat het gewoon kinderachtige spite is. Bannon is namelijk ook niet zo volwassen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176271142
Ik heb het idee dat Trump zich meer zorgen zou moeten maken over z'n statement dan over wat Bannon beweert in een boek :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:52:29 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176271155
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:32 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie denkt te begrijpen wat Bannon's angle is? Uit alles blijkt dat Trump dit totaal niet heeft aan zien komen.
Allemaal onderdeel van Operation Enduring Clusterfuck. Alleen Hilldog weet hoe het afloopt.

Of Steve heeft nog 3 maanden te leven. :P

Wordt nog een goeie film.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176271173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik vrees dat de echtscheiding nu definitief is.
NBCNews twitterde op woensdag 03-01-2018 om 19:22:37 JUST IN: President Trump statement on Steve Bannon: "When he was fired, he not only lost his job, he lost his mind." https://t.co/LxZoBI5Ng4[ afbeelding ] reageer retweet
Haha! :D
Ook die nutteloze toevoeginkjes ook de hele tijd om zijn grootsheid aan te tonen...
"...defeating 17 candidates often described as the most talented field ever assembled"
"...winning isn't as easy as I make it look"


Nee :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176271230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Haha! :D
Ook die nutteloze toevoeginkjes ook de hele tijd om zijn grootsheid aan te tonen...
"...defeating 17 candidates often described as the most talented field ever assembled"
"...winning isn't as easy as I make it look"


Nee :')
Toch nog Trump's schrijfvaardigheid en emotionele intelligentie overschat dat ik dacht dat het wel nep moest zijn :')

Wie dacht dat 2017 een gestoord jaar was, kan zijn riemen beter vast doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door westwoodblvd op 03-01-2018 23:03:16 ]
pi_176271312
Op CNBC zijn nog wat uittreksels van het boek gemaakt. Als het allemaal waar is..... och och wat een dombo is die Trump. Al is het 50% accuraat.
pi_176271329
Maar blijf erin geloven he nintex. Hahaha
pi_176271427
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een interview of meewerken aan een boek is dat alleen niet.

Ik denk dat het gewoon kinderachtige spite is. Bannon is namelijk ook niet zo volwassen.
Denk ook dat Bannon niet vrij van rancune is. Hij is uitgerangeerd, verbannen uit het Witte Huis en zijn kandidaat voor Alabama heeft verloren van een Democraat. :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176271480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:02 schreef Freak188 het volgende:
Op CNBC zijn nog wat uittreksels van het boek gemaakt. Als het allemaal waar is..... och och wat een dombo is die Trump. Al is het 50% accuraat.
Smakelijke en smakeloze preview https://www.cnbc.com/2018(...)s-fire-and-fury.html
pi_176271648
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Denk ook dat Bannon niet vrij van rancune is. Hij is uitgerangeerd, verbannen uit het Witte Huis en zijn kandidaat voor Alabama heeft verloren van een Democraat. :Y
Bannon is verre van uitgerangeerd. De man is nog steeds een behoorlijk grote media outlet.

Daarom begrijp ik het statement niet. Trump wil zijn eigen achterban verliezen of zo? Welke richting gaat hij op?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176271670
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Smakelijke en smakeloze preview https://www.cnbc.com/2018(...)s-fire-and-fury.html
Pareltje van Gary Cohn:

"It's worse than you can imagine. An idiot surrounded by clowns. Trump won't read anything - not one-page memos, not the brief policy papers; nothing. He gets up halfway through meetings with world leaders because he is bored. And his staff is no better. Kushner is an entitled baby who knows nothing. Bannon is an arrogant prick who thinks he's smarter than he is. Trump is less a person than a collection of terrible traits. No one will survive the first year but his family. I hate the work, but feel I need to stay because I'm the only person there with a clue what he's doing. The reason so few jobs have been filled is that they only accept people who pass ridiculous purity tests, even for midlevel policy-making jobs where the people will never see the light of day. I am in a constant state of shock and horror."
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176271767
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bannon is verre van uitgerangeerd. De man is nog steeds een behoorlijk grote media outlet.

Daarom begrijp ik het statement niet. Trump wil zijn eigen achterban verliezen of zo? Welke richting gaat hij op?
Ik bedoel dat ik denk dat hij bij Trump afgedaan heeft. Trump denkt hem niet meer nodig te hebben.

Denk ik :P

Maar het blijft speculeren natuurlijk :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176271850
Een incapabele leugenaar zegt over een andere incapabele leugenaar dat zijn claim dat de één een incapabele leugenaar is, een leugen is.

Wie nu te geloven?
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:50:58 #136
192592 SureD1
------------------------------
pi_176272069
Hahahaha wat een clusterfuck, dat boek ga ik zeer zeker kopen, en ik denk miljoenen met mij...
pi_176272153
Ik vraag me nu wel af wat dellipder vindt van Bannon's uitspraak dat de Trump Tower meeting 'treasonous' was. :9
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2018 @ 23:58:12 #138
240917 Mula
pi_176272164
https://twitter.com/kyledcheney/status/948682280381435904

(Sorry, zit op ipad kan alleen linkje geven)

Rosenstein en Wray hebben net een gesprek van een uur gehad met Paul Ryan over het Rusland onderzoek. Volgens journalist van politico ging het over Nunes en de door hem opgevraagde documenten mbt Steele dossier.
pi_176272303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:50 schreef SureD1 het volgende:
Hahahaha wat een clusterfuck, dat boek ga ik zeer zeker kopen, en ik denk miljoenen met mij...
Lijkt me dat dat ook een van de voornaamste drijfveren is geweest voor dit soort onthullingen in het boek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176272326
KatyTurNBC twitterde op woensdag 03-01-2018 om 23:06:23 From Fire and Fury, here's Trump on his friends' wives --> https://t.co/9imNBaSqm1 reageer retweet
By the gods dit Troll niveau _O_
  donderdag 4 januari 2018 @ 00:27:58 #141
192592 SureD1
------------------------------
pi_176272581
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat ook een van de voornaamste drijfveren is geweest voor dit soort onthullingen in het boek.
Dat snap ik, en ik snap ook dat hooguit de helft waar is, maar shut up and take my money...
Edit, preordered :Y

Zoals iemand hier al schreef, dit is van Nero-iaanse proporties.

On a more serious note, het is verrekte beangstigend om te zien hoe makkelijk het is om een instituut zoals de President van de VS, dat opgebouwd is sinds 1776 in minder dan een jaar tijd op dit niveau geraakt is omdat de VS het nodig vond (al dan niet met buitenlandse hulp) een vieze ordinaire man tot President te kiezen.

Het is eveneens beangstigend om te zien hoe de instituten waarop samenlevingen gebouwd zijn niet bestand zijn tegen aanvallen vanuit ‘nieuwe’ technologieėn. Scharniermoment in de tijd denk ik serieus. Ik hoop dat er nog geschiedschrijvers zijn tegen die tijd om er verslag van te doen...

[ Bericht 2% gewijzigd door SureD1 op 04-01-2018 00:33:33 ]
pi_176272821
John Dean: Nixon ‘Might Have Survived If There’d Been a Fox News’

The star witness of the Watergate investigation says the Russia scandal is far from over, but Trump has advantages his predecessor didn’t.

quote:
John Dean, the former Nixon White House counsel, has a stark warning for White House lawyer Ty Cobb and the rest of President Donald Trump’s defenders as they enter 2018: Believing the investigation and prosecutions will be over anytime soon is “wishful thinking.”

And, says the man who famously flipped and became the prosecution’s star witness in the process that helped take down Richard Nixon, no one in the president’s orbit should assume they’re prepared for everything that cooperating witnesses George Papadopoulos and Michael Flynn might be telling Robert Mueller, as their statements have suggested—whether it’s done out of confidence from their own review or just out of public bluster.

That’s exactly the mistake Dean saw Nixon and his close aides and accomplices, H.R. Haldeman and John Ehrlichman, make about him: overconfidence.

“They didn’t know how much I knew. I knew much more than they thought I did,” Dean told me in an interview for the latest episode of POLITICO’s Off Message podcast, pointing in particular to Trump’s disgraced former national security adviser. “With Flynn and his proximity, he had even more proximity than I did.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176272970
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:27 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat snap ik, en ik snap ook dat hooguit de helft waar is, maar shut up and take my money...
Edit, preordered :Y

Zoals iemand hier al schreef, dit is van Nero-iaanse proporties.

On a more serious note, het is verrekte beangstigend om te zien hoe makkelijk het is om een instituut zoals de President van de VS, dat opgebouwd is sinds 1776 in minder dan een jaar tijd op dit niveau geraakt is omdat de VS het nodig vond (al dan niet met buitenlandse hulp) een vieze ordinaire man tot President te kiezen.
Mwoah, als je denkt dat er in het verleden geen presidenten van discutabel niveau zijn geweest, dan zou ik eens in de geschiedenisboeken duiken. :P

quote:
Het is eveneens beangstigend om te zien hoe de instituten waarop samenlevingen gebouwd zijn niet bestand zijn tegen aanvallen vanuit ‘nieuwe’ technologieėn. Scharniermoment in de tijd denk ik serieus. Ik hoop dat er nog geschiedschrijvers zijn tegen die tijd om er verslag van te doen...
In welk opzicht precies? De meeste instituten staan volgens mij nog fier overeind.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:16:01 #144
192592 SureD1
------------------------------
pi_176273104
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, als je denkt dat er in het verleden geen presidenten van discutabel niveau zijn geweest, dan zou ik eens in de geschiedenisboeken duiken. :P
Stroman Monolith, discutabele presidenten genoeg, maar dit is van andere proporties; dit gaat voorbij Nixon, die deed nog goede dingen, tussen zijn politiek gescheme door, en zelfs voorbij Buchanan..

[..]

quote:
In welk opzicht precies? De meeste instituten staan volgens mij nog fier overeind.
Ik bedoelde meer zaken als ‘free and fair elections’
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:22:20 #145
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176273156
Acosta twitterde op donderdag 04-01-2018 om 00:50:51 Trump claimed undocumented people committed voter fraud in election so he created a commission to prove it. Failing... https://t.co/O8H871LPCV reageer retweet
Trump signs order disbanding voter fraud commission
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_176273202
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Stroman Monolith, discutabele presidenten genoeg, maar dit is van andere proporties; dit gaat voorbij Nixon, die deed nog goede dingen, tussen zijn politiek gescheme door, en zelfs voorbij Buchanan..
Dat je het ergens niet mee eens bent maakt het geen stroman. Jij stelt dat het zonder precedent is, ik stel dat er wel degelijk precedent en zijn.
Andrew Jackson was minstens zo vulgair en zou je wel aardig van machtsmisbruik kunnen betichten. Er was nog geen Twitter natuurlijk.
Maar wat maakt Trump dan zo vreselijk veel erger in jouw ogen?

quote:
[..]

[..]

Ik bedoelde meer zaken als ‘free and fair elections’
Nou ja, die staan al veel langer enigzins onder druk vanwege zaken als gerrymandering, voter suppression en meer van dat soort zaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:31:53 #147
192592 SureD1
------------------------------
pi_176273241
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat je het ergens niet mee eens bent maakt het geen stroman. Jij stelt dat het zonder precedent is, ik stel dat er wel degelijk precedent en zijn.
Andrew Jackson was minstens zo vulgair en zou je wel aardig van machtsmisbruik kunnen betichten. Er was nog geen Twitter natuurlijk.
Maar wat maakt Trump dan zo vreselijk veel erger in jouw ogen?

[..]

Nou ja, die staan al veel langer enigzins onder druk vanwege zaken als gerrymandering, voter suppression en meer van dat soort zaken.
Ik stel niet dat het zonder precedent is. Dat lees jij er in, daar kan ik niks aan doen. Truste :W
pi_176273274
Ik ben toch wel benieuwd waar Ivanka is gebleven. Die heeft toch een post in het witte huis gekregen zodat ze haar pappie een beetje onder controle kon houden?
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:37:15 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176273276
quote:
2s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:22 schreef monkyyy het volgende:
Acosta twitterde op donderdag 04-01-2018 om 00:50:51 Trump claimed undocumented people committed voter fraud in election so he created a commission to prove it. Failing... https://t.co/O8H871LPCV reageer retweet
Trump signs order disbanding voter fraud commission
Mooi dat ze niet meewerken aan de strapatsen van die randdebiel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176273358
De conservatieve media lijkt in ieder geval de kant van Trump te kiezen:
http://politi.co/2E4zbTY
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')