SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own![]()
Hier ook met dekbed op de bank.
Vanmiddag nog wel even oliebollen gehaald, daarna alleen maar geslapen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Zonde van m'n jurkquote:Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook in jurk kun je op je knieen voor de pot zitten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!quote:![]()
Goh... Bedankt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Noem je d'r nu dik?quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!
Complimenteus...quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je nu de komende dagen hierdoor een paar kilo afvalt.. Enfin, een goed begin is het halve werk, en dan zit die jurk volgend jaar nog beter!![]()
Dank je welquote:Op zondag 31 december 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik vind je een prachtvrouw. Ik ook bijna.
Al was ik vandaag wel echt even wow van wat ik zag, zo nice.
Nu ik hier zo zit in m'n leesstoel met een kotsemmertje naast me (wel leeg) en naar buiten kijk, ben ik ergens wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
Ik heb een nieuwe jurk gehad voor kerst maar sindsdien ben ik niet verder gekomen dan mijn pyjama
Ik overweeg ook wat ik zo doe. Feestje hier thuis waar ik wel even hallo ga zeggen voor ik naar de slaapkamer vlucht maar ik heb niet echt de energie om er kleren voor aan te doen![]()
![]()
Je mist een schaaltje bepoeierde oliebollen en een knisperend haardvuur.quote:Op zondag 31 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
Nu ik hier zo zit in m'n leesstoel met een kotsemmertje naast me (wel leeg) en naar buiten kijk, ben ik ergens wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
🐙![]()
De oliebollen heb ik! Op tafel. Maar die ga ik zo denk ik in de keuken zetten, ik word een beetje misselijk van de geurquote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je mist een schaaltje bepoeierde oliebollen en een knisperend haardvuur..
Begrijpelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De oliebollen heb ik! Op tafel. Maar die ga ik zo denk ik in de keuken zetten, ik word een beetje misselijk van de geur.
Ging me meer om het plaatje.🐙![]()
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik vrees dat het straks toch de auto wordt. KutweerTap tap tap![]()
Ja, leuk plaatje. De kotsemmer doet t hem vind ik.quote:Op zondag 31 december 2017 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ging me meer om het plaatje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je verdient het om je wow te voelenquote:Op zondag 31 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ook bijna.
Al was ik vandaag wel echt even wow van wat ik zag, zo nice.
En ik blijf erover zeuren totdat het woordje bijna niet meer hoeft![]()
Ja toch. De finishing touch.quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk plaatje. De kotsemmer doet t hem vind ik.🐙![]()
wat doe jij vanavond?quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.![]()
Ik heb een extra bullet journalist besteld (soort van per ongeluk of zo). Dan heb ik er een voor lijstjes en planningen en een in het nieuwe jaar als dagboek![]()
Misschien volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je verdient het om je wow te voelen
En ik blijf erover zeuren totdat het woordje bijna niet meer hoeft.
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regenquote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen is het hier nu even droog.
Opa vertelt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, hier knalt de jeugd gewoon door hoor, regen of geen regenTap tap tap![]()
Oliebollen Check, vuurwerk standje Syrië vermoed ik. Spannende avond voor m'n auto.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Allures het volgende:
[..]
gezellig
Wat is de oliebollen en vuurwerksituatie?Tap tap tap![]()
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet
hey wat geinig, dat had ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet![]()
Oh ik niet. Draai ze regelmatig.quote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Op zulke momenten zit ik me weer af te vragen waarom niet vaker Dire Straits aanzet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zelden eigenlijkquote:
Zit gewoon niet standaard in mijn systeem, maar als ik het dan weer eens ergens voorbij hoor komen blijft het gewoon briljant.A mind with a heart of it's own![]()
Dat heb ik met de halve top 2000.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zelden eigenlijk
Zit gewoon niet standaard in mijn systeem, maar als ik het dan weer eens ergens voorbij hoor komen blijft het gewoon briljant.Tap tap tap![]()
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.A mind with a heart of it's own![]()
Alles.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit ie wel op een minder bekende plek natuurlijk. Wat levert meer stress op?Tap tap tap![]()
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet beter de radio aanzetten en een donkere doek over de kooi leggen?
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.Tap tap tap![]()
Veel platen hoor ik wel regelmatig voorbij komen. Deel een kantoor met een 40'er en we hebben altijd radio 2 of een classic rockzender opstaan. City FM ofzoquote:Op zondag 31 december 2017 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de halve top 2000.
Pak de grootste pan uit de keuken en zet het beestje daar onder, daar weer een dekentje overheen en niks aan het handje.quote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel nog of ik de caaf op de slaapkamer moet zetten, of dat helpt tegen de knallen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dan zou ik m in de slaapkamer zetten.quote:Op zondag 31 december 2017 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkere doek hangt er al, denk dat ik zo ook even de zonnewering uitdraai, al is dat ook gewoon een doek. Radio is een ideetje.
Maar op de slaapkamer heb ik een betere zonnewering en aan die kant worden er als het goed is geen knallers afgestoken. Hier aan de voorkant galmt het.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |