Jij ook! Hoe is het met de longontsteking?quote:Op maandag 1 januari 2018 13:16 schreef Allures het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Al het beste voor 2018 etc
M'n moeder heeft helemaal niets gewonnen. Hoe krijg je t voor elkaar.quote:
Balenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n moeder heeft helemaal niets gewonnen. Hoe krijg je t voor elkaar.
Dat heb ik gemerkt, schandalig hoe je me de straat op hebt geschopt vannachtquote:
same eigenlijkquote:Op maandag 1 januari 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij ook! Hoe is het met de longontsteking?
Dus je oudejaarsavond... liep met een sisser af?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt, schandalig hoe je me de straat op hebt geschopt vannacht
Blindganger, zo'n romeinse kaars die alleen een beetje sputtert.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je oudejaarsavond... liep met een sisser af?
omstreeks 00.00 uur is dat algemeen geaccepteerd.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt, schandalig hoe je me de straat op hebt geschopt vannacht
Ja, mezelf weer in slaap moeten huilen enzoquote:Op maandag 1 januari 2018 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je oudejaarsavond... liep met een sisser af?
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, mezelf weer in slaap moeten huilen enzo
Mijne ook hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 14:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet zeer.En ik was niet eens zo zat.
Die van mij is afgezwakt naar voelbaar wanneer ik opsta.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijne ook hoorMaar is alweer voorbij
![]()
Was leuk
Mijn kater valt me 100% mee. Ik had verwacht na 2 dagen slempen en brassen bijkans dood te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet zeer.En ik was niet eens zo zat.
Niks gewendquote:Op maandag 1 januari 2018 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die van mij is afgezwakt naar voelbaar wanneer ik opsta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |