quote:Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef Strani het volgende:
Dat wordt nog wat vanavond met die wind en rieten daken van veel boerderijen.
Ik woon niet in Nederland, maar had niks gelezen over regen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want het is nu droog?
Daarbij staan de boerderijen over het algemeen niet echt in dichtbevolkt gebied, dus de kans is niet zo heel groot dat er een vuurpijl het dak ingeschoten wordt. Of je moet het als boer zelf doen, dat kan ook nog.
Ah, een verzekeringskwestie dus...quote:Op zondag 31 december 2017 19:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Denk dat het om deze gaat.. en dat is meer een gevalletje "hoe komen we eraf" denk ik..
[ afbeelding ]
Heeft op het laatst een chinees in gezeten.. van binnen totaal verkracht en lek.. plafond kapot etc..
Over de rest maar te zwijgen.. bevingsschade etc..
Ik heb toch regelmatig bij harde wind wel echt panlatten die rechtop in de tuin stonden gevonden de volgende ochtend.. Ik check altijd even..quote:Op zondag 31 december 2017 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want het is nu droog?
Daarbij staan de boerderijen over het algemeen niet echt in dichtbevolkt gebied, dus de kans is niet zo heel groot dat er een vuurpijl het dak ingeschoten wordt. Of je moet het als boer zelf doen, dat kan ook nog.
Ja, maar dan zijn ze al lang en breed uit.quote:Op zondag 31 december 2017 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb toch regelmatig bij harde wind wel echt panlatten die rechtop in de tuin stonden gevonden de volgende ochtend.. Ik check altijd even..
Ga ik wel vanuit.. als het dat pand is.. (en dat kan haast niet missen.. hij heeft ook wel op funda gestaan)quote:Op zondag 31 december 2017 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, een verzekeringskwestie dus...
Dat zien we idd ook regelmatig.
Jaaaaa, melding van 19u14:quote:Op zondag 31 december 2017 19:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Gebeurd er in de rest van NL nog wat of is het alleen in Grunn raak?
Die verrekte lichtkogels en lampionnen niet.. Die willen best ver waaien..quote:Op zondag 31 december 2017 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn ze al lang en breed uit.
In Twijzelerheide hier om de hoek zijn ze niet gediend van pottekijkers.quote:Op zondag 31 december 2017 19:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Gebeurd er in de rest van NL nog wat of is het alleen in Grunn raak?
quote:Beveiligingscamera neergehaald in Twijzelerheide
TWIJZELERHEIDE - Een professionele beveiligingscamera op een paal is dit weekeinde neergehaald in Twijzelerheide. De paal was vermoedelijk in opdracht van Achtkarspelen / politie geplaatst om het terrein aan de Skoalstrjitte in de gaten te houden. De gemeente kreeg echter het deksel op de neus. In het dorp is men niet gediend van pottenkijkers op afstand en met een auto en kabel werd het systeem neergehaald.
Het was mede de aanleiding voor enige spanning op Oudejaarsdag in Twijzelerheide. De plaatsing van de camera heeft mogelijk te maken met het feit dat er geen vergunning was aangevraagd voor het carbidschieten. Vergunning of niet, er werd wel door jongeren geknald. Een politieagent is de hele middag aanwezig geweest. Hij is in gesprek gegaan met de carbidschieters maar men ging ondanks alles vrolijk verder. Er werd met zo'n vijf melkbussen geschoten.
Het carbidschieten in Twijzelerheide is voor de gemeente al enkele jaren een aandachtspunt. In de evaluatierapportages van de afgelopen twee jaar werd het specifiek genoemd. Omstanders vonden dat dorpsbelang wel een vergunning had kunnen aanvragen voor de jongeren. "Dan was er ook geen probleem geweest...."
Daar waren ze vanmiddag al druk aan het feesten...quote:Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaaaaa, melding van 19u14:
PRIO 1 : BRAND WONING (INCI: 1) (ONDERDEEL GEBOUW: KEUKEN) BOSCHDIJK 305 C EINDHV : 222451
Sorry, no pics
Altijd leuk.. stugge Friezen...quote:Op zondag 31 december 2017 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Twijzel hier om de hoek zijn ze niet gediend van pottekijkers.
[..]
Franse auto zeker, of niet?quote:Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar waren ze vanmiddag al druk aan het feesten...
Eindhoven de gekste enzo:
[ afbeelding ]
(pics van de brand komen zo wel.. de melding is er net uit)
En dan een paar dagen later gaan ze alles nog eens rustig nalopen en komen ze erachter dat het toch best wel onrustig was. En dan komt de discussie of er niet een verbod moet komen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef halfway het volgende:
Morgen spreken ze weer van een relatief rustige jaarwisseling.
En we nemen er nog 1.. tralalatwitter:BRWGroningen twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:06:50In Termunterzijl is de schuur helaas niet meer te redden. We laten de schuur gecontroleerd uitbranden. reageer retweet
Hoe heeft ie dat nou weer voor elkaar?quote:Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar waren ze vanmiddag al druk aan het feesten...
Eindhoven de gekste enzo:
[ afbeelding ]
(pics van de brand komen zo wel.. de melding is er net uit)
twitter:BRWGroningen twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:14:41In Hoogezand is het lek door Enexis gedicht. Op dit moment zijn we de woningen aan het ventileren en voeren metinge… https://t.co/8929DUjq2M reageer retweet
Het zal vast niet hun eigen vijver zijn waar ze dit doen. Leuk voor het onderwaterleven dat hierdoor kapot wordt gemaakt met bijbehorende vervuiling. Walgelijke actie.quote:Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hier ook niet .. iig niet meer...
Was dus idd dat pand..twitter:BRWGroningen twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:26:21In Termunterzijl betrof het een leegstaande boerenschuur zonder woonhuis. Doordat de brand geen gevaar voor de omge… https://t.co/OSik5vt1N1 reageer retweet
Geen grappen met de wâld- en heidepyken...quote:Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Altijd leuk.. stugge Friezen...
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Verder in Hoogezand:twitter:BRWGroningen twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:14:41In Hoogezand is het lek door Enexis gedicht. Op dit moment zijn we de woningen aan het ventileren en voeren metinge… https://t.co/8929DUjq2M reageer retweet
Levert vast meer op dan het potje van Kamp...quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Was dus idd dat pand..twitter:BRWGroningen twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:26:21In Termunterzijl betrof het een leegstaande boerenschuur zonder woonhuis. Doordat de brand geen gevaar voor de omge… https://t.co/OSik5vt1N1 reageer retweet
twitter:PolitieEhv twitterde op zondag 31-12-2017 om 19:30:01In de Galvanistraat heeft er een beroving zonder wapen zojuist plaats gevonden. Een man, blank, 30jr, zwarte muts,… https://t.co/ygBhtoxsWh reageer retweet
Ik heb pas vakantie als ik de school in brand zie?quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef halfway het volgende:
En de 1e school is een feit.
https://www.omroepgelderl(...)hijnlijk-aangestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |