wat braafquote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, mop.. En nee.. Ik lag netjes tegen 6 uur in bed en heb het bij wat glaasjes bier gehouden..
Wij hadden GODVERDOMME geen bubbels gisteravond.quote:
Maar we gaan vanavond laat en vannacht gewoon door.. Ga nog naar een feest in een discotheek toe..quote:
is dit het jaar dat je uit de kast komt?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam thuis en Dave had een dikke staart
Hier ook niet. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sst, m'n imago!
Geen kater hier
Doe je mee?quote:
Neequote:Op maandag 1 januari 2018 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dit het jaar dat je uit de kast komt?
Wat wat waaat?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden GODVERDOMME geen bubbels gisteravond.
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dit het jaar dat je uit de kast komt?
Nop ik ben begonnen aan mijn scriptiequote:Op maandag 1 januari 2018 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je mee?Ik heb nog twee 2.5 liter flessen
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nop ik ben begonnen aan mijn scriptie
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ohhhh dan is Dave zeker gewoon je kat?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouwen kan krijgen betekent niet dat ik maar aan de mannen ga hoor![]()
Beter bezig dan ik dusquote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb ook al 2 uur gewandeld en bijna 1,5 liter water weggeklokt. Straks even een paar boodschappen halen ik wil zoetzure komkommer makenquote:
Echt hè? Ze hadden toch wel gewoon op z'n minst een fles goedkope bocht kunnen kopen?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ohhhh dan is Dave zeker gewoon je kat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |