SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien we spelletjes gaan doen en mijn ouders zo komen....
De laatste dagen was ik hier wat minder, maar ik wil nog even het volgende kwijt:
Ik vond het erg leuk om deze topicreeks in 2017 te hebben ontdekt en blijf hier ook posten.
Ik wens jullie een fijne avond, jaarwisseling en een heel gelukkig maar vooral gezond en muzikaal 2018!
Dikke kus
quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
En dan wil ik nu toch even stilstaan bij het overlijden van Muis, het overlijden van Rob's vriendin...
En een hele dikke knuffel voor iedereen die het op wat voor manier nodig heeft !
Wees lief voor elkaar en geniet van elkaar.
Radio49 is er door de liefde voor de muziek maar R49 is er ook voor elkaar !
Fijne avond allemaal, maak er in 2018 weer iets moois van !
Amen!quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
En dan wil ik nu toch even stilstaan bij het overlijden van Muis, het overlijden van Rob's vriendin...
En een hele dikke knuffel voor iedereen die het op wat voor manier nodig heeft !
Wees lief voor elkaar en geniet van elkaar.
Radio49 is er door de liefde voor de muziek maar R49 is er ook voor elkaar !
Fijne avond allemaal, maak er in 2018 weer iets moois van !
quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef just me het volgende:
ik ga nog even uitrusten voordat ik op pad ga!
tot volgend jaar![]()
ook mooi gezegdquote:Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Elf, ik heb niet kunnen luisteren, maar een dikke 10 voor je effort.
Ik zal via Spotify eens een poging doen om alsnog te kijken wat je bij elkaar gesprokkeld hebt...
En dan ben je niet meer jarigquote:Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef ToT het volgende:
Nog 4 uur, 36 minuten en pakweg 33 seconden!
have funquote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef just me het volgende:
tot volgend jaar![]()
Veel plezier vanavond en tot volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef just me het volgende:
tot volgend jaar![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef peaceman het volgende:
ik wens iedereen hier ook vast een leuke jaarwisseling en tot in 2018, met hopelijk nog veel shows van mij. Wellicht ook eens met microfoon.
Wat mij betreft zijn jullie nog niet van me af.![]()
Peace out for 2017![]()
Dank!quote:Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Elf, ik heb niet kunnen luisteren, maar een dikke 10 voor je effort.
Ik zal via Spotify eens een poging doen om alsnog te kijken wat je bij elkaar gesprokkeld hebt...
Dan begint de eerste dag van z'n nieuwe levensjaar.quote:
Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst, CindieYquote:Op zondag 31 december 2017 19:57 schreef CindieY het volgende:
Oh, vooruit
Allemaal een fijne jaarwisseling! Ik ben blij dat ik dit leuke topic in 2017 heb mogen leren kennen
En ook voor jou, Chufiquote:Op zondag 31 december 2017 21:08 schreef chufi het volgende:
Fijn uiteinde voor alle R49 DJ's en luisteraars 🍺 🍷 🥂🥃
Klinkt goed ToT. Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag daar!quote:Op zondag 31 december 2017 22:08 schreef ToT het volgende:
Net ff kennis gemaakt met hele leuke en gastvrije buurtjes!
quote:Op zondag 31 december 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed ToT. Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag daar!
Dan is de verhuizing echt een goede zet voor je geweest. Ik ben blij voor je,quote:
Broertjequote:Op maandag 1 januari 2018 00:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lieverds een heel gezond en goed 2018 toegewenst
quote:
Jullie ookquote:Op maandag 1 januari 2018 00:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lieverds een heel gezond en goed 2018 toegewenst
Ha Symphquote:
Hier knalt het er verrassend aardig op los!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:15 schreef knokkels het volgende:
Wat een rust hier, het was de afgelopen tijd geen oorlogsgebied hier![]()
En mooi uitzicht op het vuurwerk
Ha, ouwe! Gefeliciteerd nogquote:
Thx man!quote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, ouwe! Gefeliciteerd nog
En gelukkig nieuwjaar ook
vorig jaar stond ik in mijn flatje te trillen van de ontploffingen van het knalvuurwerk, nu best mooi siervuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier knalt het er verrassend aardig op los!
doe mij eens op het rooster slingeren danquote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Kom weer eens hier draaien joh!
Nu?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
doe mij eens op het rooster slingeren dan
ach ja waarom niet hequote:
En niet te zuinig ookquote:
Ik queue dus Armin van Buuren Feat. Mr. Probz - Another You ..... en hij begint te draaien op tv.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:32 schreef Tuned22 het volgende:
Hee stelletje halve zolen![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
Het loopt echt zo kut met halve zolen... Die heb ik weggegooidquote:Op maandag 1 januari 2018 00:32 schreef Tuned22 het volgende:
Hee stelletje halve zolen![]()
Gelukkig nieuwjaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |