Misschien volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je verdient het om je wow te voelen
En ik blijf erover zeuren totdat het woordje bijna niet meer hoeft
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regenquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.
Opa vertelt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regen
Oliebollen Check, vuurwerk standje Syrië vermoed ik. Spannende avond voor m'n auto.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Allures het volgende:
[..]
gezellig
Wat is de oliebollen en vuurwerksituatie?
hey wat geinig, dat had ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet
Oh ik niet. Draai ze regelmatig.quote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet
Ik zelden eigenlijkquote:
Dat heb ik met de halve top 2000.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zelden eigenlijk
Zit gewoon niet standaard in mijn systeem, maar als ik het dan weer eens ergens voorbij hoor komen blijft het gewoon briljant.
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.
Alles.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?
Veel platen hoor ik wel regelmatig voorbij komen. Deel een kantoor met een 40'er en we hebben altijd radio 2 of een classic rockzender opstaan. City FM ofzoquote:Op zondag 31 december 2017 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de halve top 2000.
Pak de grootste pan uit de keuken en zet het beestje daar onder, daar weer een dekentje overheen en niks aan het handje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Dan zou ik m in de slaapkamer zetten.quote:Op zondag 31 december 2017 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |