Eigenlijk wel he?quote:Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso gewoon daarheen gaan
Oopsquote:Op zondag 31 december 2017 19:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo leest het als een schimmelinfectie. Hopelijk niet bij mij.
Relax, dat nummer zakt al twee jaar op rijquote:
Ja dit kan echt niet op Nr 14 daaromquote:Op zondag 31 december 2017 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nummer 14 werd ooit vergeven aan grotere legendes.
Het leek even op weg naar nummer 1 inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Relax, dat nummer zakt al twee jaar op rij
Absoluut.quote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Isorden het volgende:
Maar dit uur is op coldplay na toch pure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles beter dan Claudiaquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef Isorden het volgende:
37 Alive Pearl Jam
36 Sweet Child O' Mine Guns N' Roses
35 Old And Wise The Alan Parsons Project
34 Smells Like Teen Spirit Nirvana
33 Go Your Own Way Fleetwood Mac
31 Viva La Vida Coldplay
30 Just Breathe Pearl Jam
29 God Only Knows The Beach Boys
28 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel
27 Paradise By The Dashboard Light Meat Loaf
Doe dan deze:quote:
van der Goesquote:Op zondag 31 december 2017 20:02 schreef jackdaw90 het volgende:
[..]
Wouter... Achternaam is onbekend bij mij
~ Donald Trumpquote:Op zondag 31 december 2017 20:04 schreef Isorden het volgende:
This is not a TV studio, Josh! Turn those lights out, it's a fucking rock concert!
quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
Ik ga Stefan Stasse toch stiekem wel missen.
Hoezo? Gaat hij naar Radio 5?quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
Waar gaat hij heen dan?quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
Nergens heen, maar ik luister nooit radio 2 buiten deze week om.quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan?
En komt Stenders nu terug?
Hij moet plaats maken voor Annemieke. En Rob komt terug ja.quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan?
En komt Stenders nu terug?
Veel plezier in de kroegquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik ga me toch eens even van mijn sociale kant laten zien en even naar dat feestje toe. Het was gezellig hier en ik wens iedereen het beste voor 2018.
En zoals we in Limburg zeggen: unne gooje roetsj!
quote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik ga me toch eens even van mijn sociale kant laten zien en even naar dat feestje toe. Het was gezellig hier en ik wens iedereen het beste voor 2018.
Dich auch jong, gooje roetsjquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Good luck met die kinderverhalen manquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga gewoon hel hard zuipenquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef jackdaw90 het volgende:
[..]
Good luck met die kinderverhalen man
Fijne jaarwisseling en veel plezierquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ik -1.quote:
ik stond toen op pinkpop met mijn 23 jaar.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 31 december 2017 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
ik stond toen op pinkpop met mijn 23 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |