smakelijkquote:Op maandag 1 januari 2018 00:46 schreef Tuned22 het volgende:
Effe wat etendus ik zeg niet veel.
Maar leuke deuntjes knokkels
Ha CindieYquote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:32 schreef Tuned22 het volgende:
Hee stelletje halve zolen![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
Wasdaardan?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:59 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal naar de BBC overschakelen nu...
Mooiste vuurwerk op muziek in Europa...quote:Op maandag 1 januari 2018 01:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wasdaardan?
En ook jij een goed 2018 Mad
daar ben ik al, Jools Hollandquote:Op maandag 1 januari 2018 00:59 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal naar de BBC overschakelen nu...
Ik draai al de mooiste muziekjes, dus ik kan niet kijkenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooiste vuurwerk op muziek in Europa...
Happy newyear, Knok!
Dan niet, ik post het morgen hier wel.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draai al de mooiste muziekjes, dus ik kan niet kijken
inderdaadquote:
Dat ziet er een stuk toffer uit dan hierquote:Op maandag 1 januari 2018 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan niet, ik post het morgen hier wel.
London Eye is on fire(works)...
Londen is elk jaar zo.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk toffer uit dan hier
Vorig jaar was het hier nu nog aan het losgaan, maar het is hier over
welkomquote:Op maandag 1 januari 2018 01:13 schreef SureD1 het volgende:
Mijn goede voornemens meteen inlossen: gelukkig nieuwjaar iedereen!
Gelukkig nieuwjaar SureD1quote:Op maandag 1 januari 2018 01:13 schreef SureD1 het volgende:
Mijn goede voornemens meteen inlossen: gelukkig nieuwjaar iedereen!
ddm zei net nog zoiets tegen me, dusmik vrees van welquote:Op maandag 1 januari 2018 01:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oh, je voelde je ook aangesproken als halve zool![]()
Gelukkig nieuwjaar
Hier moet ik natuurlijk muzikaal op inspringen, dat begrijp je wel. Toch?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ddm zei net nog zoiets tegen me, dusmik vrees van wel
Dank Knokkels! Ik ben niet in staat om te luisteren, maar kent Fok! The Brandos al?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar SureD1
En welkom![]()
Mocht je een muzikaal verzoekje hebben om je nieuwe jaar perfect mee in te luiden, ik ben je DJ voor vannacht
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dank Knokkels! Ik ben niet in staat om te luisteren, maar kent Fok! The Brandos al?
of de wifi doet ff moeilijk...quote:Op maandag 1 januari 2018 01:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier moet ik natuurlijk muzikaal op inspringen, dat begrijp je wel. Toch?
de wifi? Ander woord voor je vrouw?quote:
je kent mijn vrouwquote:Op maandag 1 januari 2018 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
de wifi? Ander woord voor je vrouw?
We waren we net te laat voor.... Morgen maar even terugkijken!quote:Op maandag 1 januari 2018 01:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen is elk jaar zo.
Auld Lang Syne nu, mooie tradities...
Verlaat Ziggo dan ook eens, je weet dat er niet veel goeds uit komtquote:Op maandag 1 januari 2018 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kent mijn vrouw![]()
Neh constant gebuffer![]()
Het is al een paar dagen bagger hier
Slowkingquote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Slowking het volgende:
hallo goed nieuwjaar en dat ding en zo
Gelukkig nieuwjaarquote:
U2quote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Slowking het volgende:
hallo goed nieuwjaar en dat ding en zo
quote:
salutquote:Op maandag 1 januari 2018 01:31 schreef spijkerbroek het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Dat 2018 het beste jaar moge zijn dat jullie ooit gehad hebben! Sláinte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |