Nergens heen, maar ik luister nooit radio 2 buiten deze week om.quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan?
En komt Stenders nu terug?
Hij moet plaats maken voor Annemieke. En Rob komt terug ja.quote:Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan?
En komt Stenders nu terug?
Veel plezier in de kroegquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik ga me toch eens even van mijn sociale kant laten zien en even naar dat feestje toe. Het was gezellig hier en ik wens iedereen het beste voor 2018.
En zoals we in Limburg zeggen: unne gooje roetsj!
quote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik ga me toch eens even van mijn sociale kant laten zien en even naar dat feestje toe. Het was gezellig hier en ik wens iedereen het beste voor 2018.
Dich auch jong, gooje roetsjquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Good luck met die kinderverhalen manquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga gewoon hel hard zuipenquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef jackdaw90 het volgende:
[..]
Good luck met die kinderverhalen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |