SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own![]()
Hier ook met dekbed op de bank.
Vanmiddag nog wel even oliebollen gehaald, daarna alleen maar geslapen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Zonde van m'n jurkquote:Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook in jurk kun je op je knieen voor de pot zitten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!quote:![]()
Goh... Bedankt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Noem je d'r nu dik?quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!
Complimenteus...quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!![]()
Dank je welquote:Op zondag 31 december 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik vind je een prachtvrouw. Ik ook bijna.
Al was ik vandaag wel echt even wow van wat ik zag, zo nice.
Nu ik hier zo zit in m'n leesstoel met een kotsemmertje naast me (wel leeg) en naar buiten kijk, ben ik ergens wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
Ik heb een nieuwe jurk gehad voor kerst maar sindsdien ben ik niet verder gekomen dan mijn pyjama
Ik overweeg ook wat ik zo doe. Feestje hier thuis waar ik wel even hallo ga zeggen voor ik naar de slaapkamer vlucht maar ik heb niet echt de energie om er kleren voor aan te doen![]()
![]()
Je mist een schaaltje bepoeierde oliebollen en een knisperend haardvuur.quote:Op zondag 31 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
Nu ik hier zo zit in m'n leesstoel met een kotsemmertje naast me (wel leeg) en naar buiten kijk, ben ik ergens wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
🐙![]()
De oliebollen heb ik! Op tafel. Maar die ga ik zo denk ik in de keuken zetten, ik word een beetje misselijk van de geurquote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je mist een schaaltje bepoeierde oliebollen en een knisperend haardvuur..
Begrijpelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De oliebollen heb ik! Op tafel. Maar die ga ik zo denk ik in de keuken zetten, ik word een beetje misselijk van de geur.
Ging me meer om het plaatje.🐙![]()
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik vrees dat het straks toch de auto wordt. KutweerTap tap tap![]()
Ja, leuk plaatje. De kotsemmer doet t hem vind ik.quote:Op zondag 31 december 2017 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ging me meer om het plaatje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je verdient het om je wow te voelenquote:Op zondag 31 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ook bijna.
Al was ik vandaag wel echt even wow van wat ik zag, zo nice.
En ik blijf erover zeuren totdat het woordje bijna niet meer hoeft![]()
Ja toch. De finishing touch.quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk plaatje. De kotsemmer doet t hem vind ik.🐙![]()
wat doe jij vanavond?quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.![]()
Ik heb een extra bullet journalist besteld (soort van per ongeluk of zo). Dan heb ik er een voor lijstjes en planningen en een in het nieuwe jaar als dagboek![]()
Misschien volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je verdient het om je wow te voelen
En ik blijf erover zeuren totdat het woordje bijna niet meer hoeft.
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regenquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.
Opa vertelt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regenTap tap tap![]()
Oliebollen Check, vuurwerk standje Syrië vermoed ik. Spannende avond voor m'n auto.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Allures het volgende:
[..]
gezellig
Wat is de oliebollen en vuurwerksituatie?Tap tap tap![]()
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet
hey wat geinig, dat had ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet![]()
Oh ik niet. Draai ze regelmatig.quote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zelden eigenlijkquote:
Zit gewoon niet standaard in mijn systeem, maar als ik het dan weer eens ergens voorbij hoor komen blijft het gewoon briljant.A mind with a heart of it's own![]()
Dat heb ik met de halve top 2000.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zelden eigenlijk
Zit gewoon niet standaard in mijn systeem, maar als ik het dan weer eens ergens voorbij hoor komen blijft het gewoon briljant.Tap tap tap![]()
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.A mind with a heart of it's own![]()
Alles.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?Tap tap tap![]()
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.Tap tap tap![]()
Veel platen hoor ik wel regelmatig voorbij komen. Deel een kantoor met een 40'er en we hebben altijd radio 2 of een classic rockzender opstaan. City FM ofzoquote:Op zondag 31 december 2017 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de halve top 2000.
Pak de grootste pan uit de keuken en zet het beestje daar onder, daar weer een dekentje overheen en niks aan het handje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dan zou ik m in de slaapkamer zetten.quote:Op zondag 31 december 2017 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo net de hekken en de deuren dicht gedaan, dan moeten de beestjes wel de nacht doorkomen, de katten zitten nu ook vast, staan tenminste morgen niet op facebook als gevonden voorwerp.![]()
Het arme dier. Geef hem maar een kusje en een knuffel namens mijquote:Op zondag 31 december 2017 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.![]()
![]()
Zal ik zo nog doenquote:Op zondag 31 december 2017 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het arme dier. Geef hem maar een kusje en een knuffel namens mijHij is al de hele dag een beetje van slag. Of hij gaat ook dood. Niks verbaast me nog.
Tap tap tap![]()
Zijn er mensen die hun beest buiten laten met oud en nieuwquote:Op zondag 31 december 2017 18:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo net de hekken en de deuren dicht gedaan, dan moeten de beestjes wel de nacht doorkomen, de katten zitten nu ook vast, staan tenminste morgen niet op facebook als gevonden voorwerp..
Ik ga gewoon van het vuurwerk uitquote:Op zondag 31 december 2017 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik zo nog doenHij is al de hele dag een beetje van slag. Of hij gaat ook dood. Niks verbaast me nog.
![]()
![]()
Zo druk is het hier anders nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga gewoon van het vuurwerk uitm'n tv maakt meer herrie.
Tap tap tap![]()
Naww.quote:Op zondag 31 december 2017 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik zo nog doenHij is al de hele dag een beetje van slag. Of hij gaat ook dood. Niks verbaast me nog.
🐙![]()
Nee maar voor je cavia is het onbekend en daarom waarschijnlijk stress.quote:Op zondag 31 december 2017 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo druk is het hier anders nietm'n tv maakt meer herrie.
Hier is het ook echt nog niet erg maar de katten zijn wel al bang.![]()
De hond interesseerde het ook nooit.quote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb altijd dieren gehad die het geen fuck boeit * afkloptTap tap tap![]()
Ken genoeg honden die je echt vast moest houden omdat ze heen enthousiast achter vuurwerk aanrenden. Lullig als zo'n wondertol net afgaat als ie hem in zijn bek heeft
Ja mijn hond vond het lekker ruiken ofzoquote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef DrMarten het volgende:
Ken genoeg honden die je echt vast moest houden omdat ze heen enthousiast achter vuurwerk aanrenden. Lullig als zo'n wondertol net afgaat als ie hem in zijn bek heeft
Tap tap tap![]()
Mijnes kijken enkel op bij een harde knal. Wel relaxedquote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb altijd dieren gehad die het geen fuck boeit * afklopt![]()
Kruitdampenquote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn hond vond het lekker ruiken ofzo![]()
![]()
Heb vandaag nog aan je gedacht en gegrinnikt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb altijd dieren gehad die het geen fuck boeit * afklopt
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Kinkyquote:Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb vandaag nog aan je gedacht en gegrinnikt.![]()
![]()
Ja die zijn er, verleden jaar waren hier diverse honden en katten 'zoek'quote:Op zondag 31 december 2017 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hun beest buiten laten met oud en nieuw.
![]()
De katten zitten al de hele dag onder het bed.quote:Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begrijp de bange dieren wel. Ik zit ook weggedokenFor great justice!![]()
Nee die van mij kwam net even kijken van , aahh eten!!!quote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De katten zitten al de hele dag onder het bed.![]()
Mijn katten mogen sinds gisteren avond niet meer naar buiten. Toen begonnen ze hier al best wat af te steken
1 zou wel willen maar ik vind het zelf te eng![]()
waarom niet? Is toch super zonde?quote:Op zondag 31 december 2017 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga helemaal niets doen vanavond.![]()
Samen niks doenquote:Op zondag 31 december 2017 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga helemaal niets doen vanavond.?
Meh, ene helft van vrienden zit in het buitenland bij familie, ander deel wilde de stad in waar ik geen behoefte aan heb dit jaar. En geen zin om de hele avond bij familie tv te kijken.quote:
Dus dan gewoon lekker m’n eigen ding doen.![]()
Omdat de overgang van het ene jaar naar het ander iets magisch en speciaals is?quote:Op zondag 31 december 2017 19:52 schreef Allures het volgende:
Ik zou daar zelf wel een tikje tragisch van worden als het 12 uur is![]()
Ik ben ook alleen. Vind het niet erg ook. Lekker lezen, de kou niet in. Dat ziek worden kwam best OK uit.
Sowieso heb ik O&N nooit echt gevierd. Vind dat zo'n nietszeggend feestje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nee maar wel iets wat je cultureel gezien deelt met anderen die dicht bij je staanquote:Op zondag 31 december 2017 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de overgang van het ene jaar naar het ander iets magisch en speciaals is?
Lijkt mij persoonlijk een rot gevoel om dan alleen te zijn
En het is altijd een goed feestje toch. Elke reden voor een feestje![]()
We kunnen hier als bankhangers toch samen O&N vieren?
Maar goed dat ik er niet zo een waarde aan hecht dan.quote:Op zondag 31 december 2017 19:55 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar wel iets wat je cultureel gezien deelt met anderen die dicht bij je staan
Lijkt mij persoonlijk een rot gevoel om dan alleen te zijn
En het is altijd een goed feestje toch. Elke reden voor een feestje![]()
Waarschijnlijk lig ik rond 12'en te snurken in m'n stoel of zoquote:Op zondag 31 december 2017 19:55 schreef Lotusss het volgende:
We kunnen hier als bankhangers toch samen O&N vieren?.
Klokslag 12 cali even aanduwen en dan slapen zeker?quote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Harmankardon het volgende:
Kutweer vandaag, lekker thuis netflix & comazuipen![]()
Same here probablyquote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lig ik rond 12'en te snurken in m'n stoel of zo.
Hahaquote:.
Ik heb echt zin in m'n avondje alleen. Ik houd echt niet van vuurwerk.
quote:Op zondag 31 december 2017 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb echt zin in m'n avondje alleen. Ik houd echt niet van vuurwerk.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Mijn ideequote:Op zondag 31 december 2017 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klokslag 12 cali even aanduwen en dan slapen zeker?![]()
Whehe, ik had op een ander forum een foto van m'n pencildress gepost. Allemaal positieve reacties op eentje na, 'ik heb m ook, vreselijk ding, is gemaakt van goedkope rotstof'.
Eh ok.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als er vanavond iemand op het idee komt om iedereen te laten benoemen waar hij/zij dankbaar voor is geweest dit jaar ga ik slaan denk ik."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
misschien kun je dan dankbaar zijn dat hij/zij dat zei zodat je lekker ff kon meppenquote:Op zondag 31 december 2017 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er vanavond iemand op het idee komt om iedereen te laten benoemen waar hij/zij dankbaar voor is geweest dit jaar ga ik slaan denk ik.![]()
![]()
Ik in bed. Onder een deken en zo nu en dan komt mijn vriendje me thee en chocola voerenquote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De katten zitten al de hele dag onder het bed.![]()
Als het goed is straks op tv!quote:Op zondag 31 december 2017 20:16 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een oudejaarslot maar wanneer is die trekking dan? Dat is normaal toch op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |