Zou zeggen van wel ja...quote:Op maandag 1 januari 2018 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Ze hadden toch wel gewoon op z'n minst een fles goedkope bocht kunnen kopen?
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb ook al 2 uur gewandeld en bijna 1,5 liter water weggeklokt. Straks even een paar boodschappen halen ik wil zoetzure komkommer maken
Gelukkig nieuwjaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, mop.. En nee.. Ik lag netjes tegen 6 uur in bed en heb het bij wat glaasjes bier gehouden..
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou wat nuttigs/leuks/iets moeten gaan doen vandaag. Maar ik heb geen zin.
Ik moet mezelf eerst maar eens van de bank zien te hijsen om te gaan douchen enzoquote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou wat nuttigs/leuks/iets moeten gaan doen vandaag. Maar ik heb geen zin.
Ik heb al een frisse neus gehaald toen ik vanmorgen mijn auto parkeerde en naar huis liep.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet mezelf eerst maar eens van de bank zien te hijsen om te gaan douchen enzo
Als ik verstandig ben ga ik straks nog even een frisse neus halen in het park voordat het weer gaat regenen
Van wie heb je hem overgenomen dan?quote:
Ik beweer dan ook niet over mijzelf dat ik een leukerd ben. Dus dat was op voorhand al duidelijk.quote:
Dat was inderdaad al duidelijk jaquote:Op maandag 1 januari 2018 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet over mijzelf dat ik een leukerd ben. Dus dat was op voorhand al duidelijk.
Ik ben nooit gestopt. Fuck alle mensen die denken dat een arbitrair gekozen moment voor een kalenderindeling het moment van een nieuwe start gaat zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |