Ik heb het ook gelezen, wat een enorme faalhaas.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
In de Volkskrant een stuk over de excuses van Eurlings. Wat een droeftoeter is die man toch ook.
Hoho, faalhazen kunnen nog best leuke mensen zijn op andere vlakken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, wat een enorme faalhaas.
Ik begin me langzamerhand wel af te vragen waar Eurlings talenten wel liggen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoho, faalhazen kunnen nog best leuke mensen zijn op andere vlakken.
Oké, enorme droeftoeter dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoho, faalhazen kunnen nog best leuke mensen zijn op andere vlakken.
Wel weer lekker wrijven in een vlek zo. Als het doel is om zijn imago op te vijzelen dan kan dit toch alleen maar negatief uitwerken?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
In de Volkskrant een stuk over de excuses van Eurlings. Wat een droeftoeter is die man toch ook.
Gladde babbel plus grenzeloze zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand wel af te vragen waar Eurlings talenten wel liggen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je zou maar zo op tv komen.quote:
Hij schijnt een aardige rechtse directe in huis te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een extreem-rechtse?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:01 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hij schijnt een aardige rechtse directe in huis te hebben.
Als ik Jeroen van der Boom op tv zie krijg ik altijd last van opborrelend maagzuur. Een vage mengelmoes van misselijkheid en afkeer die langzaam op komt zetten als ik niet snel weg zap. Als ik tegenwoordig Eurlings op tv zie vind ik het vooral een beetje zieligquote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:55 schreef Euribob het volgende:
Ik heb Oudejaarsavond net genoeg van de Toppers voorbij zien komen om te kunnen concluderen dat Jeroen van der Boom en Camiel Eurlings hele goede vrienden zouden zijn. Precies dezelfde manische blik.
Het CDA wil hem een job geven maar stelt als voorwaarde dat hij zijn, hele late, excuses moet aanbieden? Dat lijkt mij de enige uitlegquote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel weer lekker wrijven in een vlek zo. Als het doel is om zijn imago op te vijzelen dan kan dit toch alleen maar negatief uitwerken?
Nah, hij wil zijn baantje bij het IOC behouden. Het CDA wil inmiddels waarschijnlijk niet meer geassocieerd worden met voormalig kroonprins Eurlings.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het CDA wil hem een job geven maar stelt als voorwaarde dat hij zijn, hele late, excuses moet aanbieden? Dat lijkt mij de enige uitleg
Dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken, met zijn woordenspelletjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel weer lekker wrijven in een vlek zo. Als het doel is om zijn imago op te vijzelen dan kan dit toch alleen maar negatief uitwerken?
Ik snap werkelijk niet waarom hij daar nog zit, dit moet je echt niet willen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nah, hij wil zijn baantje bij het IOC behouden. Het CDA wil inmiddels waarschijnlijk niet meer geassocieerd worden met voormalig kroonprins Eurlings.
Vergeet niet dat ie ook de oorbellen uit de oren van z'n vriendin heeft gescheurd.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken, met zijn woordenspelletjes.
Als je iemand een gebroken elleboog en een hersenschudding ramt dan ben je gewoon een zak stront, ongeacht of je jezelf als zakje lavendel probeert te verkopen.
Ze kunnen hem niet wieberen bij het NOC. Het feit dat alle leden gedwongen werden om een VOG aan te vragen was al een wanhoopsactie (die niet werkte).quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom hij daar nog zit, dit moet je echt niet willen.
Ja, hoewel ik me kan voorstellen dat dat nog "per ongeluk" gebeurt, afhankelijk van het soort oorbellen, maar die hersenschudding en gebroken elleboog zijn echt way beyond alles wat maar als "ongelukje" te verklaren kan zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie ook de oorbellen uit de oren van z'n vriendin heeft gescheurd.
En dat stukje ontslagrecht heeft Asscher dan weer niets voor geregeldquote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niet wieberen bij het NOC. Het feit dat alle leden gedwongen werden om een VGO aan te vragen was al een wanhoopsactie (die niet werkte).
Ik heb echt het idee dat die klootzak het expres heeft gedaan omdat ze een duur cadeau van hem waren en hij ze terug wou.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik me kan voorstellen dat dat nog "per ongeluk" gebeurt, afhankelijk van het soort oorbellen, maar die hersenschudding en gebroken elleboog zijn echt way beyond alles wat maar als "ongelukje" te verklaren kan zijn.
Oh dat kan ook nog, maar met van die hoerige oorringen, van die grote, gaat het wel vaker mis.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat die klootzak het expres heeft gedaan omdat ze een duur cadeau van hem waren en hij ze terug wou.
Maar dat kan ook komen doordat ik een uitermate negatief beeld van die kneus heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |