SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zondag 31 december 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Suus komt in deze show ook nog voorbij
quote:
Deze moest ik inderdaad tot nog toe nog het meest aan wennen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
48. Sondre Lerche - Serenading In The Trenches
Wen maar aan deze sound, want hij komt vanmiddag nog vaker voorbij....
quote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wen maar aan deze sound, want hij komt vanmiddag nog vaker voorbij....
Beetje vreemd, inderdaad. Maar het gaat mij altijd om de muziek. En de man is een groot talent.quote:
Ja, deze kende ik inderdaad al. Heerlijk nummerquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
45. Joyzu feat. Karra - Looking For You
Als je een beukende dancetrack weet te maken met een wals als refrein ben je bijzonder origineel bezig.
Leukquote:Op zondag 31 december 2017 15:09 schreef just me het volgende:
* just me kan nog even meeluisteren
Ik moet om 15.30 uur klaar staan, nog even de tijd!!
Ja, zal best. Overal in Oost-Nederland is het bingo vandaagquote:Op zondag 31 december 2017 15:19 schreef ToT het volgende:
Godmnondeju hee!
Als je van carbidschieten houdt, moet je hier komen wonen!
Hier is het ook elk jaar weer raakquote:Op zondag 31 december 2017 15:19 schreef ToT het volgende:
Godmnondeju hee!
Als je van carbidschieten houdt, moet je hier komen wonen!
Traditie hè...quote:Op zondag 31 december 2017 15:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier is het ook elk jaar weer raakvan die allejezus harde dreunen. Net een oorlogsgebied
Moet het ookquote:Op zondag 31 december 2017 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Traditie hè...Moet één keer per jaar kunnen, vind ik
Hier valt het mee; naast de parkeerplaats zijn ze met 1 enkel melkbusje bezig. Toen we net boodschappen deden, zagen we een stuk of 7 zelfgemaakte kanonnen naast elkaar staan en zijn gestopt om te kijken!quote:Op zondag 31 december 2017 15:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier is het ook elk jaar weer raakvan die allejezus harde dreunen. Net een oorlogsgebied
Bij ons wordt er ook volop carbid geschoten. Ik vind dit met voorsprong de ergste dag van het jaar altijd.quote:Op zondag 31 december 2017 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zal best. Overal in Oost-Nederland is het bingo vandaag
Vind het wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2017 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons wordt er ook volop carbid geschoten. Ik vind dit met voorsprong de ergste dag van het jaar altijd.
quote:Op zondag 31 december 2017 15:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijkalleen zielig voor alle dieren.
Een doofstomme hond wellichtquote:Op zondag 31 december 2017 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]Hier was er een hond die steeds voor de kanonnen wilde springen om de bal te kunnen vangen!
quote:Op zondag 31 december 2017 15:32 schreef livelink het volgende:
Het geknal was net direct achter ons huis even zo heftig, dat ik zelfs met koptelefoon op niet echt goed kon luisteren. Dikke rook ook in onze tuin. Gelukkig zijn ze eindelijk verder gelopen.
Alleen stom danquote:Op zondag 31 december 2017 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee want hij reageerde wel op een hondenfluitje!
Deze is gaaf!quote:Op zondag 31 december 2017 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
39. OIJ - Breathe
Zeldzame combinatie: vooruitstrevend én Nederlands...
Er komt vanzelf wel een verbod op knalvuurwerk. Misschien dat voor tradities als carbidschieten nog een uitzondering wordt gemaakt.quote:Op zondag 31 december 2017 15:32 schreef livelink het volgende:
Het geknal was net direct achter ons huis even zo heftig, dat ik zelfs met koptelefoon op niet echt goed kon luisteren. Dikke rook ook in onze tuin. Gelukkig zijn ze eindelijk verder gelopen.
Vind ik ookquote:
Dat carbidschieten heb ik geen problemen mee. Dat doen ze in een weiland aan de overkant bij ons. Allemaal erg gecontroleerd. En het zijn wel harde klappen, maar goed te hebben. Bovendien hoor ik dat ook volop in het voorjaar als ze in de fruitgaarden carbid schieten om de vogels bij het fruit weg te jagen. Dat hoort er hier wel een beetje bij, eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel een verbod op knalvuurwerk. Misschien dat voor tradities als carbidschieten nog een uitzondering wordt gemaakt.
Het is lekkere muziek tot nog toe, Elf. Al dat nieuwe muziek luisteren levert toch nog een heleboel moois op.quote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ookAnders stond -ie niet in mijn Top 50.
38. Jay Hardway - Need It
Alweer Nederlands product. De muziek van Jay Hardway heeft een soort 80s-feel. En dat vind ik als muzikaal kind van de jaren 80 helemaal niet erg.
Ik doe het er niet om hoor. Goede muziek is goede muziek. Er zit - uiteraard - ook weer bijzonder veel Noorse muziek tussen, waarvan het leeuwendeel in de Top 50.quote:Op zondag 31 december 2017 15:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is lekkere muziek tot nog toe, Elf. Al dat nieuwe muziek luisteren levert toch nog een heleboel moois op.
Leuk dat er ook zoveel nederlandse producties bij zitten
Ongecompliceerde hondquote:
En zoals gezegd; de politie reed er langs en keek niet op of om!quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo zo... ze maken er wel werk van. Dicht bij een rotonde ook...
Als carbid-schietster?quote:Op zondag 31 december 2017 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En zoals gezegd; de politie reed er langs en keek niet op of om!![]()
Feesttent er bij, gratis blikjes drinken en frikandellen enzo (die ze ter plekke op een rooster gooiden boven een houtskoolvuurtje) enz.
En ik heb ter plekke misschien meteen een baan voor mijn vriendin geregeld!![]()
Je wordt achtervolgd door frikandellenquote:Op zondag 31 december 2017 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En zoals gezegd; de politie reed er langs en keek niet op of om!![]()
Feesttent er bij, gratis blikjes drinken en frikandellen enzo (die ze ter plekke op een rooster gooiden boven een houtskoolvuurtje) enz.
En ik heb ter plekke misschien meteen een baan voor mijn vriendin geregeld!![]()
Haha!quote:
Ik zie in jouw UI ook een frikandel eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je wordt achtervolgd door frikandellen
quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie in jouw UI ook een frikandel eigenlijk
Voor opmerkingen omtrent mijn UI kun je je tot Elf wendenquote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie in jouw UI ook een frikandel eigenlijk
Was gewoon een waarschuwing wat er gebeurt als je onder bomen gaat staan met veel sneeuw op de takken.quote:Op zondag 31 december 2017 15:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Voor opmerkingen omtrent mijn UI kun je je tot Elf wenden
Ja, 32 bedoelde ikquote:Op zondag 31 december 2017 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
32 bedoel je, denk ik?Maar wie weet heeft Brayton Bowman ook wel Nederlandse voorouders.
Leukquote:Op zondag 31 december 2017 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
In het kader van de DJ11-overkill meld ik nog dat ik morgen een uitzending wil maken voor de Top 2000-afkickers, bomvol muziek die er ten onrechte niet in staat. Maar ik wil andere DJ's ook graag ruimte bieden om uit te zenden
Bij mij zou Babylon wel hoger hebben gestaan dan deze.quote:Op zondag 31 december 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
29. Ruben Hein - Everything I Say (Magnolia)
We zien wel morgenquote:Op zondag 31 december 2017 16:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Leuk![]()
En de dag duurt gelukkig lang
Ik vond het lastig kiezen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij zou Babylon wel hoger hebben gestaan dan deze.
Ja, muziek duurt 3:11 minuten, plus dat Everly Brothers-nummer en de tune, etc. Moet lukkenquote:Op zondag 31 december 2017 16:25 schreef livelink het volgende:
Ai, deze van Jamiroquai vind ik echt niet leuk. Je bent wel al op de helft![]()
Kom je een beetje uit qua tijd?
Cloud 9 vind ik wel veel beter dan deze, volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
25. Jamiroquai - Automaton
Titeltrack van een prima album. Helaas heeft Cloud 9 nét de Top 100 niet gehaald.
Ieder zijn of haar smaak hèquote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Cloud 9 vind ik wel veel beter dan deze, volgens mij.
Recent regelmatig gedraaid, vaak als afsluiterquote:Op zondag 31 december 2017 16:37 schreef livelink het volgende:
Deze herken ik inderdaad van je shows
Ah, daar is -iequote:Op zondag 31 december 2017 16:42 schreef ToT het volgende:
Ik hoor vanuit de keuken een heel bekende stem!
Het leeftquote:Op zondag 31 december 2017 16:42 schreef ToT het volgende:
Ik hoor vanuit de keuken een heel bekende stem!
Moet ook gebeuren hèquote:Op zondag 31 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Hehehe ja ik was ff het rooster van de oven aan het schrobben!
Zou maar zorgen dat alles er keurig uitziet jaquote:Op zondag 31 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Hehehe ja ik was ff het rooster van de oven aan het schrobben!
Haha, oh?quote:Op zondag 31 december 2017 16:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zou maar zorgen dat alles er keurig uitziet ja![]()
Anders zal dat gerapporteerd worden
Smerig zeg...quote:Op zondag 31 december 2017 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, oh?
Nee de oven is aardig schandalig achtergelaten door de vorige bewoner, ook al beweerde hij het helemaal schoongemaakt te hebben!
De brandalarm was laatst al afgegaan toen we 'm aan deden.
Je hebt wel gelijk dat het aantal vrouwen laag is. Maar dat is niet iets waarmee ik bewust bezig ben. In 2014 stond Seinabo Sey op #1 met Younger. En dit jaar staan er in de Top 100 (tussen 100 en 51) ook zat vrouwenquote:
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.quote:
Klinkt alsof je er nog wel meer werk aan gaat krijgen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.
Maar de kookplaat was ook hartstikke vet, en de afzuigkap is volgens mij echt nog NOOIT schoongemaakt, althans die binnenkant.
Zowel de afzuigkap als de kookplaat vertonen wel flinke schuurplekken op het rvs.
Ach het huis ziet er verder wel prima uit, maar de keuken is gewoon verwaarloosd en is wat verouderd. (2003, cheap-ass ding dat bij de bouw geplaatst is).quote:Op zondag 31 december 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er nog wel meer werk aan gaat krijgen.
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het huis ziet er verder wel prima uit, maar de keuken is gewoon verwaarloosd en is wat verouderd. (2003, cheap-ass ding dat bij de bouw geplaatst is).
Verder is het hier gewoon netjes hoor!
https://www.flaironline.nl/huishouden/oven-schoonmaken-met-soda/quote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.
Maar de kookplaat was ook hartstikke vet, en de afzuigkap is volgens mij echt nog NOOIT schoongemaakt, althans die binnenkant.
Zowel de afzuigkap als de kookplaat vertonen wel flinke schuurplekken op het rvs.
Ja, echt schoon krijg je het op een gegeven moment niet meer. Dat is ook mijn ervaring. Alleen kan ik niemand anders de schuld gevenquote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!quote:Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.flaironline.nl/huishouden/oven-schoonmaken-met-soda/
Top 50 (van 100)quote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef YokiKater het volgende:
Ben je je eigen Top2000 aan het draaien Henk?
bij de toko oranje pakje van Arm&Hammer, bij de turk een strooibus Karbonatquote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Baking soda, kun je dat gewoon bij de supermarkt halen?Of zou gewone soda ook werken? (Op een waterstof atoom na is het eigenlijk precies het zelfde.)
Ook wazig dat ze citroensap (een zuur) bij de baking soda (een base) doen.
volgens mij is baking soda beter, maar geen idee waar je het kunt kopenquote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Baking soda, kun je dat gewoon bij de supermarkt halen?Of zou gewone soda ook werken? (Op een waterstof atoom na is het eigenlijk precies het zelfde.)
Ook wazig dat ze citroensap (een zuur) bij de baking soda (een base) doen.
En, heb je al wat bijgedragen?quote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende artiest stond vorig jaar in mijn Top 10. Dit jaar nét niet. Hij wil zijn debuutalbum gaan maken door te crowdfunden...
Nog niet, maar ik overweeg het wel. Ik zag het deze week heel vlug voorbijkomen, ik wil het nog even rustig bekijken. Ik vind deze man een enorm talent.quote:
https://www.huffingtonpos(...)b892e4b0df0de8b06a2fquote:Op zondag 31 december 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik overweeg het wel. Ik zag het deze week heel vlug voorbijkomen, ik wil het nog even rustig bekijken. Ik vind deze man een enorm talent.
Hmm, dan moeten we ff 16 km rijden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de toko oranje pakje van Arm&Hammer, bij de turk een strooibus Karbonat
Daar zat ik ook aan te denken, maar beschadig je daar de boel niet mee?quote:Op zondag 31 december 2017 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar gewoon zeepsponsjes werken het beste. Helaas ervaring hier, het was hier allemaal zo smerig
Dat moet een andere zijnquote:Op zondag 31 december 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is misschien niet wat jullie verwacht hadden, maar na lang beraad is Jimi Charles Moody terechtgekomen op #13....
Ook mooiquote:Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]13. Jimi Charles Moody - Only You
Mmmmm lekker bij de koffiequote:Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een kerstkransje..?
Kijk maar uitquote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef ToT het volgende:
Sow, vingers flink verbrand aan die klote-oven!
Ik had een stuk aluminiumfolie neergelegd om lekkend vet van het spek op te vangen, maar bij het open doen van de oven werd dat weggeblazen, dus legde ik het weer terug op z'n plaats en hield ik het wat op de bodem aangedrukt om er een schaaltje op te zetten (met water en kruiden e.d., wat dan verdampt en het vlees in trekt).
Maar ja; de oven heeft ook verwarming van de onderkant, en die hitte kwam uiteraard door de aluminiumfolie heen toen ik dat tegen de bodemplaat aan drukte!
Dat is eigenlijk ook niet zo slimquote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef ToT het volgende:
Sow, vingers flink verbrand aan die klote-oven!
Ik had een stuk aluminiumfolie neergelegd om lekkend vet van het spek op te vangen, maar bij het open doen van de oven werd dat weggeblazen, dus legde ik het weer terug op z'n plaats en hield ik het wat op de bodem aangedrukt om er een schaaltje op te zetten (met water en kruiden e.d., wat dan verdampt en het vlees in trekt).
Maar ja; de oven heeft ook verwarming van de onderkant, en die hitte kwam uiteraard door de aluminiumfolie heen toen ik dat tegen de bodemplaat aan drukte!
Joh!quote:Op zondag 31 december 2017 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook niet zo slim
Hoe ouder, hoe wijzer... gaat weer eens niet opquote:Op zondag 31 december 2017 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook niet zo slim
Zeker een mooie tekst. Prachtig nummerquote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef livelink het volgende:
Nog even een gedeelte van de tekst van Liability van Lorde. Omdat het zo mooi en verdrietig is.
The truth is I am a toy that people enjoy
'Til all of the tricks don't work anymore
And then they are bored of me
I know that it's exciting
Running through the night, but
Every perfect summer's
Eating me alive until you're gone
Better on my own
They say, "You're a little much for me
You're a liability
You're a little much for me"
So they pull back, make other plans
I understand, I'm a liability
Get you wild, make you leave
I'm a little much for
E-a-na-na-na, everyone
They're gonna watch me
Disappear into the sun
You're all gonna watch me
Disappear into the sun
Dat ziet er goed uit. Wij eten wraps en taco's. Lekker makkelijk, maar niet echt feestelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En nu wachten maar om zo te gaan smikkelen!
Ja, klopt. Deze heeft al indruk gemaakt, de eerste keer dat je het draaide.quote:Op zondag 31 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]In huize-Livelink vonden ze dat geloof ik ook
Bipolar Sunshine heeft al eerder heel hoog in mijn jaarlijst gestaan met het nummer Daydreamer. Maar dat is wat meer poppy en opgetogen.quote:Op zondag 31 december 2017 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze heeft al indruk gemaakt, de eerste keer dat je het draaide.
ja, wasquote:Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom terugLekker de kleinzoon geknuffeld?
Ik heb nog aan je gedacht. Zo fijn dat je hem vandaag hebt kunnen zien. Mocht je hem ook vasthouden?quote:
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benquote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog aan je gedacht. Zo fijn dat je hem vandaag hebt kunnen zien. Mocht je hem ook vasthouden?
ESF-gerelateerd?quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nummer waarmee ik jullie echt heb doodgeknuppeld in 2017...
quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benna een poosje toch ook opa even de kans gegeven om hem ook vast te houden
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benna een poosje toch ook opa even de kans gegeven om hem ook vast te houden
[..]
Niet echt... hij is heel fragilequote:
Kan heel snel veranderen. Bij mijn jongste neefje dacht ik: is dit familie?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan heel snel veranderen. Bij mijn jongste neefje dacht ik: is dit familie?
Nu, 7 jaar later, zie ik 'm steeds meer op m'n broer lijken.
Ik zeg niks...quote:Op zondag 31 december 2017 17:34 schreef Tuned22 het volgende:
Ah, de spaghettivreter![]()
Dan toch Shame op 1 zeker
Natuurlijkquote:
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
theothee gefeliciteerd, JustMie gefeliciteerd met de nieuwe kabouter, en iedereen hier een fijne jaarwisseling en een goed en gezond nieuw jaar!
Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst, sachaquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
theothee gefeliciteerd, JustMie gefeliciteerd met de nieuwe kabouter, en iedereen hier een fijne jaarwisseling en een goed en gezond nieuw jaar!
Dank en doe voorzichtig met de jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
Van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
Ik weet niet of en hoe ik toen gereageerd heb. Ik zal hem eens onbevooroordeeld beluisteren.quote:Op zondag 31 december 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Toen ik de nummer 5 voor het eerst draaide, was de reactie uitermate lauw. Maar het nummer grijpt me. Alles klopt. Het is ijzersterk....
Bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef livelink het volgende:
De tijd is trouwens voorbij gevlogen, Elf.
Fijne show was dit.
Je hebt wel gigantisch je best gedaanquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktEn we zijn nog niet eens klaar
De mooiste 3 nummers komen nog
Ja, het raakte mij inderdaad niet echt. Ik vond het wel mooi hoor, maar het had voor mij niet dat extra wat ik eerder bij sommige nummers wel echt had.quote:
Thanksquote:Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt wel gigantisch je best gedaan
![]()
Echt wel! Flink veel tijd in gestoken ook!quote:Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt wel gigantisch je best gedaan
![]()
Die moet wel heel licht zijn!quote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
03. Sean Christopher - Paper Plane Pilot
Je hebt snel geleerd bij de burenquote:
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijsquote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Flink veel tijd in gestoken ook!
Maar dan anders en beterquote:
Ik had het kunnen weten, ja.quote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Op #2 staat iemand die ik bijzonder getalenteerd vind. Hij schreef ook het nummer van Tom Chaplin dat eerder voorbij kwam
Dan moeten we die eerst instellenquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijs
quote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijs
Zullen we de 0 punten dan maar delen? Ieder 0quote:
Is goedquote:Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zullen we de 0 punten dan maar delen? Ieder 0
quote:Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zullen we de 0 punten dan maar delen? Ieder 0
Graag gedaan; jullie allemaal bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 31 december 2017 17:58 schreef livelink het volgende:
Ik verheug me al op je nieuwe muziekshows van 2018, Elf![]()
Dank je wel voor deze mooie terugblik op 2017. Zonder jou had ik deze nummers allemaal niet gehoord.
Leukquote:Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef CindieY het volgende:
Viel m'n stream uit tijdens de nummer 1
Bedankt Elf! Ik heb de hele show meegeluisterd
quote:Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
De volledige Top 100 staat hier: MUZ / Jaarlijstjes 2017 - losse nummers
Spotify-playlist hier: https://open.spotify.com/(...)KjS4TeozufIEPdL2PDLA
Amen!quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
En dan wil ik nu toch even stilstaan bij het overlijden van Muis, het overlijden van Rob's vriendin...
En een hele dikke knuffel voor iedereen die het op wat voor manier nodig heeft !
Wees lief voor elkaar en geniet van elkaar.
Radio49 is er door de liefde voor de muziek maar R49 is er ook voor elkaar !
Fijne avond allemaal, maak er in 2018 weer iets moois van !
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
En dan wil ik nu toch even stilstaan bij het overlijden van Muis, het overlijden van Rob's vriendin...
En een hele dikke knuffel voor iedereen die het op wat voor manier nodig heeft !
mooi gesproken, als een echte godmotherquote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
Amen!quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
Hebben ze hem uit je handen moeten trekken?quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze hem uit je handen moeten trekken?
Ik mis een nummer.quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Top 50 of 2017
00. The Everly Brothers - All I Have To Do Is Dream
==================================================================
50. Django Django - In Your Beat
49. Bree Runway - What Do I Tell My Friends?
47. Klyne - Sure Thing
46. NONONO - Masterpiece
45. Joyzu feat. Karra - Looking For You
44. Drones Club - International
43. Matt Maltese - No One Won The War
42. Vargas & Lagola - Rolling Stone
41. Arcade Fire - Everything Now
40. Young Dreams - My Brain On Love
39. OIJ - Breathe
38. Jay Hardway - Need It
37. Carl Louis feat. Frøder - Easy
36. Zak Abel - Deserve To Be Loved
35. Illion - Miracle
34. Albin Lee Meldau - One Man Band
33. Young Dreams - Sinner (I'm Sorry)
32. Dennis Kruissen feat. David Benjamin - Love Like The Sun
31. Brayton Bowman - Feel You
30. Thomas Azier - Babylon
29. Ruben Hein - Everything I Say (Magnolia)
28. Charlie Cunningham - Minimum
27. JEL - Six Feet Under Water
26. Lustgas - Techno Parties
25. Jamiroquai - Automaton
24. Matthew Koma - Suitcase
23. Flyte - Echoes
22. Tom Chaplin - Say Goodbye
21. Susanne Sundfør - Undercover
20. dePresno - See You Soon
19. Sondre Lerche - Soft Feelings
18. Vera Blue - Magazine
17. Nordgarden - Wide Open Spaces
16. Labrinth - Misbehaving
15. Sean Bradford - The Road (Back To Love)
14. Bry - Don't Get Closer
13. Jimi Charles Moody - Only You
12. Lorde - Liability
11. Alison Moyet - Reassuring Pinches
10. Bipolar Sunshine - Tears
09. Violents feat. Monica Martin - Unraveling
08. JOWST feat. Aleksander Walmann - Grab The Moment
07. Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
06. Sondre Lerche - Bleeding Out Into The Blue
05. The Fjords - Lost
04. Grey feat. Avril Lavigne & Anthony Green - Wings Clipped
03. Sean Christopher - Paper Plane Pilot
02. Bruno Major - Places We Won't Walk
01. Jimi Charles Moody - Shame
==================================================================
00. Williams Fairey Band - The Final Countdown
quote:Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef just me het volgende:
[..]dan was ie kapot gegaan,
keurig aan opa gegeven en als dank spuugde de kabouter over opa
![]()
Daar ben je vast te vinden.quote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over twee weken spelen de Snollebollekes hier om de hoek trouwens
quote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Massaal aangevraagd tijdens Serious Requestquote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komen daar altijd foute artiesten, Dreetje Hazes en Tino Martin minstens 3 keer per jaar. Heb nog nooit een voet binnen durven zetten in die tentquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er komen daar altijd foute artiesten, Dreetje Hazes en Tino Martin minstens 3 keer per jaar. Heb nog nooit een voet binnen durven zetten in die tent
quote:Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb vandaag die mooie blauwe rok aan die we samen hebben gekocht
Maar jij bent dan ook een grote vent.quote:
Hij duwt DDM als 1e naar binnenquote:Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een grote vent.
Dan duw jij Symph als 1e naar binnenquote:Op zondag 31 december 2017 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik zo zie wat voor volk er hier op straat rondloopt bij evenementen en met de kermis, dan durf ik daar echt niet naar binnen, ik stel me zo voor dat die allemaal daarheen gaan.
Daar sluit ik me graag bij aan...quote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef GodmotherR49 het volgende:
Jij ook een leuke avond en goede jaarwisseling gewenstquote:Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien we spelletjes gaan doen en mijn ouders zo komen....
De laatste dagen was ik hier wat minder, maar ik wil nog even het volgende kwijt:
Ik vond het erg leuk om deze topicreeks in 2017 te hebben ontdekt en blijf hier ook posten.
Ik wens jullie een fijne avond, jaarwisseling en een heel gelukkig maar vooral gezond en muzikaal 2018!
Dikke kus
quote:Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Aangezien we spelletjes gaan doen en mijn ouders zo komen....
De laatste dagen was ik hier wat minder, maar ik wil nog even het volgende kwijt:
Ik vond het erg leuk om deze topicreeks in 2017 te hebben ontdekt en blijf hier ook posten.
Ik wens jullie een fijne avond, jaarwisseling en een heel gelukkig maar vooral gezond en muzikaal 2018!
Dikke kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |